Hirdetés
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bwoay
nagyúr
Minden ebook olvasón adott az érintéssel történő lapozás, (ez lehet lapozó mozdulat, vagy egy adott terület érintése), de sokan preferálják a fizikai lapozógombokat, mert kényelmesebb a használatuk - a fizikai gombon végig rajta tarthatod az ujjad, majd amikor szükséges, lenyomod, ennél jelenleg nincs egyszerűbb. Létezik olyan olvasó, amiknek a hátoldalán helyezték el a gombokat, de ez a megoldás nem terjed el.
A kreatívitás valóban belassult, de ez szvsz annak tudható be, hogy már a 6-7 évvel ezelőtti olvasók is tökéletesen ellátták a feladatukat, mint elektronikus könyvek. Hiába növelik a tárhelyet, meg állnak át két (!!!) magos processzorokra a gyártók, az már nem jelent érdemi előrelépést, hogy 4000 könyv helyett 40'000-et tudunk tárolni rajtuk egyszerre, vagy a lapozás sebessége 0.2 mp-ről 0.05-re csökken. A kijelzőn lehetne faragni, de azt egyetlen gyártó fejleszti, ergo nagyon ráér. A 3 fő selling point manapság az audiobook lejátszás (bár arra egy mobiltelefon sokkal praktikusabb), az állítható színhőmérsékletű frontlight, valamint a vízállóság - egyik sem létfontosságú, ha az ember konkrétan olvasni szeretne.dabadab:
az nem nehéz, csak felára van. ugyanakkor a reklámokat kérésre kikapcsolja az Amazon ügyfélszolgálata, tehát a felár valójában nem is pénz, hanem egy 5 perces online chat. én igazából azt nem értem, hogy mi olyan zavaró azokon a reklámokon - nem a könyvek olvasása közben pattannak fel, hanem diszkréten a menü alján jelennek meg, illetve bekapcsoláskor ajánl könyveket az olvasó, ami még hasznos is lehet. ennél csak tolakodóbb reklámokba botlik az ember lépten-nyomon.[ Szerkesztve ]
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]