Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zeratul

    addikt

    válasz rumkola #127 üzenetére

    Ez ebben fomában nem teljesen igaz, mert műfaja vállogatja. RPG, RTS, lopakodós FPS, TPS esetén kevésbé számít a frame per second mint egy gyors akciódús játéknál illetve egy "szimulátornál" ahol számít a sebesség. Elméletileg 25 fps felett már mozgóképet látunk, de magasabb fpsnél kisebb az engine lagja és finomabnak érezzük mozgást. Nem véletlen a TVk 50Hz váltottsoros üzemmódja. 2x25 félképet jelenit meg. A képernyő felbontó képssége miatt a hiányzó sorokat nem vesszi észre az emberi szem. De ha interlaced filmből deinterlaced-t csinál valaki egymás után nézve a deinterlaced sokkal darabosabb érzést kelt mint az eredeti váltott soros. Magyarázat az hogy az agy már a 25 fps-t is összefüggőnek látja a mozgás folyamatát jóval magasabb fpsnél is érzékeli ezért tudnak baromira zavarók lenni a fps pillanatnyi visszaesések, lagok (recegés).

Új hozzászólás Aktív témák