Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    titán

    LOGOUT blog

    válasz KROK640 #124167 üzenetére

    "Az egyik ok amiért jóa retro kocsi, hogy nem hibakódok, diagnosztikai szoftverek, elcseszett frissítések, és tonnányi elektronika határozná meg az autóm életét. "
    Mintha nem lehetne eleget olvasni kilométeres szívásokról karburátor-belövésről, hibakeresésről, stb. nem elektronikus gyújtású autókban :D

    (Viszont a 90-es évek autóelektronikái elég megbízhatóak, és egyszerűek. Ha egy minimálisan ért hozzá az ember, akkor elég jól fenntarthatóak, és pl. hidegben is indul :D

    Legalábbis nekem az ilyen kategóriába tartozó autóimmal inkább buta szakember problémám volt, mint rossz elektronika.)

  • opr

    nagyúr

    válasz KROK640 #124167 üzenetére

    Fogalmazzunk ugy, hogy az en szemelyes velemenyem az, hogy ha jo autokrol van szo, es valaki egyaltalan felhozza a VW-t (meg kb az egesz konszernt), ott mar eros tevedes van. Plane ha uj autokrol van szo, az uj superbet kiveve kb ertekelhetetlen, amit nyujtanak. Bar az uj superbrol is azt hallom, hogy mar fel evesen is tobb bennuk a nyoszorges/nyekerges, mint az alkatresz, szoval valszeg sikerult a VW-nek megint nyertes helyzetbol, nekifutasbol labon lonie magat a fillerbaszasukkal. A problema, hogy lehet meg lejjebb menni, mint siman VW konszern, es hat szegeny transporter az pont egy ilyen dolog. :DDD

    Nem veletlen mondtam japant, ha -ugyan mocsok mod lelketlen de- konnyen, olcson es megbizhatoan uton tarthato auto a cel. :K

    De amugy veterant uton tartani meg ujabb (de normalis, nem fos VW) autot uton tartani az... Hat igen, mindketto money drain, de azert nagyon nem lehet oket egy lapon emliteni. Egy 5-10 eves japant/koreait jobb szeriakbol uton tartani annyi, hogy kap benyat meg kopo-fogyot (fillerekert) es kesz. Bele lehet nyulni ebbe is ha nem veszi eszre az ember, hogy olyan kocsit vett, amit tobbszor csuktak ossze, mint a csuklosbuszt, meg basztak karbantartani meg stb, de kirivo eseteket kiveve nincs veluk kb soha, semmi baj. Es ez altalaban (minimum) ugy 20 eves korukig igaz is marad.

  • BiP

    nagyúr

    válasz KROK640 #124167 üzenetére

    folyamatos money drain lesz, ha úton akarom tartani, de ez kb bármilyen veteránra, sőt, mai autóra is igaz. Még akkor is ha mondjuk csak 3-4 éves.
    Mi 2.5évesen vettünk egy 2016-os Hyundai i20 Active-ot. Az éves márkaszervizen és 1x egy akksicserén és 1x egy ablaktörlőlapát cserén kívül semmi baja nem volt eddig.
    De akkor mi vagyunk az üdítő kivétel.
    Ja, nyilván mivel benzinnel megy, az meg nincs ingyen, ezért nem 0 a fenntartása, mintha nem lenne kocsink, de drágának se mondanám. Fél éve néztem a használtautó.hu-n árakat, számszerűleg annyit ér most is, mint amennyiért 6 éve vettük. (minusz infláció)

Új hozzászólás Aktív témák