- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen TV-t vegyek?
- Logitech Z906
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- SSD kibeszélő
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Richland bőven indok. Abból épp elég sokat adnak el.
(#181) Dare2Live: Az is gamer, akik integrált grafikus vezérlővel játszanak.
Kizárt, hogy lesz GCN only játék. Ez jelenleg nem érdeke az AMD-nek. Teljesen lerombolná a PC gamingbe vetett bizalmat. Az egy dolog, hogy a konzol is AMD, de jobb eredmények érhetők el, ha minden játéknak lesz DX/OGL portja.(#182) wednesday: Egyelőre sehol. Ha a Steam koncepcióját nézed, akkor kell neked egy Steamgép és egy Windows PC. Viszont ez még mindig jobb hozzáállás a Valve-tól, mintha kijelentenék, hogy a Sony és az MS bevette a nappalikat, így vesztettek. Nem sok reményük van arra, hogy a PS4 és az X1-et a Steam koncepciója verni fogja, de ha csak egy kis szeletet kiharapnak, akkor már megérte.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sh4d0w
félisten
Csak az intel vásárlói nem a játékosok, hanem legfőképpen az irodai gépek vásárlói. Megismétlem: az intel grafikában semmit nem tudna nyújtani a gyártóknak és a játékosoknak, hiába van pénze dögivel.
A Mantle nem arról szól, hogy az AMD szeretné learatni a piacot (szerintem egyébként hibás ez a fajta tartózkodás), hanem arról, hogy megkönnyítse az AAA játékgyártók számára a konzolról PC-re történő portolást. A DX/OGL meg nem fog tudni kínálni alacsony szintű hardverhozzáférést, mivel mindkettőnek az a célja, hogy minél több GPU-környezetet ki tudjon szolgálni. Ennek okán nagyon sok olyan layer van ezekben az API-kban, amelyek miatt jelentős a gyors GPU-k (nV, AMD) teljesítményvesztesége.
A különbség az eddigiekhez képest az, hogy most egy gyártó, aki jelen van a PC-piacon, szállítja a konzolok belsőségeit is. Az nV soha nem volt ilyen helyzetben, az intel meg sosem lesz, amíg fel nem vásárolják vmelyik GPU-gyártót - aminek viszont realitását nem látom.
[ Szerkesztve ]
https://www.coreinfinity.tech
-
sh4d0w
félisten
Az nV-nek ugyan van ilyen programja (TWIMTBP), de nem tudom, az intel mivel tudná meggyőzni a játékfejlesztőket, hogy az ő IGP-jüket használják, mert ha sikerülne, nagyjából 10 évet lépnénk visszafelé grafikai minőségben. PhysX nekik nincs, sem CUDA, HSA szóba sem kerülhet, GCN szintén zéró. Az intelnek nincs semmije, amivel a játékfejlesztőket rá tudná beszélni az ő technikájuk használatára.
https://www.coreinfinity.tech
-
-
leviske
veterán
Ezt a cikk is írja. Viszont a Valve egy másik asztal. Se a Microsoft, se a Sony nem háborodhat fel, ha az AMD egyezséget köt Newell-ékkel a Mantle használatáról, ahogy ahhoz se lehetne semmi közük, ha az Apple, vagy a Nintendo kezdene masszív tárgyalásokba. Az AMD egyetlen dolga, hogy az adott cégek exkluzív címeit ne engedje átmosni a platformok között különböző emulátorokkal.
Mint már sokszor lett hangoztatva, már nem a hardver számít, hanem az exkluzív címek. Éppen ezért nem érdekelte a Sony és Microsoft vezetőségét, hogy ugyanazokra az alapokra helyezik magukat a konkurenciával. Tehát hiába jön a Valve akár egy PS4 specifikációknak megfelelő referencia SteamBox-al, ha azon nem fog se a Shadow Fall, se a Second Son futni. Más kérdés, hogy nyilván csikorgatnák a fogukat, ha a semmiből előtoppanna egy HL3, de az még talán Newellt is meglepné.
Mindenesetre megnyugtató, hogy ez a vélekedése a cégnek. Remélem komolyan is gondolják és időben sikerül a Khronosnak vagy Microsoft-nak lépnie. Pláne, hogy nem érzem azt a nagy ellentétet az nVidia és AMD útvonala közt.
-
mrhitoshi
veterán
Pont a Linux jutott eszembe nekem is. Baromi nagy lökést adhatna az AMD a Valve-nek. Ha most lépnek a Valve-nél, akkor rohanok venni egy SteamBoxot. Szerintem marha nagy potenciál van ebben az egészben, de sajnos nagyon faramuci a helyzet, mivel hogy AMD-nek a partnerei egyszerre az ellenségei is. Nevetséges szituáció. Akármit lépnek, valakinek nem fog tetszeni.
PS4
-
#65675776
törölt tag
Az a probléma, hogy egy API-val akarja a DX és az OGL is megvalósítani az egészet. Pedig ez felesleges. Legyen inkább modulrendszerű az egész, ne egy monolitikus valami. A magas szintű programozás és a hw közötti áthidalás a feladata. Semmi sem kötelezi rá a MS-ot és a Khronos-t, hogy ezt egyetlen egy módon oldja meg minden hw esetén. Szemléletet kellene váltaniuk. Persze lehet azt mondani, hogy most is így működnek, de valamit nagyon rosszul valósítottak akkor meg. Mert ha az AMD és a DICE meg tudta oldani, hogy driveren és alkalmazáson belül is szabadon választhass és a teljesítményre ez a jobb API esetén nincs negatív hatással, akkor ezt meg lehet oldani a DX-ben, OGL-ben is. Ahogy régen is meg lehetett oldani.
Ha az AMD nagyon akarná biztos meg tudnák írni a korábbi architektúráikra is a megfelelő közvetlen API-kat, amiket egybefoglalva nevezhetnének AMD API-nak. Te ebből csak annyit látnál felhasználói szinten, hogy API. Szóval mint most a DX-nél, OGL-nél.
A DX és OGL baja az, hogy mindent ugyan azon a rommábonyolított pipeline-on akar átnyomni.
Üzleti sw-t nem fog megvenni senki csak fanboiságból. Ha ott nagyon tré a támogatás, akkor bukó van durván. Játékoknál ez nem igaz. Emellett nagyon nem egy ár és költségkategóriáról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
Inkább az a kérdés, hogy a DX és az OGL nem lett-e már túlságosan is nehéz ahhoz képest, ami szükséges. A visszamenőleges kompatibilitást meg sok esetben nyugodtan el lehet dobni, mert nincs értelme. Pl BF4-et biztosan nem fogsz értelmesen játszani X1950-en. Magába a DX-be és az OGL-be alapból bele lehetne építeni a többszintű drivereket, és mindenhez az az API rész aktiválódna, ami éppen kell, vagy amit a felhasználó kiválaszt a hw-e /sw-e által támogatottak közül. És ez simán beépíthető a játékokba, nem mai találmány. Anno több játék volt, amiben választhattál DX, OGL és ha volt akkor Glide között, vagy akár sw rendert is. Csak a fejlesztőknek dolgozniuk is kellene, nem pingpongozni. Csak a fejlesztők jó része arra is lusta, hogy leszokjon a lustaságról.
-
atti_2010
nagyúr
feltéve, ha tartani akarják a visszamenőleg kompatibilitást.
Nem akarják tartani, ezért megy csak GCN architektúrán, amúgy a "nem csinálunk semmit csakhogy a tavalyi is jó legyen" nem sok eredményre vezetett.
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte RX 6800 XT Gaming OC 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- HP OEM NVIDIA GeForce RTX 3080
- AKÁR JÁTÉKRA!! ASUS Mining P106 6GB - GARIS
- Fair Áron / AMD Radeon Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire NITRO+ RX 5700 XT 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest