Új hozzászólás Aktív témák

  • FlekkeN

    aktív tag

    válasz bimbiri #32 üzenetére

    Én nem sokallom az órák számát inkább a módszertant és a struktúrát nem helyeslem. Minden órán meg kell tanulni az adott anyagot és minden tanár elvárja, hogy tudjam az ő órájának anyagát. Van egy évben 6-10 tantárgy. Mégis, hogy a túróba tanuljam meg mindet jól?
    Én inkább arra céloztam, hogy nem annyira alaposan kéne tanulni és az elvárásokat lejebb vinni. Vagy mivel egyes tárgyak más-más szakmánál fontosak felosztani őket egy olyan kurzusra ahol többet tanulnak belőle és egy olyanra ahol kevesebbet vagy felületesebben.

    Én azzal mentem végig általános iskolán, hogy odafigyeltem az órán és ott megjegyeztem az anyagot. Nyugodtan lehetne interaktívan alkalmazni ezt, tehát végigmenni az anyagon és bemutatni eszközök segítségével szemléletesen, anélkül hogy nyomást gyakorolnál a tanulóra azzal az elvárással, hogy vissza kell adnia mindezt.

    Ilyen kisérleti tananyagokat kéne alkalmazni 1-1 iskolában és ha sikeres kiterjeszteni vagy az alkalmazható részeit átvenni. De még ilyet sem csinálnak. Csak a ragaszkodjunk az eddigihez megy.

    #36 Narxis: Az én felvetésem már erre irányul a kurzusokkal. A diákok felvehetik azokat a tárgyakat amik érdeklik őket és hasznosak nekik azaz szakosodhatnak. Az USA-ban van középiskolában lehetőség szakköröket is felvenni ahol különféle egyéb dolgokat mint újságírás is elsajátíthatnak.

    #61 pigster: Édesanyám matek-fizika szakos tanár általános iskolában és gimnáziumban. Innen szedem az értesülésemet és a tapasztalataim egy részét. Szokták rendezni az órák számát.

Új hozzászólás Aktív témák