Hirdetés
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
 - Milyen videókártyát?
 - HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
 - Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
 - Apple asztali gépek
 - Apple MacBook
 - Vezeték nélküli fejhallgatók
 - Azonnali informatikai kérdések órája
 - Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
Jelenleg PC-re nincs olyan hardver és szoftverkörnyezet amivel stabilan futna a demo-ban látott részletesség 30fps-el
Ezt honnan tudod ilyen stabilan?... Mert amúgy a fent linkelt pcgameres interjúban egyáltalán nem mondanak ilyet a epicesek, sőt, ennek inkább az ellenkezőjét.
 - 
			
			
						Sinesol
veterán
Nagyon közel van ma már a PC a konzolokhoz, szóval valószínűleg tudják ezt majd hozni, vagy többet is akár, mivel erősebbek a hardverek. Xbox esetében pl. már lehet tudni, hogy ugyanaz a DX12 Ultimate lesz rajta, mint PC-n, szal gyakorlatilag egy az egyben futtathatóak lesznek a játékok PC-n is.
 - 
			
			
Quixel cinematic asset-ek összepakolva többszáz millió (!) háromszöggel futnak a videón legalább 30fps-el simán. Namost próbáld meg ezt a mostani engine-el. 10 objektumot bepakolsz és összeomlik az egész
Igen, erről van szó. Most akkor alapvetően vagy mindenki tök hülye az engine-készítéshez, csak az UE-sek nem (ezt nem feltételezném) vagy pedig van a dolognak apróbetűs része is, amit a bemutató során nem fejtettek ki.
 - 
			
			
						NKing
tag
Szvsz itt is ugyanarra megy a trend, mint többi IT-dev területen: teljes mértékben a popó alá tenni mindent, hogy a játék-fejlesztő arra koncetrálhasson, ami a feladata - a teremtésre-alkotásra. Behúzza a ZBrush modellt, vesz pár megascan asset-et a Quixel-ről és összelegózza a világot, majd aláteszi a logikát és fizikai működést, amikhez szintén kap egy objektum-alapú UI-t. És ez tök dícséretes, mindent számol a motor, a játék-designer pedig létrehozhat bármit.
Egyébként az, hogy lehet 100 milliárd polygonnal számolni nem azt jelenti, hogy kell is - egyrészt nem látsz el olyan messzire, másrészt van kitakarás (az ezzel való számolás már alap feature), harmadrészt akció közben nem is veszed észre, ha kevesebb a poly-count. A poly-count egyébként sem feltétlenül jelent nagy számításigényt, már régóta a shaderelés viszi el a teljesítmény nagy részét
Amúgy meg no offense az XBox Series X irányába, de a múltkori bemutatók jelentős űrt hagytak: Aha. Akkor ennyi lesz a "next-gen"? ...Most pedig nézzük meg ezt az engine-t. Ez a next-gen! És külön öröm, hogy a PS5-ön fut, amiről mindenki pusztán a TFLOPS alapján leírta, hogy "gyenge" lesz. Nem lesz gyenge - mert nem elég, ha FLOPS-ban valami erős, erre már sok példát láthattunk, pláne egy konzolnál, ami erősen célhardver, ennek megfelelő +funkciókkal.
Nagyon várós a PS5 bemutatása, az exkluzívok pedig tuti biztos, hogy ilyenek lesznek vagy nagyon hasonlóak.
  
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 12 Pro 128 GB Arany 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
 - MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3407
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3375, 100% Akkumulátor
 - Ultimate előfizetés akár 4166 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
 
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
								
							
								
								
								
								
 
								
								
								
								
								
		

