Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • exedoc

    senior tag

    Én is foglalkozom a motorral. Erős a gyanúm, hogy itt jelentős szerepet kap a tesselation a kamera távolságának függvényében. De ez valami dinamikusabb dolog lesz a sima LoD-nál mert nincs geometry, vagy texture pop-up. Hasonlót csináltam én is domborzattal, elég jól működik, viszont itt rengeteg a staticmesh, talán ezen a téren is jelentős előrelépés történt. Szép. De nem hiszem, hogy 2-3 éven belül ilyen részletességel látnánk valamit játékban. Mert az, hogy 20 fejlesztő ezen dolgozott fél évig, az nem egyenlő egy játékkal, amitől várnánk mondjuk 10 órás játékidőt. Megint más egy tech-demo aminél rafeküdtek az optimalizálásra egy rövid map-on, és az is más amikor van egy gigantikus pályánk aminél minimális töltési idő kéne legyen. A motor render részére szintén kíváncsi leszek, mert az Unreal Engine 4 is elképesztően reális rendereket tud, rendereltem én már high poly autót is, de azt játékba a büdös életbe nem fogjuk látni, mert 2 evig renderelné a lightmap-et 😀

Új hozzászólás Aktív témák