Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • exedoc

    senior tag

    válasz #32839680 #203 üzenetére

    Így van. PS5 SSD-je egyedi. Az elméleti gyorsasága majdnem duplája az Xbox-énak. Ugye a PS4 hardverileg viszonylag közelebb állt a PC-hez, nem is olyan hosszú az élettartama mint a PS3-é volt. Azt látták meg a Sony-nál hogy itt valami időtállóbb dologra lesz szükség a következő generációnál, nem érdekes milyen nehéz lesz rá fejleszteni, vagy mennyire eltérő lesz a mostani technológiáktól. Az Epic, miután gondolom leültek a Sony mérnökeivel, kezdtek el dolgozni az új motoron, hiszen mindkettejük célja úgymond ugyanaz lett.

    Mivel pc-n még nem adottak a körülmények sem hardveresen sem szoftveresen ekkora poligonszámot, ekkora textúramérettel (8K) el lehet képzelni mekkora adatmennyiség. Szinte kizárt hogy pc-n villódzás (geometry / texture pop-up) nélkül be tudja tölteni időben, ahhoz túl nagy az adatfolyam. Igen lehet írni olyanokat, hogy elmegy már 2070-en is, de inkább nem nézném meg hogyan. PC sajnos még ettől messze van. Jelenleg úgy néz ki a szitu, hogy PC-n összedobálhatsz te alkatrészekből egy erős gépet, ami aztán játékok futtatására is alkalmas. PS5-ön minden hardvert játékok futtatására terveztek, a hozzá tartozó vezérlőkkel és API-val együtt. Jelenleg meghaladja a korát, PC-n még nem találták ki hogyan kellene ehhez hasonlót megvalósítani.

Új hozzászólás Aktív témák