Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GeryFlash

    veterán

    Először is grat Abu, megint egy nagyon jól összeszedett cikk, a kérdések nagyon sok oldalról megvilágítottad, az meg csak a hab a tortán hogy még programozók véleményét is beleírtad a cikkbe :R

    A véleményem: A cikkből az jött le, hogy ez a mostani OpenGl egy fos, ez járhatatlan út. Vagy kell egy teljesen új, dx12 és mantleből összegyúrt nyílt APi, vagy legyen az, hogy a 3 hardvergyártó 3 különböző megoldást alkalmaz, az is olcsóbbnak tűnik mint az OGl. Windowson meg maradjon a DX.
    Abban biztosak lehetünk, hogy hiába nyílt a Mantle, azt az Nvidia és valszeg az Intel se fogja soha alkalmazni.

    ,,Viszont a vállalat csapata szorosan együttműködik a stúdiókkal, hogy megfelelően gyors OpenGL kód szülessen a GeForce driverekre, ezek a kódok azonban nem teljesen követik az OpenGL szabványt, így rosszul futnak a többi gyártó meghajtóin, amiért sokan az adott gyártót hibáztatják."

    Ez nagyon tetszik, biztos véletlen volt ez az Nvidia részéről ;]

    Amúgy nem teljesen értem a felsorolásnál hogy kerül oda a Google, valaki komolyan veszi azt a fos Chrome OS-t? És hogy majd oda AAA kategóriájú játékok lesznek?

Új hozzászólás Aktív témák