Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz tom_tol #45 üzenetére

    Az a baj, hogy mint játékfejlesztő, de inkább kiadó ki kell szolgálni az igényeket. Az pedig sajnos elég nagy vihart kavarna, ha valamelyik, estünkben az AMD képességeire készítették fel a játékot, mert nagyon kevesen fognak váltani amiatt, mert az az egy cím szignifikánsan jobban fut. Inkább megírták a BF4-et dx11-re és mellett side projektként futott a mantle, "majd kiderül" címszó alatt. Innentől pedig driverszinten dőlt el a dolog, mivel az nv dx11-alatt jóval kisebb a driver overhead.

    (#47/#51) Crytek Befejezhetnéd a hangulatkeltést, pocskondiázást. Ez a tipikus semmirekellő hozzáállás, köszönjük szépen. Ha majd jobb lesz, akkor istenítem, addig meg szar. Meg minek fejlesztenek? Igazad van, tényleg! Nekünk az a legjobb, ha nem teszik. Lásd Intel. Nehalem -> Haswell között kemény 30-40% a gyorsulás. És itt most 7 (!!!!!!) évről beszélünk... szerk. és mielőtt előhoznád, hogy AMD-m van, nem már 4690K van a gépemben.

  • TESCO-Zsömle

    titán

    válasz tom_tol #45 üzenetére

    Kevered a szezont a fazonnal.

    Az AMD a Mantle-t fejlesztette közösen az EA-vel. Ez cirka egy évvel ezelőtt el is készült. Ezek után lehetett elkezdeni a Mantle tényleges használását, de ugye ez nem úgy megy, hogy csettintésre beleurgik a Mantle a játékba. Egy játékot alapjaitól kell olyan motorra írni, ami natívan támogatja a Mantle-t és ki is kell használni az előnyét. Egy AAA játék megírása, ahol ez ténylegesen számít is 4-5 év. 1 év telt el... Még van hátra 3-4... De legyünk optimisták, egy játék megírása 2-3 év, még akkor is van hátra 1-2, mire tényleg natívan Mantle-re írt cuccot láthatsz és ezen az se segít, ha az AMD is besegít a játékba. Idő. A BF4 pedig első próbálkozásnak több, mint sikeres volt. A többszálas kihasználás sokat javul a Mantle segítségével és több konfiguráción is mérhető gyorsulást jelentett.

Új hozzászólás Aktív témák