Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz namaste #66 üzenetére

    Nem feltétlenül arra. Az IOMMU. A mai GPU-kban van MMU, ez kell a virtualizált GPU-khoz is. Ennek a meglétét a TR kihasználja, és két helyet egy fázissal megvan a címfordítás. Majd később lesz technika a közös címtérhez is, de a TR-hez ez nem feltétel.

    Lényegében igen. A megatextúrából a kikódolt részletek ott lesznek a rendszermemóriában, és onnan a tényleges leképzéshez szükséges részletek átkerülnek a VRAM-ba. Nyilván kis mozaikokban, de nem akartam ennyire megbonyolítani, viszont, akkor valahogy beleszövöm, ha így nem érthető.
    Maguk a mozaikok elég picik, tehát nyilván lesznek betöltve felesleges texelek is, amelyek a számításhoz nem kellenek, de így is sokkal kisebb lesz a memóriaigény, mint streamelt textúrázás mellett.

Új hozzászólás Aktív témák