Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    válasz Plokijuma #6068 üzenetére

    Igen! Volt 30 köröm kifigyelni, tele tankkal üres tankkal egyaránt :(

    Ha üres a tankom és egyedül megyek, tehát mehetek az általam legideálisabb ívnek tartott vonalon, akkor a kanyar előtti végsebességem 171-172. Körülbelül a kanyar felénél járok, amikor lecsökken a sebességem arra a szintre, amit aztán már tudok tartani végig a kanyar során (162-163). Én úgy szoktam kijönni a kanyarból, hogy az idális ívről elengedem a megfelelő pillanatban, így "átsodródik" a külső sávba, a bukkanón így 165-166 tud lenni a sebességem.

    A lényeg, hogy ez a speed bug alatt is ugyanígy volt. Egyetlen különbség amit érzékeltem, az az autó hangjában volt, mintha erőlködött volna, egészen más hangot hallottam mint addig, de lehet, hogy ezt már csak belebeszélem. :)

  • PepeDon

    tag

    válasz Plokijuma #6068 üzenetére

    Elég sok replay mentettem már, de nem hiszem, hogy ezzel törődnének a fejlesztők. A legjobb ha az ember csak a saját speedbugját küldiné el nekik. Ugyanis, ha más embert 'jelent', akkor fennáll annak a veszélye, hogy csak nála történt minden. Mint a lag esetén. Ott is csak te látod, hogy 1-2 vagy a többiek állnak és te mész, a többieknél meg pont fordítva. Tudom a speedbugostól gyenge védekezés lenne, de akkor is lehetne erre hivatkozni.
    Azért én azt mondom csak olyan speedbuggal foglalkoznak (illetve nem a jelek szerint :W ) amit veled történik meg.
    Ott a 3-4 log fájl amibe elég sok minden van. Például azt se láttam sose, hogy feltöltené időközönként egy szerverre és utána tudnák elemezgetni.

    A speedbug szerintem is a kanyar 'rossz' beállítása miatt van. A kanyaríven néha úgy betapad, mintha 3 tonna lenne a kocsi. Szerintem inkább a súly miatt van és nem tapadás miatt. Egyszerűen draftolva se megy úgy az autó, mint bug nélkül :) . Szélárnyékból nem lehet kiugrani, mert a másik annyival gyorsabb. Ebből gondolom, hogy a súly miatt van. Ha tapadás miatt lenne, akkor ha jobban tapadna gyorsabban lehetne a kanyarban menni, kisebb tapadásnál, meg csúszkálna illetve lesodródna a kanyarívről. De nem erről van szó, hanem szimplán belassul a kanyarban az autó.
    Ez így mind a TA-ra vonatkoztatva.
    Más versenyeken nagyon nem lehet megállapítani ki a bugos, mert annyi tapadás segítő, meg sebesség növelő cucc van, ráadásul az íveket se úgy veszi az ember.....
    Egyenlőre nekem a Panama két keréken a legjobb. Ott pl teljesen elment a súly az elejéről és mind hátra csúszott. Gyorsult mint állat, de kanyarba be nem lehetett vele fordulni. Az előző futamon (akkor a két kerekes bug előtt) meg 80 felett csúszott ki. Tehát ott a tapadás szállt el, de lehet, hogy hírtelen 'lefogyott' a Panama és azért csúszkált pattogott.
    Jó lenne egy 'nemhivatalos' bugbejelentő csapatot felállítani, de annyi ideje meg kinek van játszani. Marad a várakozás, hogy talán, majd egyszer...
    Mondjuk ezzel csak azt érik el ,hogy egyre kevesebben fognak játszani a játékkal. Én is elgondolkoztam a Panamás bug után, hogy 'ez most jó nekem?'. Adtam a játéknak esélyt, megvárom még a májusi nagy update-et és megnézem az AA kategóriát. Meg a másik TA-s pályát várom. Ha utána is ilyen bughalmaz lesz, szerintem ki fog kopni a vinyóról :) .

Új hozzászólás Aktív témák