Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    én sem írom le annyira a játékot mint JColee, de azért az FFB-n gyúrhattak volna, nem tudom mennyire lett volna nehéz kicsit jobban érzékeltetni a kormányon ha blokkolom a kerekeket, vagy ha nagyon tapad fékezéskor ... :U az meg szokásos codemasters-"betegség", hogy amit a képernyőn látok kormányt, annak csak kb köze van a kormányhoz amit fogok, mert a képernyőn külön életet él valamennyire a kormány ... most nem arról beszélek hogy késik, mert azt asszem én nem tapasztaltam ...

    Nagy pluszt érdemelnek a pályák, tényleg tetszik hogy rendesen az aszfalt is próbál olyan lenni mint élőben, én pl eddig nem is tudtam / nem figyeltem fel rá, hogy spa-ban milyen hupli van a kör végén a lassú sikán előtti féktávon ... meg 1-2 helyen vannak bizonyos kis huplik amik nyilván élőben is megvannak, de rfactoros pályákban sosem tapasztaltam meg őket. Hozzáteszem, nyilván a készítők több hivatalos adatok alapján tudtak dolgozni, mint pl lézer szkennelése a helyszíneknek, stb ... az rfactoros mod készítőknek meg nincsenek ilyen forrásaik, de azért a főbb / lényegesebb huplik az rfactoros pályákban is benne vannak (pl spa-ban mikor bemész a 8-as kanyarba (Rivázs), ott is huplis élőben, na az rfactoros pályákban is megvan). De egyértelműen nagyon nagy előnye a játéknak, hogy szépek és pontosak a pályák (bár az ausztrál pályán kicsit furcsálltam a gyors S-nek a bukóterét meg a célegyenesre fordító kanyart).

    Az időjárás is szép és jó, hangulat fasza. Mondom FFB-vel van nekem problémám, hogy az nem túl acélos véleményem szerint, illetve arra nem volt lehetőségem kipróbálni, amit Frenky mondott, hogy első szárny nélkül sem nőtt a féktáv.

    az meg hogy mennyire árkádos vagy sem, meg mennyire lehet érezni az autót, talán most hogy kijött a ferrari virtual academy meg az f1 2010, talán a mod készítők elmennek abba az irányba ezek után, hogy jobb tapadású autót csinálnak, mert az szinte biztos hogy el van túlozva a modokban az autók csúszkálása ... FVA-ból meg F1 2010-ből is tisztán látszik hogy sokkal jobban tapadnak ezek az autók, sokkal nehezebb kipörgetni a hátsó kerekeket, mint ahogy az f1 modokban lehet ... én nem szapulom a játékot irányíthatóság tekintetében, mert nekem sikerült viszonylag gyorsan hozzászoknom, melbourne-ben is pár kör után már tudtam hogy hol kb mikor kell fékezni, meg spa-ban a fokozatokat is úgy pakolgattam tervezetten ahogy rfactorban szoktam menni és jó volt, azért stimmelnek a dolgok, csak rfactorban el van túlozva a hátsó kerék kipörgethetősége, az biztos ... itt is lehet érezni az autót, ha hozzászoksz, illetve sikerült már megfognom az autót mikor már elindult a hátulja, csak jó reakcióidő kell hozzá és megfelelő mértékű ellenkormányzás jó előérzettel (ami abból jön hogy rászánod az időt a játékra és megtapasztalod). Az én véleményem az, hogy mind a 3 cucc jó (F1 2010, FVA, rFactor modok), csak mindegyikben talál az ember szarságot. Azért én a RealFeel FFB-vel rohadtul meg vagyok elégedve, valami ilyesmit kéne varázsolni az új F1 alá .. FVA-ban meg nekem nincs FFB szal ott nem tudom milyen. :D Talán FVA-ba lehetne a legkevésbé belekötni, mivel az nem nagyközönségnek készült, hanem tényleg aki rászánta azt a 4 rongyot vagy mennyit hogy online megvegye, és NetKar Pro az alapja tehát nem árkádról van szó, a grafikája is jobb az rFactornál, főleg közelről ... de egyelőre rFactor van elterjedve, az F1 2010-nek meg érnie kell, valszeg lesz hozzá 1-2 peccs, illetve a vga driverek is jönnek hamarosan, mert azért olvastam hogy vannak apróbb megjelenítésbeli problémák bizonyos embereknél.

    Összességében az új F1 játékban van időjárás, és van valóságalapja annak ahogy az autó megy, a pályák is jók, sztem nem annyira árkádos mint amennyire sok embernek tűnik, de nem is szimulátor. Egy új F1 játék grafikáját innen venném.

    rFactor-ban jobban bízok szimuláció terén, bár hozzáteszem, annak örülök hogy kerékdőlést is lehet állítani az új F1 játékban, setupolással nem nagyon foglalkoztam még benne és nem is fogok, mert nincs rá időm. rFactorban az is jó, hogy ismerjük a szarságait, tehát nagyon váratlan dolgok, hibák nem érhetnek minket. Most ezt liga-játék szempontjából mondom.

    FVA-ból is lehetne meríteni, mert az FVA és a 2010 irányíthatósága lehet valahol közelebb a valóságoshoz ... de nem tudom hogy a NetKar szimulációja a háttérben miket tud, de bizonyos tekintetben fejlettebb az rFactornál.

    Tökéletes játék sosem lesz ... amíg az LFS gumi fizikájához nem közelít egyik játék sem, addig meg főleg ... mert ha jó a grafika, az nem igazán szimulátor, ha szimulátor, akkor nem über pontos a gumi fizika, ha über pontos a gumi fizika akkor nem jó a grafika vagy nincs poros meg gumizott ív, mint NetKarban, szóval jó játék akkor lenne, ha az összes játék jó tulajdonságait gyúrnánk egybe ... aztán összejönne egy über-szimulátor, über-grafikával, és rohadt fasza lenne ... és aztán beülnénk egy igazi f1 autóba és rájönnénk hogy még úgyis minden más lenne ... :) Én úgy gondolom, hogy ez a 3 játék elfér egymás mellett 1 gépen, egyik sem tökéletes, de jó mind3, szerintem. :)

    Ja egyébként ebben az új játékban a legnagyobb szarság az, amikor már előre mondja hogy a következő köröm is érvénytelenítve van. :U :F

    Amúgy nem váltunk szezon közben se modot, se játékot. Ezt hangsúlyozom, mert mostanában egyre több ilyen kérdést látok. :D Végigcsináljuk az FS09 moddal ezt a szezont. Hogy mit hoz a jövő utána, azt nem tudom. Nem biztos, hogy örökké rfactor-nál maradunk, nem véletlenül maradt el a domain-névből sem az "rf", ezért lett csak ph-f1team. De az is lehet, hogy maradunk. Ez sok mindentől függ. Megvárjuk még, mi lesz az rFactor2-vel, az biztos, hogy sok a baj az rf-fel, és a hiányosság is ... régen lehetett szimulátort kiadni időjárás nélkül, ha érezhetően jobb volt a fizika, lásd gMotor -> gMotor2. Ma már nem lehet, mert az eső egyszerűen kötelező, és az sem járja hogy egységesen vizes a pálya, mert vízátfolyások, tócsák, stb kellenek. Nem tudom milyen lesz az rFactor2, de fel van adva nekik a lecke. Mindenesetre remélem a jópár évet kihasználták, amióta készül ... mert nem a grafika lesz az erőssége, de ha másban nem javul számottevően, akkor más sem lesz az erőssége ... és azért simbin oldalon van eső már jó ideje ...

Új hozzászólás Aktív témák