- Bemutatkoztak a be quiet! Light Base 500 szériás, kábeleket rejtő házai
- A Chieftec néhány terméke fehér köntöst öltött
- Sokkal drágább lett az „olcsó” Tesla, mint várták
- Egy fontos tényező akadályozhatja a csúcstechnológiás chipgyártást az USA-ban?
- Visszatért a mítosz, a legenda, a világ leghasznosabb terméke!
- Milyen processzort vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mi történik a szemeddel, ha napi 8 órát monitort nézel? | Orvos válaszol
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- 3D nyomtatás
- Milyen széket vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Reflax
tag
-
axioma
veterán
válasz
Reflax #15228 üzenetére
Az adott kod egyebkent nem azt szamolja ossze amit akarsz, sot a while mint harmadik ciklus teljesen nem vilagos. Ehhez azt kene, hogy a sorban megszamolod, hany darab nemnulla van, es ha az eredmeny 1, akkor _kint_ noveled az egyfele-t.
Valahogy igy:
szerk. raadasul tok folosleges kulon bekerni meg kulon ellenorizni, ime a ver2 inkabb:int N,M,egyfele=0;
cin>>M>>N;
vector<vector<int> > E(M, vector<int>(N));
for (int i=0;i<M;i++) {
int counter=0;
for (int j=0; j<N;j++) {
cin>>E[i][j];
if (E[i][j]>0) {
counter++;
}
}
if (counter==1) {
egyfele++;
}
} -
axioma
veterán
válasz
Reflax #15228 üzenetére
Annyit me'g hozzatennek, hogy az eredeti keplet is zavaros... megint: C++ reszt nem tudom (van-e fix teglalap array-re mas megoldas), de ha technikailag lehetseges az, hogy a sorok kulonbozo hosszuak, akkor a szorzas nem hasznalhato az elem cimzesere, mert oda az elozo sorhosszak osszege kene; ha meg nem lehet kulonbozo hosszu, akkor meg ertelmetlen az adott sor hosszat elkerni es szorozni, inkabb kozvetlen kene hasznalni az N-et es M-et (ott is es minden ciklusnal is). Igy karbantartasnal nez az ember mint Rozi a moziban, hogy ez most itt miert is dinamikusan van elkerve, van-e celja, "mire gondolt a kolto". [Es karbantartasnal nem csak mas programozo lehet, hanem sajat magad 5 ev mulva
]
-
axioma
veterán
válasz
Reflax #15225 üzenetére
Mert ketdimenzios tombot csinaltal, de a kodod egydimenzios kiolvasasra van felkeszitve (nem vagyok C++ guru, csak az alapokat tudtam ellenorizni). Szoval egy (sokszor nemletezo, mert tulcimzed a kulsot) vektort nem tud int-tel hasonlitani.
ehelyett:
if ( E[i * E[i].size() + j ] > 0)
ezzel probald:
if ( E[i][j] > 0)
-
válasz
Reflax #14042 üzenetére
Ez igaz, csak egy otlettel maximum a popsit lehet kitorolni, amig nincs mogotte tudas, amivel valosagga tudod formalni. Plusz ahhoz, hogy tudd, hogy egyaltalan ertelmes-e az otlet, nem art az a minimum bo 10 ev szakmabeli tapasztalat. Kiveve persze, ha van otleted, meg par tizmilliod euroban, akkor nincs erre szukseged, mert felveszed alkalmazottnak azt, akinek mar megvan a tapasztalata, aztan majd elmondja neked O, hogy mennyire megvalosithato az otlet realis keretek kozott.
-
janos1988
addikt
válasz
Reflax #14039 üzenetére
Ezek szerint a játék készítés tetszik. Hajrá! Maradj ennél, és ebbe mélyedj el. Mire befejezed az egyetemet és a lelkesedésed is mindvégig megmarad, valószínűleg fel fogsz tudni mutatni 2-3 komolyabb saját alkotást is, ami azért már elég jól fog mutatni az önéletrajzodban.
-
janos1988
addikt
válasz
Reflax #14030 üzenetére
Én, mint egyszerű ember azt mondom neked, hogy ha mindenhez akarsz érteni, akkor igazából semmihez sem fogsz. Döntsd el melyik irány fog neked feküdni. Azt pedig úgy tudod meg, hogy rászánsz 3-4 hónapot egy témára 100%-al, minden mást mellőzöl addig a terveidből. Kezdésnek a játék fejlesztés valóban tökéletes lehet. Bár igazából már ez is elég komplex feladat lett. Grafika, történet, zene, leprogramozás, ezek mind-mind külön szakok már. Csak keress rá yt-on pl. egy szimpla indie játék fejlesztési naplójára, aki egyedül készíti, hogy lásd mennyi időt beleöl mire egy használhatóbb terméket letesz az asztalra. De szerintem ilyenekbe még ne ugorj bele. Kezdj egyszerűbbekkel, tic tac toe, kigyó, block breaker, esetleg aknakereső, vagy mind a négy is akár
Aztán légy kreatív, adjál hozzá új funkciókat amik bonyolítják a játékmódot stb..és rájössz, hogy nem is olyan egyszerű, és meg még csak az alap.
-
Silεncε
őstag
válasz
Reflax #14026 üzenetére
Nem tudom, mit jelent neked az alap szint, de ha még eddig nem nagyon programozál, én nem lennék benne biztos, hogy mesterséges intelligenciával vagy bioinformatikával kéne kezdeni. Nagyon jó hogy lelkes vagy (ezt majd az egyetem úgyis elintézi, hogy ne legyél) de szerintem inkább az alapoktól kellene elkezdened, mert lehet hogy holnap már totál más fog érdekelni.
Munkábaállással csinján (ebben van tapasztalatom, egyetem kezdete óta dolgozok), nagyon jó dolog, de néha nagyon nagy szívás összeegyeztetni a kettőt. Ráadásul azokra a pozíciókra amikre te pályázol, nemhogy hallgatókat, de szerintem nagyon BSc diplomásokat se vesznek fel. Az egyetemen be lehet kapcsolódni kutatásokba (az egyik haverom pont ilyen MI-s projekten csinálta a szakmai gyakorlatát), de ott se fognak a kutatások "magjához" közel engedni.
Nem akarlak letörni, félre ne értsd, csak nem árt ezeket tisztázni még az elején. Egyébként az ilyen MI-s dolgokat se úgy képzeld el, hogy a kutatók mondjuk Cortana-t (a Halo-s csajszit) fejlesztgetik, hanem neurális hálókat meg ilyeneket farigcsálnak (amikhez azért kell a matek)
De ha mindenképp bele akarsz most ugrani, akkor MI-hez Python+TensorFlow
-
válasz
Reflax #14017 üzenetére
Rengeteg függ attól, hogy mennyire érdekel a programozás.
Ha elsősorban ezzel akarsz mélyen foglalkozni, akkor abból valószínűleg C++, C# vagy valami hasonló "rendes" programnyelv lesz.
Ha viszont csak mellékesen, a főtevékenység megtámogatására, akkor meg inkább a pythonos irány lesz az érdekes.
De bárhogy is lesz, elsősorban nem a nyelv megtanulása lesz a kihívás (jó, oké, a C++ mélyebb ismerete pl. évtizedes tanulás után lesz meg
), hanem annak a framework-é, amit használsz.
-
martonx
veterán
válasz
Reflax #14017 üzenetére
M.I.-hoz leginkább Python vagy C++ szokott menni. Bár manapság kb. bármilyen nyelven tudsz MI-zni (C#, Java stb...). Játék fejlesztéshez mintha C# és C++ rémlene, bár szvsz erre is igaz, mint az MI-re, hogy de ha nagyon akarsz, akkor bármi más nyelven is találsz példákat, frameworköket.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Lenovo ThinkPad E15 (20RD) i5 / 8 GB / 256 GB SSD / Full HD IPS
- új állapotó, Apple AirPods 4, 1 év garancia
- új, makulátlan állapotú, Apple iPad 11" 2025 128GB WiFi Ezüst, 1,5 év garancia
- új, makulátlan állapotú, Apple Watch SE 2 Cellular 44mm Midnight Aluminium, 1,5 év garancia
- Sapphire Pulse RX 9070 16 GB - 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RX 5700 / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2919
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest