-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
válasz
dabadab #20765 üzenetére
Ha sikerül pontozni a jóságát egy-egy felállásnak, akkor lehet olyan algoritmust tervezni, ami a nagyobb jóság felé viszi fokozatosan az adott megoldást. Elvileg a gépi tanulás is így működik. Nem muszáj full randomnak lennie, az nagyon fapados.
A fenti problémánál azt is el tudom képzelni, hogy van valami egyszerűbb algoritmus, amivel jó eredmények érhetőek el és ami könnyen automatizálható. De annyira most nincs időm belefolyni.
-
junkpod
veterán
válasz
dabadab #20527 üzenetére
Értem, jogos, köszi!
(Megnéztem, a gépemen sehol sincs ez a libc++.dll)
Akkor máshogy kérdezem. Van egy jól működő kód, debug környezetben tesztelve, netes C++ futtató szolgáltatásban tesztelve. Hogy, mivel tudok (free) ebből Windows alatt futtatható alkalmazást készíteni? -
proci985
MODERÁTOR
válasz
dabadab #20424 üzenetére
ja, ez igy siman ijeszto, mintha egy prolog programozo kodjat olvasnam aki frissen nyergelt at javascriptre.
#20423hiperFizikus: nem tudom, hogy egy karakterkeszlet behozasa hogyan segit matematikai analizisnel. leginkabb sehogy. marmint ugye ez most nem szintiszta trollkodas volt?
-
cog777
őstag
válasz
dabadab #20409 üzenetére
Van, jo ficsorjei vannak a GDScriptnek. Tobbfele megoldas van elmenteni es visszatolteni az adatokat, itt a srac nagyon jol osszefoglalja + binaris serialization.
Ettol fuggetlenul tovabbra sem egyszeru szamomra, mert foglalkozni kell a scene tree-vel, azok nodjaival, azok tulajdonsagaival etc...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
dabadab #20390 üzenetére
plusz jatekoknal jellemzoen OO helyett DOD megy utobbi evekben, ami a leirasoddal jobb lesz (meg kb azzal is mukodik jol).
cog777: igen, ezert irtam, hogy hex helyett kezdj negyzetekkel, mert sokkal egyszerubb. nincs plusz egy konverzios layer.
hexat mar nem biztos, hogy arrayben tarolnam pl.
egyebkent kezdj modellezessel: kene UML, kene par use-case (legalabb a jatekos -> interface (view) -> controller (logika) -> controller (data layer) szinten. mockupolni oke, igazabol azt gondold vegig, hogy milyen informacio kell, milyen manipulacio kell, hol tarolod, hogy mukodnek az interakciok.
ha csak egyszer akarod lekodolni (spoiler: tobbszor fogod), rendesen vegiggondolt desing modellszinten altalaban segit.
nem kell felfedezni a spanyolviaszt. a data layert amit leirtal kb eppen barokkosan tulbonyolitod eppen. maskepp: bugos lesz, es a hajad fogod tepni a harmadik strukturalis overhaul kozepen, foleg, ha a component interfaceidre is feluton jossz ra, hogy nem mukodnek.
-
cog777
őstag
válasz
dabadab #20390 üzenetére
Koszi a tanacsokat, szerencsere duck type-os nyelven csinalom, Godot, igy kicsit konnyebb lesz az implementalas.
En meg abban a korban nevelkedtem, amikor a UI-t szetvalasztottuk a business logic-tol
Hat jatekvilagban itt vannak a scene-k meg a node tree ami lehet visual is ... hat kicsit elbizonytalanodtam.
Jah, egy osztaly fogja reprezentalni a mezoket, az tarolja a mezo tipusat es listat az esetleges "akcios" objektumokbol. Inventory is OK volt nekem, de a "Recipe - craft" otlet nem jutott eszembe
pedig tok egyszeru ... ahogy elolvastam a javaslatod egybol kaptam inspiraciot.
A jatekallas azert nem egyszeru mert vannak scene-k azok mas node-okat tartalmazhatnak. Na most mi van ha ket node referenciaval mutat egymasra, de visszatoltes kozben meg nem krealodott meg az egyik node. Probalok valami automatizalt algoritmust talalni a node-ok lementesere, mert nem akarom manualisan vegigjarni az egesz tree-t ... pedig lehet nem lesz mas. Szerk: (marmint maualisan serializalni az adatokat minden objektumbol.)
Maradok a hex terkepnel, mert mar mukodott a dolog, nem volt tul bonyolult sem, de azert kellett dump-olni neha - ellenorizni, hogy az van-e a kepernyon mint a memoriaban
-
pmonitor
aktív tag
-
pmonitor
aktív tag
válasz
dabadab #19987 üzenetére
Rólad jut eszembe, hogy én már bizony tizenegy éve is ugyanazt mondom, mint amit most(11 év elteltével). És büszke is vagyok rá! Az MS doksi enyhén szólva ellentmondásos. És most jön az, amit a másik fórumon szoktam néha írni: majd az olvasók eldöntik, hogy hogy lehetne valami egyszerre érték- és referencia típus. Rábízom az olvasókra. Gondolkodjanak el rajt. Aztán vonják le a tanulságot. Nem a doksi olvasása a lényeg, hanem egy jól működő példakód, hogy megértsen az emberke valamit. Márpedig ha valaki dolgozott már struct-al és class-al, akkor az első perc után fel kellene tűnnie, hogy a kettő teljesen más típus. Ég és föld.
-
-
pmonitor
aktív tag
válasz
dabadab #19820 üzenetére
Ha az object a struct őse lenne, akkor pl. ez miért nem működik?
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace GenericTest
{
interface ITorol
{
void delete();
}
class GenerikusTipus<T>
{
T adat;
public GenerikusTipus(T adat)
{
this.adat = adat;
}
public T GetErtek()
{
return adat;
}
public void TorlunkHaTudja()
{
if (adat is ITorol)
(adat as ITorol).delete();
}
}
struct Valami : ITorol
{
public int ertek;
public Valami(int ertek)
{
this.ertek = ertek;
}
public void delete()
{
ertek = 0;
}
new public string ToString()
{
return ertek.ToString();
}
}
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
Valami v = new Valami(5);
GenerikusTipus<Valami> genTip = new GenerikusTipus<Valami>(v);
Console.WriteLine(genTip.GetErtek().ToString());
genTip.TorlunkHaTudja();
Console.WriteLine(genTip.GetErtek().ToString());
Console.ReadKey();
}
}
}Mert ugye class esetén működik. Innen is látszik, hogy a struct és a class teljesen más típus!
De még az is tény, hogy a struct NEM örököl. Semmitől! Nemhogy az object-től! -
coco2
őstag
válasz
dabadab #19785 üzenetére
>Felejtsd el.
Egy elveszett enterprise projekt következményein gondolkodok.
Adott egy cég üzleti ügyfelekkel, akiknek fejleszt valami egyedi stuffot, alkalmazást, framework-öt, bármit. Egyedi stuff, és nem is kicsike, évek munkája van benne, sok, összes dokumentáció a fejlesztők fejében. Aztán egy céges bulin (a példa kedvéért) egy gázrobbanás az épületben megöli az összes fejlesztőt egyben, akik értenek ahhoz az alkalmazáshoz / bármihez. Hogy az adott cég lehúzhatja a rolót, az egy dolog. De ott nem lesz vége a kár listának. Az üzleti ügyfelek pénzforgalmat építettek egy stuff-ra, aminek a támogatása egyben megszűnt. Akár ismert és rég óta halogatott hibák sem lesznek többé kijavítva.
Vajon én egyedül gondolkodok hasonló morbid dolgokon? Vagy létezik a gyakorlatban olyan fogalom, hogy üzletbiztonság, aminek megfontolásai vannak a fentebbi esetre? Ha igen, mi a bölcsesség?
-
coco2
őstag
-
válasz
dabadab #19736 üzenetére
A masik szerintem az, h a VPS-ek eseteben tipikusan van valami nagy/redundans/etc. szerver (vagy szerverek), ami adja a az eroforrasokat (cpu, ram, storage), es az van felmappelve a VM-ek ala. Ennelfogva egy 5 dollaros VM jellemzoen kevesbe szall el a fenebe, de egy 20 dollaros Hetzneres dedikalt vasnal siman elofordulhat, hogy elpukkan a tap, es elvesznek az adataid a geprol. Persze backup, etc., de egyszeruen az a tapasztalat, hogy a(z olcso) dedikalt szerverekre jobban kell figyelni, mint a VM-ekre.
Cserebe a dedikalt szerver sokkal olcsobb.
-
martonx
veterán
válasz
dabadab #19723 üzenetére
Na itt álljunk meg egy pajkaszegi szóra
A felhő nem csak arról szól, hogy mindent docker image-ként futtatunk.
Konkrét angular + web api esetben felteszi egy ingyenes AWS S3-ba / Azure blob storage-ba a static site-ot (sima másolás), egy szintén ingyenes AWS functionbe / Azure App service-be feltolja a web api-t (next-next-finish wizard), és mellé tesz egy filléres DB-t. Ez nemhogy havi 20 dollárból, de havi nettó 5 EUR környékén ki fog jönni. -
coco2
őstag
válasz
dabadab #19624 üzenetére
>kevésbé penge fejlesztők terepe
...volt addig, amíg a grafika, reszponzivitás, meg egyáltalán a külalak nem sokat számított a funkcionalitáshoz képest. De egy ideje funkciója már semminek sincs (
) és akkor legalább kinézzen valahogy a napi sza*.
Az alapok közé még berakhatnád mondjuk a Gimp-et. Kelleni fog lépten-nyomon.
-
-
coco2
őstag
válasz
dabadab #19489 üzenetére
Mind a kettő
Az a file formátum jegyzék egymásra hajigált darabok. Gyártottam egy rar file-t, és megpróbáltam darabokra szedni. De már az első byte-oknál a szinkron felvétel "kicsit" el van csúszva. Pár oldalon például azt találom a 0x526172211A0700 egy kezdeti header, azt átugrani. Amúgy 0x526172211A0701-el kezdődik egy valódi rar de mindegy. A dokumentáció szerintem outdated.
Ami az aes-t illeti, cipher type, padding mode, key size, meg hogyan is lesz egy random hosszú jelszóból standard key size (
), data block size - az aes egy kicsit több, mint csak "aes".
Részlet hiányom van.
-
coco2
őstag
válasz
dabadab #19370 üzenetére
C++-ban jellemzően van egy konténer object referencia számlálóval, type mezővel, és egy union-nal 64 bit-ig, ami legrosszabb esetben egy pointer a lefoglalt területre, ha valami hosszú string vagy olyasmi. Ugyan a levágott fejemet nem teszem le rá, de közel 100%, hogy az van a mélyben. Átadáshoz meg van egy klón object, amibe kérés szerinti típussal másolja ki az abban lévő adatot, ha nem kompatibilis mint pld integer / string. Úgyhogy nem tudom mi bajod az "automata typecast"-al. Nagyon is létező függvények azok.
-
cattus
addikt
válasz
dabadab #19370 üzenetére
Pont hogy a "nincsenek típusok" a nagy butaság. Vagy szerinted akkor a typeof kulcsszó mire való? JS-ben annyi történik hogy ha egy adott típussal létrehozott változónak egy más típusú értéket adsz, akkor szó nélkül változik a változó értéke és típusa. Az automatikus typecast-ra meg kiváló példa a == operátor.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
dabadab #19012 üzenetére
Na azóta sikerült haladni is a szakdolgozattal végre hála a nyárnak és az időnek, a végén még februárban kint leszek...
Kód gatyába rázva a teljesítményt amit akartam megnyertem végre értelmesen fut viszont még mindig szórakoztat az a "villódzás" és ötletem sincs már miért maradt meg még mindig ami csak azért ciki mert ilyenkor eltűnik a képről a körívem és értelemszerűen null problémákba futok.
Pusztán elméleti síkon ha ezek a függvények adottak:
serial_Read(); -> Gondolom egyértelmű.perspective_transform(); -> Transzformációs mátrix alapján előállít egy kb felülnézeti képet.
reverse_perspective_transform(); -> ^ eredetit adja vissza a fentebbiből.
preprocess_frame(); -> Egy konyhakész képeket ad vissza, az alap képen elvégzi az elmosást a szürke árnyalatokat az élkiemelést (ezek mind OpenCV beépítettek nem nagy téma), meghívja a transzformálást majd arra a vonal felismerést és visszatranszformálást zárásképp. A madártávlatival és a visszatranszformálttal térünk vissza.
draw_circle(); -> Serialról olvasott érték alapján rajzol egy kört. Ha nincs értelmes érték akkor 0 vagy előző értelmes érték alapján jön vissza a kör. (első futásra 0 utána mindig az előző valid érték alapján) A kör mindig úgy van a sugár alapján pozícionálva, hogy ha 0 fok jönne vissza akkor kb egy egyenes jelenjen meg középen körív által. Ehhez az előző elmozdulást alapul véve mindig balra vagy jobbra van kicsit eltolva.
A main loop pedig ebben a sorrendben hív mindent:
Serialt meghívja ezután ráhívja a preprocess_frame-et majd itt a visszajött madártávlatira ráhívja a draw_circle a kapott Serial értékkel. Ekkor megjelenítjük mind a visszatranszformált képet a felismert vonalakkal mind a madártávlatit amire csak a kört van kirajzolva. Ez mind jó és szép végre elértem, hogy ~27-30FPS-el futunk 560p-n.Na most az a gond, hogy rendszeresen jön vissza 0 mikor nem kéne ezért az amúgy szép folyamatosan kirajzolt kör vissza visszaáll középre vagy épp nem kerül kirajzolásra (kivétel nincs, nem fut hibára csak ha épp a körívet akarok szín alapján kikeresni a képen nem lesz ott... akkor már jön a kivétel.) Mintha a draw_circle(); nem kerülne meghívásra...
Még mindig az a hibája tippre, hogy lusta voltam párhuzamosítani vagy a logika lenne rossz a sorrendet tekintve, hogy mi miből mit hív?
Próbáltam szokni a Pythonos párhuzamosítást de ez valami kegyetlen .NET után. Inkább reszeltem egy hónapot a kódot, hogy nyerjek mindenhol még némi futási időt csak ne kelljen szálazzak de gondolom nem fogom megúszni...
Azért sántít, hogy valami hívási logika hiszti lesz a háttérben és nem szálkezelési mert sem a teljesítmény nem esik be sem a vonal felismerés. Egyszerűen tényleg mintha lennének esetek mikor nem kerül meghívásra a draw_circle()-öm.
-
-
-
coco2
őstag
válasz
dabadab #19145 üzenetére
Abszolút igazad van. Projectek felső szintjén qt-val sosem volt muszáj közvetlenül barátkoznom, és c++-al is csak ritkán. Ha neked nosztalgikus érzéseid vannak bármelyik iránt, kellemes szórakozást hozzá. A magam részéről nem csatlakozom. És ahol meghallok qt-t, mfc-t, vagy akár csak c++-t emlegetni, onnét én 180 fokos fordulatot veszek.
-
martonx
veterán
válasz
dabadab #19123 üzenetére
Sajnos nem követted a C# fejlődését az elmúlt években.
A hello world .Net 5 óta (megjelent 2020 novemberében) pontosan ennyi:Console.WriteLine("Hello, World!");
Nem kell top level namespace, meg befoglaló class.
Akkor már edukálódjunk tovább, és nézzünk meg egy komolyabb C# Web API kódot (direkt bekapcsolt Https-el, és Swagger-el, ha valaki ezek nélkül akarná, akkor a fele kód kidobható).
var builder = WebApplication.CreateBuilder(args);
builder.Services.AddEndpointsApiExplorer();
builder.Services.AddSwaggerGen();
var app = builder.Build();
// Configure the HTTP request pipeline.
if (app.Environment.IsDevelopment())
{
app.UseSwagger();
app.UseSwaggerUI();
}
app.UseHttpsRedirection();
var summaries = new[]
{
"Freezing", "Bracing", "Chilly", "Cool", "Mild", "Warm", "Balmy", "Hot", "Sweltering", "Scorching"
};
app.MapGet("/weatherforecast", () =>
{
var forecast = Enumerable.Range(1, 5).Select(index =>
new WeatherForecast
(
DateOnly.FromDateTime(DateTime.Now.AddDays(index)),
Random.Shared.Next(-20, 55),
summaries[Random.Shared.Next(summaries.Length)]
))
.ToArray();
return forecast;
})
.WithName("GetWeatherForecast")
.WithOpenApi();
app.Run();
internal record WeatherForecast(DateOnly Date, int TemperatureC, string? Summary)
{
public int TemperatureF => 32 + (int)(TemperatureC / 0.5556);
}
-
Marky18
aktív tag
-
coco2
őstag
válasz
dabadab #19116 üzenetére
Már melyik részéről nincsen fogalmam? Arról, hogy a python ronda is meg buta is, meg lassú is, és némelyik emlegetett amerikai professzornak esetleg agyilag csak annyira telik? Arról tényleg nincsen fogalmam. Én csak a számítógépekhez értek. És a számítógépek mindarra a halom sok tekintélyérvre rá se tojnak.
De nyugodtan bonyolódj itt bele egy hitvitába
Aki most kezdi, úgyis meg kell tanulnia, mi az az identation, és hogy az életével játszik, amikor a feje terhére kijelenti, hogy márpedig nem 2 space, hanem tabulátor
Ahhoz képest ki a rosebet érdekel, hogy melyik nyelv?
-
btraven
őstag
válasz
dabadab #19089 üzenetére
Akkor nálad nincs ez az "effekt" ha megy a lejátszás?
Őszintén szólva ezt szoktam tapasztalni profi játékoknál is. Amióta megvan a Dell U2311H monitorom. Le is szoktam az FPS játékokról.
Ott is ha megyek az utcán és hirtelen elfordulok, a villanypóznák duplázódnak / triplázódnak. Nagyon zavaró. Lent a háromszög hegycsúcsok is úgy mennek hogy elöttük is van egy shadow, meg mögöttük is. -
Micsurin
nagyúr
válasz
dabadab #19012 üzenetére
Egyértelműen egy termelő egy fogyasztó köszi elindulok holnap ezen!
Erősen idegállapotba hoz a szakdoga projekt jól észleled
melóban csak .NET és webprojektek + mobildev téma megy de szakirány szerint meg beágyazott rendszereken lennék köszönhetően annak, hogy szoftverre ami .NET lenne felvettek mindenki aki rommá csalta az online félévet és mivel én 1 év csúszásban voltam hála a mateknak well én minden fizikailag bent és azokkal versenyeztem akik meg mindent online otthon progból...
Röviden: kamerával veszem az utat pozícionálás után fogom a képet Canny éldetektálás és vonal kiemelés majd transzformálom ortografikusba, itt jönne a kör téma ami valójában egy ív lenne mert a jármű sebessége és dőlésszöge (motor, és utóbbi adat jön soros portról -> kis UnoR3 és GY521) alapján berajzolnám a várható ívet. Ha megvan az ívem és tudom a sáv széli vonalakat akkor tudok biztonságos sebességre / dőlésszögre (amit épp változtatni kell) visszajelzést adni. Könnyebbnek hangzik mint amilyen lesz... csak épp ketten kezdtük projektnek de beletört a bicska viszont a saját szakdogámról kiderült nem valósítható meg hw-es limitek miatt így a félkész TDK munkánkat berántottam szakdogának. Most meg mint malac a jégen ismét... remélem így tisztább.
A teljesítmény difit egyértelműen a termelőre várakozás adta azt nem tudom (remélem) összekapcsolódik-e ezzel az, hogy a körív ha statikus/a fogyasztóban előállított értékkel van előállítva akkor rendesen kirenderelhető de ha a termelőből várt adattal tenném akkor ki kimaradnak frame-ek és teljesen hektikus az eredmény.
-
dqdb
nagyúr
-
coco2
őstag
válasz
dabadab #18798 üzenetére
>Van konkrét problémád is, vagy csak annyi, hogy nem direkt pazarolja az erőforrásokat?
Ha hatékony stuffot kellene gyártanom, és lenne rá egy hónapom, most beleásnám magam ebbe. De jelen esetben nem igazán úgy gondoltam
Olyasmi darabok lennének jók, mint első sor cert file beolvasás, és kulcs reprezentáció kipakolás pointerre megadott helyre, második sor nesze bemeneti nyers adat pointere, hossza, kulcs referencia, titkosítás típus, meg pointer kimeneti bufferre, és titkosítás kész, harmadik sorba már a kicsomagolás példa függvénye kerül. Sajnos olyan példa forrást sehol sem találtam
Hát ez a problémám.
Nálad van esetleg olyan stuff ebből a libből?
-
válasz
dabadab #18579 üzenetére
Vannak egyebkent pl. Dell gepeik, amiken van IDRAC, azok mar sokkal jobbak. Ezek az AX- meg EX-szerias gepek lenyegeben desktop alkatreszekbol osszerakott PC-k, nemreg jartam a BIOS-ukban es sima consumer Asus deszkak, amivel nincs is baj, de .. mondok egy peldat: ha a Hetzner ugy gondolja, hogy mittudomen, malware van rajta, akkor ledobja oket a halozatrol, de ugy, hogy az elottuk levo switchen letiltja a portot.
Ezen a ponton ugye a PXE boot sem megy, mert nincs halozat, tehat rescue modba sem tudod oket berakni, ergo a rajtuk levo adat elerhetetlen. KVM-et kerhetsz, 3 orara adjak oda max., de nem determinisztikus, hogy mikor kapod meg. A Hetzner nem fogja visszakapcsolni a netet, amig 1) vagy meg nem oldottad a problemat (sok sikert net nelkul, egy kifejezetten szar KVM-mel) 2) amig le nem gyalultad a gepet. Ja, a bizonyitas kenyszere rajtad van, ergo ok dontik el, hogy mit jelent a 'megoldas'.
-
coco2
őstag
válasz
dabadab #18538 üzenetére
Igen, nos, az az, amiben tévedsz te is, meg a többiek is. Ami rasp2-k valaha a kezembe kerültek, egyiken sem a Broadcom chip volt. Soha egyetlen egyen sem. Sehol neve nincs gyártók típusaira csodálkoztam rá anno. És fene kíváncsi leszek rá, ha akárkinél elő tud kerülni olyan példány, amin tényleg Broadcom chip van. Van rá egy tábla csoki fogadásom, hogy szerintem nem.
Be fogom ám hajtani rajtad
Így hirtelen utána kotortam, de már nincsenek meg egykori fotók, amiket csináltam. Elkallódtak a múltban. Ha meglennének, most feltölteném őket.
-
coco2
őstag
válasz
dabadab #18530 üzenetére
Folyton lefagyott raspokat, amikről nem tudom biztosan, hogy mitől purcantak meg. Talán cpu binary-k, talán kernel bug, talán a flash file system, talán app level probléma a lamp-al, tényleg nem tudom. Utólagos kotorászás gyanánt egyszerre került a kezembe 5 darab rasp v2-es, és néztem rajtuk a processzor típusokat. Nem találtam két egyformát. A gyártó cég sem volt ugyan az, nem csak típus számbeli eltérés volt. És ott feladtam anno. Amíg még a hardver sem stabil, hogy a rosebbe lehetne hibát keresni? Más hardver nem lévén, részemről az egész arm linuxot "lista aljára" raktam. Ez volt 2017-ben. Egy eltévedt link gyanánt kotorni kezdtem a témát újra. Ha valaki céges szinten használja, és stabil üzemeltetési gyakorlatot lát, az esetleg érdekel. A marketing dumákban a magam részéről nem szeretek megbízni. Azok mindig csak pénzt lopni vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Az AMD-vel tervezi a következő generációs Xboxokat a Microsoft
- EA Sports WRC '23
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- VR topik
- LED világítás a lakásban
- Akciókamerák
- Könyvajánló
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Dell G3 Gamer laptop (2TB SSD, 32GB Ram, 4GB Videókártya, FullHD kijelző, szép állapotban)
- Thinkpad T14 Gen5 14" FHD+ IPS Ultra 5 135H 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Használt gamer/ workstation laptop felvásárlás TÉNYLEG magas áron!
- Intel Core Ultra 7 265 /// Bontatlan, Teljesen Új // Üzletből, Számlával és Garanciával
- Csere-Beszámítás! Ryzen 9 9950X Processzor!
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900XTX 24GB be quiet! SB802 1000W
- ViewSonic VG700b monitor 17" 1280 1024 DSUB, DVI, beépített hangszórókkal
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RTX 5070Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VivoBook X1504ZA notebook - i3 1215U 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Intel UHD IGP WIN11
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest