Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • helkis

    veterán

    válasz R̲e̲m̲ #229 üzenetére

    üdv!

    korában már volt erről szó, ha visszaolvasol, de a lényeg, hogy sufni/otthoni módszerekkel nem érdemes nekilátni a felület-szerelt foglalat javításának, mert lehet hogy pillanatnyilag működne, de hosszabb távon, vagy pár procicsere után már lehet hogy kontakthibát, égést eredményezne a nem megfelelően javított láb.. főleg VSS lábnál.. (táp-láb)

    én nem merem tiszta szívvel ajánlani, hogy bekösd a törött lábat egy másik VSS lábra, a powermanagement miatt, lehet hogy instabilításba vezérelné magát egy másik blokk éppeni lekapcsolásánál..

    A_ScHuLcZ - neked priviben már válaszoltam.. :R

    Nacho Libre - a helyes prociberakást minden alaplap leírása tartalmazza..

    a kivételnél arra számít általában az ember, hogy ugyan úgy le fog jönni a cooler, mint ahogy rárakta, ha kicsit nehezebben jön akkor meg feszegetik sokan..
    a gyári paszták sajna idővel kiszáradnak, és olyanná válnak mint egy "ragasztó" főleg hidegen.. ezért mikor valaki kiveszi a coolert a foglalatból valszeg kitépi a proci is, ekkor már késő..

    célszerű akkor levenni a coolert, ha egy kicsit járattuk a rendszert, ahogy a kocsiknál is könnyebb meleg motorból olajat cserélni..
    illetve mielőtt felfele húzzuk a coolert előtte próbáljuk meg forgatni jobbra-balra, hogy a elváljon a procitól a cooler..

    + célszerű kerülni a gyári pasztákat a gyári coolereken.. ajánlott az Arctic Cooling MX2-ese, vagy olyan paszta, ami nem vezeti az áramot, a fémesek és ezüsösek is felejtősek szvsz..

    üdv! helkis

Új hozzászólás Aktív témák