Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz molnarpeter #200862 üzenetére

    "Szeptemberben térjünk rá vissza." - mondta a szerelő. Addig is szeretnék informálódni és 800-1500 km-t megtenni.
    Nyilván ha csak valami apróság a gond, akkor örülünk. Ha viszont szét kell borítani, addigra meg kell hoznunk a döntést, hogy van-e értelme ezzel foglalkozni, vagy csere.
    Esedékes az olajcsere (aug vége, vagy 1000 km), jövőre vezérlés, gumik mindenképp, jobb elejében valami fémesen koppan úthibán, felfüggesztésre kell ránézni, kuplungban van 45k km, bármikor esedékes lehet. De ezek kopó-fogyó dolgok, bármilyen friss használt autónál is esedékes lehet a vásárlást követő pár hónapon belül.
    Bíztam benne, hogy ráérünk megvárni a vezérlés és gumik cseréjéig meghozni a döntést.

    Egyelőre úgy áll a dolog, hogy lemosni sem éri meg, amíg valaki bele nem néz.

    A forgalmba AJM van írva és kész. Gondolom, ez egyszerűsíti a cserét. Gondoltam arra, hogy hogy veszek egy használt, jó állapotú motort, átnézetni, aztán csere. Talán kevesebb ideig esik ki a kocsi a használatból.

    Ha veszünk másikat, hosszútávra vennénk, ne zavarjanak be szmogriadóval, német nagyvárosokban az Umweltzone-ok. Benzines vonalon ezt könnyebb meglépni.
    Nekem a 1,5 tonnához 120 paci elég, a többel annyit érek el, hogy hamarabb kerülök a következő sor végére.

    Paxker315: viszem robogóval a papírokat

    focvis: Golf kicsi nekem. Ha már bent vagyok és mögöttem alacsony ember ül, oké, de az ajtónyílás szűk. Mikor új volt a típus, egy Szeged-Dombóvár-Zalaegerszeg-Szeged túrát lenyomtam vele 4 fővel, csomagokkal, nagyon jó volt vezetni.

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz molnarpeter #200862 üzenetére

    Ha motorszamos es csereled az mennyire maceras bepapirozni? Kell egy papir a szerelotol es irany az k. ablak...?!

Új hozzászólás Aktív témák