Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házimozi haladó szinten
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rdt89
addikt
Sziasztok!
Nem is tudtam, hogy van ilyen fórum.
Akkor egy gyors szösszenet.
A családban 3 Peugeot van, 106 1.4 75 le (1997), 306 1.4 75le (1993) és egy 406 1.6 90 le (1997).
A legnagyobb 17 éve van a családban és még sose nyűgösködött, a 106-os testvéremé egy igazi kis méregzsák ő 7 éve ékeskedik a családban (már mint a kocsi), még az enyém egy vénség, de annál inkább szerethető 5 ajtós kis méregzsák ami valentin napkor volt 5 éve ,hogy tulajdonomba került.
A sztereotípiákkal ellentétben nagyon megbízhatóak és motorikusan szinte kinyírhatatlanok, az más kérdés, hogy néha-néha felüti a fejét az elektronikus anomália, de csak egy Peugeot, ez a természetes. Cserébe még egyik se rohad. -
vasi79
aktív tag
Sziasztok! Tudnék venni megbízható forrásból egy c3-at 16v hdi-vel. Nem nagyon találkoztam fórumokon ezzel a fajta motorral, csak a 8v-vel. Ennek a motornak is hasonló jó a megítélése? Esetleg tapasztalat vkinek?
Köszönöm
-
whited
addikt
válasz
kalmanchris #1594 üzenetére
anno még én indítottam a csoportot, volt egy 406 2.0HDi-m amit aztán eladta, és követte még másik kettő
de amikor azok is elmentek, nem figyeltem a csoportot, ami azért picit hiba volt, mert látom, ha lassan is, de nőtt a tagok száma, de hát jobb később, mint soha -
whited
addikt
Üdv emberek!
Hosszas talán önkéntes száműzetés után, de visszatértem és most már lesz is mivel.
Visszatérek 1 406 2.2HDi-vel az oldalamon.Üdv újra itt mindenkit !
-
tresh
veterán
válasz
molnarpeter #1591 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
balazs1022 #1588 üzenetére
Próbáld meg magad eladni az autódat, a különbözet kb egy ársávval jobb állapotú autóra is jól jöhet.
-
tresh
veterán
válasz
balazs1022 #1588 üzenetére
A kék ki van "nyalva" de a km kb a duplája, a vezető oldali ülés igen csak leharcolt állapotban van,első féktárcsák alapból cserések mert látszik a válla,újra bőrözött váltószoknya, manuál klíma stb. Szerintem ennyiért van/lesz jobb vétel. A Lila a motor végett nem kéne fogyasztásba semmivel se lesz jobb mint az 1.6 cserébe gyengébb. Esetleg nézegess Xsara-t is 2003 körüliek igen jó áron vannak ugyanaz a műszaki tartalom csak a bodé más. Cserébe a Xsara jobban fogyaszt
-
tresh
veterán
307 fl 2007 év végéig volt
407 nagyon szűk hátul még a kombi is botrányosan kicsi.
balazs1022: BSI vel volt probléma de közel sem ennyire vészesen. Minden elektromos kütyüt tesztelni kell,+ gyári diaggal megnézni van e valami nyűgje. Amúgy semmi extra, szög egyszerűek, csak nem a kínálat aljáról kell venni és minél több információd van a múltjáról annál jobb. Kinti autónál meg van az az opció hogy vezeték egy darabig biztos az elektronikus szervizkönyvét abból sok dolog kiderülhet
-
balazs1022
őstag
Ugy olvastam h a 2005 elottiek eleg problemasak voltak elektronikusan. Gyakori volt a rovidzarlat az abs kornyeken. Meg h vhol be is azott az elektromos resz. Az a baj h amit kineztem 2006-osat azt mar elvittek.. :/ Igy maradt ez a 2002-es. 900.000-ert adjak, es sztem kulfoldi.
Azert erdeklodom h kell-e meg aggodni a regebbi tipustol -
tresh
veterán
válasz
balazs1022 #1581 üzenetére
Miért gyulladna ki? Nem km alapján veszünk autót azok az 1.6 os motorok pl 300-400 ezret röhögve elmennek
-
balazs1022
őstag
Sziasztok!
Szeretnék autót vásárolni. Egy Peugeot 307 lenne a kiszemelt. Sajnos 2002-es. Én facelift utánit szeretnék de nem nagyon találok sehol. Amit kinéztem kocsit abban már van 180.000 km, még ekkor is fent állhatnak az elektromos hibák, meg h kigyullad a kocsiban vmi? Vagy maradjak a 2005 utániaknál?
Motorikusan egyébként szokott ezekkel gond lenni? 1.4, 1.6 egyaránt érdekel.
Köszi!
-
Remington
őstag
Sziasztok!
2004-es Peugeot 307-es gyári CD fejegységével van gondom. A lemez behelyezése után pár másodperccel kiadja a CD-t, eredetit is. Lehet ezzel valamit kezdeni?
Köszi. -
tresh
veterán
Ja ja mindig rohanásba vagyok
Most program nélkül van mert széthullott a kuplungom.(nem bírta a pónikat +el el lett rúgva néha
) De már megcsináltam szóval ha megjön a turbóm akkor már csak egy szolid programot kap kb 160 pónira.
Persze jó lesz bele.A total quartz 9000 pl teljesen jó nekem is az van egy ideje és tényleg nem rossz. 10k-s csereperiódust erőltesd és nem lesz gond.
-
Lacess
tag
Abban a klasszikus tdi-ben amivel először meg sem érkeztél, másodszor pedig túl korán érkeztél-, majd távoztál is Siófokról??
Nem lesz nagyon hosszú távra használva a kocsi, továbbá osztrák ismerősökről van szó így a hidegindítás az az év egy elég jelentős részében valódi hidegindítás lesz. Lényeg a lényeg: akkor valami minőségi 5W40 mehet.
-
Lacess
tag
Nagyon köszönöm, illetve köszönik ismerősék a segítséget mindenkinek!!
5W40-et ajánlottam nekik, őszintén szólva nem hinném hogy egy félszintetikus 10W40 lenne bele a legjobb. Én az adagolós "classikus tdi"-be sem öntök 10W40-et, pedig jó lenne bele.
Azt már mondtam nekik hogy egy rövidebb, 10k környéki csereperiódust illenne alkalmazni ehhez a motorhoz. -
-
tresh
veterán
válasz
kalmanchris #1568 üzenetére
Enged el szerintem.
Imádom a katalógus adatokat és a gyártói előírásokat gondolom 30k-ként cseréli az olajat mert az is gyártói előírás
-
dj79
senior tag
válasz
Luck Dragon #1569 üzenetére
Nekem a 206 presence felszereltségű volt (2000 évjárat), az órán kívűl nem mutatott semmit és nem is emlékszem, hogy lett volna benne hőmérő és fedkomp.
-
-
-
válasz
Luck Dragon #1558 üzenetére
Facelift utániaknál az eső lápmák külső burája átlátszo, illetve az első maszk nem vizszintes csikok hanem rácsos. Innen elég jól felismerhetőek.
-
sowi
őstag
válasz
kalmanchris #1564 üzenetére
mitol lenne gyengebb minoseg? mert a hideg oldali viszkozitasa -20 fokig jo nem ugy mint az 5w ami -25ig? kb. ennyi a lenyegi kulonbseg, amugy meg gyari ajanlas is, de mindenki azt rak bele amit akar
-
sowi
őstag
válasz
kalmanchris #1561 üzenetére
az lehet, de nem ez volt a kérdés
-
dj79
senior tag
válasz
Luck Dragon #1560 üzenetére
Azért választanám az 1.4-t, amit a kontra címszó alatt leírtam, ráadásul gyakoribb a faceliftes modellnél. Az a motor szerintem valahogy jobban sikerült.
A régebbi 206 esetében alul volt méretezve a lengőkar, a stabpálca.
Nagyszervízről annyit, hogy sokmindentől függ, pl hogy a választott szerelőd milyen áron számítja fel az alkatrészt, ad-e valami kedvezményt etc.
-
-
dj79
senior tag
válasz
Luck Dragon #1558 üzenetére
Ha jól emlékszem, 2003 vége felé volt.
Más az első-hátsó lámpa illetve a kormány is talán.Nekem presence volt a benzines, illetve a 307 is az, mégis óriási eltérések vannak az egyedileg megrendelt extrák miatt.
Személy szerint én inkább az 1.4 HDI-t keresném és ha állapota engedi, akkor optimalizáltatnám a motorvezérlést 80 lóig
vagy a 16 szelepes benzinest.
-
-
dj79
senior tag
válasz
Luck Dragon #1556 üzenetére
Igaz, hogy 2.0HDI 90le RHY, de Peugeot 307, 265 ezer km.
Pro:
- egyszerű a motor, mint a faék (nincs kettőstömegű, nincs részecskeszűrő)
- vezérlés csereperiódusa 120k, alkatrészek nem a drágábbak közé tartoznak
- ezt a kasztnit is eléggé jól tudja vinni, ha az ember kiismeri
- magasnyomású pumpa nem igazán szeret megdögleni
- ha jó a motor, mínusz 18-ban is elsőre indul (téli tapasztalat)Kontra:
- siemens rendszer: a befecskendezők nem felújíthatóak, csak csereVolt már 206-m, de én inkább a facelift utánit keresném, erősebb futóműalkatrészek, jobb váltó.
A magasabb felszereltségűeknék az ülés is sokkal jobb, ha jól emlékszem.
Hátul a 206 szűkös, elöl kényelmes, hátsó hidat érdemes megnézni.Mit szeretnél még tudni?
-
Sziasztok.
Van itt valakinek 206-a ami 2.0 -90Le HDI motorral szerelt?Ha igen , meg szeretném kérni, hogy írja le a tapasztalatait.
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Ismerősöm szülei vettek egy 2004-es (de lehet 2005-ös) Citroen C4-et. Motorja 1,6 HDI 66kW, meg azt mondja valami ilyesmi kódot talált hogy 9HX. Nem egy nagy szakértője a család az autóknak...
A kérdésük csak annyi lenne hogy milyen olaj való ebbe a motorba?
Én sajnos a "fhansziákról" nem nagyon vagyok képben, inkább a fritzek a neten pedig több ellentmondást is találtam.
Köszönöm/ köszönik előre is!!
-
erik365
senior tag
Sziasztok!
400-450-ért kapható viszonylag normális állapotú 206-os?
Csak benzines jöhet szóba, 5ajtós, 1,1-es vagy 1,4-es.
A 400-450-en kívül még van átírásra, és kötelező dolgok cseréjére pénz.Köszönöm.
-
Mint egyik dízel se, ez sem szereti a várost. EGR és FAP nélkül viszont sok gond nem lesz vele, csupán annyi, hogy sose lesz üzem meleg a motor ami nem szerencsés. Én is munkába járok az 1,6HDi-mmel, de amint jön a jó idő, robogóra váltok és csak hosszú utakra használom majd.
-
Sziasztok!
C5-be szerelt HDI motorok mennyire bírják a városi strapát? Sajnos elnézve nem nagyon van belőlük benzines, csak dizel.
-
Studi
veterán
válasz
Feketelaszlo #1545 üzenetére
Köszi az infót! 1.8-hoz nem ragaszkodom, nézem a kétlitereseket is.
Gyári GPS egyáltalán nem motivál, az üléseket pedig ismerem, de az már a 306-os és a 406-osban is pöpec volt. Tempomatnak örülnék, de úgyis állapotot kell nézni inkább ilyen korú autóknál.
-
Feketelaszlo
senior tag
Sphere - Symbol - Supreme egymást követően az alap, extrázott és majdnem fullextrás (de az utolsó egész biztos nem volt 1.8-al, tehát téged nem érint). A Riviera "limitált" széria volt, de tulajdonképpen csak annyiban tért el, hogy az már sokzónás digitklímás, így az tekinthető egy simán hűvösebb kivitelnek. A másik 2 nem rémlik - talán a modell széria végén jöttek vagy gondolom valamelyik lehetett a business, céges kivitel (bár az mintha simán "Business" felszereltségi szint lett volna...). De ha mégsem, akkor a Confort általában a fapadot jelölte a Peugeot nomenklatúrában.
Itt van egy régi katalógus, a végéből a lényeg kisilabizálható - őszintén szólva nem hiszem, hogy kínálnának történelmileg is maradandó extrát a magasabb felszereltségi szintek, a bőr ülésre ámítozni felesleges, mert az alap ülés is borzasztó kényelmes. A széria végén volt GPS-es változat, de valami félmilliós áron rendelhető extra volt, tehát nem hiszem, hogy sok ilyen modell szaladgálna a használtató piacon (a válság idején ilyet nem sokan rendeltek). -
molnarpeter
nagyúr
Gyertyától is függ azért, egy 2-3-4 pólusú értelemszerűen többet elmegy, mint egy sima - mondjuk inkább olyankor éri meg abból venni, ha nehezen hozzáférhető a helyük.
Pulsar: nézz rá a gyertya gyűrtójának az oldalán is, illetve típus szerint, hátha úgy találsz pontos infót
hézag lett ellenőrizve?
-
Tegnap ki lett cserélve a tragosor es a gyertyák is (rájuk fért) es a hiba megszünt szerencsére
Gyertyát mennyi időnként kell cserélni? Egyik ismerős azt mondta két olajcserénként, tehát 40e km-enként. Mert nekem valamiért 100e rémlett es be is tarzottammeg is látszodtak rajta
Igen, onnan lehet
-
Pecc
őstag
Mielőtt megvennéd az egész trafósort, méress kompressziót is mindegyikben. Sajnos benne van a pakliban az is, hogy azért nem megy az egyik henger, mert nincs benne. És így tovább..
Én más francia autóval jártam ugyanígy, sajnos nem a trafó volt a gond.Ismerős vagy az éjszakai topicból !?
-
Studi
veterán
Sziasztok,
benzines 407-es keresgélek a Suzukim leváltására.
Tudtok valami oldalt, ahol össze van foglalva, hogy a felszereltségi szintek (amit eddig találtam: Sphere, Symbole, Supreme, Premium, Confort, Riviera) mit jelentenek részletesebben?Köszi!
R -
Mennyire nepbetegsege a 206osoknak a trafosor? Mert valahol egyszer ezt olvastam.
Tegnap M0-on váktatok haza, egyszer csak kerepelő hang. 1 henger elment. Volt már ilyen, akkor az injector. Felre álltam, nezegettem, hobakód P1110 tehat nem ijector. Aztán gondoltam csak nem állok jo helyen 3asba 3000 fordulon 50el elmentem a következő kihajtoig, ahol közepesen sötét volt, motorháztető kinyit, es akkor látom hogy sargán izzik a kipufogó. Szoval gyanum, hogy nem gyullad be az egyik hengerbe a benzin, de a kipifogoba már igen.
Haza lettem vontatva, itthon állok be az udvarba, hideg a motor már meg minden, es olyan benzin szag volt mint a benzinkúton.
Valaki találkozott már ilyennel? -
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Kb mennyibe jön ki egy komplett kuplung-lendkerék szett csere 307, 2.0, 107Le RHS motorhoz?
Illetve mi a vélemény a kiváltó szettről? -
Nestor16
senior tag
Hello.
Peugeot 306 XN 1.6L 8V 90 PS (66 kW; 89 hp) I4 98-as évjárat. Forgalmi alapján 65 kW, motorkód NFZ.
A dobozon a beletett gyertya, jobb oldalon az előző amivel vettük. A mostanit alvázszám alapján ajánlotta a boltos nő, meg még egyet, ami kétpólusú.
A probléma, hogy ezzel a gyertyával nem tökéletes az alapjárat.
Kérdésem, hogy melyik való bele? 306klub.hu-n is kerestem az alkatrész topikban. Van találat, de ott sem egyértelmű.http://www.olaj24.hu/T/ngk-bkr6ek-gyujtogyertya-1db/4808
Tájékoztatásul:A PUG márkaszerviz alkatrészes most gyáriként (PUG csomagolásban) az alábbit adja kb 11 e HUF-ért:
BOSCH FR7DE!!!
Ugyanez a típus tacskóban 4280 HUF volt, amikor vásároltam.Ezek a gyújtógyertyák 60.000 km-nél cserélendőek!
Én is Bosch Super Plus Yttrium vettem .
Nekem teljesen bevált.Gyertya NGK BCPR6E
CHAMPION RC8DMCRemélem tud valaki segíteni.
A BKR6RK tűnik befutónak, de biztosra kéne menni.
-
agabe
addikt
Az ok, ha olcso akkor ra kell kolteni, de sajna azt gondolom, hogy ezzel atvernek majd valakit aki nem jar nez utana ennyire reszletesen.
Egy szereleshez ertonek vagy kapcsolatokkal rendelkezonek akar meg is erheti, es 10-20%-al olcsobban kijohet neki mint a hasznaltpiaci ar, de mindenki masnak hatalmas bukta.
Nagyon gaz az autopiacosdi. -
dj79
senior tag
Ez az autó szerintem kuka, legalábbis a küszöb és az ajtók sérülése miatt elképzelhető, hogy a B-oszlop is hajlott... Rendesen oldalba verhették, a küszöbön ugyanis nem dupla vastag a festék, hanem van olyan rész, ahol tízszer vastagabb a gyárinál, én már emiatt sem venném meg
A kiolvasás alapján a befecskendező rendszer is komolyabb felújítás előtt áll. EGR szelep tisztítás/csere ráfér, betétek tárcsák... szvsz könnyen belecsúszhat a talpraállítás egy millába....
-
agabe
addikt
válasz
kalmanchris #1527 üzenetére
Valami céges képviselői autó volt mint kiderült.
Már adnák olcsóbban is 1,4 millió körül, de ez így elég roncs, én meg felmérni sem tudom mennyit kellene rákölteni...kb nem érné meg, mert a motorikus részeken cserélendő részeken kívül csak a leírt hibák rendbehozása gondolom már durva költség lehetne, és akkor még jönne más is mivel ez tuti nem vigyázva volt használva. -
agabe
addikt
Azóta megtudtam pár dolgot (szervíz rendben volt vezteve tényleg általában évente 2x vitték citroen szervizbe, betartották az intervallumokat), ámde hibaleírások a következők :
A MOTOR-VÁLTÓ KÖZÖTT OLAJFOLYÁS LÁTHATÓ! A DIAGNOSUTIKAI LEKÉRDEZÉS ALAPJÁN TÁROLT HIBÁK: P1445 Additív-rendszer Additívmennyiség túl nagy P1AA2 Energiatároló Belső hiba P0490 Kipufogógáz visszavezető rendszer Fedél helyzete nem elfogadható P12B4 Kipufogógáz visszavezetőmágnesszelepRészegység szorul zárva P0263 Korrekciós menny. 1 henger Tolerancián kívüli érték P0269 Korrekciós menny. 3 henger Tolerancián kívüli érték P0272 Korrekciós menny. 4 henger Tolerancián kívüli érték P0266 Korrekciós menny. 2 henger Tolerancián kívüli érték P0685 Főrelé Pozitív-/testzárlat vagy szakadás TOVÁBBI SZAKMŰHELYI ELLENŐRZÉSÜK ÉS JAVÍTÁSUK SZÜKSÉGES.
ELSŐ-HÁTSÓ FÉKTÁRCSÁK ÉS BETÉTEK CSERÉJE ESEDÉKES!
HÁTSÓ BÖLCSŐSZILENTEK ELÖREGEDVE. NEM GYÁRI DÍSZTÁRCSÁK.
PANORÁMATETŐ ÁRNYÉKOLÓ ROLÓ VISSZAHÚZÓ AUTOMATIKA NEM MŰKÖDIK! BAL ELSŐ SZŐNYEGBETÉT LYUKAS. KORMÁNY ERŐSEN KOPOTT. ÜLÉSKÁRPITOK SZENNYEZETTEK.
ELSŐ VÉSZHÁRÍTÓ FÉNYSÉRÜLT. BALOLDALI AJTÓK ÉLBEN FÉNYSÉRÜLTEK. HÁTSÓ VÉSZHÁRÍTÓN TÖBB KISEBB FÉNYSÉRÜLÉS. JOBB HÁTSÓ SÁRVÉDŐ DEFORMÁLT. JOBB HÁTSÓ AJTÓ FÉNYSÉRÜLT. JOBB ELSŐ AJTÓ FÉNYSÉRÜLT. JOBBOLDALI KÜSZÖB ELSŐ RÉSZÉN DEFORMÁLT. MŰANYAG HASLEMEZ (ALSÓ MOTORBURKOLAT) TÖRÖTT.
KORÁBBI KÁR: A FESTÉKRÉTEG MÉRÉSI EREDMÉNYEK ALAPJÁN A JÁRMŰ BALOLDALÁNAK KORÁBBI JELENTŐSEBB SÉRÜLÉSÉRE LEHET KÖVETKEZTETNI. A BALOLDALI ELEMEK JAVÍTVA, AZ AJTÓK CSERÉLVE. BALOLDALI KÜSZÖB JAVÍTVA (RÉTEG ELÖL 1000-1100, HÁTUL 2000-2500 MIKRON!) SZERVIZKÖNYV UTOLSÓ BEJEGYZÉSE: 2016.05.17. - 180.300 KM (MÁRKASZERVIZ) GYÁRI KULCSKÉSZLET: TELJES (2 DB)
Vannak képek is dögivel. kívülről nem gáz, belülről tényleg nem szép a kárpit de mondjuk az nem probléma lehet tsiztítani...ami inkább az az a sok felsorolt hiba, és a törött bal hátsó rész (ott dupla vastag is a festék), meg a jobboldali küszöb első részének sérülése, és akkor még nem is tudom motorikusan mik az esetleges felújítandók amikről már szó volt... csak amit leírtak az is sokszázezer ft lehet (persze én belőni sem tudom, de gondolom 300-600ezer között simán) ha rendbe akarnám azokat is rakni teljesen.
-
tresh
veterán
Reszecskeszuro (ha van), es a turbo is erett lehet cserere ahogy mashol irtak es azok is huzos aron vannak, de a motorikus alkatreszen kivul pl. futomunel (vagy barmely mas reszen) nincs olyan ami 200ezer km kornyeken mar szinten jellemzoen javitasra / csere szorul es huzosabb arban ?
Biztos hogy van e-hdi nél
ha 200ezernél leesik a turbó akkor az az autó egy romhalmaz volt. A turbó elhalálozása sok dologtól függ,leginkább az autót használni nem tudó gazdája a probléma forrása aztán az olajcsere... Az a baj hogy így általánosítani nem lehet max egy ökör szám van hogy jellemzően egy jó állapotú autóra vételáron felül kb 200k még rá kell locsolni hogy minden papír, és az alap műszaki dolgok rendbe legyenek.
-
agabe
addikt
Koszonom
Allapotfelmeres persze lenne.
Ma mar talan tovabbi infok is lesznek, megnezni nem tudom mikor lehet, de a heten meg nem biztos az sem.
Valahol olvastam, hogy e-hdi-bol csak 2012-ben hoztak ki a manualisat ezert gondoltam, hogy automata (azaz robotizalt) MCP6.
Hat igen az arak esnek rendesen nem csak francia kocsiknal...kb minden ami nem nemet vagy japan az nagyon esik az evek folyaman.
A jol kiszallast arra gondoltam, hogy ha olcsobban jon ki a megvetele osszessegeben mint amennyiert altalaban lehet kapni, akkor annyival kevesebb lesz majd az ertekvesztes nominalisan
Reszecskeszuro (ha van), es a turbo is erett lehet cserere ahogy mashol irtak es azok is huzos aron vannak, de a motorikus alkatreszen kivul pl. futomunel (vagy barmely mas reszen) nincs olyan ami 200ezer km kornyeken mar szinten jellemzoen javitasra / csere szorul es huzosabb arban ? -
tresh
veterán
Akkor tömören összefoglalva
1. Van manuál 6 sebességes belőle.
2. Az ára esni fog nagyon de nagyon, mert francia. Tehát erre építeni hogy jól kiszállsz majd belőle felesleges.
3. Kettőstömegű nincs az automatába.Költségek:
- 60k km-ént olajcsere váltóba (gyári olajjal) a nagy mennyiségre való tekintettel ez tuti 30-40k körüli összeg lesz. (automata váltó esetén)
- Kettőstömegű+kuplungcsere simán 150-200k körüli összeg lesz (manuális váltó esetén) *ha jó a lábad akkor utána legalább 200ezer km-t elmész vele
- Olajcsere stb ugyan annyi mint bármelyik autónál de márka függően pl egy közép kategóriás szett olyan 20k cakk-pakk
-Vezérlés csere árak a motor kód függvényébe lehet pontosan megmondani mennyi az annyi. (4féle van )A többi kopó alkatrészárakat nem írom mert az beszerzés függő.
Ami fontos hogy több fajta 1.6 hdi motor létezik. A leggyengébb 92 lovasok előnye hogy nincs kettőstömegű,és FAP (aka részecskeszűrő). Mivel ez e-HDi több mint valószínű a 11x lovas verzió lesz ami minden ilyen "olcsó" földi jóval meg van áldva. Maga ez az e-Hdi jelölés egy olyan funkciót jelöl, hogy lehetőség van eco módba tenni a kocsit. Így kb 1 literrel kevesebbet eszik kb, de cserébe lomhább lesz minden téren. A futási teljesítmény reális lehet és a szakszerviz is pozitív dolog. De a puding próbája az evés. Megvétel előtt és ha nem értesz hozzá mindenképp menj el egy másik Citroën márka kereskedésbe és kérj egy állapot felmérést. Ilyen összegnél már nem pénz 10-20 ezer ft ezért a mutatványért. Ha még kérdés van írd meg , segítek ha tudok.
-
agabe
addikt
Sziasztok !
Lenne egy elado 2011-es februari, szoval majdnem 6 eves C4 e-HDI 1.6-os diesel exclusive kivitel (ha jol tudom ezek csak robotizalt automata valtozatban voltak akkor meg) varhatoan 1,6-1,9millio kozott (ehhez mar meglevo sajat toke keves lenne, de megoldhato, es a pontos arat sem tudom meg). Futasteljesitmeny 186ezer km, szoval mentek vele rendesen. Ami miatt tetszene annak ellenere, hogy deisel, es nem ez lenne az igazan idealis szamomra, hogy egesz jo ara is lehet (hasznalt piacai ar alatt tobb szazezerrel), es ha nem jon be jovore majd el tudom adni jo esetben minimalisan kevesebbert mint amennyibe kerulne az esetleges rakoltendokkel egyutt is.
Meg nincs semmi infromaciom konkret allapotarol azon kivul, hogy szervizelve folyamatosan es rendesen volt, de nem tudom volt-e vezerles / ekszij / kettos tomegu, kuplung szett stb-stb. mar cserelve valamikor, de ha mondjuk eddig ezek kozul nem volt (csak a kotelezo szervizek), akkor mikre lehet erdemes szamitani osszesen ? A het vege fele tobbet tudok, de akkor sem biztos, hogy nindenrol lesz infom, es szeretnek a legrosszabbra is felkeszulni elore (most mukodik a kocsi nincs baja elvileg), hogy mi az amire (ha ezen nagyobb tetelek / 150-200ezer km-enkent cserelendo cuccok nem az utobbi egy-ket evben vagy 30-40-50ezer km-el ezelott csereltek igazoltan) szamolnom kell, es azok kb mennyibe fajhatnak ?
Miutan mar nem garis a kocsi nem kifejezetten csak markaszerviz arakra lennek kivancsi, hanem amellett normalis hozzaerto muhelyben (nem gagyi, hanem jo alkatreszekkel meg ha utangyartott is) esetlegesen varhato arakra is.
Ha valaki ossze tudna foglalni annak nagyon megkoszononnem -
batai15
félisten
válasz
minimumgame #1519 üzenetére
nekem sw van 1.4 hdi gyári ouragan 15coll felnivel ,195-55el nincs vele gond elfér.
-
DCI_market
tag
Sziasztok!
Friss tulaja lettem egy 2007-es grand c4 picassonak.
Depolution hibával és abs/esp hibával vettem, valamint vannak apróságok amiket szeretnék megcsinálni hogy hosszutávon legyünk barátok. 1.6 HDI, elvileg FAP-os, az első kérdésem az hogy érdemes-e a FAP-ot kiszedetni és elvinni valahova ( hova és mennyiért?) progiztatni? Eddig seatom volt ott nagyot dobott az érzésen és a fogyin is.A másik kérdésem hogy miért csal a kompi a fogyasztást illetően? 5,9et ir overal de 6,9 LEGALÁBB. nm feltétlen a 6,9 a gondom inkább az átverés része.
A 3. kérdésem pedig hogy lehet-e valahogy USB-t AUX-ot vagy bármi normális mókát használni a kocsihoz?
Illetve tudtok-e Budapest/ szigetszentmiklós környékén megbízható szerelőt akire lehet épiteni?
Olyan bontót ahol vannak specifikus dolgok ( pl csomagtér rolót szeretnék)Köszi előre is a fálaszokat. üdv.
-
minimumgame
tag
Sziasztok!
Peugeot 206 1.4i (2005) gyári lemezfelnijét (5.5Jx14 ET34) váltanám tavasszal 6Jx15 ET27 alufelnire. Ezzel nem lesz gond igaz ? Rámegy, nem lóg ki a kerék, stb. Csak alátétes felni csavarok kellenének.
És milyen gumi ajánlott hozzá ? 195/55 R15, esetleg a 185/55 R15? Vagy a nem drága 195/50R15 is ok ?Köszi
-
tresh
veterán
válasz
kalmanchris #1517 üzenetére
Mert az mar BSI rendszerű a 306 még buta mint a faék
-
Nestor16
senior tag
válasz
Vigneau #1513 üzenetére
Kicsi bizony, mi meg pont holnap megyünk oda vissza barátnőmmel.
Nekem kivágták az üveget, mert előtte rosszul tették be a gumit (az előző tulaj műve), utólag akarták benyomkodni a gumit. Nem értettek hozzá.
Ahová vittük teljesen szakszerűen megcsinálták. Ki kellett hozzá szedni és jól vissza is ragasztották.Szóval a Peugeot más állatfaj ebből a szempontból. Tudni kell, hogy nem a szokványos módon kell visszarakni az üveget, különben könnyen el fog engedni a ragasztás és lógni fog a gumi, mint nekem.
-
Nincs valakinek jo auto uveges ismerőse? 206sw hatsó kis ablaknál befolyik a viz. Gondolom elengedett a ragasztás.
-
-
tresh
veterán
válasz
Des1gnR #1502 üzenetére
Mindenkinek más az igénye. Szerencsére rengeteg autó megy át a kezeim alatt olykor hosszabban is használva így nem hasból vagy TC- cikk alapján beszélek. 407 ezzel az 1.6 hdi motorral ugyan az mint pl a laguna 1.5 dci vel. Kamion mögött 90-nel hibátlan nem is eszi le a gatyád de ennyi. Semmi bajom a motorral sőt nagyon kedvelem a psa dízeleket is. De cm3 ből autózunk ennyi.
-
batai15
félisten
sziasztok, egy hete lettem tulajdonosa egy 1.4 hdi,206 swnek. eddig nagsin bejön.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
Des1gnR #1503 üzenetére
Na most...
Ha a Volvo S80-ból (2.4 D5) ülök át akkor lomha. De ha a melós 1.8 Tdci Mondeóbol akkor rendben van.
Szerintem elfogadható, fogyasztás 5 körül külvárosban és olyan 7 belvárosban.
Lehet használni, természeresen néha érzem hogy elfogynak a pónik...de van amikor még a Volvó is lomhának tünik.
Az asszony nagyon szereti, szerinte remek járgány -
Megnéztem a járgányt, nagyon patika
Vittem magammal egy szerelőt aki körbe nézte és szerinte is rendben van, legalábbis törve nem volt meg amit tudott megnézett. Kedden viszem márkaszervizbe és ott minden kiderül
Most látom, hogy MiklosSaS-nak is 1,6 az 508 SW, neked milyen érzetre? Lomha?
Új hozzászólás Aktív témák
- Lexus, Toyota topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Konteó topic
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Trollok komolyan
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- KONZOL beárazás
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Formula-1
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest