Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házimozi haladó szinten
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz
Gombinyó #998 üzenetére
Gratula a géphez.
Lemezfelninél egy dolog a lényeg az ár és ha lehet gyárit vegyél Fb csoportba találsz sok hirdetést és olcsón veszel. Alufelni már más kérdés meg ugye a gumi méret+felni méret újabb kör. Gondolom 16-os kereken van a gép
Csinos jó színe van
Nem tudom téli vagy nyári gumi megy e rá ha kevés fájdalmat akarsz a fejednek akkor 15 acél felni + gyári dísztárcsa (gyorskötegelőzve vagy 2-3 helyen) és 195/65 r15 gumi aztán öröm és boldogság
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Csatlakoznék egy Peugeot 307-el.
Hétvégén vásároltuk és eddig úgy tűnik jó vásár volt, így a 30 megnézett autó után.
A gumikat rendbe akarom szedni rajta, de kellene pluszba 4db felni is. Arra gondoltam a felniket használtan venném rá. Tudtok esetleg megbízható, korrekt helyet? Nekem mindegy, hogy acél vagy alu. -
tresh
veterán
Első Fék
Tárcsa:
Első ZIMMERMANN
D 266 mm, külső hűtésű, furat/lyukszám: 6/4, bevonatoltKülső hűtésű, bevonatolt, Külső átmérő: 266, Vastagság: 22, Min. vast.: 20, Magasság: 34, Furat/lyukszám: 6/4, Lyukkör-átmérő 1: 108, Agyfurat-átmérő: 66
Unixszám: 10382669Első ZIMMERMANN
Fékbetét tárcsafékhez
Fékrendszer: Bendix - BoschFékrendszer: Bendix - Bosch, Szélesség: 136,8, Magasság: 57,4, Vastagság: 19, Vizsg. jel: ECE R90 APPROVED
Unixszám: 10380475Hátsó Tárcsa:
Hátsó ZIMMERMANN
D 246,5 mm, tele, vastagság: 9 mm, furat/lyukszám: 6/4, d 71,1 mm
Unixszám: 10382673Betét Hátsó:
Fékrendszer: Lucas - GirlingFékrendszer: Lucas - Girling, Szélesség: 87,2, Magasság: 53,1, Vastagság: 17, Vizsg. jel: ECE R90 APPROVED
Unixszám:10380073 Hátsó ZIMMERMANNA hátsó tárcsa ABS gyűrű nélkül van. Ha át tudod tenni a régit akkor nincs gond ha nem akkor vagy megveszed külön a gyűrűt vagy egybe veszed a tárcsával. Lehet utóbbi egyszerűbb lesz neked nem tudom ki fogja cserélni szerelő vagy te.
-
tresh
veterán
holnap megmondom mi kell bele bar neha jo latni es merni mert a francia autoipar neha csodakra kepes
(#995) KGellért: igen, kb annyi hogy az egyik peugeot a masik citroen jellel jott le a gyartosorrol...peugeot jobban tartja az erteket mint a citroen es dragabb is kicsit ezert
-
D.Orion
veterán
-
KGellért
Műholdas
Mindenképpen új autót szeretnénk, mert egyikünk sem ért hozzá eléggé, hogy egy használtban megbízzunk.
Igazából teljesen mindegy, hogy egyterű vagy sem, a lényeg, hogy a csomagtartó nagyobb legyen, mint 400 liter.Az helyzet velünk, hogy mind magas emberek vagyunk (180+ cm), így az utastér mérete is számít. Ezért is maradtunk egyelőre a sedan típusoknál. Olyan autó kellene, amiben hátul is kénylemsen el lehet férni. Pl. nézegettük még a Citroen C3 Picasso-t is, de abban én hátul már csak szűkösen férek el, egy hosszabb út biztosan megkínozna. Voltunk a Ford-nál is, a Focus esetében is ugyanezez a szűkösség a legnagyobb probléma.
Aminek tényleg igazán nagyon örülnék az az lenne, ha most a semmiből feltűnne egy C-Elysee tulajdonos és megosztaná velem az autóval kapcsolatos tapasztalatait.
-
-
D.Orion
veterán
Egyértelmű, hogy fékhatásban összetartozót szeretnék venni. Csupán a mostani fent lévő rendszert nem értem, hogy miért van elől Bosch, hátul pedig TRW-Lucas. Legalábbis betét esetében ez a helyzet. Tárcsa márkáját nem tudom leolvasni anélkül, hogy levenném a kereket.
Azt nem tudom, hogy ha most veszek Ferodo betéteket és tárcsákat, akkor azt fel tudom-e rakni előre és hátra is? Nincs olyan gyártói szabványok közti különbség ami miatt inkompatibilitás léphet fel?
-
KGellért
Műholdas
Sziasztok!
A családal most készülünk autót venni. Kis sebesség és nagy csomagtartó igény jellmez minket. Egyelőre a Citroen C-Elysee-nél tartunk (1.6 literes, 115 lovas benzin motor). Most kaptunk rá egy 11.000 euró környéki ajánlatot, csomó extrával felszerelve (Bluetooth-os MP3 rádió, ESP, tempomat, elektromos ablakok elöl+hátul). Szerintetek megéri? Van esetleg valakinek ilyen kocsija? A másik jelölt egy Renault Fluence lenne, de gondolom arról ebben a topikban hiába kérdezek.Köszönöm előre is.
-
D.Orion
veterán
Közben okosodtam kicsit, plusz megnéztem az autót is.
Elől jelenleg Bosch betétek vannak, hátul viszont Lucas.Hátulra sok tárcsánál ill. betétnél láttam, hogy TRW v. Lucas korlátozás ill. rendszer van. Így már kezdem érteni, hogy akkor hátra bizonyos tárcsák csak bizonyos betétekkel használhatóak.
Előzetesen nagyjából ezeket néztem ki(van több is, de nem akarom elárasztani a topikot):
Ferodo sl Első fékbetét első a listán, (nem ESP) vagy a sima Ferodo
Féktárcsa első tengely,Hátsó fékbetét Az egyik TRW a másik Bosch. Ha cserélem a tárcsát, akkor ahhoz megfelelőt kell választanom? Vagy itt maga a fékpofa adja a szükséges "szabványt"?
-
D.Orion
veterán
Köszönöm a gyors és információban gazdag válaszokat. Bele is ástam magam a keresgélésbe.
Találtam jó pár ígéretesnek tűnőt az említett márkákból. Majd kérdeznék rólúk, de még nem akarom elárasztani linkekkel a topikot. Fékbetét vastagságból 17mm-19mm gondolom már elfogadható induló érték. Tárcsából 20mm alá szintén nem érdemes menni, ha jól sejtem.
Mit jelent egy betétnél ill tárcsánál, hogy Bosch, TRW vagy egyéb rendszerhez van? A jelenlegi fékpofába(gyári) csak a hozzá szabványban passzoló betét megy bele?
-
pojzon
tag
Szia!
Ugyan nekem 407-esem van, de annak ideén én az angol e-bay-en vettem kompletten első és hátsó féktárcsákat és fékbetéteket cirka 30e Ft-nak megfelelő összegért, ha jól emlékszem. A tárcsa Comline a fékbetét pedig Allied Nippon és köszönök szépen jól vannak.
Ez már kb 4 évvel ezelőtt volt és egy 30-40000 km-el korábban és még pici vállasodás sincs a tárcsákon, a betétek meg még jó vastagok.
Szerk.: amúgy az előttem szólónak igaza van, a fék nem játék, tehát inkább legyen drágább mint, hogy ne fogjon rendesen
-
D.Orion
veterán
Tiszteletem!
Örülök nagyon, hogy van ilyen topik is, gyorsan kérnék is méni tanácsot.
Elkopott a gyári fék+tárcsa, így le kéne cserélni.
Érdeklődnék, hogy mely márkák azok amik igazán ajánlhatóak? Melyek azok amelyek gazdaságosan (olcsóbban) beszerezhetőek, de még jók? És mi az amit mindenképpen kerülni kellene?Gépjármű adatok:
2004.05
Peugeot 307 kombi(Break)
1.4 benzin 65KWAz elmúlt 11 év kellett ahhoz, hogy belekerüljön 128.000km az autóba és, hogy elkopjanak a fékek.
Szóval nincsen hajtva a gép semmilyen szinten.
-
pojzon
tag
Sziasztok!
Már jó néhány éve nyüstölök egy 407-est a legnagyobb megelégedésemre és mostanában kitaláltam, hogy szeretnék belerakni egy gyári bluetooth kiegészítést. Szinte minden megvan már, új kijelzõ, megfelelõ RD4-es fejegység, bluetooth modul, mikrofon, csak egyetlen egy dolgot nem tudok beszerezni, az pedig a kábelezése a modulnak. Gyakorlatilag két kábel kellene a boldogsághoz, az egyik, ami a modulból megy ki rádió felé, és egy, ami a mikrofontól megy lefele hosszan a fejegység irányába.
Esetleg nem tud valaki egy "part numbert" hozzá, vagy akár beszerzési forrást? Már a fél világot feltúrtam miatta, illetve az ebay-en akinek a hirdetésében francia bontott kábelkorbácsot láttam annak is írtam az ügy érdekében, de semmi pozitívum.
Egy ausztrál fickót találtam, akinek teljes készlete van, de valamiért nem hajlandó postázni a kontinensre.
Beszélgettem már a Peugeot Hungáriával is, de csak a mikrofont találták meg a rendszerben, még a kiegészítõ modulról sem talált semmi nemhogy a kábelrõl.. Az is segítség lenne, hogy ha valakinek esetleg elõre be van kábelezve, akkor meg tudná nézni az azonosítót, mert talán úgy tovább tudnék menni az importõrrel.
Vagy ha valaki tud, egy olyan helyet ahol le tudják gyártani, nekem az is megfelelõ, csak mûködõ képes legyen.
Ha esetleg nem teljesen érthetõ, hogy mit is keresek, itt a link az ausztrál aukcióhoz: http://www.ebay.com.au/itm/Genuine-Citroen-Peugeot-Bluetooth-for-C2-C3-C4-C5-307-308-206-207-208-407-4007-/150958713235
Köszönöm elõre is!
-
whited
addikt
Szia
Ami még húzósabb tétel lehet az a FAP folyadék (30k)
Továbbá a részecske szűrő.
De motorikusan elegge megbizható.
Izzitógyertya még lehet hogy elromolhat, amit viszont csak nagyon körültekintően tudnak cserélni de azt már amugy is csak a legvégső esetben kell mert ha egyik sem jó még akkor is beröffen a masina -
tresh
veterán
-
Fr0z3n
őstag
-
whited
addikt
Szia
Jó kis dízel az a 136 paci
Ami kényes az a fútómű, kerékcsapágyra ajánlatos figyelni.
Elektronika szokott néha olyat produkálni, hogy gondol egyet és maximumra felmegy a rádió hangja és úgy marad, ehhez hozzá lehet szokni
Izzók cseréje ajánlatos, mert szeret kiégni.Ha van még kérdésed, szólj csak akár itt, akár pü
-
whited
addikt
Valaki esetleg 1 jó P 407 dízelt nem szeretne vásárolni?
-
Ferko75HUN
senior tag
válasz
kalmanchris #950 üzenetére
Köszi, ennyi még nekem is menne.
Megoldódott közben, Peugeot fórumon mondták meg a tutit: 2 állású tempomatnál a limiter funkció korlátozását lehet oldani egy padlógázas nyomással, a pedálban van a kapcsoló.
Teszteltem tényleg működik, 50-re belimitáltam a sebességet és akárhogy nyomod nem megy gyorsabban, kivéve egy erős padlózás után.
Nem sok értelmét látom, de valaki biztos használja. -
kalmanchris
tag
válasz
Ferko75HUN #949 üzenetére
Nézd meg, ha kézzel nyomod mi történik a pedállal. Lehet hogy akad pl a szőnyegben.
-
Ferko75HUN
senior tag
Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy padlóig nyomott gázpedálnál ugrik 1-et a pedál és lejjebb megy kb. 1cm-el?
Olyan mint ha lenne egy kis "holtjátéka", ezt minden körülmények között csinálja, álló helyzetben kikapcsolt motornál is.
Peugeot 308 2.0 HDI -
-
echterion
nagyúr
Sziasztok!
2003-as 1.6 benzines 307-eshez melyik az a trafómárka, ami még nem gáz? Újat keresek, de a Valeo-s 50ezer körüli ár nekem borsosnak tűnik, de nem tudom, hogy pl. a mobiltron-féle cucc mennyire gáz?
Előre is köszi a segítséget. -
Buster17
addikt
Hali.
Tudtok a folyamatosan pörgő ventilátorra megoldást?
Autó leállítása után még pörög pár percet a ventilátor télen nyáron.
Mostanában ha leállítjuk pörög, leáll, és nem indul a kocsi újra csak ha már eltelt 10perc a ventilátor leállása után. -
nesa
veterán
válasz
Ferko75HUN #936 üzenetére
Akkor en sorenyes jelvenyt probalnam meg eltavolitani ha masogy nem megy, nemhiszem hogy draga egy uj olyan.
A lokharitot nem tudod leszedni csukott motorhaztetovel ugy sokkal tob kar lenne. -
Ferko75HUN
senior tag
Ahh köszi, a rácson keresztül biztos nem, mert a 308-as motorházteteje a rácstól feljebb nyílik jóval.
Nem sok jóval kecsegtetett egy Peugeot szaki, vagy lökös le, vagy a motortér alulról, de ott sem egyszerű mert csak bontással fog menni.
Csütörtökön okosabb leszek, akkor tudok menni majd emelőre ismerőshöz. -
nesa
veterán
válasz
Ferko75HUN #934 üzenetére
Valahogy lentrol valami kampos drot?
Vagy a racson keresztul? -
Ferko75HUN
senior tag
Srácok tud vki tippet arra, hogy melyik úton induljunk el a motortér kinyitására? (Peugeot 308 sw 2.0 HDi 2011.)
Kezemben maradt a kis kar...
Kárpit már lebontva, bowden vége megvan, de meg sem mozdul.
Próbáltuk úgy is, hogy vki lenyomta elől, én meg közben harapófogóval húztam, de esélytelen ez az út. -
tresh
veterán
Nem a motorral van baj hanem avval hogy automata és hogy ekkora bodét kell mozgatnia. Sajnos az az 1.6 Hdi 307/308/C4 kategóriáig jó. Felette kell neki a nagyobb motor. Az automata nagyon visszafogja. Manual 1.6 hdi 407-et vezettem 2 hétig még csináltam hát vérszegény volt tartalék semmi és nyelte a 6,5 litert. Ugyan ennyivel jártam el a 2.0 Hdi c5-el súly bodé azonos viszont a menet tulajdonságok ég és föld volt. Plusz nem szabad elfelejteni hogy az automata még visszafogja a motort kicsit, én mindenképp a 2.0 HDI val kereseném avval a C5 nagyon jó választás ráadásul nincs akkor a presztízse mint a Peugeotnak és jóval olcsóbban lehet kapni. Full extrás 2009-es...[link] én tuti itt mazsoláznék. (FORD-ok ba is ez a motor van focus ,mondeo ect) és nagyon jó gépek!
-
tresh
veterán
Kicsi szűk és min 2.0 hdi kell bele mert amúgy lomha mint a dög. Kombija is nudli az elődjéhez képest és ritka szarul pakolható. ha már ilyen kell akkor C5 ugyan ez a család de futóműbe sokkal jobb (levegős) és batár nagy.. Ezen kívül semmi baj velük jó autók de nagy családosoknak nem jó mert kicsi még a kombijuk is. Barátomék vettek ilyet 406 kombi után 2 hónapig szenvedett vele hogy egyszerűen nem férnek el benne 2 gyerekkel babakocsival+csomagok. Lecserélte egy C5 kombira a 407 kombit és problem solved.
Ja valaki fentebb írta az 1.6 hdi automata kombót...hát röviden tömören >> MEG NE VEGYE!!!
-
GIJoe
addikt
Üdv, a következő lenne a kérdésem, van egy 2003as Jan.-i 1.1es 206oa Peugeot-om.
A hűtővíz szintje a minimum alatt van, az elmúlt napokban nem volt azért hőség de sokszor bekapcsolt a motor hűtése, (5-6 km után is) 90 körül van, a mutató kvázi középen...
Asszony pajtás vezeti, nem nyomja neki nagyon, csak városban...
A kis-könyvben az van hogy nem kell hozzányúlni örök-életre van tervezve, fater szerint jó oda a csapvíz is, ne vacakoljak öntsem. X kolléga szerint csak drágább fagyálló rózsaszín kímélő löttyit tegyek bele, mert nem korrozív. Y kolléga szerint, a rózsaszín löttyi pedig túl agresszív lesz a régi rendszerbe, megnézhetem magam mert jól kilukasztja. Tudom nagyon ráérekde tippet szívesen fogadnék, előre is köszönöm!
-
Ck.
addikt
Üdv,
2005-2007 közötti Pezső 407 2.0 HDI-ról mit lehet tudni? Mikor volt facelift? Ráncfelvarrást előttit mennyire bűn megvenni? Mennyire problémás modell, típushibák?Köszönet
-
Xmodule
őstag
Sziasztok.
Sosem voltam francia párti, (föleg hallásbol volt az az informáciom hogy elektronikusan eléggé érzékenyek) de a tegnap kiprobáltam egy 2012 -es C5 kombit 2.0 HDI motorral automata valtoval bör ulessel. Egy szoval full extras valtozat volt. En nagyon csipem ezt a hajos hintazast amit a kocsiban lehet erezni. Nagyon kenyelmes is. No de nem is ez a lenyeg. Mindig is vagytam egy automata kocsira ami nem eszik sokat. Nézegettem még a netet és találtam egy 2012-es Citroën C5 kombi 1,6Hdi, automata motorral szerencsere nem bör ulessel(en nem szeretem) és eléggé sok extraval, 70ezer km van benne 5.2 millió Ft- nak megfelel svéd korona (itt élek kint). Kicsit utana néztem éves ado fogyasztás stb. Ado a 1.6 os motor miatt nagyon kedvezö ( 2.0 asnal mar majdnem 2x annyi az ado itt) DE amin teljesen meglepödtem az a fogyasztasa! Igy adja: vegyes:4,5L/100km, hosszu uton: 4,1L/100km, város: 5,2L/100km. Oké ez tuti nem 100% igy van tegyunk hozzá +1L -ert. De még igy is eszméletlen alacsony egy automatához képest. Nem beszélve arrol hogy az egész kocsi majd 1.8tonna. Hogyan lehetséges ez? Amugy esetleg valami tapasztalat erröl a modellrol? 2012 C5 és erröl a motorrol 1.6 HDI?
-
tresh
veterán
válasz
interstate76 #921 üzenetére
Honda jazz-t még nézd meg
-
tresh
veterán
válasz
interstate76 #919 üzenetére
Röviden hidd el az elektromos gázpedált kellett volna újra tanítani vagy cserélni ennyi volt összvisz a gond.. röviden és tömören márkaszerviz másvilág nem részletezem.
de ezzel együtt nem szeretnék 100-120e km-nél többet futott járgányt. Ez nem jelenti azt, hogy kmóra-állást nézek, mást pedig nem, de az előbbi is fontos.
Itt van kis ellentmondás a dologba, mert ha karbantartott autó akkor a futás teljesítménye indifferens ha zavar az órába lévő szám azon meg könnyen segítenek
De értettem mit mondasz csak sokáig fogsz ilyet keresni nem tudom mennyire sürgős a vásárlás. Esetleg (Honda Jazz) ha nem franciát szeretnél. De az se scenic kategória.
-
interstate76
addikt
De nem a reakcióidővel volt gondom, hanem azzal, hogy néha, totál kiszámíthatatlan és kifejezetten balesetveszélyes módon nagyon hosszú volt a reakcióidő, máskor meg tök rövid, és hogy ezzel 2 szakszervízben sem tudtak kezdeni az égvilágon semmit, csak tippelgettek meg napokig ültek a kocsin. Én aláírom, hogy ez nem mindennapos eset, de nekem nagyon rossz tapasztalat volt.
Ismerem a mondást arról, hogy állapotot veszünk, nem kmóra-állást, meg nyilván más egy Bp-i autó 80e km-rel, mint egy autópályán közlekedő 120e km-rel (természetesen utóbbi a jobb, ha minden egyebet figyelmen kívül hagyunk), de ezzel együtt nem szeretnék 100-120e km-nél többet futott járgányt. Ez nem jelenti azt, hogy kmóra-állást nézek, mást pedig nem, de az előbbi is fontos.
(#917) kalmanchris Lehet, hogy igazad van, de én meg úgy voltam vele, hogy egy garanciális autót javítsanak meg nekem a márkaszervízben.
-
tresh
veterán
válasz
interstate76 #916 üzenetére
akkor hivjuk elektromos pedal laggnak aminek pont ez a jelensege ralepsz es semmi se tortenik csak x mp utan kapcsol. Az hogy atterveztek az elektronikajat lehet nem tudok rola de az biztos hogy mas a vezerloje. Havernak van 307sw je 1.6 16v elso gen 350ezer km-rel lehet mar eladta mert vett melle egy rancfelvarott 1.6hdi-t de az az auto olyan mint a doxa ora sose volt vele baj. No mindegy en a helyedben scenicbe gondolkoznek km-t nem nezve hanem muszaki es esztetikai allapotot figyelembe veve.
amugy pl ugyan ilyen elektromos gazpedal gon az agyon hypolt vw golf 4 nel is jelen van es ott a reakcio ido meg rosszabb.
-
kalmanchris
tag
válasz
interstate76 #916 üzenetére
Én úgy vagyok vele, ha valahol másodszorra sem tudják megoldani a problémát és csak cserélgetik találomra az alkatrészeket ( márkaszervíz általában ), inkább keresek hozzáértő szerelőt.
-
interstate76
addikt
Nem késett a pedál, hanem hol működött, ha gázt adtam, hol pedig (egy ideig) nem. Volt, hogy egyesben szépen kikanyarodtam egy főútra, még kanyar közben betettem kettesbe és utána nem ment az autó - majdnem nekemjöttek oldalról, ill. hátulról. Mindez azok után, hogy többször volt szervizben az autó az adott problémával. Szóval szerintem nem volt remek autóm.
A lámpáról: én úgy tudom, hogy a 307-es megújításakor/ráncfelvarrásakor 2007-ben vagy 2008-ban az egész elektronikát áttervezték, hogy végre megbízhatóbbá váljon, de nem sikerült megoldani a dolgot, és hogy nemcsak én küzdöttem az említett problémával.
Amúgy nagyon kösz a tanácsot, ránézek a Scenicre!
-
tresh
veterán
válasz
interstate76 #914 üzenetére
A pedál sztori megoldása egyszerű a 307 is BSI vezérlésű elektromos gázpedálos és késik az ilyen javítani nem fogja senki módosítani lehet de ilyet márkaszerviztől ne várj
Izzó csere hát most mit mondjak neked lehet egy sima test hiba volt ezt kb 10 perc alatt kiméri neked egy elektromos műszerész
Ha csak ennyi baj volt vele akkor remek autód volt ha megjegyezhetem.
Visszatérve 2 gyerekkel szerintem a 207 sw egérkamion...
Ha rám hallgatsz megnézed a Renault scenic m2 -es kiadásait ha mindenképp benyás akkor ott az 1.6 16v nem lesz vele rakéta de egyszerű és megbízható és a rövid távokkal se gyilkoljátok ki ellenben utazni is lehet vele pályán szépen 130-140 tempomat és nem eszi le a gatyádat se. Km-hez ne ragaszkodj hülye magyar szokás semmit se befolyásol abban hogy ki mennyire tartotta karban egy 200ezret futott (pályán) autó jobb állapotba lesz mint a városban lerúgott 80ezret futott társa.. okoskerék vezérlés csere eseten plusz pénz 40k körül + a hátsó tárgy csapággyal együtt van picit így drágább nem ördöngösség, illetve a gyújtótrafókra kell figyelni ha beru/denso van benne akkor az a motor örök mint a nyomor és sose fog sehol ott hagyni.. scenicnél kompaktabb családi autó nem igen van plusz csomagtér ülés variációk estén pakolás stb mindenben ráver a 207-re 307 és társaira.. nem is említhető egy lapon. Igaz most én is fekete bárány ként nem Renault-al járok 2éve de kb 10 évig csak renault autóim voltak szinte és sose egyik se hagyott ott sehol szóval megbízható főleg a szívó benya. Mondjuk halkan megjegyzem az igazi választás 1.5 dci 106 ló lenne hozzá de akkor azt vétel előtt A-tól Z-ig le kell diagolni ..porlasztók állapota magasnyomású szivattyú ect és ez mind faja meg kell venni az egy éhező bajok motor és hibátlanul rángatja a bodét.. de ti rövid táv sok indítás állás végett maradjatok a szopóbengánál
-
interstate76
addikt
Volt korábban egy 307-esem (2008-tól 2010-ig, én voltam az első tulaja), aminél egyrészt állandóan kiégett az egyik első izzó (mondtam a szervizben, hogy rendeljenek bele akármennyiért akármit, csak ne kelljen állandóan csináltatnom, de nem tudták megoldani, 2 éven keresztül idegesített a dolog), ill. aminél rengetegszer előfordult, hogy hiába nyomtam a gázt, az autó meg sem moccant, csak egy idő után. Mondtak rá valamit, bütykölgették, de nem javult meg. Utána azt mondták, hogy lambdaszonda-csere, vagy mi, én meg mondtam, hogy jó. Kicserélték, maradt ugyanolyan. Visszavittem, megint csináltak rajta valamit, megint nem lett jó. Ez így ment még 2-3 alkalommal, aztán elváltak útjaink. Na ilyen autó nem kell, hiába gyönyörű és hiába szuper a felszereltsége (másfél millió Ft alatt nem találok olyan kis vagy közepes méretű családi autót, ami max. 7-8 éves, max. 100e km környékén, esetleg egy kicsivel többet futott, és extrák tekintetében megközelítene egy prémium felszereltségű 207 SW-t, de persze lehet, hogy nem jól keresgélek).
-
tresh
veterán
válasz
interstate76 #908 üzenetére
Mit jelent az az ugyanannyi nyűg mire gondolsz konkrétan?
(elektromos, motorikus, felfüggesztés? )
-
pXeeT
tag
Jobbra indexnél kikapcsoláskor átugrott az index kar?
Nekem Berlingo II-nél volt ilyen gondom.
Nekem ez a kolléga csinálta meg.
Odamentem, kiszerelte, 15 perc alatt megjavította, visszaszerelte... 8 ezer volt, de mintha gyári új lett volna, nagyon tudom ajánlani.
üdv.: B. -
interstate76
addikt
válasz
interstate76 #908 üzenetére
Senkinek nincs 207-es kombija a Peugeot-topik olvasói közül? 0 tapasztalat?
-
Bocaa
senior tag
Xsara II indexkapcsoló problémája volt valakinek? illetve hogyan orvosolta
-
interstate76
addikt
Sziasztok!
Peugeot 207 SW-ről mi a véleményetek? 1,4M-ért tudnék venni egy 2007-es, prémium felszereltségűt, 1,6-os VTi motorral, vezetett szervizkönyvvel, ráadásul egy jóbarátom szomszédjáé (Mo-i forgalombahelyezés, első tulaj), szóval elvileg még a 118 ezres kilóméteróra-állás is reális.
Ezeknek is ugyanannyi nyűgjük van, mint a korábbi 307-eseknek és 206-osoknak? Az autó külsőre nagyon tetszik, a felszereltség, a belső méret és a motor is bőven elég lenne kis családi, 2 gyerekkel a városban rohangálós (ovi-iskola-edzés-különóra-stb.) járgánynak, de ha tudtok jobb ár/érték arányú vételt 1 és 1,5 millió Ft közötti ársávban, akkor megköszönöm a javaslatokat.
-
ftc
nagyúr
Hm mai nap érdekes dolog történt. A hűtés felszökött 0s alatt 130 fokra... kb ugyanennyi alatt vissza 80-ra.. Mi lehet a gond? csak átkattant az elektronikának... ?
307 break
-
nesa
veterán
válasz
!Overdose! #897 üzenetére
Az olajcseret szerintem majd told le 7500 ra en is igy fogok tenni, az 1.9TD vel mert nagyon mas hangja lett az uj olajtol en q7000 rakok bele jo olaj. szurobol jo a mann.
90% hogy bosch adagolo van rajta, akkor az kitart inkabb az lukacsok szoktak behalni.
-
tresh
veterán
válasz
!Overdose! #901 üzenetére
Csodát nem szabad várni tőle de tényleg nagyon jó kis válság autó tud lenni a maga 4 literes gázolaj evésével. Nem rakéta de 110ig tökéletesen autózható még 4 en is elfértek benne ha nagyon kell . A motorja pedig nagyon megbízható és fillérekből fenntartható
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Medence topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kezünkben a Honor Magic V5
- További aktív témák...
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest