Hirdetés
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mini-ITX
- Apple MacBook
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
-
PROHARDVER!
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Helmoras
őstag
Én invoker monkkal megyek. 87 lassan, 14-15-ös mapon sárgára huzva korruptolva olvad minden, sajnos 15 ös mapot nem nagyon ad a játék, jelenleg ennek okán nem tudok előre haladni.(Gondoltam rá hogy veszek, de kb senki nem írt vissza a megfizethető darabok közül) A 4. Ascendancy-t meg nem probáltam, de szerintem oda még bőven kell min-maxolni. Szerintem szuper a játék, rengeteg aspektusban fejlődött az elődhöz képest, ha odafigyelek a map módosítókra és a megfelelő védelemre már csak nagyon ritkán instantol le valami
Elhiszem, hogy valakinek nehéz, és bizonyos kasztokkal nehezebb, de hát ahogy többen is mondták előttem balance-ra szorul még az amúgy is félkész játék, ha nehéz egy karakter meg kell nézni másikat vagy próbálgatni átskillezni vásárolni geart vagy ha minden kötél szakad vissza kell nézni pár hónap múlva, illetveeee javaslom a partyzást, jobb xp jobb drop.
-
Edge
veterán
válasz
Plazmacucci #42197 üzenetére
Jó hát na, nincs rendes blacksmith azt csak bunkókat tud faragni, ennyi telik tőle.
Viszont tetszik az endgamebe, hogy ok halálkor lehet új mapot nyitni, mert bukó, de annyi nyitó esik mint a rohadás szóval teljesen élhető dolog. -
-
la_cc
addikt
válasz
BoneDragon #42190 üzenetére
ty
-
Edge
veterán
Nekem az endgame furcsa... sokkal fapadosabb a mechanika mint a poe1ben, ami azért fura mert pont hogy jobbnak kéne lennie, vagy csak én látom így?
-
Lehet a titánt rendesen is csinálni: [link]
Szerk: faszomba, ezt nerfelték
-
Har_melin
addikt
válasz
brunnehilde #42186 üzenetére
Nekem teljesen kontroller-szűzként nagyon fura, így egy órányi játék után, de nem rossz.
- Pro: nem tudom, melyik skillnél mennyire számít és mekkora hatása van, de én pl. most egy monkkal megyek, amelyiknél a skillek jelentős résznek van egy mozgás része is, amolyan shield charge-ként. Ez egérrel alig működött (legalább is nekem), a kontrollerrel viszont néha olyan, mint ha Whirling Blades-zel mennék az 1-ben, zoom-zoom a packok között.
- Con: minden tárgymozgatás, rendezés, kiválasztás egy örökkévalóság az egér billentyűhöz képest. Megszokható és ha már rááll az ember agya arra, hogy melyik gomb mit csinál, akkor nyilván gyorsabb lesz, nekem egyelőre minden akciónál gondolkoznom kell. kicsit féltem a passzív fától, de az teljesen kezelhetően működik. -
savior
őstag
Download | Exiled Exchange 2
PoE Overlay II - Desktop App on Overwolf
GitHub - poparazvandragos/PoE2Overlaysanctumot sokan hirdetnek. nekem 5 exaltedert megcsinaltak a harmadik probat. a negyedik 1 divine korul mozog. (mivel ruhellem a sanctumot igy inkabb kifizettem erte, es kb 2 perc mulva mar meg is volt)
-
la_cc
addikt
válasz
Roland861010 #42182 üzenetére
Ez a trade oldal. Ezzel nem tudom megnézni vminek az árat in-game 1-2 gombnyomásra.
Más téma:
Eddig nem vettem gem stash tab-et, itt a 2-ben látom értelmét a sok uncut gem miatt, de ahogy látom a poe 2 shop-jában nincs is. Ilyenkor simán megveszem az 1 shop-jában és utána megjelenik in-game a 2-ben automatikusan?
-
Har_melin
addikt
válasz
Roland861010 #42180 üzenetére
közben eszembe jutott valami:
ha már csináltál egy übertank buildet, akkor miért a sebességre és kitérésre kihegyezett sanctumot próbálod? Miért nem az ultimátumot? Vagy az még übertankkal is túl sok? (Ha már próbáltad azt is, akkor tárgytalan.) -
Roland861010
veterán
Én ezt használóm tradre!
Nincs az az isten hogy én az Overwolfot feltegyem. -
la_cc
addikt
Hasonló, mint az Awakened Poetrade macro nincs a 2-re jelenleg, csak ez az Overwolf-os?
Nem mondanám, hogy elnyerte a tetszésem ez.
-
Roland861010
veterán
válasz
Remiel #42179 üzenetére
Itt nem a könnyítés a probléma hanem, hogy vannak még egyszer leírom mechanikák amik magával a warrioral nehezen sok energiát bele téve lehet kivitelezni.
Lassú nagyon lassú .Közelről minden spelljet meg tudják a mobok szakítani.
Bele kell állni mindenkinek az arcába.
Persze van a totem build amivel lehet robbantani de az most olyan mintha valami ranged lennél.Mindegy elengedem a hozzászólásokat.
-
Har_melin
addikt
válasz
Roland861010 #42176 üzenetére
Ahogy tibee-nek írtam: vissza kell nézni később, garantáltan lesz olyan időszak az EA-ban, amikor a melee karakterek fognak mindent tarolni, és a különböző ranged buildek fognak szenvedni.
Ehhez egyébként nem kell hatalmas fantázia, elég ha ránézel a fegyverekre. Meleehez kb. kizárólag a kétkezes, lassú fegyverek és az ehhez passzoló skillek vannak. Nincs fejsze, nincs kard, amelyek mind sokkal, de sokkal gyorsabbak. Hiányoznak az ezekhez tartozó classok is. Márpedig ami változatlan a PoE1-hez képest az az, hogy a legtutibb védelem és nyerő stratégia, ha baromi gyorsan fel tudod építeni a szükséges sebzést, de legalább is folyamatosan meg tudod szakítani az ellenfél skilljét.
-
Har_melin
addikt
válasz
tibee77 #42174 üzenetére
Ehhez azért vegyük hozzá, hogy a megszöksz vagy megszoksz a PoE1 indulása óta megvan, hol ezzel, hol azzal a játékstílussal.
Soha a büdös életben nem volt olyan, hogy melee vagy ranged, armor vagy ES, phys, ele vagy chaos ugyanolyan erős lett volna. Mindig voltak mechanikák, bossok, amelyek ellen egyik vagy másik típus kínszenvedés volt. Voltak komplett ligák, amiben szinte csak egy típusú védelem/sebzés kombóval lehetett haladni és túlélni. Aztán vége lett a ligának és jött helyette három hónapig valami más szélsőség.
Meg lehet állapítani, hogy most a melee hátrányban van, de ezen meglepődni teljesen fölösleges. Vissza kell jönni majd február-márciusban, ha valaki minden áron azt akarja tolni, és akkor megnézni. -
Roland861010
veterán
válasz
Har_melin #42175 üzenetére
Az a baj túlságosan maximalista vagyok és úgy vagyok vele ha már energiát és időt toltam rá nem akarom ott hagyni.
De lehet tényleg az lesz sajnos.
Mert oké hogy a mappozas megy de vannak olyan mechanikák amik más castokkal sokkal könnyebb.Rangednek melyik most a legoptimálisabb buildje amit pár nap alatt fel lehet építeni?
-
Har_melin
addikt
válasz
Roland861010 #42171 üzenetére
A problémát nagyon sokan látják, a folyamatos sírást nem értik.
Ez egy játék. Tök mindegy, hogy kész vagy félkész, de játék. Az a lényege, hogy szórakoztasson. Az, hogy MI szórakoztat, az lehet nagyon más - van akit a minél nehezebb kihívás, van akit a minél könnyebb haladás, de akkor is a szórakozás a lényeg.
Ha folyamatosan frusztrál, akkor nem a játék a hibás, hanem sajnos te, mert bár látod, érzed, mégis magadnak választod ezt az időtöltést. El kell engedni, esetleg időnként visszanézni, hogy változott-e valami? Vagy megpróbálni mást játszani benne, ami nem frusztrál. Ha bármilyen kényszer van a játékban, az te magad vagy, aki juszt is egy jelenleg láthatóan (neked) rossz döntést erőltetsz.
-
tibee77
őstag
Pont ez a lenyeg, ha nagyon melee-zni akarsz akkor ervenyesül a "megszoksz vagy megszöksz" elv.Ha meg elvezni akarod a jatekot akkor vagy deadeye leszel vagy minionos kari.Vannak mas jok is, monk nagyon erös pl., archmage is az stormweaver-rel, de sztem deadeye meg a minion buildek ugymond egyszerübbek.Es igen, lacc-nak igaza van, konkretan hülyek vagyunk, mert fizettünk azert hogy beta teszteljünk.
Fan boy-ok vagyunk, ez van.
-
BoneDragon
veterán
válasz
Roland861010 #42171 üzenetére
Eddig is értettük a problémáidat, hiszen mi is tapasztaljuk. Te nem érted amit írunk.
-
la_cc
addikt
válasz
Roland861010 #42171 üzenetére
Ranged-et kell játszani és kész.
Early access a game, épp fizetünk, hogy béta teszteljünk a fejlesztőknek...
-
tibee77
őstag
válasz
Plazmacucci #42167 üzenetére
Mas egy invoker monk meg egy slam titan build.ha coldos monk vagy akkor szet fagyasztasz mindent ha meg lightning akkor van tonna dpsed.probalj meg egy sunderrel vagy valami masik slam skillel jatszani, ahol az animacio egy orokkevalosagig tart, közben meg a mobok tamadnak es nem egyszer meg kell szakitani a tamadast mert különben bedaralnak.
vicc a melee igy ahogy most van.
-
BoneDragon
veterán
válasz
tibee77 #42166 üzenetére
Következőleg kipróbálom azt a hires minion buildet.
Fagyos sorcival nagyjából 6-7 perc volt egy boss fight jó esetben, Rangerrel ez kb 30secre redukálódott.
Valószinüleg nem az amúgyis gyenge kasztokat fogják buffolni GGG-ből kiindulva, hanem amikkel lehet haladni, azokat fogják a földbe döngölni. -
-
tibee77
őstag
Igazabol tenyleg felesleges itt sirni mert nem talal közönsegre de baromira igaza van.melee egy kalap szar, barmilyen teren nezzük.nekem pl full könnyen lement a a 4 ascendancyt ado trial de csak mert minionok gyepalnak mig en futkosok.azt a harcot se tudnam elkepzelni melee-kent.sanctun detto ilyen.az az igazsag ,hogy itt senki nem tol olyan buildet mint ö mert mondjuk , elvezni akarjatok a jatekot.
melee egy szenvedes, es ha mar ben_ is ezt mondja akkor ott gondok vannak.alk az egyetlen aki kb tudja vele tolni mert ö poe1 -ben is csak azt tol...
-
BoneDragon
veterán
válasz
Roland861010 #42163 üzenetére
Nálad komoly problémák vannak, már bocsánat.
Nem tudod értelmezni az early access szót és a vele járó problémákat.
Raádásul senkise kért meg rá, hogy vedd meg, mikor megjelenésnél full ingyenes lesz. -
Roland861010
veterán
válasz
BoneDragon #42162 üzenetére
Írtam.
Válasz.
Köszönjük az észrevételt foglalkozunk majd a problémával. -
Roland861010
veterán
válasz
Plazmacucci #42160 üzenetére
Mert ezért fizettem el várnám azt hogy ne legyen rám kényszerítve arra hogy olyan kasztot kelljen játszani ami nem tetszik csak azért mert a játék mechanikai rendszere azt támogatja.
-
BoneDragon
veterán
válasz
Roland861010 #42161 üzenetére
el lehet mondani, de te napi 10x teszed ezt mióta megjelent a játék, baromi fárasztó. Ird a GGG-nek, hogy tudjanak a problémáról, ne ide.
-
Roland861010
veterán
válasz
BoneDragon #42159 üzenetére
Ott sírok ahol akarok.
Hagyjuk már hogy nem lehet a problémát elmondani.
Az emberek 90%-a castert játszik mert rá vannak bu.va az egész pályát betöltő villám meg nyílvessző zuhatagra és ha 10s alatt nem fekszik a boss akkor már eret akarnak vágni.
Mert az egész életük munkája oda köcsög GGG nerfelte most mi lesz.
Helyette van a warrior ami egy játszható karakter mostmár mire nehezen felépítettem.
Maxos resistanceval és annyi armorral amit csak rá tudtam pakolni, hogy állhat egyhelyben a méreg pocsolya közepén nem mozdul a HP-ja.
Erre itt ez a nyomorult honor rendszer a trialban ahol a mobok falon keresztül szórják/dobják/ lövik az áldást és úgy tűnik el 3500honor (vagy mi) hogy észre sem veszed. -
válasz
Roland861010 #42158 üzenetére
PoE 1 egy sokkal jobb játék, miért nem azzal nyomod?
-
BoneDragon
veterán
válasz
Roland861010 #42158 üzenetére
Még mindig itt sirsz?
Ez egy Early Access játék, 1 év is lehet mire 1.0 lesz a verziószám. Addig kismilliószor fogják balanceolni. Nyugodj már meg, menj játszani valami mással. -
Roland861010
veterán
válasz
tibee77 #42156 üzenetére
Nem a nehézséggel van bajom hanem hogy az egész játék casterekre van kihegyezve.
Hiába megyek én 9-es vagy akár 10 mappokat és robantok fel mindent is magam körül, hogy ha itt meg minden MOB támadás ami betalál pörgeti lefelé a honort.
Valahogy nekem ez nincs egyensúlyban.
Főleg amikor olyan mobok vannak a pályán körbe véve mondjuk "kristályt" amik folyamatosan spamoljak a tűz labdát meg mérget. Esélyem nincs kikerülni.
Az első részén végig megyek úgy hogy nincs honor vesztes max 10%. A második részén ( gondolom itt adja a következő 2 pontot) kb a felére bukom a 30%-at és az utolsó 2 kihívás mindig escape pálya ami a Titannal nekem legalábbis gyötrelem. -
tibee77
őstag
Sanctum igazabol marha könnyü, csak ket dolog kell hozza.30%ms a csukan es az, hogy a merchant jo dolgokat aruljon.nagyon durvan fel tudod magadat vertezni ugymond az arusnal a különbözö cuccokkal.persze ha vannak jo relic-jeid az mar csak hab a tortan.
-
válasz
Roland861010 #42154 üzenetére
Az egész el van cseszve azzal, hogy a legócskább tartalmakat kötelezővé tették ezekkel. Már csak azt várom, hogy a trial of ancestors is kötelezően belekerüljön
-
Roland861010
veterán
azért aki kitalálta a trialokat fölet a honorost. azt karoba kellene húzni. amikor minden is sebzi a honort.
map 9-es rareket fektetek ki 1 - 1 Hammer of the gods-al söt a bossok fél hp-ja el tünik ott meg a sima fehér mob is túl éli. A serleges bossoknál 2 pajzsosat rakott egymás mellé + tűz labdákat idéztek kb 2s alatt 1x-et. -
Win-T
őstag
válasz
BoneDragon #42152 üzenetére
Ezt csak tegnap óta lehet.
-
BoneDragon
veterán
Tudtátok ha checkpointra rákattintotok akkor át lehet teleportálni egy másikhoz?
-
Ellia
addikt
válasz
brunnehilde #42147 üzenetére
PC-én kezdtem kontrollerel (xbox), jó irányítani vele, maga a játékmenet kényelmes, nem éreztem hátrányát, de mindenféle "management" sokkalta körülményesebb.
-
Har_melin
addikt
válasz
Roland861010 #42146 üzenetére
dehogynem, csak egy augment, egy regal meg egy exa kell, és sitty-sutty kész is van
(Nem irigylem tőle, az egyik abszolút kedvenc streamerem, a take it easy hozzáállása pont nekem való.)
-
Har_melin
addikt
válasz
brunnehilde #42147 üzenetére
nem figyeltem, én PC only vagyok és valószínűleg maradok is. Viszont ha igaz, akkor holnap jön kontroller, majd beszámolok, hogy mekkora élmény vagy szívás.
-
brunnehilde
senior tag
válasz
Har_melin #42142 üzenetére
Sajna még nem jött el. Egyelőre csak fél szemmel figyelem a történéseket, valamikor tavasszal szállhatok be a buliba, addig meg még ezer dolgon fognak változtatni.
Az ilyen buildekhez képest én is.
Amúgy egyre jobban hajlok rá, hogy konzolos legyek, főleg, ha működik a total crossplay. Öcsém most cserélte a ps4-et és baromira tetszik nekem is az új gép. Irt már valaki ps5-ös poe2 tapasztalatokat? Kezelhetőség, ilyesmik?
-
Har_melin
addikt
válasz
Roland861010 #42144 üzenetére
Ilyen vacak life rollal fölösleges megtartani
-
Roland861010
veterán
Nem mostanában dobom ki szegény armourt..
-
_ocsisajt
őstag
Hülye kérdés incoming!
Szemezgettem trade keresőben kétkezes fegyókat a totemes warrinak, jól.
https://www.pathofexile.com/trade2/search/poe2/Hardcore/g7pbvVacQNa most jön a hüle kérdés: Hogyan tudnám összehozni valahogy (valami beépülő biszbasz izé a gamebe?), hogy a kiválasztott fegyó dpsre a skilleknél jobbat mutasson?
(Akkora a lista, hogy leszédülök...)
-
Har_melin
addikt
válasz
brunnehilde #42141 üzenetére
már írtam, amikor a srác az első videóját felrakta, hogy eljött a te időd. Sajnos attól tartok, ez most elég meta lesz, mert bár közben nerfeltek valamit rajta (nem a LC-n, hanem a build egész mechanikáján), de hát ja, elég izmos. Az egyetlen "nehézség", hogy nagyjából a teljes alapjátékot valami mással kell végigvinni, mert a három skillből, ami kell hozzá (lightning Warp, Ball Lightning és LC) az utolsóhóz csak elég magas szinten férsz hozzá. Addig nincs igazán jó single tartget lightning skill, szinte mindenki valamilyen colddal megy.
-
brunnehilde
senior tag
Höhö, mije van nekije.
Most már meg vagyok nyugodva.
-
zsirfecske
addikt
válasz
Roland861010 #42136 üzenetére
most nem azért, de szerintem rohadt bénán csinálta. értsük meg, hogy nem lehet warriorral se beletankolni a világba. másik oldalról, én pl az elején megtanultam merc-el, hogy a pajzsos batár mob-okkal nem lehet szemből mit kezdeni, de ha mögéugrok vagy ledobok egy flash grenade-et, azaz oldalról tudom elkapni, azonnal fekszik.
-
Har_melin
addikt
Én most kezdtem új buildet (invoker monk lesz, ha felnő), mert a stormcharger sorci A3 közepe felé, olyan 35+ szinten nagyon nyűglődött.
A monk nem tudom, ennyivel erősebb alapból, én ismertem meg kicsit jobban a játékot, vagy ennyit nyom a latban, hogy most már csont nélkül meg tudok engedni egy 1000+ goldos fegyvert lvl6 szinten, ami első karinál csak álom volt? Az biztos, hogy ezzel most kés a vajban, PoE1 érzete van a játéknak. -
Roland861010
veterán
-
-FreaK-
veterán
válasz
BoneDragon #42134 üzenetére
Dettó, pont ugyan ez volt nálam is.. rangerrel (lighning arrow) kb fele annyi idő alatt mentem át act2-be, és ott is mint kés a vajon, míg a sorcival szenvedés volt. Egészen addig amíg elérkeztem Balbala-hoz, akit egyszerűen nem tudtam eddig leölni, kb 15-20 try-ból. Ma keresek partyt rá..
Persze sorc-nál is vannak erős buildek a végére, de mire oda eljutnék, kihulkik a hajam..
-
BoneDragon
veterán
Ilyenkor érződik mennyire nincsenek még balanceolva a kasztok...Sorcival végig szenvedtem de durván. Most inditottam egy ventura poison rangert és már low levelen is olvad minden az alap skillel. lvl 10 körül előző karival már kb 30x haltam, ezzel 1x sem. Legalább januárig nem nerfelik már.
-
-
Win-T
őstag
válasz
Plazmacucci #42131 üzenetére
A type filternél írd be, hogy item level max 40 vagy amennyit szeretnél.
-
-
Win-T
őstag
válasz
Plazmacucci #42129 üzenetére
Ilvl40 a legkisebb, abból tengernyi van trade-en.
Ha vendorra gondoltál akkor onnan nem valószínű. -
Tényleg nem lehet low level Inscribed Ultimatum-ot venni?
-
zsirfecske
addikt
na épp ezért fogok gremlinre specelni, mert annyira sokoldalú a merc, hogy kár lenne kihagyni.
nagyon durva a clear az első körös skillel, mint valami stranger things rész
amúgy ez tetszik még baromira a poe-ben, hogy a passzív fa és a skillgem rendszer miatt bármit lehet. ezt szerintem egyik másik arpg sem tudja ilyen egyszerűen és rugalmasan, vagy épp sehogy se!
szerk:
gemling amúgy
-
válasz
0karmacoma0 #42124 üzenetére
Ja, csak azért kérdem mert a Bone storm az az.
-
0karmacoma0
senior tag
válasz
Plazmacucci #42115 üzenetére
Hát az egész channeling háttér hiányzik. Mikor kijöttek az asscendancyk akkor végignéztem poedbn a skilleket és azért indítottam invokert mert mediate+cast when channeling volt a terv, de játék közben kiderült cast on channeling nincs is még a játékban. Valószínűleg csak valami vidiben mutatták, de még dolgoznak rajta. Nem baj, Ice strikeal is nagyon szórakoztató a karakter, de így nagyon basic. Jóval összetettebb buildet akartam, de lehet megmentettek.
-
tibee77
őstag
Ez tuti mindig fix 2, bar nem vagyok az ultra endgame-ben meg igy lehet nem lattam mindent, de szerintem nem letezik ilyen egyelöre.
-
tibee77
őstag
gondolom hogy lehet, veszel egy greater jeweller mikor van egy 4linked, azzal lesz 5linkes a skill es aztan vaalozod.ugyanugy megvan ra az esely, hogy 6link legyen.Viszont nem tudom, hogy elrohantja-e az 5linkedet a vaal, ergo 4linket is csinalhat belöle vagy nem.az ugy szerintem eleg para, akkor tuti nem vaaloznek egy 5linket.
1 div volt a greater jeweller, aztan 3 div volt a perfect , igy lett nekem 6linkem.
Amugy elszamoltam magamat, azert a nerf elegge erezhetö nalam, 14 arsonistbol csak 10 maradt a patch utan, nem tudom hogy jöttek ki ezek a szamok.azert az egy laza 30%+ nerf akarhogy nezem.
-
Edge
veterán
válasz
tibee77 #42111 üzenetére
Amúgy lehet vhogy 6linket gyártani? Nekem annyit sikerült eddig hogy 4linkesítettem gemet lesser jewellerrel és 5linkes lett vaalozva. Namost akkor magasabb jewellerel lehet eleve sima 5linket csinálni és vaalozva lehet 6 vagy ilyen nincs? (Ezt bárki megválaszolhatja, thx ha tudja
)
-
Win-T
őstag
válasz
zsirfecske #42114 üzenetére
Ne aggódj, ezek nem szívbajosak akkor sem ha nerfelni kell valamit.
-
válasz
zsirfecske #42114 üzenetére
Amúgy én nem látok channeling passzívokat a fán, vagy tényleg nincs?
-
zsirfecske
addikt
válasz
Plazmacucci #42113 üzenetére
majdnem mindent buffoltak, ami skill balansz. megyünk a d4 felé
-
Eddig is jók voltak a bone skillek és még buffolták
-
0.1.0e Patch Notes
**General Improvements and Changes**
* Added the capacity to fast-travel between Checkpoints within an area. You can now select checkpoints which will bring up your Map Overlay allowing you to select other Checkpoints you have discovered in the area to travel to them immediately. Many more checkpoints have been added to areas generally at all the entrances and exits to areas, meaning if you find those first, you are able to instantly travel to them if you choose to go back and explore an area.
* Passive Point Respeccing has been made cheaper especially at higher levels, it had a relatively aggressive curve getting more expensive with character level, we have flattened that curve so it doesn't exponentially grow as much. For Example, this should generally result in an approximately 40-50% less Gold Cost for respeccing between the start and middle of Endgame progression.
* Added a shortcut to open a skills advanced information display by right-clicking the skill on your Skill Bar.
* You can now compare equipped Flasks when using a Gamepad.
* Added Chance Shards to the Currency Exchange.
* Added a button to travel to your Guild Hideout when interacting with the Waypoint.**Endgame and Monster Balance**
* Maps no longer have additional elemental resistance penalties inherently applied at Tier 6 and Tier 11 or higher Maps. It is now consistent across all of the Endgame.
* Critical Strikes from Monsters now deal 40% less bonus Damage.
* Chaos Damage now scales less aggressively over the Endgame.
* The Ground Laser and Ground Lightning abilities used by the Runed Knight in Expedition Encounters now deal substantially less Damage.
* The Waystone Modifier that adds Burning Ground to your Maps no longer increases in coverage or area with higher Tier Waystones.
* The 'Siphons Flask Charges Modifier' on Monsters now drains ten-times less Flask Charges per second. (This was unintentional).
* Disabled the Volatile Crystals Modifier, to be revised in the future pending telegraphing improvements.
* The Trail of Fire monster Modifier now deals 30% less Damage and lasts for 3 seconds (from 5 seconds).
* The Trail of Lightning monster Modifier now lasts for 4 seconds (from 8 seconds).
* The Trail of Ice monster Modifier now lasts for 4 seconds (from 8 seconds).
* The Purple Explosives created by the Volatile Plants Modifier on Rare Monsters now deal significantly less Damage.
* Packs of Prowling Chimeral's in Maps now contain less of the Prowling Chimerals and spawn alongside some Zombies.
* Lowered the baseline monster density of Breach Encounters, primarily by reducing the frequency of the "Elite" monsters appearing.
* Fixed an inconsistency in the different types of packs that could spawn during Breach Encounters, you should now see more different types of Monsters appearing on an area to area basis.
* The volatiles spawned by the Volatile Fiends Trial of Chaos Modifier now accelerate over time.
* The Stormcaller Runes Trial of Chaos Modifier are now smaller, take longer to charge up when standing inside and give more time to escape once triggered. The Runes now also get larger as the Modifier is upgraded.
* Improved the hitboxes on a number of abilities used by Blackjaw, the Remnant.
* The Crossbow variants of the Decrepit Mercenary monsters that dealt Fire damage now deal less damage.**Trial of the Sekhamas Improvements**
* Honour Damage now scales down based on distance to enemies, you now take up to 35% less Honour Damage when in close range, tapering as you are further away from Monsters.
* Fixed a bug where Damage over Time was dealing three-times as much damage to Honour as intended in the Trial of the Sekhemas, and fixed a bug where Honour Resistance was only applying to two-thirds of that damage taken. (This got confusing for us too).
* Skitter Golems no longer use basic attacks and instead now just explode as their attacks were largely unavoidable when in Melee Range.
* Serpent Clan burrow and ambush attacks now have improved visual telegraphing and cannot be used from as far away.
* Volcanoes created by Rattlecage's Fissure Slam now last half the duration.
* Added keyword hover for the Honour mechanic in the Trial of the Sekhamas.**Skill Balance**
* Rolling Slam's Second Slam now deals 50% more Damage to Heavy Stunned Enemies
* Ice Shot Shards (Secondary) now gains additional Projectiles as it Levels up
* Ice Shot Shards now targets within 90 Degree Cone
* Ice Shot Shards now travel further base (200ms, from 100ms), to be tested & iterated.
* Ice Shot Arrow & Projectiles are now smaller and are the same size as other arrows.
* Electrocuting Arrow Base Duration to 25 seconds (from 12), Doubling Quality Bonus also.
* Barrage now has 25% Less damage on Barraged Attacks [From 60% Less] at Level 1, same Scaling Per Level.
* Barrage now has +2 Repeats base, from +1.
* Shockchain Arrow's Shockwaves now deal 100% more Damage.
* Sniper's Mark cooldown reduced from 6 seconds to 2 seconds at all Levels.
* Combat Frenzy now can now gain a Frenzy Charge no more than every 3 seconds (from 7 seconds) at Level 1, to approximately 1.5 seconds at Level 20.
* Stormcaller Arrow's Bolt now gains additional Impact Radius as it Levels.
* Vine Arrow's Damage over Time has been adjusted, it is now slightly higher at Lower Levels, and substantially lower at Higher Levels. The intention of this ability was that you poison it to spread poisons, as opposed to the vine itself dealing immense amounts of Damage.
* Tornado Shot's Damage over Time has been adjusted, it is now slightly higher at Lower Levels, and substantially lower at Higher Levels. The intention of this ability was to propagate your other Bow skills, as opposed to doing an immense amount of damage itself.
* Magnetic Salvo can now only use your stuck Lightning Arrows as opposed to those created by your Party Members.
* Increased the damage growth per level on Unearth (non-Minion component), Bonestorm, Bone Cage, Bone Blast (Wand Skill) and Power Siphon (Wand Skill). Results in approximately 50% more damage at Gem Level 25.
* Increased the damage growth per level on Essence Drain, Contagion, Profane Ritual and Chaos Bolt (Wand Skill). Results in approximately 33% more damage at Gem Level 25.
* Bone Cage base Critical Strike Chance has been increased to 15% (from 13%).
* Skeleton Arsonists' Spirit Costs now match Frost and Ice Mages from Level 5 onwards, making them more expensive while keeping their costs early-game the same.
* Bone Offering Explosions now have 15% Critical Strike Chance (from 13%).
* Resonating Shield, Shield Charge and Shield Wall now have 6-8 added Physical Damage per 15 Armour on your Shield at all Levels.
* Resonating Shield radius increased to 2.3 metres (from 1.8 metres).
* Shield Wall explosions increased to 4 metres (from 2 metres).
* Shield Wall now can create a maximum of 2 walls (from 1 wall).
* Siege Cascade now has an Attack Time of 75% (from 55%).
* Siege Cascade now searches for targets in a 3.5 metre radius (from 2.5 metres)
* Siege Cascade now has 50% more Damage against Immobilized Enemies (from 200%)
* Siege Cascade's Explosion now deals 167% more Damage (accounting for the decrease in damage against Immobilized Enemies).
* Siege Cascade now has 30% less Reload Speed (from 50% less).
* Siege Cascade's Quality is now 2% Damage against Immobilized Enemy per Quality (from 4%).
* Stormblast Bolts now has a maximum of 30 active Bolts (from 9).
* Stormblast Bolts now has 5 Bolts in the Clip (from 3).
* Stormblast Bolts now has 30% less Reload Speed (from 50% less).
* Plasma Blast now has 47% more Damage with its Initial Hit and 25% less Damage with its Explosion, causing it to rely less on colliding with walls to deal enough damage.
* Artillery Ballista's explosion radius increased to 1.8 metres (from 1.4 metres).
* Artillery Ballista's Damage increased by approximately 21%.
* Gathering Storm's Perfect Dash now deals 53% more Damage.
* Wave of Frost now has 275% more Freeze Buildup at all Levels (from 150% scaling up over levels).
* Staggering Palm's duration now scales with levels. It has 6 second duration at Level 1, scaling up by 0.2 seconds per Level (from 6 seconds at all Levels).
* Staggering Palm's Projectiles now deal 20% more Damage at all Levels.
* Concoction skills from the Pathfinder Ascendancy Class now consume 3 charges from Mana Flasks (from 5). Their damage has been increased and deal approximately 66% more Damage when the skill is Level 20. In addition the base added damage has been increased by at least 50% for all Concoction skills, with Poisonous and Bleeding Concoction receiving greater damage buffs. Fulminating Concoction now has a Critical Strike Chance of 8% (from 6%), Shattering Concoction now has a Critical Strike Chance of 11% (from 7%), Explosive Concoction now has 100% more chance to Ignite Enemies and 100% more magnitude of Ignites inflicted, Fulminating Concoction now has 100% more chance to inflict Shock and Shattering Concoction now has 100% more Freeze Buildup.
* The Hunter's Talisman passive skill Notable now grants +1 Charm Slot. The small passive skills leading up to it now grant the stat it formerly gave. The Charm helper text has been updated to indicate that you cannot have more than three Charm Slots unlocked, so that we can add more sources of it in the future.
* Added a new Lightning Damage and Electrocute Cluster to the passive tree in between the Ranger and Monk sections.
* The Heavy Frost Notable Passive Skill now causes Hits to only ignore Enemy Resistances of Frozen Enemies if their resistance values were positive.
* Supercharged Slam now builds up stages slower but gains 40% more Damage per Stage now (from 20%). This may display as 20% still incorrectly until a later patch.
* Electrocute is now 25% harder to Buildup. (But the Damage Penalty has been removed from the Support Gem)
* It is now more difficult to chain-freeze enemies, by reducing the amount of Freeze Buildup applied after a Freeze has been applied.
* Added a marker effect to Ember Fusillade's preferred target.**Support Balance**
* Added the Tremors Support Gem. Which can be used to give up to multiple more Aftershocks to Skills, with a damage penalty.
* Added the Bidding Support Gem. Which can be used to give more damage to the Command Skills of Supported Minions.
* The Fire Exposure, Lightning Exposure and Cold Exposure Support Gems no longer penalize Damage of Supported Skills. They now have a Mana Cost Multiplier of 120%.
* The Electrocute Support no longer penalizes Damage. Instead it now prevents the Supported Skill from being able to Shock.
* The Lacerate Support now grants 50% chance to Bleed (from 30%).
* The Envenom Support now grants 50% chance to Poison (from 60%).
* The Impact Shockwave Support now has an aftershock radius of 2 metres (from 1.4 metres).
* The Bidding Support now grants 30% more Damage to Minion Command Skills (from 20%).
* The Considered Casting Support now only supports Spells you cast yourself. It also now grants 40% more Spell Damage (from 25%) and 15% less Cast Speed (from 10%).
* The Aftershock Support now has 25% chance to cause an Aftershock (from 20%).
* The Mobility Support no longer has a Damage Penalty, but applies 30% less Movement Speed Penalty (from 40%).
* The Execrate Support now has 100% chance to inflict Ailments (from 50%).
* The Ricochet Support now has 40% chance to Chain from Terrain (from 20%).
* The Withering Touch Support now has 25% less Damage (from 50%).
* The Ferocity Support now has 40% more Skill Speed when consuming a Frenzy Charge (from 30%).
* Changed the Wildshards Support Gem to fire projectiles in a Circle instead of a Spiral pattern.
* The Decaying Hex Support now deals 60% of Intelligence as Chaos Damage per Second (from 30%).
* The Stomping Ground Support's Shockwave now deals 80% to 120% of your Strength as Physical Damage (from 20 to 30%).**Item Balance**
* The Charm Modifiers on Belts have been made substantially more common and now appear at much lower levels. The 'of Symbolism' Modifier now appears from level 23 onwards, and the 'of Inscription' Modifier now appears from level 64 onwards.
* The unique item The Adorned now applies to Time-Lost Jewels.
* The Time-Lost Jewel Modifier 'of Regeneration' now applies 3-7% increased Life Regeneration Rate to Notables in Radius, from 1-2%. Existing versions of this item will not be updated unless a Divine Orb is used.**Bug Fixes**
* Fixed a bug where the Unique Item Maligaro's Virtuosity was granting the wrong amount of Critical Damage.
* Fixed a bug where the Crumbling Walls Atlas Passive Notable was applying to Maps that didn't contain Breaches.
* Fixed a bug where the stat granted by the Organized Forces Atlas Passive Notable was causing less Waystones to drop due to trying to upgrade them to a Tier that didn't exist.
* Fixed a bug where interactables would remove the player from Demon Form.
* Fixed a bug where certain rare monsters would respawn at checkpoints after consuming their corpse.
* Fixed a bug where leveling a skill gem incorrectly displayed the level change when it was supported by gems which granted additional skill levels. This was purely a visual issue.
* Fixed a bug where Unearth didn't work with the Sacrifice Spirit Gem.
* Fixed a bug where the Elemental Expression skill from the Invoker Ascendancy Class had an incorrect hitbox.
* Fixed a bug where the Monk Ascendancy node 'Embrace the Darkness' would desync when losing Life and Energy Shield.
* Fixed a bug which prevented party members from entering the Xesht fight once it had begun.
* Fixed a bug where the Cosmetics Equipment UI was missing the tier selector for some slots.
* Fixed a bug where the Trialmaster encounter dialogue failed to play.
* Fixed a bug with the Rising Tempest Support where it was giving More Damage per Elemental Skill used rather than More Damage per Elemental Type that was used.
* Fixed a bug where pathfinding could cause jittering of the character in some cases.
* Fixed a bug where destroying items in hideouts wasn't possible.
* Fixed a bug where Frost Wall segments could leave phantom walls, causing invisible blocking.
* Fixed a bug where implicit abilities on non-weapon unique items required a low level to use.
* Fixed a bug where the Chronomancers 'Debuff Expiry Rate' nodes were applying to Quicksand Hourglass, extending its cooldown.
* Fixed a bug where Ember Fusillade could fail to target enemies.
* Fixed a bug where the Sacrifice Spirit Gem couldn't target minions with Profane Ritual.
* Fixed a bug where the Explosion from the Armour Explosion Support could explode inanimate objects.
* Fixed a bug where some Spirit Gems displayed an incorrect error message.
* Fixed a bug where the Arbiter of Ash area level wasn't being increased with difficulty.
* Fixed a bug where Emergency Reload wasn't put on cooldown if you were using two Emergency Reload Skill Gems.
* Fixed a bug where the Energizing Bolt Flask effect didn't work.
* Fixed a crash on Gamepad where Concoction skills from the Pathfinder Ascendancy Class would cause a crash when changing areas.
* Fixed a bug where some players would disconnect when trying to enter maps in the Ziggurat Refuge, or guild hideouts while in a party.
* Fixed a bug where the Explosion from the Armour Explosion Support could trigger itself recursively.
* Fixed a bug where Ice Shot was unable to cause Freeze buildup.
* Fixed a bug where some volatiles in the Trial of Chaos would follow the player up elevators.
* Fixed a bug where Inscribed Ultimatums and Djinn Baryas dropped in Cruel would incorrectly tell you that you could get Ascendancy Points by completing them, even if you wouldn't.
* Fixed a bug where Ballista skills didn't work with Tornadoes created by Tornado Shot.
* Fixed a bug when using a Gamepad where the Hide Sockets option did not work.
* Fixed a bug when using a Gamepad where you couldn't see Distilled Emotion recipes on the passive tree.
* Fixed a bug when using a Gamepad where you couldn't access the Portal Access settings while viewing the hideout stash.
* Fixed a bug where creating Solo Self-Found characters wasn't possible when using a Gamepad while Migrations are disabled.
* Fixed a bug when using a Gamepad where you couldn't use the shortcut bind to open chat.
* Fixed a bug when using a Gamepad that caused it to take multiple attempts to change the tier selector of Microtransactions.
* Fixed a bug when using a Gamepad where you couldn't set an individual price on an item in premium stash tabs.
* Fixed a bug when using a Gamepad where you couldn't socket jewels into specific unique items.
* Fixed 12 Client Crashes.
* Fixed 3 Instance Crashes.**Edit**
Fixed a typo - Shattering Concoction now has a Critical Strike Chance of 1% (from 7%) -> Shattering Concoction now has a Critical Strike Chance of 11% (from 7%) -
tibee77
őstag
Igen, irtam is a masik topicban, hogy kettövel kevesebb csontink lesz.nekem 14 volt, most lesz 12 .nembaj, tegnap kifarmoltam a 6linket a gemre, vettem egy +4minion gemes sceptret inc.spirittel .most mar lassan elkeszül a kari.csam azt kene megoldani, hogy a mapozas ne legyen olyan fos.t13ig jutottam de nemtok feljebb jutni mert nem esnek waystoneok.ping pongozok t10-t13 között.remelem a patch ezen is javit.
-
Remiel
őstag
válasz
DjDanee87 #42104 üzenetére
Itt nem nagyon fogsz RF-hez hasonló dolgot találni (nekem az az alap kari az egyben), de ahogy írták a Witch minionokkal talán a legkevésbé gombigényes. Én konkrétan egy skillt használok+a poti+curse de azt leginkább bossonál.
#42106tibee77 Tulajdonképpen nem a dps-t nerfelik, hanem felemelik az Archonist spirit követelményét (ha jól értettem 30 helyett 39 lesz), így ahogy néztem én pl 13 helyett max 11-el megyek majd. Szóval igazából valóban dps nerf, de cselesen
-
Roland861010
veterán
válasz
DjDanee87 #42104 üzenetére
Én most ez alapján megyek a warrioral.
Cruel ACT 2 ik felében váltottam ma délelőtt le is nyomtam mappokig vele .
Viszont mostmár kellene balanszolni így tier 3as mappokat.
Mert a fele cuccok lvl 50es . -
_ocsisajt
őstag
Nyah hc szenvedés eredménye, végre eljutottam ritual bossig. Összecsuktam, első chaos orb, juhuu.
Totemes warriorral megyek, van egy egész jó kétkezes macem sárga.
-
tibee77
őstag
válasz
DjDanee87 #42104 üzenetére
En is harmadik karimnal tartok, olvass vissza mit irtam par hsz-szel feljebb.kezdj egy minionos witch-et.fentebb mar leirtam miert jo.sajnos pont olyan skill mint az rf nincs de ez is fogjuk ra hogy majdnem ugyanaz.egy skillt kell csak spammelni menet közben(flamewall) hogy elöjöjjenek a nem "allando" minionjaid az srs-ek.ezen kivül csak erösebb mobok/bossok ellen kell a curse meg meg egy skill, szoval elegge kenyelmes kezelni a buildet.igaz tetü ggg most fogja nerfelni de nem veszesen, csak kevesebb lesz a dps valamennyivel, nem fogjak brickelni.
-
DjDanee87
addikt
Akik jobban követitek a streamereket vagy build építőket: mit javasolnátok egy Poe1 RF playernek (tehát kevés gombos irányítás), amivel eljutnék viszonylag könnyen a mapokig legalább?
Kezdtem monkkal invoker ascendancy és lightning skillek, de saját kútfőből pakolgattam pontokat/skilleket és act3 végén már nagyon papír de legalább DPSe is szar, ráadásul 6 különböző skillt kellene aktívan használni hogy ne 0 dps legyen hanem 0,5.
Második alkalommal Rangert kezdtem, amivel act3t kezdem el, az egyetlen maxroll ranger guide alapján ami gránátos build (mint a wh, csak ha jól sejtem szarabb). Ez tökéletes volt amíg nem kellett gránátra váltani. Addig lightning arrow elég nagyot ment és wasd irányításra váltás után nagyon jól tudom vele kerülgetni a bossok képességét is. Viszont a gránátra váltás után elég kényelmetlen lett. DPS kb azonosnak érződik, de gameplay nehezebb mert nem 1 gombos ami mellett tudnék a bossra figyelni hanem kétféle gránát és a robbantása. Ráadásul maga a gránát elég hülyén repül mindenfelé.
A guideot követni ráadásul nem tudom rendesen, mert írja hogy amint van gearből extra spirit mehet második aura blasphemy flammebility. Igen ám, de ahhoz kéne 70-80 körül int, meg a crossbow miatt 50-60 strength és még több dex a skillekhez. Ennyi pont közel sem jön a skill fáról. Így is van 1-2 itemen attribute pont, de pl a kellő int a második aurahoz nagyon messze van 30-40 int hiányzik azt hiszem, hiába találtam egy baromi jó spirites max HPs resistes bodyt. Ezen mellett resist a béka segge alatt, de abból még végülis áldozhatok, mert nem 0.Érdemes volna az egyik karin faragni valamit vagy inkább tudtok javasolni mást amivel be tudnám fejezni a kampányt?
-
zsirfecske
addikt
nagyon röhögtem ezen, köszönöm
asszem amúgy a poe2 jó indok lehetne, és be kéne ruházni egy belépő szintű vga-ra. de most hogy nézem az árakat, mégsem. 55-ért vettem anno használt rx 6600-at aprón, most +10k ahhoz képest. pedig az gondolom simán vinné már, de nem 65k körül. nvidia túlárazott, nyilván kilőve, így intel battlemage lehetne a megváltó talán, de az meg előrendelésben is 129k. na majd az rx 8000 series alja, kíváncsi leszek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Nintendo Switch 2
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autós topik
- AliExpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari