Új hozzászólás Aktív témák
-
Dzsano
tag
válasz
#22680583 #93 üzenetére
Nem tudom, mennyire offtopic. Rendszeresen rendelek a TEMU-tól (ne röhögj!) Biszbaszt és szóró ajándékokat, amire nincs szükségem, de szeretik a kolléganők, és nem a pénz számít, stb. Ezek nem normálisak! A húsz csomagból kb 2 érkezett meg az MPL-en keresztül, ahol a srác már ismert, minden OK. Másik 8-10 db (pici kis csomagok is) a másik csomagküldö (itt van a nyelvemen, de épp iszom egy felest) által lett kiszállítva. A többi pedig szétdombva? Foxpost, Packeta (azt tudjuk, hogy oroszul rakéta?) mikor, hogy Mi ebben a ráció? De a legjobb. 8 db párnát rendeltem októberben. Még nem ért ide...
-
#22680583
törölt tag
Na megoldódott a probléma, telefonálás nélkül. Azt kell tudni, hogy szombaton egyből írtam panaszbejelentőt is. Hétfőn reggel 7-kor megjött emailben a PIN, sőt még 9 óra körül emlékeztetett, hogy vegyem át, mert nemsokára visszaviszik..
Szerencsésen megúsztam, de soha többet Packeta. -
#22680583
törölt tag
Nem utánvétes, ki lett fizetve. App regisztráció nem működik. Nincs semmi a spam mappában. Az első emailen kívül semmilyen más emailt nem kaptam tőlük! Minden szállítócég küld emailt, ha átvehető a csomag. Nem ma kezdtem az ipart..
Hétfőn fel kell hívni Petrát, ki kell brusztolni az ügyintézőt. Ő tud segíteni. Ez a helyzet.
-
Croft-21
őstag
válasz
#22680583 #93 üzenetére
Nem lehet, hogy utánvétes a csomag?
Én legutóbb így rendeltem, igaz én webshopból és ilyen emailt kaptam tőlük:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az xy feladótól kapott csomagja készen áll a Z-BOXban történő átvételre. Ne felejtse el, hogy először utánvéttel kell fizetnie.
A fizetés után kap egy kódot a rekesz kinyitásához."A Packeta honlapján tudtam kifizetni és utána kaptam egy újabb emailben/sms-ben a nyitó kódot.
Nézd meg a spam/promóciók mappát is, hátha ott az email. -
#22680583
törölt tag
Életem első packetás rendelése rémálom a javából.
Most már csak nevetni tudok rajta, de soha többet.
Rendelgetős arc vagyok: Aliexpress, német Amazon, Alza, külföldi és magyar webshopok, IKEA, JYSK stb. Az utóbbi években hozott csomagot a DHL, a DPD, Posta, ExpressOne, GLS, SameDay, Alza, (ritkán) Foxpost. Láttam már fűben nyuszit, meg török börtönt, de a Packetára nem voltam felkészülve..
Csütörtökön jött az email, hogy az eladó jelezte , hogy van csomagja számomra. Ez volt az első és utolsó email amit kaptam tőlük (mármint a Packetatól).
A tracker szerint aznap felvették a csomagot, másnap az Ezred utcában kötött ki, ma reggel elindultak vele fél 8kor és 10 körül már a boxban volt. Ha nem nézem az oldalon a nyomkövetést, akkor semmit sem tudnék a csomagomról. Fura.
Ugye nem kaptam pinkódot, így nem tudok hozzáférni a csomagomhoz (se email, se sms). Na jó, akkor töltsük le az alkalmazást. Nos az alkalmazásba nem lehet regisztrálni, mert nem jön meg az ellenőrző sms kód: 3 készülék, két különböző sim, de nem jön meg. Kiderült, hogy már napok vagy hetek óta nem működik az app regisztráció a Play Store-os kommentek szerint. Na fasza. Felhívom az üfszt, Petra persze nem tud segíteni semmiben és ügyintézőt se tud kapcsolni, mert csak hétköznap vannak.Nem tudom átvenni a csomagomat, amit hétfőn már vinnének vissza (legalább 1 nappal meg tudtam hosszabbítani) és persze előre kifizettem az egészet.
-
Croft-21
őstag
Múlt héten rendeltem neten egy terméket webshopban és Packeta csomagautomatába kértem küldeni. Elég gyorsan 2 nap alatt ki is szállították, de miután át vettem, nem kaptam olyan emailt, hogy értékeljek, mennyire voltam megelégedve stb. A Packeta nem szokott ilyen emailt küldeni? Más csomagszállító cégeknél mindig jön ilyen értékelő email.
-
-
borges7
aktív tag
Moly.hu-n vásárolt könyvet(tőlem) összecserélte a Packeta, egészen más könyvet kapott a vevő, már beszéltem az ügyfélszolgálattal, és a reklamációs űrlapot is kitöltöttem.
Volt valakinek hasonló esete, meg szoktak ezek kerülni? Az ÜFSZ egyébként azt tanácsolta, hogy a vevő vigye el a tévesen kapott könyvet egy átvételi pontra, adtak hozzá csomagszámot, ahonnan majd továbbítják a másik vevőnek, vagy mi.
-
Met
nagyúr
Azt hol lehet megnézni hogy az automatákat mikor töltik?
Ha egyáltalán meg lehet nézni. -
tibor23
senior tag
Érdeklődök, most mi a valós ára egy Packetás csomagküldésnek automatából automatába? Én a honlapjukon 899+áfa árat látok (1142 brutto), (ami egyébként törvénytelen ár feltüntetés), de az appban 1490-ért tudtam csomagot feladni, és ennél csak egy még drágább opció van. A Foxpost csomagfeladása egy fényévvel jobb, de sajnos kevésbé lefedett vele az ország.
-
BReal
addikt
Sziasztok! A blackpacketa24 kupon ugye már lejárt. Van most valami aktív kupon, amivel lehet csökkenteni a szállítási díjat?
-
t420s
aktív tag
szóval nem bírja saját emberekkel. értem.
-
Sziszilabi
csendes tag
Packeta csomag küldő kupon. BLACKPACKETA24
A Packeta-nal nem csak egy napig tart a Black Friday – elérkezett a Black November!
Használd legújabb kuponunkat, a BLACKPACKETA24 kódot és adj fel csomagot csupán 999 Ft-ért december 5-ig!Az ajánlat a max. 5 kg-os, belföldi, csomagpontra kézbesített csomagokra érvényes.
-
t420s
aktív tag
Üdv!
ezt a levelet hogyan kell értelmezni?
Tisztelt XY!
Csomagküldemény
Értesítjük, hogy csomagküldeményt adtak fel Önnek.
Küldemény adatai
Feladó: Packeta Hungary Kft.
Küldeményazonosító: PNZDxxxxxx8
Feladás dátuma: 2024.10.24.
Árufizetési összeg: 0 Ft????
A packeta küld csomagot nekem az MPL-el????
WTF?
-
Mauzes
addikt
Sziasztok, bárkinek van azzal tapasztalat, hogy mennyire veszik komolyan a csomag méret megkötéseket a Packetánál? Pl. hogy a standard csomagnál az oldalak hosszának összege max 120 cm, a leghosszabb oldal max 50 cm. Mi van, ha a 120-ba beleférek, de az egyik oldal 55 cm.
Azért kérdezem, mert Foxpostnál pl. egyértelmű, hogy belefér-e adott automata fiókba vagy sem (ha nem, fel sem tudod adni). De Packetánál lehet olyat, hogy beviszed egy partner üzletbe a dobozt a feladásnál, és a kézbesítést is kérheted egy üzletbe. Tehát soha nincs olyan pont, ahol automatikusan kiderül a méret túllépés, hanem csak akkor, ha konkrétan leméri a szolgáltató.
Tehát a kérdés, hogy van-e bárkinek ilyen tapasztalata.
-
Scale
őstag
Vinteden kapott kóddal (betűk) hogy lehet egy olyan zboxnál csomagot feladni aminél csak számokat lehet megadni helyben? Alkalmazásban sehol se találtam rá opciót, csomagküldésnél csak új csomagot lehet felvenni
-
1956
csendes tag
Sajnos nekem egyre rosszabb a tapasztalatom
4 csomagomat is átvevő helyen kellett átvennem!
Minden egyes alkalommal a házhozszállítás volt megjelölve, fizetve! Ilyen esetben mi a teendő? Kifizetik a plusz idő és útiköltségemet? -
ZED58
tag
Most egy nem panaszkodós poszt következik, október 2. rendelésemet (Temu) Packeta automatából (Szekszárd) ma délután problémamentesen átvettem.
-
fatal`
titán
Szuper ügyesek voltak, az automata címére adták át az Express One-nak, de sima házhozszállításként.. Szerencsére a futár tudta, hogy ott automata van és még előtte felhívott, úgyhogy át lett irányítva itthonra és holnap kihozzák.
Ez az első packetas kiszállításom, de lehet, hogy az utolsó is.
Bár, ahogy most olvasom a topicot, én még jól jártam.
-
brabbitz
aktív tag
Remélem lesz valami következménye, megkockáztatom hogy több százezres értékű csomagok vannak már ott elveszve.
Egyébként én is gondolkodtam feljelentésen, vagy békéltető testülethez járultatni ilyen ügyekben.
Valószínűleg egy csoportos feljelentés nagyobbat lendítene az ügyön -
István89
tag
válasz
Angel2014 #65 üzenetére
Én voltam bent az Ezred utcában, esetleg érdeklődj ott, a telefon teljesen feleleges, nem fogják felvenni, szerintem nincs is telefonos ügyfélszolgálat mögötte, csak zenélnek 8-tól 4-ig, aztán lezárják a vonalat. Én 6-7 órát telefonáltam el.
A rendőrségi feljelentés semmit nem fog segíteni, előbb töltsd ki a reklamációs űrlapot, ha volt értékbiztosítás a csomagon, akkor 220 000 Ft-ig kártalanítanak. Ha nem, akkor max 4 000 Ft. Sajnos az én csomagomra nem vették meg, ezért max ennyit fognak valamikor elutalni. Számomra is a legdühítőbb, hogy az ügyfélszolgálat, kommunikáció semmi, értem, hogy sok csomag van, de egyelőre nem látni, hogy ebből mikor fog kijönni a cég és most már foxpost autók is mennek az ezred utcába segíteni, mert egyszerűen kaotikusak az ottani állapotok. Oké foxpost is már ők, de ez se segít nekik.
-
brabbitz
aktív tag
válasz
Angel2014 #63 üzenetére
Letezik. A ceg is.
Miota elkezdtek fogadni a Temus rendeleseket azota sz7rban vannak. Ha visszaolvasol, az en csonagomat el is vesztettek. Erdemes kergetni oket mert ha nem, siman megtortenhet hogy ott is marad.
Regebben teljesen korrekt, gyors futarszolgalat volt, most szetvannak esve. FOXPOST-al is volt ilyen, egy ideig, de rendberaktak magukat. Ami ironikus hogy kisebb, magyar ceg kikuszobolte ezt a problemat, a nagyobb Cseh anyavallalat meg nem. -
Angel2014
addikt
Sziasztok! Létezik hogy a Temus rendelés itt van 4 nap alatt de a Packetta nem szállítja ki két hét alatt sem?
Hívom őket az ügyfélszolgálat fel sem veszi vagy a hívott szám nem kapcsolható!
Írtam a reklamációs űrlapon nekik arra sem válaszolnak!
Létező cég ez egyáltalán?
Tudtok esetleg olyan Tel számot amit fel is vesznek... vagy esetleg futárét? -
brabbitz
aktív tag
Amelyik automatanal van numpad, ott lehet használni kódot,.
nálunk faluban a kisautomatáig így volt, hogy csak alkalmazással vehető át, majd kaptunk egy nagyot, kb 1 hétig numpad nélkül, utana azzal.
Én a numpad-es kódot emailben kaptam meg, alkalmazásban is áttudtam volna venni.
Amelyik automatán nincs numpad, ott valoszinuleg csak alkalmazással vehető át.
Ha nem kaptál, akkor nem tudod átvenni értelemszerűen kódos megoldással, ha alkalmazásban se jelenik meg, akkor sehogy.
Asszem, az Express One-nak van trackerje (legalábbis sokszor így kaptam amikor Alirol rendeltem), szvsz ott kéne megnézned, hogy mivan a csomagoddal. -
fatal`
titán
Sziasztok,
Olvasom a problémákat, van egy nemzetközi csomagom, amit Z-Boxba kértem, elvileg az Express One fogja szállítani holnap, van packetas meg express one-os e-mailem is.
Viszont a packeta alkalmazás nem jelez semmit a telefonszámomhoz. Küldenek kódot a nyitáshoz majd e-mailben is, vagy hogy működnek az automatáik?
-
brabbitz
aktív tag
Én sem tudtam alapvetően, szimplán egyszerű volt összekapcsolni.
Fox is ettől szenvedett egy ideig, bár ők k*rvara nem vesztettek el a csomagomat, csak szörnyen lassúak voltak. Ironikus hogy a kisebb magyar cég ezt sikeresen kiküszöbölte, míg a nagyobb cseh Packetának ez nem sikerült....
Mindenestre, nem értem, minek válallták ezt be? Nem látták előre hogy össze fogja f*sni magát a cég? Nem tanultak a fox példájából? Szörnyen érdekes.Én konkrét HA!-s karrieremet a Packetára építettem, mivel csak ez van a faluba. Nagyon jó hogy az egyetlen csomagautomatas szolgáltatást se tudom már igénybe venni....
-
István89
tag
Sajnos nagyon kiábrándító a helyzet, mert én nem tudtam, hogy van ez a temus gond, mivel nem is használom és nem sűrűn kérek csomagot packetával se, de mivel olcsó volt, ezért azt választottam, bárcsak tudtam volna, hogy gond van. Igaz, az eladó mondta, hogy most a temu miatt plusz 1 nap volt valakinél, de legyintettem erre, mert 1 nap semmi. Most már annak örülnék, ha jövő héten történne valami fejlemény.
Igaz még csak 8 napja indult el a folyamat, de amit azóta kaptam a cégtől, az valami elképesztő. Már kétszer voltam a budapesti depóban és igaz segítőkészek az ott dolgozók, akik ugyanúgy frusztráltak a sok ügyfél miatt, de kb. annyit tudnak tenni az ügyben, mint én, semmit. Telefonon elérhetetlenek 4 órát telefonáltam el és csak az automata dumált, amitől már kirázott a hideg. E-mailre sablon válasz érkezett, kb semmi értelme az egésznek. Azért kezdtem el már most a kapcsolatfelvételt, mert miután elkezdtem utána járni a kommenteknek facebook, itt, google, akkor láttam, hogy itt lehet hónapokra kell készülni, hogy valami történjen.
Mindenesetre kiderült, hogy pl. az én csomagom nincs a depóban állítólag, de hogy pontosan melyik futárnál van, azt se tudják, mert elvileg nem tudják azt se, hogy ki fogja aznap a 110-es körzetet (elvileg ez az én választott automatám körzete) vinni, így lehetetlen meg tudni azt, hogy hova is került a csomag, ami továbbra se értem, hiszen a drága futárnak vissza kellett volna vinnie a depóba, ha állítólag egyszer megpróbálta berakni automatába, de valamiért ez nem sikerült, bár szerintem nem próbálta meg. A kérdésre, hogy ez elveszett csomagnak számít vagy sem, azt nem tudták megmondani. Teljes káosz és úgy érzem lesz még több köröm az ügyfélszolgálaton, mivel neten/telefonon semmit nem lehet intézni ezeknél. Engem nem zavarna ez az egész, ha utánvéttel kértem volna ás ráadásul nem is nekem lesz, csak én intézem, de a pénzem meg már benne van, ami nagyon nagy hiba volt a részemről és emiatt nagyon frusztrált tud lenni az ember, de biztos ezzel nem vagyok egyedül, mert ma pl amíg ott voltam személyesen, mindenki csomag nélkül távozott és senki se volt túl boldog.
-
brabbitz
aktív tag
Ezentul en se.
Nagy nehezen kiderult hogy eltunt a csomagom. Eddig sose volt ilyen, miota a Temus izéket elkezdték fogadni,azota ilyen az egész szolgáltatás. Vicces hogy lehet visszaállok a Magyar Postára mert egyszerűen nincs más. Gyorsabbak, csak drágábbak sajnos, de legalább megjön.
Amitől óczkodok még az a FOXPOST.
A packeta megvette. Az ő szolgáltatásuk is sz*r már, vagy ők még dolgoznak normálisan? -
novger
tag
Senkinek nem ajánlom a packetát. 18-án feladott csomagot még nem sikerült kézbesíteniük.
Bár ahogy olvasom a kommenteket, náluk már az jónak számít ha egyáltalán leszállítják a csomagot. -
brabbitz
aktív tag
Sziasztok!
Van egy csomagom, pontosabban egy 2024-09-06-án webáruházból feladott garanciáztatott processzor.
2024-09-10 óta volt az utolsó státusz update, hogy aznap kijön, azóta ugye eltelt 2 hét + 1 nap, nagy nehezen sikerült lelevelezni-telefonálni a dolgot, próbáltak utána nézni, majd kaptam egy magyar üzenet az egyébként cseh központtól hogy elég valószinű lehet hogy elveszett a csomagom, és írjak a shopnak hogy csináljanak reklamációs űrlapot.
Ez így mennyire korrekt az ő részükről....?
Most azon gondolkozom hogy megint felhívom őket, de r*hadt sokat kell várni. Azóta az app-ban el is tünt, a Packeta "AI" szerint az ügyfélszolgálatosok foglalkoznak vele... de azért ez aggasztó, a gép kéne a munkámhoz...Szerintetek merre tovább?
-
mate9312
csendes tag
Rettenetes a szolgáltatásuk. Minden 5. Csomagom hetekig utazik, de sajnos már arra is volt példa, hogy végleg eltűnt és a vevő most fogja intézni a kártérítést.
Ez egy mostani példa, 16-án adtam fel az automatába... 24. van és még kis se vették, de azóta 6 csomagot adtam fel, azt mind kivették. Ilyenkor?! Ezért fizetek?
Senkinek sem ajánlom a szolgáltatásaikat, az utóbbi 1-2-3hónapban ~200csomagból 20-30csomag hetekig utazott, ezeken kívül 2db teljesen eltűnt, nem kis értékű csomagokról van szó.
Ügyfélszolgálat is egyre leterheltebb(nem csoda), épkézláb megoldást semmire sem tudnak nyújtani.
-
Vorontsov
tag
sZIA nekem válaszoltak 2-3 munkanapon belül nem jön szóljak vissza.
Azóta jött üzenet.
Arra is volt példa 2 csomagom jött 1 boxban akkor néztem nagyot.
Nekem is a termékre volna nagyobb szükségem.
Nem kell megijedni,csak idő kérdése.Elöntötték az emberek a piacot lehet H. András videójára megszaporodtak stb...
Általános iskolás poén:
made in china.....
Amit ma megveszel a legtöbb termék ott készül,itt amit olvastam némelyik rabszolga munkával és hogy tönkre teszi a gazdaságot.
Szerintem"Én azt se tudom, mi az az oliharga!" ezek teszik tönkre meg a rokonság.
Diller Kevin és ki tudja hány ember és magyar bolt akik vannak a sorban,meg rajtuk lettek nagyok azt se felejtsük el,akkor lennének igazán bajban a magyarok ha nem tudnának kereskedni mert nem lenne Kínai.
A materiális dolgok teszik tönkre az embereket és az országot,birtoklási vágy.
Gyengébb felett való uralkodás,kizsigerelés,kisajátítás. -
oba
addikt
Nálam is beragadt itt a Vinteden vásárolt cuccom
2024-09-18 19:44:53 Már nagyon közel jár a csomagod! Előreláthatólag a mai napon kézbesítjük is a következő csomagpontra: HU DEPOT Budapest
Írtam az ügyfélszolgálatnak de nem válaszoltak még. Remélem nem veszett el a csomag. A pénzem persze nincs veszélyben a vinted visszafizeti de jobban örülnék ha megérkezne. Nem volt ez ennyire lassú, régóta használom. Mi van most velük?
-
Vorontsov
tag
Szia térségenként változó ez a pestiekhez tartozik máshol nem biztos hogy van fennakadás ilyesmit is olvasni.
Ezred az a Budapestiekhez tartozik itt meg tudod nézni klikk ide:
Ahová szeretnéd kérni van nekik kijelölt üzletük ami egy bolt ami szerződésben áll velük.
Nálunk a barkácsbolt-ez olyan telón kapsz egy kódot vagy emailben azt bemondod az eladónak és át tudod venni a csomagot,telefonon lebeszéltem vagy úgy intéztem nekem boxba menjen.Te határozod meg neked mi a praktikusabb,átvevőhelyeknek hívják őket ahol át tudod venni,üzletek-boltok amik szerződésben vannak a Packetával,másik lehetőség a box. -
thesound
addikt
Ehh, én is szívok. Nem tudtam róla hogy túlvállalták magukat és hogy a Temu az oka.
Nekem 4 napja úton volt a depoba a csomag. Írtam nekik mailt. 1 perc múlva a depoban volt a csomag.
Ezred utca??? A hideg kiráz tőle. 2 csomagomat is ellopták már ott. Minden csomag oda megy most már? Az enyém nem Temus rendelés. Persze várok, hátha megkapom az automatába. DOH. -
Vorontsov
tag
válasz
privateer2 #44 üzenetére
Igen szia,érdemes megnézni az észrevételeket,bicikli alkatrész,lámpa,kiegészítők stb...
akartam ma is vásárolni,de ameddig nem jön meg addig nem vásárolok semmit se.
[link]
[link]
Ezred utcába 4. ker vagy hol van a depo.
Én kértem a zboxot mert közel van munka előtt és után is útba esik,én szóltam nekik ne a barkácsboltba küldjék,megszívtam vele.
Megkapod a kódodat és bemondod és megkapod a csomagodat.
Logisztikai részleg -depo stb ami el lett rontva szerintem.
Ott címre megy a csomag nem járatják meg úgy mint a ezred utcában stb.depo stb....
Lehet felhívom egyszer őket amikor átalakult az egész, felveszik a telefont és a barkácsboltot kérem mint szállítási címet.
Ezt lesni éjjel-nappal mikor kapok értesítőt egy vicc.
Jön értesítő ezred utca-depo
utána mai nap 16-án fogjuk kiszállítani,aztán 19.-e van és semmi.
üdv. -
Vorontsov
tag
Sziasztok aki ért hozzá, kaptam értesítőt egy csomagomról mikor érkezik meg de semmi:
Részletek
2024-08-24 10:13:11
Már értesültünk csomagjáról, jelenleg várjuk, hogy a feladó átadja nekünk kiszállításra.
2024-09-13 15:56:43
Csomagját sikeresen átvettük kiszállításra. HU DEPOT Budapest
2024-09-16 10:19:10
Már nagyon közel jár a csomagod! Előreláthatólag a mai napon kézbesítjük is a következő csomagpontra: Z-BOX BudapestMa van 19.-e és semmi sincs a zboxban levélre nem válaszolnak,robot levél jött panaszlevelet töltsem ki stb...
Csak meg szerettem volna kérdezni levélben hol tart a rendelés mi van vele?
Nem akartam panaszt tenni stb.....Ezt írták:
Tiszelt Levélíró!
Köszönjük levelét.
Automata asszisztensünk levelét úgy értelmezte, hogy reklamációt szeretne benyújtani.
Amennyiben ez így van, kérem legyen szíves a reklamációs űrlapunkat kitölteni.
Köszönhetően a reklamációs formon megadott adatoknak olyan információkat kapunk meg, melyekkel panaszát hatékonyabban tudjuk kivizsgálni. Amennyiben a reklamációs űrlapon panaszát nem nyújtja be, Általános Szerződési Feltételeink értelmében reklamációját nem tudjuk fogadni.
Az űrlap kitöltését követően kérjük erre a levélre ne válaszoljon, automata választ fog kapni, hogy reklamációját befogadtuk.
Nem reklamációt szeretett volna benyújtani? Más ügyben keresett meg bennünket? Kérem ebben az esetben válaszoljon erre az üzenetre, melyre 2 munkanapon belül kollágáink reagálnak.
Együttműködését köszönjük!
A Packeta csapata -
-
D@niel
addikt
Sziasztok,
Május 23-án tettem bele a packeta boxba a csomagot, a mai napig azt írja az applikáció, hogy a csomagot kivették.
Jó néhány alkalommal hívtam a központot, felvették a kapcsolatot az illetékesekkel, semmi fejlemény.
Most kitöltöttem és beküldtem a reklamációs űrlapot.
A csomag értéke egy telefon, 100e Ft értékben.
Sajnos külön biztosítást nem kötöttem rá.Hogyan tovább, mit tehetek még és mi várható?
Köszönöm,
Dániel -
celafat
tag
Új kód május 15-ig: PAKCIO24
-
-
Oldman2
nagyúr
válasz
MaxxDamage #30 üzenetére
Ilyet még nem láttam, hogy nem az eladó intézi a feladást...
Szerintem is kamu.
-
-
válasz
MaxxDamage #30 üzenetére
Kamu. Ha te vagy az eladó, és ő a vevő, neki 100% nem kell az email címed.
-
-
Oldman2
nagyúr
válasz
MaxxDamage #28 üzenetére
Név, emailcím, mobilszám és a csomagpont megnevezése szükséges a feladáshoz.
-
Packeta amin keresztül kellene küldeni a vevőnek a csomagot.
Kéri az email címem, ez így megy?
Úgy tudtam nem kell azt megadnom, vagy igen?Csalók szoktak kérni mail címet, foxpost meg egyéb helyekhez, hogy nekem semmi dolgom nincs, ők rendezik/fizetik a szállítást.
-
eWro
csendes tag
Remélem, azért választottam őket mert ÁSZF-ben valami 220 ezerig olvastam kártalanítást, viszont az emberek meg valami 70 ezret emlegettek. Remélem a 3 csomagom ideér azért épségben, csak így már fogalmam sincs melyik automatában kérjem a csomagjaim ami biztosítás 2-300 ezerig...
-
eWro
csendes tag
Néztem a Packeta értékeléseit Google-n 650 értékelés átlaga 2.1. Hát lehet nem lesz biztonságosabb választás mint a foxpost, mert már bennük se bíztam.
-
AnonymusX
őstag
válasz
AnonymusX #15 üzenetére
Telefonos ügyfélszolgálattal sikerült átterelni, mert még nem volt futárnál a csomag.
Az ügyintéző állítása szerint a rendszerük választotta az új helyet, ami kb. 2 km-rel arrébb van az eredeti célnál, miközben utóbbi 500 m-es sugarán belül van 3 z-box és 1 másik csomagpont. Nem túl jó rendszer...
-
AnonymusX
őstag
Most először fordul elő, hogy packeta csomagomat kapacitásbeli/kézbesítési okokra hivatkozva más csomagpontra viszik.
A hozzám legközelebb lévő átvevőhelyen kívül van 3 jóval közelebbi z-box és egy másik átvevőhely. Ne vicceljenek már, hogy egyikben sincs hely és egy távoli pontra viszik a csomagom?
-
Oldman2
nagyúr
Igen, automatikusan feloldották:
A csomag feladását már kifizettem, de meggondoltam magam. Mi a teendő?
Semmi gond. A fel nem adott csomag feladási díja csak zárolva van a számlán, 5 nap után a zárolást automatikusan feloldjuk és jóváírásra kerül a feladás díja a feladó számláján (azaz eltűnik a megterhelt összeg a bankon). 30 napig is eltarthat a jóváírás, bankonként eltérő lehet a zárolt összeg feloldásának az ideje.
-
UP a topiknak, mi is elkezdtük használni mióta itt is van automata, és olcsóbb, mint a Foxpost.
-
Oldman2
nagyúr
Ma adtam fel két csomagot, de csak a második közben jutott eszembe, hogy érvényes még a karácsonyi kód.
Nézem, mit lehet ilyenkor csinálni, azon felül, hogy rögzítek egy új csomagot. Ugyebár a "rossz" feladás már ki van fizetve...
A GYIK-ben olvasom, hogy ha egy csomagot végül nem adok fel, 5 nap után visszautalják a kifizetett összeget a bankszámlára.
Majd figyelem, mikor jön vissza.
-
Di Natale
senior tag
Nekem annyira nem nyerte el a tetszésemet. Kezdjük ott, hogy nem lehet bankkártyával fizetni. Illetve lehet, de ahhoz az adataimat megkellene adnom a telefonomnak, annyira azért nem vagyunk jóban.
Ráadásul a GPS adataidat is meg kell osztanod és Bluetooth-on keresztül csatlakoznod kell a csomagautómatához. Tehát ahhoz, hogy kivegyek egy csomagot, már túl sok mindent kell megosztanom a rendszerrel. -
Aflamin
tag
Üdv!
Az App-ban megjött az üzenet > majd "csomagok" > vastag piros "utánvételes fizetés" >
kártya adatok megadása, > Packeta fizetési oldalon> pillanat alatt fizette > és megjelent az "rekesz kinyitása" gomb > de ez már majd az automata elött a > Bluetooth bekapcsolása után > itt 1 megerősítés és fiók kinyitása > Hurrá!
Egyszerű volt, de nem szeretem a kártya adataimat egy androidos telefonon látni. -
Oldman2
nagyúr
Üdv,
Utánvéttel még nem fizettem, csak sima kivételem volt automatából.
Fontos, hogy a Helymeghatározás legyen majd bekapcsolva, én elsőre ott helyben aktiváltam mindent, addig nem ment, amíg nem fordultam egyet a környéken...
Az szerintem biztos, hogy az App-ban fogsz fizetni, feladáskor is ott fizetsz.
Sokat nem segítek az biztos, de Te majd írd meg a tutit ide, azzal segíthetsz másoknak is. -
Aflamin
tag
Üdv!
Nem értek hozzá!
Most fog érkezni egy utánvétes Packeta Z-box csomagom. Az ajánlott applikációt letötöttem, üzembe helyeztem. Innentől jön majd az SMS, hogy a csomag megérkezett a tőlem 200m-re levő automatába. Gondolom az app-ban fizetek otthon (hogyan? és biztoságos-e), majd mennem kell a boxhoz. Az mivel működik, NFC, Bluetooth??? A helymeghatározás bekepcsolva?
Nem lenne rossz egy ilyet látni!
Kösz a segítséget -
Oldman2
nagyúr
Kedvezménykupon:
PACKETASANTA23300 HUF
Érvényesség: 2023.12.31-ig -
Oldman2
nagyúr
Az utóbbi időben egyre többen kezdik használni ismerőseim között a Packeta szolgáltatást, így elkezdtem én is.
Sajnos ma éppen nem működik benne a fizetés (remélem nem az OTP Simple miatt döglődik ez is
).
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F (10 mag/16 szál) +RX 7800 XT 16GB GDDR6 +Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F + Új RTX 5060 Ti + Új 16-32GB DDR5! GARANCIA/SZÁMLA!
- Razer Book 13 4K+ TOUCH I7 eladó
- HP 2x8 Gb DDR4 2666 Mhz RAM
- Félgép eladó/ Intel i9 9900 / Asus Prime Z390-A / 64GB DDR4 / 500GB Samsung 980 /
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest