Új hozzászólás Aktív témák
-
jotzo01
tag
Arra van valami lehetőség, hogy kb. 5 évvel ezelőtti számlaforgalmat le tudjak kérni?
-
kp78
addikt
válasz
#01110937 #13198 üzenetére
Önkiszolgáló kasszánál működik a Stocardba mentett metro kártya, a pénztáros néni viszont nem fogadja el, ha ott akarsz fizetni.
Pár hónapja legalább is így volt.
Ő mondta tippnek (miután kicsit morogtam neki), h oda menjek, mert ott nem ellenőrzi senki, h kinek milyen kártyája van. -
#01110937
törölt tag
Lehet... de egyelőre marad a Simple... egy export funkció jó lenne... sok egyedi kártya volt aminek nem volt sablonja... elszórakoztam vele, mire megcsináltam...
+ elvileg mást is tud a simple amire még hasznos lehet vmikor...Bár parkolásra pl megint más app lenne jó, mert ott nincs kényelmi díj... akár hogy is nézem, mindig lehetne újabban felfedezni, bővíteni
"de pl spárban nem"
Rakd fel a Myspar appot, abban már eleve benne van a spár kártya + a kedvezményeket is ott tudod aktiválni. Jah nfc is kell hozzá. Én fizettem már így simán ment érintősre. sok helyen meg már önkiszolgáló kassza van, kasszás is alig... mindkét helyen ment.Én pl metro kártyát is digiztem, de valószínűleg semmire sem mennék vele, mert azon van mágnescsik
-
yogibear
addikt
Újabb app a sorban, ami felesleges lenne, ha a S+ rendesen működne.
DM pl megy benne mert a pénztárosoknak van kézi szkennerük, lehet az auchan is az automata pénztárnál beolvassa a szkennelt vonalkódot telefonról, de pl spárban nem mindenhol van a pénztárosnál kézi szkenner, csak a bedugós terminál... ott meg ha kártyával/NFC-vel fizetsz, addig kihúzza onnan utána visszadugja, ami egy vicc...
Hirtelen amik eszembe jutottak... -
yogibear
addikt
válasz
#01110937 #13191 üzenetére
Így tudod megállapítani a csekkek típusát:
A csekk típusáról a csekk jobb alsó sarkába nyomatott szám árulkodik: az <51>-es kód teljesen kitöltött csekket jelöl, az <52>, <54> és <55> számozást pedig a részlegesen kitöltött csekkeken használják. Az <53>-as csekkeket pedig elektronikusan nem, hanem csak a postán lehet befizetni.Illetve:
TC 51 - Teljesen kitöltött készpénzátutalási megbízás
TC 52 - Az összeg adat nincs kitöltve, befizető neve címe, befizetőazonosító ki van töltve
TC 53 - A befizetőazonosító adat nincs kitöltve, de az ügyfélnek azt ki kell tölteni (2021. január 1-től nem rendelhető)
TC 54 - Az összeg és a befizetőazonosító adat nincs kitöltve de a befizetőazonosító a kézi kitöltésű adatmezőn a Luhn-féle képlettel kitöltésre kerül
TC 55 - Az összeg és a befizetőazonosító adat nincs kitöltve és nem is áll rendelkezésreNekem speciel 52-es csekkem van, vagyis az összeget kivéve minden más adat szerepel a QR-kódban, a S+ mégsem írja ki, miközben az iCsekk meg igen, ami által pontosan ellenőrizhetők az adatok...
Ha már az S+ -ba beletették a csekk befizetés lehetőségét, kétlem, hogy nehéz lett volna, beletenni, hogy kiírja a QR-kódból kiolvasható lényeges adatokat is, Nem csak a fogadó fél nevét...
Arról nem is szólva, hogy sokan panaszkodnak arra S+ -nál, hogy pl. a közlemény mezőbe sem tudnak írni, szóval mégis csak olyan magyarosch. -
#01110937
törölt tag
válasz
yogibear #13189 üzenetére
Pár éve volt teszt videó elektromos autókhoz, szinte minden országban másik pp kellett vagy akár országon belül is több... lehet még sem annyira magyaros...
Én úgy néztem több csekk fajta van at 51-52 vagy melyik ami teljesen kitöltött a másik kettő az részlegesen és van amit nem is lehet online fizetni.
-
yogibear
addikt
válasz
#01110937 #13181 üzenetére
Ez speciel hivatalos "állami sarc", a csekken összeg nélkül, mert az változik, ezért kell azt külön kitölteni az appokban, mert értelemszerűen nincs benne összeg a QR-kódban...
Ezzel nincs is bajom, logikus, a problémám a S+ -szal, hogy csak a címzett nevét mutatja, míg az iCsekknél minden más releváns adatot mutat, hova megy, ki a befizető, mi a befizető azonosító...
Én is a beolvasást ellenőriztem mindkét appnál, és igen még egy app, amit évente párszor kellene csak használni... olyan magyarosch,... -
GabN73
addikt
válasz
Darth_Revan #13182 üzenetére
Vagy egy sima betét lekötést csinálsz (akár több darabot), ez azokat töröd fel.
Vagy gépjármű nyeremény betét is megoldás lehet
-
vnorbi
aktív tag
válasz
Darth_Revan #13182 üzenetére
Ha van takarékszámlád, akkor átvezeted oda (belföldi forint átutalás), ha nincs, akkor lekötött betétet indítasz. Takarékszámláról havonta egyszer ingyenes a visszavezetés, lekötést bármennyit indíthatsz és törhetsz, és jó eséllyel ezek csak hétköznap működnek, hétvégén nem tudsz hozzáférni az elkülönített összeghez, csak majd a következő hétfőn. Arra is figyelj, hogy ne legyen a számládhoz folyószámlahitel aktiválva, mert ilyen esetben hiába különíted el a pénzt, a hitelkeret erejéig negatív tartományba is mehet az egyenleged, és még kamatot is fizethetsz a banknak.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Darth_Revan #13182 üzenetére
Szerintem erre csak a megtakarítási alszámla a megoldás. Akkor van az appban két alszámlád, ahonnan átvezetni tudsz a saját kártyádra, illetve oda is tudsz értelemszerűen utalni. Ez az összeg nem lesz elérhető és látható a bankkártyádon. Smart csomagnak ingyenes része pl 2 db ilyen alszámla.
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Netbankban azt hol lehet megcsinálni hogy xy összeget elkülöníteni a számláról hogy ne legyen hozzáférhető a bankkártyával ? -
#01110937
törölt tag
-
Noxy
veterán
válasz
leslieke #13157 üzenetére
Na, megnéztem. Benne van a munkabér szó mindkettőnk fizetési utalásnál.
Az is ott van hogy mióta?
És a többi? [link]
Vagy úgy kellene működni a rendszernek a bankoknál, hogy kellene 5-10 mill.. hitel, online benyújtják, oszt 2-3 nap múlva már a számlára is utalják?
Nehogy már a víz legyen a hülye, mert a kacsa nem tud úszni. -
-
yogibear
addikt
Két megmaradt csekkesemből egyet már tavaly átállítottam csoportos beszedésre, a másik marad csekkes, de postára nem akarok mászkálni többet, ma is nyitás előtt már 2 öreglány a havi akármi csekkel, egy kis kinai, aki egy betűt nem ismer magyarul az sem akivel kínaiul telefonált, hogy mit nyomjon meg a sorszám kiadón, egy nő vmi céges cuccokkal vagy 40 levél... és nyitva van 2 ablak...
Kihagyom, jó lesz az iCsekk, így még az sem gond ha elcseszem a kitöltést a papír csekken, nem kell újat kérni. -
yogibear
addikt
válasz
Peter.70 #13174 üzenetére
Most próbáltam ki a csekkbefizetős részét, a QR kódot beolvasta, de csak annyit írt ki, hogy kinek megy a pénz meg bekéri az összeget mert azt értelemszerúen nem tartalmazza a QR...
Felraktam a posta iCsekk appját, az érdekes módon kiírja, kinek megy a befizetés, meg a nevem, hogy ki a befizető, meg a befizetőazonosítót is...
Szóval ez a része is silány a S+ -nak... -
yogibear
addikt
válasz
rothfb #13170 üzenetére
Olvass vissza pár napja írtam:
Regelsz egy Curve kártyát és az alá beteszed a plasztikodat vagy a webkártyádat és a Curve kártyát meg már be tudod tenni bármely tárcába: G Wallet, Xiaomi Pay, stb, stb...
Arra ügyelj, hogy a Curve Blue kártyát válaszd ki (az app nem azt adja majd középre, balra kell keresni), az ingyen van, csak a plasztik kipostázása kerül kb 2ezer forintba...
Amint kész az app telepítése, csináld meg az ügyfél azonosítást is ott az appban, ahogy kéri...
És már használhatod is a Curve kártyát, mert a virtuális ott lesz az appban (kártyaszám, cvc2 kód, lejárat), használatba is vehető, nem kell a plasztikot megvárni...
Az app írja mikorra várható a plasztik megérkezése (egy fekete borítékban jön), ha megkaptad, ott az appban van egy gomb az aktiválásához, azt tedd meg és utána akár be is rakhatod a fiókodba, ha nem akarod használni a fizikai C. Blue plasztikot (ha igen, akkor a kártya képére rápöttyintve ott lesz egy menüben a pin kódja is)...
Kb. ennyi...Arra ügyelj csak, hogy a bankkártyád alkalmas legyen online fizetésre, mert a Curve alatti fizetés annak számít, ezért megy alatta a webkártya is.
Illetve hogy ha az egyszeri online fizetést lekorlátoztad, azt is állítsd be, nehogy mondjuk be van állítva 5ezerre maximum az egy költés te meg 30k-ért akarsz fizetni...
Ezeket a netbankodban tudod beállítani a bankkártyádhoz... -
Sziasztok. Mivel kezd elegem lenni a Simple alkalmazásból, az érdekelne, hogy lenne a legegyszerűbb otp kártyát használni Google Pay-el (Wallet ha már így hívják)? Tudom, hogy közvetlenül nem lehet. De csak van valami módszer, valami digitális megoldás.
A simple mostanában azt csinálja, hogy kb 5-ből 1-szer elsőre elutasítja a vásárlást érintéses fizetésnél. Másodszorra mindig jó, de akkor is kellemetlen a dolog. Vagy jó elsőre, vagy nem, ha nem másodszorra jó, de idegesítő a jelenség.
Gondoltam áttérnék a Google féle érintéses fizetésre. Tudna valaki tippet adni? Van módszer az áttérésre úgy, hogy nem kell bármilyen bankba mennem? Itthonról csinálnám meg. -
Noxy
veterán
Amikor ezt bevezették agyf..t kaptam mire kifizettem az MVM Next app-ban a 2800Ft-s gázszámlát.
Fizetés után átdobott a Simple-be, de közben kiírta, hogy ne zárjam be az ablakot a fizetés befejezéséig. Ok bakker de akkor hogy a f..ba fizetek a Simple-be? Volt úgy, hogy harmadszorra sikerült.
Kidobtam a Simple-t a p.., beraktam az MVM Next appba egy Revolut kártyát, így nincs ugribugri. + előny még annyi, mivel 2 használjuk a házat egy katt.. széttudjuk dobni a számlát (kat) egymásközt ingyen a Revoluton.
-
viktorhu
veterán
Addig, amíg az EU-n kívüli tranzakcióknál alapból nem tudják érvényesíteni, szerintem nem sok jelentősége van az internetes visszaélések ellen.
Nekem egyszer malájziai ringitet terheltek a hitelkártyámra nagyobb mennyiségben, szerencsére az OTP korrekt volt, azonnal visszakaptam a pénzt.
-
DS39
nagyúr
válasz
Fire/SOUL/CD #13160 üzenetére
én is egyre kevésbé értem ezt.
biztos hogy a kereskedőtől függ ez a dolog, mert pl. lottót fel akarok tölteni, akkor MINDIG van a szerencsejáték oldalán 2FA.
de ha pl. iCsekk-en fizetek akár 15 ezer feletti tételt, akkor sem. kb. tavaly szeptember óta. (régebben ott is volt)
mert lehetne mondani, hogy többször vásároltam adott helyen, és ezért nem kér, de van ahol így is mindig kér.
viszont így az egész szabályozás értelmét veszíti. -
yogibear
addikt
válasz
alex devil #13114 üzenetére
Új dolog lehet a Prón, hogy a befizetés menüben már szerepel az ügyfélkártya is, mert régebben ez nem láttam ott:
A feltöltési névértékek jelenleg:
3.000 Ft, 5.000 Ft, 10.000 Ft, 15.000 Ft, 25.000 Ft, 50.000 Ft vagy 90.000 Ft.
Az Ügyfélkártya egy virtuális Szerencsekártya, mely a Te egyedi azonosításodra szolgál. Az ezen szereplő számsor és vonalkód segítségével online terminállal rendelkező értékesítőhelyeinken egyszerűen fel tudod tölteni belső egyenleged.
A feltöltéshez vidd magaddal a számazonosítódat, amit erről az oldalról ki tudsz nyomtatni.
Vagyis nem kell külön a Zrt oldalán belépni, már a Pró oldaláról is kinyomtatható...Sőt, már Paypal befizetés is van...
-
-
yogibear
addikt
válasz
axioma #13162 üzenetére
Igazad van... elnézést, én is félreértettem...
Ettől eltekintve az elég egyértelmű és világos a rendszer életbe lépése óta, hogy csak Uniós kereskedőknél kötelező az azonosítás, sms-kód, másoknál csak akkor ha beállítják/bevezetik esetleg...
Pl. Aliexpress sem kéri soha, csak levonja az összeget vásárláskor.
Gyaníthatóan a kolléga által használt webshop sem Uniós illetőségű... -
yogibear
addikt
válasz
Fire/SOUL/CD #13160 üzenetére
Ahogy már leírták: uniós kereskedőknek kötelező csak...
Pl. Aliexpress is simán csak leveszi az összeget minden kettős azonosítás nélkül, ezért használok webkártyát és azon csak az épp elvásárolandó összeget tartom (netbankban 1 perc áttölteni rá vásárlás előtt)...
Ahogy már írták, valahol csak megszerezték a kártya adataid... és lehet ez csak "próbavásárlás" volt, hogy észreveszed-e... ha nem, a következő majd méretes összeg lesz...
Helyedben netbankban azonnal nullára állítanám a kártya online vásárlási összegét, vagy le is tiltanám inkább az online vásárlást...
Az is esélyes, hogy ha újra próbálkoznak, kártyacsere lesz a vége..
Ha egészen biztos vagy abban, hogy nem tőled jutottak ki az adatok, azonnal jelentsd be a banknál... -
válasz
Mercutio_ #13159 üzenetére
Olyan oldalt(WebShop-t) egyből dobom, ami nem az OTP fizetési oldalára/Simple-re irányít, hanem "saját" felületet használ. Ilyenkor likvidálom a fizetést, nem adok meg kártyaadatokat.
Ha az OTP-re/Simple-re dob, akkor igen. Csak az a "furi", hogy egy olyan WebShop, ahol előtte sosem vásároltam (semmilyen formában, nemhogy kártyás fizetés), simán veszi le a pénzemet úgy, hogy semmi megerősítést nem kapok a telóra (SMS/PUSH)Ezért nem értem, hogy akkor mi a fax az értelme a 3D Secure-nak, meg 2FA-nak és társainak...
-
Mercutio_
félisten
válasz
Fire/SOUL/CD #13158 üzenetére
Nem ezen az oldalon szerezték meg, itt csak felhasználták.
Az oldal EU-s illetőségű? -
válasz
GabN73 #13156 üzenetére
Tudom, hogy penge vagy ilyen kérdésekben, és segítőkész és nem vagy ipari barom a válaszokat tekintve, ezért nem is mondom azt, amit gondolok (nem rólad)....
Szóval akkor még1x (írtam):
"Most vettem, egy eddig sosem "használt" valami WebShop-on cuccot..."
(Olyan WebShop-on vásároltam, amin eddig sosem, sosem adtam meg a kártyaadatokat ezen az oldalon)UI: Légy szíves ne légy ilyen lekezelő, mert nem szeretem...(Amennyire tudok/tudtam, utánajártam a dolognak, de semmi). Örülök, ha TE (vagy más) érdemben válaszol, de a kioktatást rühellem... Szóval...
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
namenlos #13152 üzenetére
Na, megnéztem. Benne van a munkabér szó mindkettőnk fizetési utalásnál. Akkor rosszul emlékeztem, nem ez volt a bajuk, de kellett a munkáltatói igazolás.
Sejtelmes utalás évek óta ugyanattól az állami cégektől? Aha, vicces…. mondjuk ezt nem tudhattad… Ja és bőven átlag feletti mindkettőnk nettója, ez sem lehetett gond.Akkor miért is nem hülye a rendszerük?
-
GabN73
addikt
válasz
Fire/SOUL/CD #13153 üzenetére
Mondjuk először is olvasd el, ha eddig nem sikerült volna: [link]
Segítek ha nem menne:
"2021. január 1-jétől az internetes bankkártyás vásárlásoknál a kártyabirtokosoknak kötelező a többlépcsős azonosítás, amikor európai kereskedőtől vagy szolgáltatótól vásárolnak."+
"Ismétlődő (recurring) tranzakciók: a havonta ismétlődő előfizetések esetén csak a felhatalmazás megadásánál lesz szükség erős ügyfél-hitelesítésre, a további tranzakcióknál már nem.
Telefonon, levélben végzett (úgynevezett MO/TO – Mail Order/Telephone Order) vásárlások esetén szintén nincs szükség erős ügyfél-hitelesítésre."Az is előfordulhat hogy egyszer olyan helyen adtad meg a kártyaadataidat vagy simán csak lenyúlták....
-
válasz
MasterMark #13154 üzenetére
"A kereskedőnek támogatnia kell azt a rendszert amire gondolsz."
Me' ha nem, akkor mindenféle AUTH nélkül vehetnek le pénzt a számlámról?Miért használnék mást? OTP-s VISA vagy Master Card pont jó... (Nem erre irányult a kérdés, hanem arra, hogy egyik helynem kapom az SMS-t/PUSH-t (és ez így a jó), másik helyen meg csak simán leveszik a lóvét (megerősítés nélkül), és nem értem miért...
-
MasterMark
titán
válasz
Fire/SOUL/CD #13153 üzenetére
A kereskedőnek támogatnia kell azt a rendszert amire gondolsz.
Amúgy nem értem miért nem Revolut-ot vagy Curve-ot, vagy bármi más ilyet használ netes vásárlásokra.
-
Megint valami gebasz van (fejlesztés), vagy mi a tosz?
Most vettem, egy eddig sosem "használt" valami WebShop-on cuccot...
Szerintetek kérdezett bármi megerősítést vásárláskor? NEM...
Se SMS, se PUSH, se semmi...Akkor ennek rendszernek mi értelme? (Ez alapján kb. semmi)
Egyszerűen ez nevetséges, és felháborító... Ezért kellet mindenkit "behívni", meg telszámhoz rendelni, meg 2FA, meg a faxom, hogy most egy "senkiházi" Webshoip meg simán (mindenféle megerősítés nélkül) leemel a számládról lóvét,,,, Hihetetlen...
-
namenlos
tag
válasz
leslieke #13146 üzenetére
Nem a rendszerük a hülye, ez a felügyeleti, kockázatkezelési elvárás. Megjegyzem, nagyon helyesen. Különben egész könnyen ki lehetne játszani a rendszert.
Ettől függetlenül is illik beleírni a közleményben, hogy munkabér és/vagy a jogcímet átállítani arra. A sejtelmes utalások nem erősítik a bizalmat.
-
-
yogibear
addikt
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
Régebben lehetett excelbe exportálni a havi számlakivonatokat, most viszont nem találom ezt az opciót. Néztem az új és a régi netbankban is, utóbbiból is ugyanazt a pdf-et tudom letölteni. Megszüntették ezt vagy én nem veszek észre valamit?
Köszi előre is! -
leslieke
Jómunkásember
válasz
MasterMark #13136 üzenetére
Nekünk is látták, hogy honnan mennyit kapunk, mégis kellett a munkáltatói, csak mert nem volt benne a közleményben a munkabér szó! Szóval elég hülye egy rendszerük van.
-
AssAssynn
addikt
válasz
GabN73 #13144 üzenetére
Nagyra értékelem a segítséged, de igazából - amint időm engedi - megfogok próbálkozni máshol. A munkáltatói igazolást se gond beszerezni, és a jövedelmem is bőven elég, úgyhogy nem félek, csak jó lett volna ezeket előre tudni, hiszen nem véletlenül olvastam utána és kérdezősködtem telefonon, hanem azért, hogy minden elsőre menjen, és ne fussak potya köröket. Azt eltudom fogadni, hogy a telefonos máshogy értékel, mint aki a fiókban ül (habár miért is, hiszen ugyanazon bank alkalmazottai, és ugyanabban a témában járnak el?), de nekem csak annyi lett volna az elvárásom, hogy mondja meg "mit vigyek magammal", és ezt ő elmulasztotta.
A második hívásnál a központi szám panaszkezelő részét hívtam, ahol részletesen elmondtam, hogy miben kívánok panaszt tenni, de se a panaszt nem rögzítette, se megoldást nem nyújtott, csak sablon szöveget, és védekezést hallottam. Részemről lezártam, ha ezt így kezelik, akkor nem tudok velük mit kezdeni, eltettem magamban a "kispolcra".
Még egyszer köszönöm a segítő szándékot, szerintem második nekifutásra, a szükséges doksikkal már sikerrel fogok járni. -
GabN73
addikt
válasz
AssAssynn #13132 üzenetére
Elöljáróban annyit mondanék hogy ügyfélszolgálaton dolgoztam, 4 hónapja szabad ember vagyok halistennek'.
Kezdjük először is ott, hogy több helyről érkezik a jövedelmed - munkabér, vállalkozásból, gyod/gyes/gyed? Milyen összegek érkeznek? Milyen szektorban dolgozol? Egyáltalán melyik számot hívtad, melyik menüpontot választottad az első hívásnál?
Másodszor is milyen hitelről van szó?
Telefonon maximum egy tájékoztató jellegű kalkulációt fognak megcsinálni neked, a TE általad adott válaszaidból. Mivel egyelőre nem tudnak bírálatot és KHR lekérdezést sem indítani telefonon keresztül, 100%-ra soha sem fogják tudni megmondani. Tekintettel arra, hogy a hitel bírálata és a belső szabályzat egy eléggé összetett és zárt rendszer, nem látnak nagyon bele...
Továbbá a banknak van egy szabályozási rendszere ami alapján történnek a folyamatok, nincs olyan hogy egyik fiókban így van, a másikban úgy. Ahogy Noxy is írta, sőt, ha az OTP oldalán megnézed a Milyen dokumentumokra van szükség részt, oda is van írva hogy további dokumentumokat is kérhetnek az igénylésnél, hiába teljesül minden.
A második hívásnál sem mindegy hogy mit hívtál, mit nyomtál... Első sorban próbálják megoldani bejelentés nélkül, de ha az ügyfél szeretne panaszt tenni, akkor pedig szó nélkül fel kell venniük...
A fiókos meg a telefonos meló csak egy betanított szellemi munka, 0 szintentartással.
Sajnos nem azon van a hangsúly amin kéne hogy legyen, tudnék itt oldalakat írni erről.... -
Siriusb
veterán
válasz
herdsman12 #13142 üzenetére
Igen, próbáltam.
-
#01110937
törölt tag
válasz
MasterMark #13133 üzenetére
Az egy elég érdekes dolog...
-
-
Siriusb
veterán
Ha egy internetes szolgáltatás előfizetéséhez hozzá van rendelve bankkártya (automatikus terhelés) és azt szeretném, ha ez a szolgáltatás a jövőben már nem tudna automatikusan pénzt leemelni, internetbankban vagy valahogy ezt lehet tiltani? A régi netbankban nem találtam rá módot.
-
Noxy
veterán
válasz
MasterMark #13136 üzenetére
Ezek szerint nem látták, úgy mint nálam.
Volt ok arra, hogy aznap ne kelljen már annyi ügyet intézni.
Hitelfelv.. meg nem 5-10 perces ügymenet. -
Noxy
veterán
válasz
AssAssynn #13134 üzenetére
Ne is basszus, amikor ott van a Google: [otp hiteligényléshez szükséges dokumentumok] az oldal alján a + infók.
Egy általános válasz a hiteligényléshez szükséges dokumentumokról. [link]Én egy 10 éve visszafizetett hiteligazolásért mentem be a fiókba.
Amit anno küldtek elkevertem, a földhivatalba meg szükség volt rá.
Az ügyintéző szemrebbenés nélkül el akart zavarni abba a fiókba ahol felvettem. Egy oktávval emeltebb hangon közöltem, hogy azóta nem változott sem a nevem, sem a címem sem pedig a sz..számom. Kinyomtatta. -
AssAssynn
addikt
válasz
MasterMark #13133 üzenetére
Na ugye ez volt az egyik kérdésem hozzá, hogy akkor most csak az a bizonyos fiók/ügyintéző döntött így, és akkor keressek mást? De nem volt képes erre választ adni, csak ötödjére is kikerülte a választ. De akkor köszi, jól sejtettem, hogy ez a helyzet. Legközelebb biztos nem megyek ebbe a fiókba.
-
AssAssynn
addikt
Egy kis rant következik:
Halljátok, hiteligénylés előtt állva felhívtam az OTP telefonos ügyfélszolgálatát (pontosabban visszahívást kértem) azzal a kérdéssel, hogy milyen papírokat vigyek be magammal személyesen, mert nekem szabadnapot kell kivennem aznapra, meg viszonylag távolra be kell utazzak érte, és nem akartam, hogy bármi otthon felejtett, ki nem töltött papír miatt meghiúsuljon az ügy, vagy vissza kelljen menni még egyszer. A telefonos ügyintéző elmondta azt az 1-2 dolgot, amit magamtól is tudtam, rákérdeztem mindenre, hogy így vagy úgy jól vagyok-e, mert nekem pl. több helyről jön a fizum, ilyenek. Azt mondta ennyi elég lesz. Jó, ma bementem, erre kitalálták, hogy munkáltatói jövedelemigazolás szükséges, így nem tudjuk beadni. Agyrák, miért nem mondta ugye előre a telefonos ügyintéző? Egyébként az OTP-s számlámra jönnek az összegek. Felhívom a panaszkezelőt, hogy ezt bejelentsem, hogy valami nem volt rendben. Elkezdi mondani, hogy a kollégája nem hibázott, hanem a fiók kérhet ilyet. Mondom most vagy az van, hogy minden fiók kér, vagy kérhet, és akkor illene mondani a telefonba, hogy vigyek magammal (amivel nincs gond persze), vagy akkor ezek szerint a fiók a ludas, mert feleslegesen kér, és akkor megyek máshová, ahol nem kérik. Egy egyértelmű választ vártam volna az ügyintézőtől, hogy (1.) minden fiók kéri, ezért tegyék bele a tájékoztatójukba, (2.) nem minden fiók kéri, ergo menjek máshová. De képtelen volt egyértelmű választ adni, ugyanazokat a sablon dumákat ismételgette 10x is. Na, ez már nekem a dupla agyrák szintje most. Ráadásul az összes tag, akivel dolgom volt, ez a tipikus flegma, bunkó nő volt.
Sosem értettem, hogy az emberek hogy dönthetnek szimpátia alapján banki és hasonlóan komoly kérdésekben, de most megértettem, mert ezek után szívem szerint otthagynám a francba az egész bankot, és átiratnék mindent máshová. -
yogibear
addikt
A Mi Band 6 NFC miatt próbáltam ki Curve alatt a webkártyát, mert a Curve topik gazdája is csak annyit tudott mondani, hogy elvileg működnie kell, de konkrétan nem volt tapasztalat, egy próbát megért...
Hibátlanul működik több mint egy hónapja...Arra ügyelj csak, hogy a webkártyán mindig legyen elég pénz az aktuális vásárláshoz és a költési limitet is úgy állítsd be, nehogy az mondjuk egy alkalomra 5k legyen beállítva a max, te meg többet akarsz fizetni...
A netbankban ezek beállíthatóak... ha sosem "piszkáltad", elvileg max az egyszeri költési limit, illetve a webszámlán lévő összegig... ellenőrizd le...
Nálam nincs a webkártyához beállítva limit, maxon van, viszont a webszámlán egyszerre úgyis csak kisebb összeget tartok 10-20k mondjuk, vagy amit éppen elköltenék... ha kell a netbankban amugy is ingyen át lehet tölteni a főszámláról 1 perc alatt... -
yogibear
addikt
Nem, az csak internetes vásárlásra használható, számlafizetés is az, pl Digi esetén, vagy Szerencsejáték zrt befizetés is... mivel nincs hozzá fizikai kártya...
A virtuális webkártyát csak kerülő úton tudod használni nfc-s bolti fizetésre, Curve kártya alá beregeled és a Curve plasztikot meg beregeled pl Google Walletbe, Apple Pay-be, Samsung Pay-be vagy Xiaomi Pay-be...
Mert a Curve alatti fizetés internetes vásárlásnak minősül... így beregelve alá a webkártyát, simán lehet vele boltban is fizetni...
A webszámlán meg lesz olyan bejegyzés, hogy CRV*Auchan... ha teszem azt ott vásárolsz (tök mindegy milyen boltban, példának írtam)... -
skroy
senior tag
Webkártya használható simple nfc-s fizetéshez?
-
yogibear
addikt
Nekem sajna drága lenne a váltás, kiszámoltam...
Így marad a Curve és a karperec... az legalább azonnal csatlakozik és az appban is azonnal jön róla üzenet...
A S+ meg olyan magyarosch... telón pörög a karika "fizetés folyamatban"... szegény eladó már rég elvenné a mobil terminált, mire végre sikeres fizetés... az üzenetekkel a költésről meg csak napi egyszer estefelé szórja meg az appot... -
yogibear
addikt
válasz
Grande Ale #13116 üzenetére
A Simple mellett folyamatosan fejlesztett, következő generációs appot képviselő Simple Plus készültségi szintje – már minden 10. felhasználónk ezt használja – pedig már szinte teljes.
Ha ezt komolyan gondolják, akkor tényleg marad a különféle fintech kártyás bűvészkedés... -
bacus
őstag
válasz
Grande Ale #13116 üzenetére
Ez alapján én is így látom.
-
Grande Ale
őstag
Itt az életben nem lesz Google pay...
[link] -
alex devil
senior tag
Köszönöm mindenkinek
-
yogibear
addikt
válasz
alex devil #13110 üzenetére
Belépsz a zrt oldalán a fiókodba megkeresed az ügyfélkártya vagy hasonló rovatot, azt ki tudod nyomtatni... Aztán ezzel besétálsz odaadod beolvassák a vonalkódját és feltöltöd amennyivel akarod...
Ez nem a játékos kártya!!!!
Hanem a regisztrációkor kapott egyedi vonalkódos letölthető, kinyomtatható kártya, egyenleg feltöltésére szolgál... semmi másra... bármely terminálon...Igy néz ki, a jobb oldalon látszik...
Esetleg ha jó, olvasható képet tudsz csinálni a telefonoddal, elég az is, csak a vonalkód beolvasható legyen... nincs rajta semmi név, csak a sorszám és a vonalkód, a sorszám az a te regisztrációkor kapott saját számod...
Tippmixpro befizetés lottózóban
A Tippmixpro egyenlegünket kizárólag a fentebb felsorolt módokon tudjuk feltölteni, azonban, a bet.szerencsejatek.hu oldalon regisztrált egyenlegünket fel tudjuk tölteni lottózókban is, amit aztán át tudunk vezetni a Tippmixpro oldalra. Ehhez a virtuális Szerencsekártya feltöltési módot kell választanunk.
Annyi változás ehhez a régi leíráshoz, hogy már nincs átvezetés hanem egy közös egyenleged van tmpro-ra is és lottóra is... régen ez külön volt még... -
DS39
nagyúr
válasz
alex devil #13110 üzenetére
A K&H sem fogadja el a Revolutot?
Két opció közül lehet választani az egyenleg feltöltéshez, az egyik az OTP, a másik a K&H. -
skroy
senior tag
válasz
alex devil #13110 üzenetére
Lottózóban is fel tudod tölteni a szerencsejáték online egyenleged.
-
alex devil
senior tag
Sziasztok,
Nem szeretném ha az OTP számlámon látszana, hogy a Szerencsejáték Zrt-nél játszom. Revolutot nem fogadják el, milyen egyéb helyről tölthetném fel az egyenlegemet ami nem nagy beruházás? -
yogibear
addikt
válasz
omlosz #13108 üzenetére
Nem lehet az, hogy nálad a Simple alapértelmezett, ami a telefon bekapcsolásától egyből él (mert kb senki nem lép ki az alkalmazásból, mert macera utána beírni a jelszót, várni míg összeszedi magát és éles lesz a kártya fizetésre, egyszer kiléptem, a visszalépés volt vagy 2-3 perc mire a kártyán megjelent, a zöld csík, hogy lehet fizetni vele) és a telefonzár feloldásával már fizethetsz is (ha az NFC be van kapcsolva)...
Így hiába nyitod meg mellé a Walletet is, mivel mindkettő nyitva van, így az alapértelmezettet használja a telefon... esetleg ez nem lehet?
Fizetés a megnyitott alkalmazással
Ez nekem (lehet hülyeséget írok) azt jelenti, hogy teszem azt nincs beállítva alapértelmezett fizetési app és nincs nyitva, elindítva, belépve egyik tárca app sem, így mindig amelyiket épp megnyitod/elindítod, azzal tudsz fizetni...
Azt kellene kipróbálnotok, hogy ha ez a funkció ki van pipálva (illetve ha nincs akkor is), és nincs beállítva alapértelmezett tárca, de mindkettőbe be vagytok lépve/el van indítva, akkor mit lép a telefon szoftja... felajánlja-e a választás lehetőségét...Mert ha az lenne a funkciója, hogy teszem azt megy alapból a Wallet alapértelmezettként, de mellé megnyitod a Simple-t, mert azt akarod épp használni, akkor a funkció nevének annak kéne lennie, hogy Fizetés az utoljára megnyitott alkalmazással...
Csak okoskodok, tippelek... de egy próbát megér...csak nekem nincs walletem... illetve kártya benne, hogy kipróbáljam... -
holex91
csendes tag
válasz
razorka777 #13100 üzenetére
De én nem akarom, hogy a Simple legyen az alapértelmezett, mert alapból a Google Walletben lévő Revoluttal szoktam fizetni, a Simple-re csak ritkán lenne szükségem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Lenovo ThinkStation P520 Workstation! W-2145, 64GB, 512 SSD /Quadro - Számla, garancia
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged