Új hozzászólás Aktív témák
-
yogibear
addikt
válasz
rothfb #14599 üzenetére
#14592
2023. szeptember 20-án hajnali 1:00-tól 5:00-ig nem lesz elérhető az OTP Bank kártyás fizetési rendszere, ami miatt – ezen időszakban – a fizetési terminálokon és online felületeken nem lehet tranzakciót végezni, illetve az OTP Bank logóval ellátott kártyákkal nem lehet fizetni és készpénzt felvenni.
Amúgy már megy a weboldala is meg az app is... -
Úgy néz ki, meghalt a simple. Nem lehet belépni.
-
namenlos
tag
Minden ATM-et a külsős cég kezel, a befizető funkciónak köszönhetően pedig nem is kell olyan gyakran tölteni ezeket. Valószínűleg a panaszod fogja indikálni a manuális ellenőrzést (hacsak nem látják távolról a többletet) és szerintem előzetesen jóváírják az összeget, amint feldolgozták a panaszt.
-
adika4444
addikt
válasz
yogibear #14593 üzenetére
Ennek biztonsági okai vannak, a mobil sok esetben jobban védhető. Emellett a böngészők háttérben futása igen hektikus, hiába van push, az bezárt chrome mellett akkor érkezik meg, ha fut olyan kiegészítő, ami nyitvatartja a háttérben.
Amerre jelenleg halad ez a terület, én kötve hiszem, hogy bárki meg akarná oldani ezt a hiányosságot. Az SMS vagy a preferáltabb push (ennek az útját jobban tudják követni, mint az üzenetét) kielégíti a tömegigényeket.
Annak én is örülnék, ha legalább olvasási szinten kérhető lenne tranzakciós mail vagy valami PC-kompatibilis megoldás, de sajna OFF-os. -
#01110937
törölt tag
válasz
yogibear #14593 üzenetére
Ha az megnyugtat máshol is így megy. A netbank kijelentkeztet pár perc után. A Mobil bank meg belépés előtt kér mindig pin kódot, de amíg nem jelentkezel ki, tud küldeni fogadni push-t. Ezért kell a mobil bank. Ráadásképp internettől függetlenül, legfeljebb internet elérés után érkeznek meg.
-
yogibear
addikt
válasz
karlkani #14578 üzenetére
Ha már annyira hiper-szuper ez az új internetbank, vajon miért nem sikerült beleapplikálniuk a kártyakontroll drága sms-ei helyett a push üzenetet?
Mobil szám alapból adott, sőt már email cím is mert azzal kell regisztrálni...
Akár átállíthatóan: akinek nincs net a telefonján maradhat az sms-nél, akinek van az meg választhatná a push-t... vagy akár az emailt...
Csak ezért regelni, meg még a Mobilbankot is feltenni... Pfff... -
#01110937
törölt tag
válasz
Petyuska111 #14588 üzenetére
Vásárolni nfc-vel csak otps ott is egyik app egyik kártyát, másik app másik kártyát engedi.
Internetes vásárlásra, lehet mást is elmenteni, úgy tudomÓriási leállás a magyar banknál: lesz amikor a kártyákkal fizetni sem lehet
Csalások, akik még mindig nem hallottak róla...
https://www.penzcentrum.hu/megtakaritas/20230913/oriasi-lenyulasokra-figyelmeztet-az-otp-bank-most-mar-ok-sincsenek-biztonsagban-1141161 -
Llew
senior tag
válasz
Petyuska111 #14588 üzenetére
Ha nem otps vagy akkor simple kartyat tudsz igenyelni az alkalmazasban, amire mas kartyarol tudsz penzt tolteni.
-
Prien
addikt
válasz
Beni2360 #14587 üzenetére
Ezt mindenki maga érzi, de a rezsin kívül még van kaja, tankolás, alkalmi kiadások, impulzus vásárlások, stb, stb.... persze egyéni dolog, ki mennyit tud vagy akar költeni.
Nekem nyár óta van, már most kitermelte az éves kártyadíjat. Szerintem jó cucc, csak minimális odafigyelést igényel. -
Pharaoh
aktív tag
válasz
Petyuska111 #14588 üzenetére
Oda szerintem csak otp kártyát lehet
-
Petyuska111
tag
Simple appba be lehet tenni Wise kártyát? Fizikai kártyát és az elektronikusat is? Működnek is érintéses fizetéssel? Köszi a segítséget!
-
prannk
őstag
Üdv. Van egy 100000 es hitelkeret beállítva a számlámon. Az alá nem enged menni költekezésnél?
Lehet ezt modositani appon vag bekell menni?
33 ezres jelzáloghitelre miért van beállítva 100 ezer. Nem értem. -
yogibear
addikt
válasz
karlkani #14578 üzenetére
Nem raktam fel a mobilbankot, de lehet kénytelen leszek, mert a XP-ben sajnos nem működik a tranzakciós lista...
Az új Simple-ben is sokáig csak vagylagosan ment, volt hogy 2 hónapig semmi, aztán egyszer csak teleszórta régi tranzakciókkal...
Most működik, de csak napi egyszer frissít...
A régi Simple-t nem tudom, mert azt csak most telepítettem a MC-hez... -
-
karlkani
aktív tag
válasz
yogibear #14577 üzenetére
Na, az jó gyors volt. Az a lényeg!
Délelőtt regisztráltam az új OTP InternetBankba, telepítettem az új OTP MobilBankot. OTPdirektben letiltottam a kártya- és számlakontroll szolgáltatásokat a beállításokban, az appban bekapcsoltam a push üzeneteket regisztrációkor. Várom, hogy leteljen a 24 óra, hogy aktiválni tudjam a mobilbanki regisztrációmat.
A push üzeneteknek már most jönni kéne, vagy csak a 24 óra letelte után? Próbaképp ráböktem a webKÁRTYA adatok lekérdezésére, SMS-t kaptam.
OTPdirektbe, valamint az új InternetBankba való bejelentkezéshez push üzenetben kell érkezni a kódnak vagy SMS-ben?
-
yogibear
addikt
válasz
karlkani #14569 üzenetére
Pénteken volt egy hete, hogy kértem az MC-t a fiókban, ma landolt a postaládában a kártya (6 munkanap), aktiváltam a netbankban, hozzáadtam a Mi Fitness appban a Xiaomi Payhez, flottul ment, jött az sms kód is hozzá, ahogy kell...
Lementem, kipróbáltam a Mi band 6-tal a vásárlást és simán vitte az akadályt. -
Djtil
csendes tag
Köszi.Ez jelenleg egy ideiglenes fiók, mivel az eredetiben felújítás zajlik. Épp emiatt külsős cég végezheti az atm kezelését, illetve volt hogy láttam már ott pénzszállító céget.
Azt hallottam, hogy külön fakkba landolt a pénzem, valahol az alján a gépnek.
Szerinted mennyi idő egy újabb töltés/ürítés? 2 atm van fiókon belül és általában 10.-e után szokott olyan lenni, hogy kifogy a fizezések felvétele miatt. Vagy inkább a nyugdíjkor? Volt egy olyanban részem, hogy 15 dühöd nyugíjas akart kifogyott atm ből pénzt kuvenni és mindegyik persze megpróbálta elöttem,hátha neki kiad.😀 (akkor is pénzt raktam be) -
SzGee
aktív tag
Pansz kivizsgálási határideje 15 munkanap pénzforgalmi szolgáltatással összefüggő írásbeli panasz esetén
Az idő attól is függ, hogy fióki ürítésű az automata, vagy külsős cég végzi, illetve, hogy akire osztották a panaszod, mennyire van éppen elhavazva, normál esetben azért elég gyorsan ki lehet ezeket a panaszokat vizsgálni, lévén ezek a pénzek egy külön kazettában csücsülnek az ATM-ben ilyenkor, aztán ha az ügyintézőnek van még 50 másik panasz is a nevén 2-3 napos lejárati idővel, akkor a Te panaszod szépen kivárja a sorát
-
#01110937
törölt tag
-
Djtil
csendes tag
Egy hete be akartam fizetni otp atm-n keresztül közel 700 ezret. Kiírta az atm, hogy technikai hiba történt, s a bankjegyeket bevonták.Valóban az újabb pénzbetéti kisérletnél nem volt sehol a bankjegy. Felhívtam őket és panaszt nyújtottam be. Már egy hete ,csak annyi, hogy jött email jött, elkezdték a feldolgozását az ügynek.Valaki járt már így? Meddig ülnek a pénzemen vajon? Mennyi idő kell a kivizsgálashoz? Gyakorlatilag ellopták a pénzem és míg nem adják vissza idegeskedhetek.Nyilván azért akartam befizetni,mert szükségem volt a pénzre, erre tessék így bízz meg a hülye gépben.
-
yogibear
addikt
válasz
karlkani #14569 üzenetére
Nekem még úgy is hogy kb 8:05-kor értem oda és előttem csak 2-en vártak és 1 ügyféllel foglalkoztak, vagy 10 percet kellett várnom... mert az 5-ből 3 épp mással foglalkozott, erősen verték a billentyűzetet, mintha...
Mindegy, mert maga a kártyacsere kérése 5 perc alatt megvolt... a régi szig átírása az újra az volt még plusz 15 perc, mert a rendszerük folyamatosan beborult agyába... hol a szig fényképét nem vette be a rendszer a telefonjukról, aztán mikor sikerült végre, akkor meg az addig beírt adatokat firkálta át a rendszer faxságokra.
Szegény pali kb majdnem megőrült... mindez persze pénteken...Az új MC kártyaszáma már a múlt héten ott volt a netbankban, csak még fizikailag nincs nálam, azt várom nagyon... igaz 2 hetet mondtak rá...
-
#01110937
törölt tag
válasz
Beni2360 #14562 üzenetére
Érdemes körbe nézni a hitelkártyáknál, másnak jóval alacsonyabb a díja is lehet, akár plusz szolgáltatások is járnak hozzá, mondjuk kamat mentes áruhitel x hónapig. Ha kicsúszol a határidőkből akkor viszont komoly kamat van, úgy már nem éri meg használni őket. Van ahol elvileg magasabb visszatérítés is jár.
Pénzfelvétel, utalás meg drága, és már felvétel, küldéstől ketyeg a kamat. -
Noxy
veterán
válasz
Peter.70 #14566 üzenetére
A sokadik kiegészítés, tanács, ötlet után nem lenne egyszerűbb pld ez?
[link]
Kellene az olvasásra, értelmezésre is egy kis időt szakítani, ha már érdekel valakit a HK. Miért kell itt ujra leírni átfogalmazva, kiegészítve azt, ami a bank hivatalos leírásában ott van az oldalon. Nem egyszer hallottam, hogy probléma esetén, hogy a haverom, ismerősöm ezt mondta, vagy FB olvastam. Ilyenek után meg nem is kell azon csodálkozni, amikor nem tudják, a bankszámlaszám meg a bankkártyaszám között mi a különbség. -
Peter.70
addikt
válasz
Beni2360 #14562 üzenetére
A hitelkártya máshogy működik mint a webkártya.
30 napig költesz róla, aztán van 15 napod, hogy vissza fizesd / töltsd a pénzt. Nyílván a 15 nap alatt is fizethetsz vele, de az már a következő periódus terhére megy. Ha az összes pénzt vissza fizeted / töltöd a hitelszámlára, akkor kamat mentesen használtad a bank pénzét, ha csak a minimálisan vissza fizetendő összeget fizeted vissza, akkor a maradékra 30-50 % közötti kamatot számol fel a bank. A költéseid után 1 % vissza téritést is kapsz.
Hitelkártya " csak " akkor célszerű, ha egyébként is meg van az elköltendő pénz a számládon.
A Hitelkártya éves díja kb 12 ezer Ft -
Fandango
veterán
-
#01110937
törölt tag
válasz
Doky586 #14548 üzenetére
Ott a pont
Azért nem mert, normál bankkártyával ezt nem tudod megtenni, ahhoz már Banki engedély kell külön. Van olyan bankkártya ahol 50 ezer a limit, csak hogy kiakasszalak. külön engedély kérésre felemelik 72 órára.
Szerintem érhetett már nagyobb kár is az életben... örülj neki, ha ez a legnagyobb gondod
#14551 Noxy
Bölcsebb lennél "szagmester" ahogy nekem írtad, ha most csendben maradtál volna. -
-
#38464487
törölt tag
Sziasztok!
Otp személyi kölcsönt szeretnék felvenni.
1 000 000 ft -ott 24 hónapra ( 2 évre )
Havi törlesztőrészlet 53 541 Ft al fizetném.
Internetbankban szeretném igényelni nincs sajnos netto 300 ezres jövedelmem.
2 éve otp-s számlaszámra megy a fizetésem, az lenne a kérdésem ilyenkor is kérnek munkáltatói igazolást ?
Kezesség kell hozzá ?
És ez milyen hosszú folyamat ?1 órán belül megkapom az összeget ?
53 541 Ft későbbiekbe változhat emelkedhet a 2 év alatt ?
-
yogibear
addikt
válasz
#01110937 #14538 üzenetére
a legnagyobb veszélyt maguk a felhasználók jelentik önmagukra
A kártyás csalásoknál az adathalászat és a megtévesztés/manipuláció eredményeként jóváhagyott fizetési tranzakciók okozták a legtöbb kárt 2023-ban. Az átutalásoknál a két vezető csatorna, melyen megvalósultak a csalárd tranzakciók pedig az Internet és a mobiltelefon voltak.
az új technikák közvetlenül a felhasználót támadják, az ő hiszékenységére, tájékozatlanságára, jóhiszeműségére építenek, emiatt a felelősség is egyre inkább az ügyfelet terheli
-
-
Noxy
veterán
válasz
yogibear #14533 üzenetére
A Revolut topikban volt már erről szó. Ki is lett tárgyalva.
Röviden:
Az iPhonera küldött banki SMS-t az iOS továbbította az iCloudba ahova, az összes uan azzal az Apple ID-l bejelentkezett eszközön megjelent. Ez lehetett MAC is. Változás (javítás) annyi lett, hogy a banki SMS-k már nem mennek tovább az iCloudba, mert az ábra szerint ehhez nem kis user erorr kellet hogy megtudták csinálni.
További ezzel kapcsolatos kérdéssel meg forduljatok Gallmix iPhone és iOS szagértőhöz. -
Addel
senior tag
válasz
Doky586 #14537 üzenetére
Most te direkt kötöszködsz ?
Egyből stornóként jelent meg, ezért tettem panasz, de mint írtam azt is csak 1 nappal késöbb. Vicces, hogy engem nézel hülyének, és azt el sem tudod képzelni, hogy mégis ők hibáztak.
Amúgy nem mentem, be én sem, emailben is lehet panaszt benyújtani képzeld.
És 5 év alatt nekem is ez volt az első eset, de nagyon zavar, mert kárt okoztak vele. -
#01110937
törölt tag
-
Ha valaki elkezd panaszkodni persze hogy stornózzák. Nem tudom mi volt a konkrét esetben, csak felhívtam a figyelmet hogy van ilyen hogy egy hétre is eltűnik a pénz a szemed elől, de nincs ok aggodalomra. Emlékezni kell hogy vettél/jegyeztél valamit.
Nekem még sose kellett bemennem panaszkodni.
-
Addel
senior tag
válasz
Doky586 #14534 üzenetére
Még igaz is lehetne amit írsz, de akkor a tranzakciónál nem stornó szerepel és a végén az állampapír kerül a számlára nem a pénz, a panasztétel után nem monddják azt, hogy "technikai hiba történt".
De amúgy nem igaz amit írsz, mert kevered a szezont a fazonnal. Valóban vannak állampapirok, amiket csak jegyezni lehet ilyen pl. az 1MÁP, de vannak olyanok amik vásárolhatók, azok 1 napos átfutással, azonnal az államkincstári számlára kerülnek, több mint 5 éve van számlám, pontosan tudom.
Egyébként ez egyértelműen meg is van különböztetve, mert az egyiknél jegyzést ír, a másiknál vételt.
-
-
yogibear
addikt
Mondjuk kérdés, hogy szereztek meg minden kódot a hivatalos banki oldalon való belépéshez... az egy dolog, hogy látták párhuzamosan, mit gépel be a nő a kamu oldalon... és gépelték be ugyanazt párhuzamosan a hivataloson...
DE... ha én gépelném be az adatokat egy kamu oldalon, ők meg párhuzamosan a valódin, nem jutnának vele sehova, mert nekem a kamu oldalról nem jönne az sms a hitelesítő kóddal a belépéshez... ott megakadna a folyamat... -
Addel
senior tag
Én is leírnám röviden a történetem, csak hogy lásd, nem mindenki hülye a pénzügyekhez, még is érheti kár.
Röviden, OTP-s számláról próbáltam bankkártyás fizetéssel államkincstári számlára állampapírt vásárolni, le is ment a vásárlás, simple szerint minden ok, jött is a visszaigazoló email, levonták a számlámól a pénzt, de az államkincstási számlán nyoma sem volt a vásárolt állampapírnak. Átnézve az államkincstásnál a tranzakcióimat, láttam, hogy storó-ként szerepel. Vártam egy napot, majd nindkét félnél jeleztem a hibát, harmad napra nem a vásárolni szándékozott állampapír, hanem a pénzösszeg megjelent az államkincstári számlámon, és így 3 napra eső kamat összegnyi kár ért, amit jeleztem is mindkét félnek, az OTP nemállapította, hogy ők nem hibáztak, az államkincstár szerint náluk "technikai hiba" történt, nagyon sajnálják a kellemetlenséget, természetesen kártérítést senki nem ajánlott fel, "ha elégedetlen vagyok a panaszkezeléssel, bírósághoz fordulhatok...", hát köszönöm szépen, ez a magyar pénzügyi kultúra. -
yogibear
addikt
Valahogy mindig igazolódik az a tény, hogy a magyar lakosság 30-40% funkcionális analfabéta.
Ráadásul ezek még csak nem is igazán kifinomult csalások, mint anno volt az a Revolutos Iphone-os csalás, ami a kiszámoló blogon is elolvasható.
Minden esetben kiderül, hogy a user volt a hülye, mert önként és dalolvan adta meg az adatait... -
Noxy
veterán
válasz
yogibear #14526 üzenetére
A jegybank jelentése szerint a kétlépcsős azonosítás ellenére a bankkártyával összefüggő csalások száma több mint 70 százalékkal nőtt.
Valahogy mindig igazolódik az a tény, hogy a magyar lakosság 30-40% funkcionális analfabéta.
A 20-30 korosztályban ez elérheti az 50%- is. Ehez elég egy-két topikba beleolvasni. -
yogibear
addikt
Küzdök az igazamért, ha kell, akkor minden fórumot megjárok, mert kétségbeejtően igazságtalannak érzem a bank reakcióját.
Aranyos, önként megadja egy ismeretlen által adott kamu oldalon minden banki adatát ahhoz, hogy lerabolják, utána meg veri az asztalt...
Kimondottan a megkárosítandó hülyeségére apellálnak, és láthatóan a sok figyelmeztetés ellenére is bejön...
Mindenhol, még a bank oldalán is, a jelek szerint hiába, figyelmeztetnek rá...Ahogy a nagyszerű Fülig Jimmy mondta: Nem lehet minden pofon mellé egy forgalmi rendőrt állítani....
És még valami: a GLS-nél van eseti csomagfeladás, utánvétes beszedéssel is... Működik hibátlanul... Regisztrálni sem kell... Jön a futár hozza a kinyomtatott címkét átveszi a csomagot másnap kiszállítják, beszedik az ellenértéket és 2 napon belül utalják az eladónak... Nem egy ökör ára és kétlem, hogy ha az eladó a fenti esetben valós lett volna, sokkal olcsóbban el tudta volna neki küldeni a cuccot Miskolcra Pestről...
-
RBJ
addikt
Simple parkolás résznél nem lehet figyelmeztetést beállítani.
Nem egyszer jártam úgy, hogy elfelejtettem és egész nap ment. -
AssAssynn
addikt
-
AssAssynn
addikt
Hali.
Kártyával fizettem simple pay-en keresztül. Az adatok megadása után megkaptam az indító oldalt, ami azt írta, hogy "időtúllépés miatt sikertelen", és belépve a netbankba sem vonta le a pénzt. Viszont kaptam egy emailt a simplepay-től, hogy sikeres fizetés.
Most akkor melyiknek higgyek?Nyilván várok egy kicsit, csak nem akarok sokáig ezzel tökölni, mert mielőbb kellene fizetnem.
-
karlkani
aktív tag
Ma rászántam magam a regisztrációra. Odáig jutottam, hogy a Digitális Szolgáltatási Szerződés-t megnyitottam, hogy átolvassam. Adataim ellenőrzése közben látom, hogy nem jó lakcím, félbe is hagytam.
Még 2016 elején utcanévváltozás volt nálunk, voltam emiatt a bankfiókban is.
Belépek OTPdirektbe, beállítások, ügyfél elérhetőségek módosítását megnyitom. Levelezési címnél 2 cím is szerepel, felül a jó (ez van a számlakivonatokon), alatta a hibás. Törölni nem lehet egyiket sem. A két címben egy betű eltérés van, az irányítószám más. Nem tudom, hogyan sikerült beállítani az ügyintézőnek. Legalul az állandó lakcím résznél nincs semmi írva, ennek módosítását csak személyesen lehet intézni (nagy valószínűséggel itt is a rossz cím szerepel, különben nem ezt hozná a Digitális Szolgáltatási Szerződés).
Azt írják, a zavartalan ügyintézés érdekében nem árt időpontot foglalni, persze két héten belül egyetlen szabad időpont sincs abban bankfiókban.
-
-
axioma
veterán
Ez igy altalaban nem igaz [volt es van tobb parh hitelkartyam mindenfele], de a bonuszra [ex-amex] inkabb az lehet, h egyenlegileg ott van, de kartyahoz tartozo felhasznalhato keret csak valamikor ejjel 1x frissul.
Amugy egy gagyi cetelem kartyaval is ment h le volt vasarolva, arra adtak csak 0 thm-et, atkuldtem ra penz, Mancika ranezett h megvan, es inditotta a folyamatot... -
Prien
addikt
Bonus kártyások, mikor kapjuk az összesítő sms-t? Holnaptól már megint költenék, de nem jött még semmi...
-
yogibear
addikt
válasz
Peter.70 #14494 üzenetére
Olvasni, olvasni, olvasni... mondta anno 6. Lenin
Használhatom párhuzamosan a régi internetbankot és az OTP SmartBankot az új internetbankkal?
Természetesen használhatod az új internet- és mobilbank mellett régi OTPdirekt szolgáltatásainkat is.
Terveink szerint fokozatosan kivezetjük az OTPdirekt szerződést, ezzel együtt pedig a jelenlegi lakossági OTPdirekt internetbank- és OTP SmartBank szolgáltatás is megszűnik majd. Ennek első lépéseként a lakossági OTP SmartBank szolgáltatás 2022. március 24-től kivezetésre került, helyét az új OTP MobilBank vette át.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra 1TB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2666MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 15740Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Bomba ár! HP ProBook 430 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest