Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MasterMark

    titán

    válasz AssAssynn #13132 üzenetére

    A fiókok a saját szabályaik szerint működnek. Sőt még azon belül is van hogy egyik ügyintéző így csinálja, a másik meg úgy. ¯\_(ツ)_/¯

    Switch Tax

  • GabN73

    addikt

    válasz AssAssynn #13132 üzenetére

    Elöljáróban annyit mondanék hogy ügyfélszolgálaton dolgoztam, 4 hónapja szabad ember vagyok halistennek'.

    Kezdjük először is ott, hogy több helyről érkezik a jövedelmed - munkabér, vállalkozásból, gyod/gyes/gyed? Milyen összegek érkeznek? Milyen szektorban dolgozol? Egyáltalán melyik számot hívtad, melyik menüpontot választottad az első hívásnál?

    Másodszor is milyen hitelről van szó?

    Telefonon maximum egy tájékoztató jellegű kalkulációt fognak megcsinálni neked, a TE általad adott válaszaidból. Mivel egyelőre nem tudnak bírálatot és KHR lekérdezést sem indítani telefonon keresztül, 100%-ra soha sem fogják tudni megmondani. Tekintettel arra, hogy a hitel bírálata és a belső szabályzat egy eléggé összetett és zárt rendszer, nem látnak nagyon bele...

    Továbbá a banknak van egy szabályozási rendszere ami alapján történnek a folyamatok, nincs olyan hogy egyik fiókban így van, a másikban úgy. Ahogy Noxy is írta, sőt, ha az OTP oldalán megnézed a Milyen dokumentumokra van szükség részt, oda is van írva hogy további dokumentumokat is kérhetnek az igénylésnél, hiába teljesül minden.

    A második hívásnál sem mindegy hogy mit hívtál, mit nyomtál... Első sorban próbálják megoldani bejelentés nélkül, de ha az ügyfél szeretne panaszt tenni, akkor pedig szó nélkül fel kell venniük...

    A fiókos meg a telefonos meló csak egy betanított szellemi munka, 0 szintentartással.
    Sajnos nem azon van a hangsúly amin kéne hogy legyen, tudnék itt oldalakat írni erről....

Új hozzászólás Aktív témák