Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ubid

    senior tag

    válasz Jester01 #189 üzenetére

    Ezt kifejtenéd légyszives részletesebben ?

    Arra gondolsz pl hogy wchar_T * ... stbt kéne használni a filename beolvasásához ?

    ha igen ...

    így használtam :

    [AUX_RGBImageRec *LoadBMP(wchar_t *Filename) // BMP-ket tölti be
    {
    FILE *File=NULL; // Fájl kezelő

    File=fopen(Filename,"r"); // A fájl létezik-e

    if (File) // Ha létezik a fájl
    {
    fclose(File);
    return auxDIBImageLoad(Filename); // Betölti a bmp-t
    }

    return NULL; // Ha nem...
    }

    int LoadGLTextures() // Betölti a bitmapokat és textúrává alakítja
    {
    int Status=FALSE;

    AUX_RGBImageRec *TextureImage[1]; // Textúra tárolása

    memset(TextureImage,0,sizeof(void *)*1);

    // tegla.bmp
    if (TextureImage[0]=LoadBMP("kep/kep.bmp"))
    {
    Status=TRUE;

    glGenTextures(1, &texture[0]);

    // Mipmap textúra
    glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[0]);
    glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,GL_LINEAR);
    glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER,GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST);
    gluBuild2DMipmaps(GL_TEXTURE_2D, 3, TextureImage[0]->sizeX, TextureImage[0]->sizeY, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, TextureImage[0]->data);
    }

    if (TextureImage[0])
    {
    if (TextureImage[0]->data)
    {
    free(TextureImage[0]->data);
    }

    free(TextureImage[0]);
    }
    return Status;

    }

    így aláhúzgálta ismét a filename dolgokat.

    újabb hibákat írt :

    Error 2 error C2664: 'auxDIBImageLoadA' : cannot convert parameter 1 from 'wchar_t *' to 'LPCSTR'

    Error 1 error C2664: 'fopen' : cannot convert parameter 1 from 'wchar_t *' to 'const char *'

    Error 3 error C2664: 'LoadBMP' : cannot convert parameter 1 from 'const char [12]' to 'wchar_t *'

Új hozzászólás Aktív témák