Hirdetés
- Elvette a PCI Express 5.0-t az egyes alaplapjaitól a Gigabyte
- Ismét új formájú Pulsar egeret köszönthetünk az ultrakönnyű halmazban
- "Áramvonalasított" kompakt AIO-val bővítette portfólióját az MSI
- Kingston FURY Renegade G5: Adatok villámgyorsan
- Elszívja a vezetőket a big tech, de ez nem tetszik az EU-nak
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen videókártyát?
- Apple MacBook
- Milyen házat vegyek?
- Elvette a PCI Express 5.0-t az egyes alaplapjaitól a Gigabyte
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ubid
senior tag
válasz
Jester01 #189 üzenetére
Ezt kifejtenéd légyszives részletesebben ?
Arra gondolsz pl hogy wchar_T * ... stbt kéne használni a filename beolvasásához ?
ha igen ...
így használtam :
[AUX_RGBImageRec *LoadBMP(wchar_t *Filename) // BMP-ket tölti be
{
FILE *File=NULL; // Fájl kezelő
File=fopen(Filename,"r"); // A fájl létezik-e
if (File) // Ha létezik a fájl
{
fclose(File);
return auxDIBImageLoad(Filename); // Betölti a bmp-t
}
return NULL; // Ha nem...
}
int LoadGLTextures() // Betölti a bitmapokat és textúrává alakítja
{
int Status=FALSE;
AUX_RGBImageRec *TextureImage[1]; // Textúra tárolása
memset(TextureImage,0,sizeof(void *)*1);
// tegla.bmp
if (TextureImage[0]=LoadBMP("kep/kep.bmp"))
{
Status=TRUE;
glGenTextures(1, &texture[0]);
// Mipmap textúra
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[0]);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,GL_LINEAR);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER,GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST);
gluBuild2DMipmaps(GL_TEXTURE_2D, 3, TextureImage[0]->sizeX, TextureImage[0]->sizeY, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, TextureImage[0]->data);
}
if (TextureImage[0])
{
if (TextureImage[0]->data)
{
free(TextureImage[0]->data);
}
free(TextureImage[0]);
}
return Status;
}így aláhúzgálta ismét a filename dolgokat.
újabb hibákat írt :
Error 2 error C2664: 'auxDIBImageLoadA' : cannot convert parameter 1 from 'wchar_t *' to 'LPCSTR'
Error 1 error C2664: 'fopen' : cannot convert parameter 1 from 'wchar_t *' to 'const char *'
Error 3 error C2664: 'LoadBMP' : cannot convert parameter 1 from 'const char [12]' to 'wchar_t *'
Új hozzászólás Aktív témák
- Honda topik
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mobilinternet
- Battlefield 6
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro / Mini 3 pro / DJI Mini 3 drón Fly More Kit Plus - 2x47 perc
- DJI Mini 3 Pro Fly More Combo RC drón szett - 2 akkuval
- DJI Mini 3 Pro Fly More Combo RC drón szett - 3 akkuval
- Végjátékra hangolt Gamer PC - Ryzen 9 + RX 7900 XTX + 64GB DDR5 + ARGB hűtés! 2év+ garancia
- Ryzen 7 5800X RTX3090
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy A12 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest