Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • goldb

    tag

    válasz South Velen #8589 üzenetére

    Már én is küzdöttem az ügyfélszolgálattal, mint utóbb kiderült, mind hiába, ugyanis egyszer sikerült egy érzésem szerint talpraesett embertől infót kapni, aki elmagyarázta, hogy az EDS azonosító, az az Emag belső szervízrendszeréhez tartozik, valójában az ő rendszerükben szerepel a helyes termékazonosító, de azt nem fogom látni a garancialevelen, sőt a számla alapján tudnak garanciáztatni minden általuk értékesített terméket (mert az adatbázisban a számlaszám mint kulcs szerepelhet vagy mi a fene, és abból rögtön a többi (garis) adatbázisban táblában is megtalálják, hogy adott számlához milyen termékek tartoznak...) Mindenki döntse el, hogy ez az elképzelés megnyugvást jelent-e számára, nekem teljesen logikusnak tűnt. Ha belegondoltok, személyes átvételnél általában úgy búcsúznak el, hogy tessék itt a számla, mellyel a garancia is intézhető a későbbiekben.

Új hozzászólás Aktív témák