- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeryFlash
veterán
Nem azt állítottam hogy megfelezi majd a kötlségeket, de rengeteg artist munkát megspórol hogy nem kell kézzel odabigyeszteni az árnyékokat (ráaádásul szarul). Az a vicces, hogy nagyon úgy emlékszem hogy ez az ,,RT csökkenti a játékfejelsztés költségét" dolgot először szerintem pont Tőled hallottam. De redditen is olvastam és magyar (VR) játékfejlesző ismerős is mondta, hogy abszolút várják hogy elterjedjen mert munkát spórolna meg nekik. Most hogy ez hány % azt nem tudom, de ha az lesz az új irány hogy minél nagyobb játéktereket töltsünk be akkor feltesztem több objektummal is lesz a következő évek játékaiban, ergo még több artist munkát spórol meg. Nyilván a költségeket nem fogja nullázni, de abszolút jótékony hatással lesz rá.
"A DXR 1.0-nak azzal vége is, hogy a DXR 1.1-ben jön az inline raytracing, tehát a mostani dynamic shader raytracing gyakorlatilag halott, az erre tervezett hardvereknek pedig kampó. Kellenek az inline raytracingre tervezett új hardverek, tehát a terjedést a nulláról újra kell kezdeni. Semmit nem nyertünk végül ezzel az időszakkal, csak csináltunk egy zsákutcát, amire a Microsoft csinált is gyorsan egy sokkal jobban működő alternatívát."
Maradjunk annyiban hogy az, hogy a Microsoft amúgy alapból inline raytrcinget akart és csak a hülye Nvidia felesleges baszogatása miatt adták ki a jelenlegi 1.0át de amúgy ez tervben se volt az a te nagyon szubjektív véleményed. Jóeséllyel a valódi forgatóköny az lett volna hogy ha az Nvidia nem ugrik rá erre akkor a Microsoft 2020-21 környékére nagy nehezen kiszütyögött volna a jelenlegi nem optimális megoldásával, aztán vagy hagyta volna az egészet a francba vagy évekkel később kijött volna az IRT. Az a baj (nem, nagyo nem vagyok Nvidia fan és nem akarok szentimentális lenni), hogy nem látod az értékét annak, hogy az Nvidia kitaposta az utat a jelenlegi szar RT-vel, hogy erre játékfejlesztők játékokat írtak, tapasztalatok lettek. Ha ebben a történetben minden az MS-re lett volna hagyva akkor abszolút semmi nem sarkalja őket egy 2020-as inline raytracing megoldásra, így hogy az AMD behypeolta ezt és a piacot érdekelté tette viszont igen.
Persze ez meg az én véleményem, szerintem hasonlóan találgatás mint a te ,,Nvidia rákényszeritette az MS-t hogy dobjon ki egy szar félmegoldást és gyakorlatilag semmit nem nyert a piac a zsákutca megoldással".Egy kérdésre válaszolj, ami itt az elmúlt 40 kommentben közted és b. kolléga között folyamatosan körvonalazódott:
Szerinted mennyi (és kinek) a javára lesz a különbség
- 5700 és 2060 és az 5700XT és a 2070 között Crysis remasteredben bekapcsolt voxeles RT-nél
- DXR 1.1-es játékoknál bekapcsolt raytracingnél egy RTX 2080 és ,,egy kikapcsolt RT-nél perfomanceban ele egyenértékű kb 10TFLOPS" Ampere között. Ha esetleg ilyen kategóriája nem lenne akkor mondjuk ugyanez a 2080Ti és a 13-14TFLOPS-os Ampere közöttErre és ne többre, de egy konkrét válaszokat kérek/kérünk.
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- BestBuy topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- További aktív témák...
- GIGABYTE Nvidia Geforce GTX 1080 TI Aorus
- BONTATLAN! ASUS ProArt GeForce RTX 4070 OC 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- EVGA Nvidia GTX 1080 Ti FTW3 ICX 11Gb
- BESZÁMÍTÁS! MSI GAMING X TRIO RTX 3070 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Fair Áron / AMD Radeon Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest