Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #24138 üzenetére

    Nem így működik. Mint írtam az UE4 forráskódja elérhető, így bárki csinálhat rá egy forkot. Amit az NV csinál az lényegében ez. Van egy rakás forkjuk, ami elérhető a GitHUB-on, de a probléma itt az, hogy az EPIC ezeket a forkokat nem támogatja. Tehát vannak bizonyos újítások, amelyekre jönnek UE4 forkok, de az EPIC ezeket a main branchbe minimum egy, de inkább két év múlva emeli be, ha egyáltalán beemelik, mert az is nagyon fontos, hogy a saját roadmapjükbe illeszkedik-e. Például a DXR nem igazán illeszkedik, mert a Vulkan API-ra mennek, tehát ha valaha is csinálnak RT-t gyári szinten, akkor azt Vulkan API-n keresztül fogják. Persze lehet, hogy kivételt tesznek, mert DX12 leképezőjük van. Viszont a fókusz egyértelműen a Vulkan, és emellett az explicit parallel RHI, amit már nagyon régóta ígérnek.

    A forkokat egyébként használhatod, csak nem túl optimálisak valós fejlesztésre. De amúgy tényleg kiadhatsz rá bármit, ha vállalod a problémáit. Az EPIC leginkább mossa kezeit ilyenkor.

    Sajnos az is igaz, hogy az EPIC nem fejleszt olyan gyorsan. Azért az explicit parallel RHI nem mostanra volt ígérve, hanem jóval korábban, csak csúszik. Tehát néha az a jó, hogy megnézed mit mikorra ígérnek, és ahhoz adsz úgy egy évet pluszban. Persze, ha nagyon akarod, akkor hozzáférhetsz ehhez is, csak nem a main branchben.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák