Hirdetés
-
Ilyen lesz a Zenless Zone Zero
gp A készíők egy hosszabb gameplay videót osztottak meg velünk a hamarosan megjelenő játékból.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Hynix választotta ki a partnerét, de valójában több jelentkező volt. Azért amellett, hogy a HBM fejlesztést az egy gyártóra való lekorlátozás segíti, a többi gyártónak hátrányt okoz, mivel nagyjából egy éves kutatási hátrányba kerülnek. Nem véletlen, hogy az Intel a Hynix döntése után megerősítette a szerződését a Micronnal. Hiába jobb a HBM, ha az AMD már rég tömegesen gyártja a termékét, amikor a többiek még javában tesztelik az interposerüket.
Kérdés, hogy mit tekintesz vonzónak. A sebességet, vagy a dobozra írt számokat. HBM-mel biztos gyorsabb lenne, még 4 GB memóriával is.Ja értem, tehát azért mondtak le éves szinten gépenként 100 dolláros bevételről, mert szerintük jobban megéri, ha előállnak egy saját konzollal. Végülis, ha kiszámoljuk a matekot, akkor az XO-ból és a PS4-ből éves szinten eladnak nagyjából összesen 12-14 milliót. Az NV viszont úgy döntött, hogy nekik egy olyan konzol kell, amiből éves szinten a legjobb esetben is félmilliót lehet eladni. Logikus döntés.
Ja tetemes. Mert a DX12-höz aztán lesznek driverek ... A DX12 egy explicit API. Ahhoz csak shader fordító lesz, ami mindenkinek van és semmi fejlesztést nem igényel. Ami eddig a driverben volt az az alkalmazásban lesz. Zéró lehetősége van a gyártóknak befolyásolni az alkalmazást. Drivert sem kell fejleszteniük, mert úgy sem nem látják mi van a videomemóriában. Ezekkel az API-kkal az számít, hogy az alkalmazás hogyan kezeli a GPU architektúrákat és azok verzióit.
Elárulom, hogy a Tonga GPU-ban van ma a leghatékonyabb DCC. Az kb. 40%-os hatékonyságú, míg a GM206/GM204-é kb. 33%. Persze ez a gyakorlatban nem annyira lényeges, de az egyértelműen merész állítás, hogy a Fiji-ben a Tonga DCC-je nem lesz benne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.