Hirdetés
-
Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rasiel
senior tag
válasz
castiels #34154 üzenetére
Valamelyest megoldást jelent rá a triple buffering, csak az köztudottan input lag-ot okoz.
(#34117) FLATRONW: V-Sync használata mellett én sem látom értelmét frame rate limiter-nek. Egyetlen játéknál sem, így a Batman AO-nál sem tapasztaltam hasonlót, hogy simábban futna limiterrel. Írok egy példát, hol tartom használhatónak ezt az opciót: GTA Vice City-nél 60 Hz-es monitoron, V-Sync ON-al az autók mozgása érezhetően szaggatott. Ezt úgy oldottam meg, hogy kikapcsoltam a vertikális szinkront és Nvidia Inspectorral a játék profilján belül beállítottam egy 120 FPS-es korlátot. Így elértem azt, hogy képtörés sem volt, illetve a fentebb említett probléma is érezhetően javult. Ha egy játékban bőven meg van a 60 FPS, abban az esetben szoktam használni a limitert a V-Sync helyett.
A másik dologgal kapcsolatban: az Nvidia Control Panelben lévő függőleges képszinkront konkrétan eddig egy esetben használtam, mégpedig GTA IV-nél. Itt a játékba építettel max. 55 FPS-em volt, a driverből rákényszerítettel pedig 60. Viszont utóbbi helyzetben lassabban is töltött a játék.(#34136) Vistaboy: Itt a megoldás a problémádra. Egyébként jól emlékszem, hogy Dell 2408WFP-ről váltottál?
(#34141) TTomax: "Mert alkalmanként néhány játék fittyet hány arra,hogy te milyen kalibrált színprofilt alkalmazol."
Pl. Crysis 3 vagy még régebbről a Far Cry első részére emlékszem, ami ilyen. Amúgy igaz, amit írsz, de van rá megoldás.Az egyik, ha a monitorodnál van lehetőség hardveres kalibrációra. Ennyi elég, ebben az esetben nem kell tartani ettől a gondtól.
A másik pedig (a legtöbbeteknél valószínűleg ez a lehetséges opció a kettő közül), hogy ezzel a kis program segítségével kiküszöbölhető a probléma. Elindítod a problémás játékot, ami a kalibrált színprofilod helyett a Windows alapértelmezettet fogja beállítani, de az előbb említett program ugyanakkor visszatölti a kalibráltat. Tapasztalataim szerint Windows 7-nél nem mindig töltötte be helyesen a profilt, de 8.1 és 10-en nem volt gond vele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- VoLTE/VoWiFi
- CNC topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- ASUS notebook topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Star Trek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...