Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hallador

    addikt

    Nekem is van tapasztalatom:
    - Magyar ügyfél
    Gép HP ProBook 430 G5
    - Alaplap hiba: a gép nem kapcsol be, a bekapcsoló gomb megnyomásával villan egyet a power gomb majd jó nem történik semmi.

    - Szerviz: Nem írom le... (de aki tudja melyik a HP legnépszerűbb szervizpartnere az tudja kiről van szó), addig is hivatalos szerviz.

    7 az az 7-es hétig tartottak benn egy gépet, mert nem volt alaplap. Az az nem voltak hajlandóak alaplapot hozni mert nincs. Ez azért nem hihető, mert a HP a care pack alapján 10 napos javítást ígér.
    Az ügyfél az üzleti gépből nem veheti ki az SSD-t, mikor rákérdez a HP ügyfélszolgálaton, hogy akkor most ezzel mi van, akkor azt mondják neki nem lehet bontani a gépet, holott a HP Weboldalai egyértelműen leírja, hogy de. A válasz szimplán csak annyi. hogy túl új a gép nincs tapasztalat vele????
    Üzleti gép, tehát ez nem lehet kifogás, persze ha ez nem Magyarország, hanem Németország, akkor érdekes az ügyfél kezébe adják az SSD-t.
    A sors fintora, hogy ugyanezt a gépet csak német billentyűzettel Németországban 3 nap alatt javították. Érdekes a sztori, még szerencse, hogy a magyar ügyfél elég türelmes, meg tudtunk neki biztosítani cserenotebookot. De akkor is elég pofátlanok. Legközelebb a HP-nál nyittatunk egy mappát, hogy ugyan legyenek már szívesek elmagyarázni, hogy a hivatalos szervizük miért nézi hülyének az ügyfelet, és a Magyar HP képviselet szintén miért nézi hülyének az ügyfelet...
    Nincs ezzel semmi baj, de a HP nem ad lehetőséget megfelelő szerviz care pack vásárlására sem, mert van ugyan NBD de azt nem vállalják, hogy másnap elkezdik javítani, csak azt, hogy másnak elmennek a gépért, és lehet, hogy a megvásárolt NBD mellett is több hetet kell várni a gépre.
    Nem közlik az ügyféllel a HP egyik hivatalosnak mondott boltja (hpshop.hu), hogy igazából hogyan működnek a dolgok, miután megveszi az ügyfél a gépet, utána derülnek ki a dolgok, mint, hogy az NBD nem létezik csak névileg, adott vásárlás felett van csak valódi NBD ami kb 50 db feletti vásárlás esetén igaz, és a többi. A HP már nem az ami akár 2 - 3 éve is volt.

    Az hagyján de sem bocs, meg sem valami fapapucs, vagy valami, mintha tök természetes lenni. Azért hogyan is mondjam ez ilyen magya..... sztori....
    Az is, hogy vásárlásnál az eladó a már Magyarországon 20 éve fennálló közönyösséggel nem közli vele, hogy ilyen és ilyen garanciális feltételek is lehetnek, nyilván ha tudja a vevő, akkor nem HP-t vesz, hanem mondjuk Dell Vostro 5371-es valódi NBD-vel.

    Szomorú.

  • hallador

    addikt

    válasz Eydisas #157 üzenetére

    Alaphelyzetnem senki nem fogja neked elvállalni ezt, a gép mint széria nem egészen 5 - 7 hónapos ennyi idő alatt semmi nem törik el még a 80 000 Ft-os bóvli sem nem, hogy egy Vostro. Ehhez elemeket kell rendelni és garanciavesztés mellett megjavítják neked, főleg mert a Dell nem ad el alkatrészt, csak ha betelefonálsz a Dell-hez majd fényképeket küldesz nekik, és 1 perc alatt eldöntik, hogy jogos vagy nem a sérelmed, ha igen, akkor megmondják mit kell csinálni.
    - Humansoft
    - Delta
    - Getronics

    Ezeket próbálnám meg, hátha valamelyik bevállalja. Azért sok reményt ne fűzz hozzá. Ha ilyen állapotban meg is javítják, akkor is önköltségen, és ha valami elromlik javítás alatt senki nem vállal garanciát érte, amellett, hogy a gari ugrik azonnal ilyen törés esetén.

    2. Keresni az ebay-en, amazonon pótalkatrészt bontott gépből és abból felépíteni a garancia így is ugrott.

Új hozzászólás Aktív témák