- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- TCL LCD és LED TV-k
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- 5K-s monitor a ViewSonic portfóliójából, akár Mac-ekhez is
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
perfegor17
senior tag
Sziasztok tudnátok ajánlani valakit Lenovo y740 laptop Alaplap javításra?
-
válasz
Rusher4587 #208 üzenetére
Nézd az a "gond", hogy vannak ott is jó páran, és van velük jó meg rossz tapasztalat is.
Én így akkor kiesek, mert csak hallomási tapasztalataim vannak arra. Debrecenben tudnék ugye. -
válasz
Rusher4587 #206 üzenetére
Szia.
Mégis merre? -
Rusher4587
tag
Sziasztok!
Szeretnék bevizsgáltatni egy 7.genes Dell Inspiriont, ami nem kapcsol be, tudtok ajánlani ehhez megbízható szervizt? -
Dency01
aktív tag
Sziasztok. Tudnátok ajánlani megbízható korrekt szervízt, ahol nem csak ilyen alap dolgokat csinálnak mint például : ssd,lcd csere vagy szoftver újratelepítés. Hanem rendesen hibát keresnek és nem restek javítani, nem csak rámondják hogy hát "alaplap csere".
-
alternatiw
csendes tag
Köszi mindenkinek!
Még nem vittem el, ha lesz érdemi tapasztalatom, megosztom.. addig jöhetnek még a visszajelzések, ha esetleg bárkinek van
-
ricky19
csendes tag
válasz
CARNIVAL #193 üzenetére
Szia, én csak ajánlani tudok neked. Én évente viszem tisztításra ide, [laptopos] igaz csepeli vagyok így közel van. Itt a ph-s fenn van "fyzo" néven.
Remélem segítettem.
-
válasz
alternatiw #200 üzenetére
Nekem az aloha és a delta-val jó tapasztalataim vannak.
A többivel nincs, tehát lehetnek ők is jók. -
alternatiw
csendes tag
sziasztok
van egy garis thinkpadem, ami nagyon melegszik. azt írják itt-ott, hogy egy sima újrapasztázás megoldja.
valószínűleg jobb, ha nem én csinálom, mert félek hogy buknám a garit.
az internet azt írja, hogy választhatok hova viszem:
https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/?orgRef=https%253A%252F%252Fduckduckgo.com%252F
(
Aloha Informatika Kft.
C Szerviz Kft.
Delta Services Kft.
Duna Elektronika Kft.
4iG Nyrt.
Entegro Kft.
Nádor Rendszerház Kft.
SERCO Informatika
)
nincs tapasztalatom egyikükkel sem. van a listán olyn akit el kéne kerülön? van esetleg kifejezetten ajánlott cég?
(ideálisan úgy képzelem, hogy bejelentkezek telefonon, bemegyek délre, kijövök fél egykor a pasztázott géppel. álmodozok?)köszi a véleményeket
-
-
CARNIVAL
csendes tag
válasz
Pyttawrx #195 üzenetére
Az ár az "rendben" van 45ezer az alaplapi hibák javítása. Csak ugye ez hogy megtisztitják a cput meg környékét azt azért túlzás ebbe a kategóriába tenni. Főleg úgy hogy szó se volt róla akarom-e ennyiért a javitást akkor. Ez elvileg max egy 10-30 perces munka, mert csak alkohollal kell letisztitani. Én is megtudtam volna csinálni talán csak nem mertem már hozzányúlni. De az hogy nem tudják hogy kell sérülés mentesen kinyitni egy laptopot az nem semmi. A belső zsanérnál tettek kárt ráadásul, vagy hogy hivják ezt a részt.
-
CARNIVAL
csendes tag
Most látom ahogy kinyitották a fedelet, letörték az egyik részt belül...mert állat módjára nyitották meg.
-
CARNIVAL
csendes tag
Sziasztok!
Én arra lennék kíváncsi, hol lehet találni megbízható és normális áron szervízt, ahol nem vernek át?
Laptopszakinál volt a laptopom bevizsgálásra ahol elmondtam talán mi lehet a probléma. (folyékony fém paszta elfolyt)
Mivel egyik fórumtárs azt mondta ő ilyet nem vállal, túl veszélyes. Így elmentem hozzájuk, mert nyitva voltak és bepánikoltam nem ismertem mást. Először azt mondták nem tudnak segíteni, esetleg menjek máshova ahol alaplapot is tudnak cserélni (mondja kb50ezer forint egy másik cégnél). Mindezt úgy, hogy rá se néztek még. Mondom nekik itt hagyom a gépet, lécci nézzék meg, legalább kiderül mi a pontos baja, mert lehet más, mint amit én gondolok. Magyarul egy bevizsgálást kértem igazából, ez volt megbeszélve. A papírra persze mást írt rá, csupa kétértelmű szöveggel. Másnap délelőtt kapom az sms-t, hogy mehetek a gépért. Ezen csodálkoztam, mert nagyon gyors volt és nem tudtam hogy mi van, miért menjek? Bemegyek közlik, hogy sikerült megjavítani a gépet, 45000Ft, itt a számla tessék.
He? Mi van? 45ezer egy tisztítás meg újra is pasztázás?? Meg se kérdezték kérek-e javítást. Kérdezem tőlük miért 45ezer, amikor az alaplap csere 50ezerbe lenne tegnap mondtátok. Ilyet szól ők nem cserélnek alaplapot (ezt én is tudom jól) és hogy ebbe a gépbe 400ezer forint egy alaplap
Mit lehet egyébként tenni ilyen helyzetben, amikor kész tények elé állítanak számlával és olyat csinálnak amit nem kértem? -
Csalamádé
csendes tag
Sziasztok! Valakinek valami tapasztalat Asus ROG Strix GL503V fajta gépekkel? Kövi a helyzet:
Bekapcs gombra képernyő sötét, billentyűzet háttérvilágítása felvillan kétszer gyorsan majd egyszer lassan majd kialszik és a gép kikapcsol. Power on led világít, ha akku benne akkor a töltés led is világít. Minden más alkatrészt eltávolítva az alaplap csupaszon ugyanezt a viselkedést mutatja. A csupaszon annyit jelent hogy dc kábel és bill+bill háttérvil. rajta van minden más leszedve, házból kiemelve. Ha a bill+vil. szalagokat is lehúzom róla akkor sincs semmi életjel (pl hdmi-n). Valami tipp?
-
Nimrod
addikt
válasz
Pyttawrx #184 üzenetére
Dc csati pin részéről beszéltem.
Namost a szerviz szerint ők ezt az oldalt takarították, ami nálad a képen is látható. Szerintük a kosz a másik oldalon volt, amit ők nem is néztek a takarításkor.
És akkor itt vannak a képek amiket a szervíz csinált: utolsó kör, ahol a kosz van:
Illetve így nézett ki első alkalommal, még a régi ventivel:
-
Szóval, mi az, hogy alul tiszta kosz? Mert ha pasztázta, akkor látnia kellett volna…., vagy a billentyűzet felől gondolta?
azaz, ha mozog az egész, akkor is működik. Ha a dc csati pin része van eltörve, akkor szokott ilyen gond lenni, hogy hol érzékeli, hol nem, vagy egyátalán nem.
A képből is látszik, hogy az alaplap ezen része látható teljesen, azaz, a koszt már lániuk kellett volna a takarítás előtt, ezen az oldalon.
-
Nimrod
addikt
Tanács kellene szervízzel kapcsolatban. Már nem garis Acer laptopot elvittem egy közeli szervízbe, korábban tabletet javítottak, akkor nem volt gond.
Alap gond, nagy teljesítményen zajos lett a venti (csapágy gondolom én).
1. kör: szervíz kipucolja, újrapaszta (mondják ők) hazavisz, ugyanúgy szar
2. kör: szervíz cseréli a CPU ventit mindenestül, minden oké
3. kör: még aznap este lecsuk sleepbe, reggel se kép se hang, töltőnél pillanatra villan a led. Szerintünk töltő csatlakozó lazult meg ki-be szereléskor, volt ezzel a gonddal még régebben szakszervízben, garanciálisan. A második körön volt is ilyesmi gond amikor mutatta nekem a szervízes, hogy nem igazán látja a töltőt, mivel csak nagyjából lett akkor összerakva. 2. kör után otthon nem volt ezzel gond.Szervíz napokat tököl, majd közli, hogy az alaplap alul tiszta kosz, ugyanis ők azt nem takarítják. A kosz miatt a proci meg elfüstölt (ők water damage-et mondtak).
Nem Magyarország, de EU. A gép még náluk van, de bármikor elhozhatom. Természetesen nem vállalják a felelősséget, kidobtam kb. 70 EUR-t (szervíz számla nélkül zsebbe és alkatrész, az már blokkal) és lett egy halott gép. Mit lehet tenni?
-
GeoPhoto
tag
Hello,
Látom, hogy nem élő ez a fórum, de hátha éppen ezért nem fog elveszni a kérdésem:
Lenne egy Clevo P170SM-A, amiben valamiért elromlott a ventillátor detektálás és ezért ha túllépi a 60 fokot akkor azt hiszi, hogy nincsen hűtés és lekapcsol, pedig mindkét ventillátor pörög és működik. Takarítás. újrapasztázás volt, még a ventillátorokat is visszacseréltem a régire ellenőrizni (amikor megvettem kb 2 éve akkor cseréltem, mert úgy adták el a hwaprón, hogy mindkettőben volt törött lapát)
Mivel egy i7-es CPU és egy MXM-es GTX 970M 6GB-os kártya van benne a mai napig használható lenne, ha nem hülyül be. Ja, és persze a bios-ban meg semmit sem lehet állítani.
Szóval ha valaki tud olyan szervízt akik eséllyel nyúlnának hozzá legyen szíves segítsen.
Köszi.
Geo -
jaja1981
addikt
Sziasztok, adott egy Dell E6320.
Szuperül teszi a dolgát, de a gyári aksi már kezdi megadni magát.
Kicseréltem a cellákat Samsung cellákra, rendbe össze raktam, de a laptop nem ismeri fel. Villog a töltés lámpa, aksiról nem megy a laptop. Az aksi P- és P+ kivezetésén nem mérhető feszültség, de a cellákon rendben van. 12V.
Olyan, mintha letiltott volna valami az aksiban. Tudtoksegíteni?Köszi.
-
fungi
aktív tag
Nem túl pörgős a topik. Mondanék két szervizt, az egyik a DoctorHouse, a másik a Laptophardware Budán, eddig pozitív tapasztalataim voltak mindkettővel.
-
ted_tris
tag
Sokan szidjak a lenovo szervizt.
Lehet tobb van es kifogtam egy jot.
Vadi uj garis lapost kuldtem el a tmx szerviznek (ez a garancialis szerviz) mivel fika volt az aksi.
Elvitte futar, kb. 2 het elteltevel hozta.
Nem volt osszebarmolva.
Olyan allapotban kaptam vissza ahogy elvittek csak kicsereltek a hibas alkatreszt. -
SzaboZE
addikt
Azért jó lenne többet tudni erről. Hogy miért nem tudják megjavitani, mi a baja, mit mondtak a szervizben stb. Rossz esetben fogyasztovedelemhez kell fordulni. De addig vannak lehetőségek még attól függően hogy mi a pontos helyzet. Ha pl ez egy nem garanciális gép már, akkor könnyen lehet hogy a bevizsgálásnak ára van és azért nem jár vissza munkadij. Cserébe tudod mi a baja a gépnek.
-
Korosa27
csendes tag
Sziasztok! A gyerek Lenovo notebookja nem indul. Hova érdemes szervízbe vinni Budapesten? A válaszokat előre is köszönöm.
-
krisz77
tag
sziasztok akkor mit lehetne tenni hogy be vittem egy laptopot egy szervizbe és nem tudták meg javitanni de a pénzt nem akarják vissza adni?
-
nahunn
tag
nem hordja senki a gépét szervizbe?
-
jhos910
senior tag
Sziasztok!
(Elore is bocsi az ekezetek miatt.)Van egy jopar eves acer laptopom ami elkezdett bootolas kozben kikapcsolni.
Nagyjabol igy nez ki a folyamat. Bekapcsolom->Acer logo->Windows logo felvillan es egybol kikapcsol
Ha egybol a biosba lepek akkor bekapcsolva marad. Memoriak jok, probaltam minden kombinacioban. CMOS elem jo. Toltorol illetve akksirol is ugyan ezt produkalja. Amire gyanakszom az hogy a belso tapegyseggel van valami, nem tud eleg aramot adni a gepnek amikor annak szuksege lenne ra. Van esetleg valami tippetek mit lehetne kiprobalnom?Koszi elore is.
-
hallador
addikt
Nekem is van tapasztalatom:
- Magyar ügyfél
Gép HP ProBook 430 G5
- Alaplap hiba: a gép nem kapcsol be, a bekapcsoló gomb megnyomásával villan egyet a power gomb majd jó nem történik semmi.- Szerviz: Nem írom le... (de aki tudja melyik a HP legnépszerűbb szervizpartnere az tudja kiről van szó), addig is hivatalos szerviz.
7 az az 7-es hétig tartottak benn egy gépet, mert nem volt alaplap. Az az nem voltak hajlandóak alaplapot hozni mert nincs. Ez azért nem hihető, mert a HP a care pack alapján 10 napos javítást ígér.
Az ügyfél az üzleti gépből nem veheti ki az SSD-t, mikor rákérdez a HP ügyfélszolgálaton, hogy akkor most ezzel mi van, akkor azt mondják neki nem lehet bontani a gépet, holott a HP Weboldalai egyértelműen leírja, hogy de. A válasz szimplán csak annyi. hogy túl új a gép nincs tapasztalat vele????
Üzleti gép, tehát ez nem lehet kifogás, persze ha ez nem Magyarország, hanem Németország, akkor érdekes az ügyfél kezébe adják az SSD-t.
A sors fintora, hogy ugyanezt a gépet csak német billentyűzettel Németországban 3 nap alatt javították. Érdekes a sztori, még szerencse, hogy a magyar ügyfél elég türelmes, meg tudtunk neki biztosítani cserenotebookot. De akkor is elég pofátlanok. Legközelebb a HP-nál nyittatunk egy mappát, hogy ugyan legyenek már szívesek elmagyarázni, hogy a hivatalos szervizük miért nézi hülyének az ügyfelet, és a Magyar HP képviselet szintén miért nézi hülyének az ügyfelet...
Nincs ezzel semmi baj, de a HP nem ad lehetőséget megfelelő szerviz care pack vásárlására sem, mert van ugyan NBD de azt nem vállalják, hogy másnap elkezdik javítani, csak azt, hogy másnak elmennek a gépért, és lehet, hogy a megvásárolt NBD mellett is több hetet kell várni a gépre.
Nem közlik az ügyféllel a HP egyik hivatalosnak mondott boltja (hpshop.hu), hogy igazából hogyan működnek a dolgok, miután megveszi az ügyfél a gépet, utána derülnek ki a dolgok, mint, hogy az NBD nem létezik csak névileg, adott vásárlás felett van csak valódi NBD ami kb 50 db feletti vásárlás esetén igaz, és a többi. A HP már nem az ami akár 2 - 3 éve is volt.Az hagyján de sem bocs, meg sem valami fapapucs, vagy valami, mintha tök természetes lenni. Azért hogyan is mondjam ez ilyen magya..... sztori....
Az is, hogy vásárlásnál az eladó a már Magyarországon 20 éve fennálló közönyösséggel nem közli vele, hogy ilyen és ilyen garanciális feltételek is lehetnek, nyilván ha tudja a vevő, akkor nem HP-t vesz, hanem mondjuk Dell Vostro 5371-es valódi NBD-vel.Szomorú.
-
hallador
addikt
Alaphelyzetnem senki nem fogja neked elvállalni ezt, a gép mint széria nem egészen 5 - 7 hónapos ennyi idő alatt semmi nem törik el még a 80 000 Ft-os bóvli sem nem, hogy egy Vostro. Ehhez elemeket kell rendelni és garanciavesztés mellett megjavítják neked, főleg mert a Dell nem ad el alkatrészt, csak ha betelefonálsz a Dell-hez majd fényképeket küldesz nekik, és 1 perc alatt eldöntik, hogy jogos vagy nem a sérelmed, ha igen, akkor megmondják mit kell csinálni.
- Humansoft
- Delta
- GetronicsEzeket próbálnám meg, hátha valamelyik bevállalja. Azért sok reményt ne fűzz hozzá. Ha ilyen állapotban meg is javítják, akkor is önköltségen, és ha valami elromlik javítás alatt senki nem vállal garanciát érte, amellett, hogy a gari ugrik azonnal ilyen törés esetén.
2. Keresni az ebay-en, amazonon pótalkatrészt bontott gépből és abból felépíteni a garancia így is ugrott.
-
lils
újonc
Hello. (nem tudom mennyire off a bejegyzésem, de úgy érzem muszáj megosztanom ezt valakivel)
Van egy Asus X554L laptopom, rengeteg problémám volt vele az évek során. Garanciában volt korábban szervizelve, most a kiegészítő biztosítás keretin belül küldték el szervizbe. A kijelzőjével voltak problémák. A szerviz lapra az volt írva hogy hogy kijelző csere, és szalagkábel csere. Egészen örültem, hogy viszonylag hamar készen is lett. Haza hoztam erre itthon se kép se hang. A töltő fény ki se gyullad. Nem lehet bekapcsolni. Szóval semmi életjelet nem mutat. Felhívtam a szervizelő céget. Azt mondták lehet a töltővel van a gond, mert az ő tesztjükön átment. Felhívom a biztosító céget, (mert számot kell kérni, amivel lelehet adni a Media Marktban) Miután elmondtam a szituációt, azt mondta a férfi hogy hagyjam a töltőn mert lehet annyira le van merülve, hogy a töltő fény sem gyullad ki. (Hogy mi??) Ilyen létezik? És szerintem a szervizelés során sem merült le annyira, hogy be se lehessen kapcsolni. A szervizes férfi azt is mondta, hogy az ő tesztjükön átment, és bekapcsolták, megjelent nekik a kijelzőn a kép. Akkor csak kellett valami energia maradjon benne, ha tényleg a töltővel van gond. (amit amúgy nem hiszek)
Úgy érzem teljesen hülyének néznek, és borzalmasan dühös vagyok. Nektek mi a véleményetek?
-
Eydisas
újonc
Sziasztok!
Van egy Dell Vostro 5470-es notebookom, aminek a jobb és bal oldali zsanérja is eltört, az azokat fedő műanyagokkal együtt. Így most végeredményben a kijelző vészesen kileng előre-hátra, kitámasztás nélkül már nem is merem használni. Próbáltam keresgélni szervizeket, ahol foglalkoznak ennek a javításával, viszont nem nagyon találtam véleményeket.
Tudnátok esetleg nekem ajánlani szervizeket Budapest-Érd vonzáskörzetében?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
abbacsat
újonc
Sziasztok!
Komplex hibával kerestem fel a mammuthoz közel laptop szervizt.
Apukám gépét vittem hozzájuk, mert már nagyon lassan ment rajta az internet, állandóan csak töltött, és nem csinált semmit. Bevittem a szervizbe a gépet és az ott lévő fiatalember bekapcsolta, és megnézte, hogy mi baja van. Ajánlott egy windows 10 újratelepítést, és egy belső hűtő tisztítást, mert nagyon meleget fújt folyamatosan a gép.
Délelőtt vittem be hozzájuk és aznap délután már telefonáltak is hogy mehetek a gépért mert elkészült.Nagyon örültem neki, hogy ilyen gyorsan készenlett, így apukám este már tudta is használni. Átvételkor bekapcsolta a gépemet és megmutatta, hogy mit csinál rajta.
Az árral is nagyon meg voltam elégedve, mert szinte fele annyiért csinálták meg mint egy évvel ezelőtt egy másik szervizben.
Ha nem számít reklámnak kiírnám ide a címüket, tényleg csak ajánlani tudom őket, nem úgy mint azt a szervizt ahova ő előttük mentem, mert azok csak lehúztak engem.
Nehezen járok ezért külön örültem, hogy közel van a mammuthoz.
A nevük csalogány laptop szerviz, és a csalogány utcában vannak a shell kúttól nem messze.
-
puhoska76
tag
válasz
puhoska76 #154 üzenetére
Visszavitettem futárral 3 nap után hívom őket megkapták e meg ilyesmi ,megkapták mást nem tud mondani.Oké rendben másnap délután hív egy futár hogy csomagot hoz.....nem is értettem nem rendeltem semmit.... hát jött vissza a tab ,azt se kérdezték meg személyesen megyek érte vagy hogy szeretném átvenni símán csak visszaküldték futárral.Lényeg megjavították de azért szólhattak volna hogy szeretném átvenni,lényeg az soha többé velük semmit sem javíttatok.
-
puhoska76
tag
ITECH SZERVIZ vállalta hogy pofára ejtett lenovo yoga 3 tab kijelzőjét cserélik 27500ft plussz 4-6hét.Egy hónap után rátelefonáltam illetékesre,tudatta nincs még alkatrész,oké rendben majd lessz.2 óra mulva csörgetnek "megjött" az alkatrész másnap lehet érte menni.Igazsághoz hozzá tartozik első hívásomkor nem tudtak felvilágosítást adni mi van a tab-al azt mondta utánna kell nézni mert igy nem tudja...Lényeg a lényeg futárral kértem kiszállíttatni meg is jött csomagolás sértettlen .Tab bekapcsolt állapotban érkezett próba, semmit sem érzékel oké lehet a védő fólia,levesz letakarít spec törlőkendő ugyan ez kikapcsolni nembírom ujraindítani sem érzékelés nulla.Felhívom őket hogy hát ez nem jött össze válasz náluk működött felvétel van róla biztos a futár dobálta......vagy a törlőkendő tette tönkre........
Hivjam a futárszolgálatott ők a hibásak.Jelzem embernek 6 hónap garit vállaltak tabot küldöm nézzék meg válasz náluk jó volt futárszolgálat a hibás.Jelenleg itt tartok holnap fogyasztóvédelem és meglátom mi legyen,senkinek sem ajánlom őket!!!!
-
Sukta 95
aktív tag
üdv!
Van egy asus k501l gépem, amelyen észrevettem a napokban, hogy melegszik állandó használat során ,a szokásosnál jobban a hőfök az aida szerint 80 fok körüli. levettem a hátlapot és megláttam, hogy nem egy az egyik hűtőventillátor. Lehetséges, hogy az egyik a dedikált kártyáé és azért nem megy alaphelyzetben? (most tesztelem, hogy elindul-e) esetleg valaki tud rá megldást? vagy debrecenben hozzáértőt, rövid határidővel?
köszi!
ui: másfél éves a gép, ha jól emlékszem 2 év garancia van rá, raktam már bele sajátkezüleg ssd-t, ennek ellenére visszavennék garanciába? (bár, amennyiben könnyen javvítható, nem nélkülözném hetekig a gépet, inkább megcsináltatnám vkivel heylben..)
szerk.: tárgytalan, beindult a másik is
-
SzaboZE
addikt
válasz
bobalalexand #151 üzenetére
És mennyit fizettek? Mert ha egy gép árát, akkor kb nemmindegy?
-
bobalalexand
újonc
Hallott már valaki ilyenről? Alaplaphibás lett a gépem 1,5 évesen, sosem volt javítva, elvitte a lakásbiztosító, visszakaptam és fizettek. Azt mondták,hogy javíthatatlan. Most el akartam adni alkatrésznek egy szervízbe, ahol közölték, hogy ennek az alaplapja már többször volt javítva és az LCD is pixelhibás, ez nem az eredeti gép, a kijelzőn sincs rajta az ACER matrica,stb.. Állítólag szerintük megesik, ha úgy gondolja a biztosító, hogy már nem csinálja meg a gépet az ügyfél, kiveszi azokat az alkatrészeket, amiből még pénze lehet máshol, RAM,stb. ezért érdemes lett volna felmatricázni, mert ez nem egyedi eset, de ezt már nem tudom bizonyítani. Valakinek van ötlete, vagy hallott ilyenről? Köszi, a biztosítónál azért teszek egy panaszt a ,szakemberre" szerintem, hátha más is tett már és hihető
-
ondine
csendes tag
válasz
szebbvilagot #145 üzenetére
Bár nem mostanság született ez a poszt, de a személyes tapasztalatom alapján mondhatom: sok minden nem stimmel a honlapon feltüntetettek közül.
1. A 6 hónap garancia videókártya javítás esetén nem 6 hónap, hanem úgymond korlátozott garancia, ami 1 HÉT!!! Az én gépem 37.000 Ft-ért javították ezzel a hibával, "szerencsémre" 6 nappal később újra meghibásodott, így még a korlátozott garanciaidőn is belül voltam.
2. A honlap szerint a futár költsége nem az enyém akkor, ha meg tudják javítani a gépet. Nos, nekem kellett a futárt fizetnem mindkét alkalommal, tehát a 37.000 máris 43.000 Ft lett. Amikor rákérdeztem telefonon, a fiatalember csak annyit tudott mondani, hogy háááát ő nem tudja, mi szerepel a honlapon, azt nem ők kezelik, de megkérdezte a kollégát és az azt mondta, hogy nekem kell fizetnem a futárt minden alkalommal. -
Dédé93
csendes tag
Asus X554LJ a notebook-om típusa, mindig Asus párti voltam a régebbi specifikaciójuk (K53SD) még anyagból volt , 2016 -ban meg műanyagra ,meg minél könnyeb anyagokból készül ami nem bír annyit. Előző nulla szervízeléssel tökéletesen működött (3 évig) --> Az új 1 év és problémák sorozata jön elő
Problémák ,hibák:
- wi-fi térereje, egyre kevesebbet fog be , ledob (idegesítő)
Nem szoftveres probléma megjegyzem
- akkumulátor mivel beépített az egész egy nagy rakás sz... akkumulátor tartalma szigóruan monoton csökken.
Ezt se tud cserélgetni hanem egyből szervíz!
- Touchpad , na ez kritikán aluli két hónap használat után kopott ,besüllyedt és rosszul érzékelt ,pontossága romlottPozitív viszont:
- Garancia van rá 3 év ,kötöttem rá 1 éves pixel garanciát, de azt nem is kellett használjam. (Ha nem sajnálod rá a pénzed akkor megéri ,egyszer megszívtam egy Acer tablettel 2 hét múlva vettem észre a pixel hibát, nem cserélték ki, nem érte el a törvényi szabályozás szerinti minimum hiba számot , ami után teljes LCD csere van)
- mindent kicseréltek rajta amire panaszkodtam, részletesen átvizsgálták igaz alkatrész függő ,de számítsatok ilyen 2-20 napra -
BaLee
addikt
Adott egy Lenovo Yoga 2 Pro laptop, amit Ausztriában vásároltak így a magyarországi 3 év garancia helyett 2 évet adtak rá de a lényegen szerintem ez sem változtatna.
Augusztus elején megrendeltük a szervizt, jó 1 hét volt mire kijöttek, a futár nyugtatott, hogy 1-2 héten belül visszakapom, mert ez többnyire "így szokott lenni".
Eltelt jó 1.5-2 hét az ajánlatig. Fizetős ajánlat, én úgy vettem ki hogy alaplap csere. Jó drága (~100k) de a laptop árához képest (~300k) még pont a belefér kategória. Megrendeltük.Vártunk 2 hetet, érdeklődtünk -> Alkatrészre vár a gyártótól.
Hetente érdeklődtünk, ugyanez a státusz.
Az szerviz rendelő e-mail augusztus 2-án ment el, most szeptember 27 van és a válaszuk, hogy az alkatrész sajnos a gyártónál sincs raktáron így nem tudnak semmit sem mondani, hogy mire várható.Azért írtam az elején, hogy lényegtelen, hogy garanciális vagy fizetős, mert ha garis laptop lenne szerintem ugyanitt tartanánk.
Ezzel elérték, hogy bár nagyon szimpatikusak a Lenovo termékei, de nekem Lenovo telefonom ill. notebookom nem lesz többet amíg ilyen a szervizük.
Adatok:
-Lenovo Yoga 2 Pro
-nem kapcsolt be, csak villogott a billentyűzet, majd jó 20-30 perc után indult csak el
-fizetős javításra adtak ajánlatot ez is lett megrendelve
-TMX Mobile Solution Szerviz Kft. -
otps
aktív tag
Sziasztok! Keresek megbízható embert, aki meg tudja javítani a kicsit régebbi, X sorozatú, még 4:3-as képarányú ThinkPadem és garanciát is vállal rá. Ja, első körben csak arra vagyok kíváncsi, érdemes-e. Nem indul el, fogalmam sincs, mi van. Köszi!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Személyeskedésnek és reklámoknak nincs helye a fórumon!
-
artiny
őstag
Laptop feher kepernyot ad, ha ki van hajtva tobb mint 90° kal, ha kb olyan 70-80° kozott van akkor vissza jon a kep, mi lehet a baj?
ugy ertem a kabel csere kene benne, vagy teljes kepernyo rossz?
acer aspire s3megj.:
ugy mint a kov. videoban:
https://www.youtube.com/watch?v=CVJOrVPzAI4ha alltiom a kepernyo fenyerejet akkor sotetedik/villagosodik
-
Toxic
tag
Üdv.. Van egy packard bell tj75 notim.. Este kikapcs,reggel már nem kapcsolt be.. Tudtok egy korrekt szervizt Bp-n ? Nem szivesen adnám oda mükedvelöknek.. Hálás köszönet
-
otps
aktív tag
Tehát aki már szívott, az nyugodtan írja meg ide, de 'pre-sales' kérdést ne ide tegyek fel, hova tegyek fel?
Jól értem? Köszi!
-
otps
aktív tag
Bocs a krossz-posztért, hátha itt érdemesebb megkérdeznem a kérdésem, mint a Mac topikban:
Egy új Mac Minibe szeretnék SSD-t tenni. Ha nem magam szeretném csinálni (vagy csináljam magam? Az iFixit azt írja, moderate nehézségű; ugyanaz az ifixites szerszámkészletem amúgy van), hova vigyem Budapesten, hogy ne járjon garanciavesztéssel*, mennyiért teszik bele?
(OFF, de légyszi ne akadjunk le a garancián, koncentráljunk a lényegre, a cserére: *Az én jogértelmezésem szerint, ha valami más baja lesz később a gépnek, aminek köze nincs az SSD-hez, pl. alaplap, az SSD beépítés nem jár garanciavesztéssel, hiába gondolja azt esetleg az Apple, fogyasztói jogászok nyugodtan javítsanak ki.)
Illetve a follow-upom a Mac topikban, ezen se akadjunk le.
* A Mac Mini lényegében egy notebook billentyűzet, touchpad és képernyő nélkül.
-
otps
aktív tag
Nagyon egyszerű rutinkérdés: notebook belső tisztítása, hőpasztázás (minőségi anyaggal). Hol csinálják jó, mennyit érdemes fizetni érte? Nem én akarom csinálni. Budapesten. Tapasztalatok?
-
exxonuser
csendes tag
Az én történetem annyi, hogy bevittem Zuglóban egy szervizbe (itt hirdetnek amúgy a ph-n) a gépem mert törött volt a kijelző zsanér és keret. Azt mondták, hogy ezt nem lehet megcsinálni, gondoltam megkérdezem, hogy máshol érdemes-e megpróbálni. Az volt a kicsit nagyképű (így utólag nem is kicsit) válasz, hogy ha ők nem tudják akkor senki sem!!!
Mivel nem is volt az első helytől túl messze és jókat olvastam róluk, átvittem a doctorhouse szervizbe (http://www.dhlaptopszerviz.hu), ahol gondoltam még egy próbát megér a dolog, és milyen jól tettem, 3 nap múlva visszakaptam a gépem a preciziós hegesztéssel javított zsanérral és fél év garival, azóta is tök jól lehet nyitogatni
Ennyit a másik helyről... -
Gery355
csendes tag
Sziasztok!
Acer notebookom kijelzőjének a háttérvilágítása romlott el. Csütörtökön vittem be a szervizbe, hétfőre kész is volt. 6 hónap garanciát vállaltak a javításra. A hibajelenség okának LCD kábel hibát jelöltek meg, 24200 forintomba került a szerviz, amit személy szerint sokallok, bár nincs viszonyítási alapom, hogy mennyi az anyagköltsége egy ilyen munkának. Az átvételről elismervényt kaptam, ami egyben a garancia is. A munkával teljesen elégedett vagyok, csak ajánlani tudom a szervizt.
Szerviz adatai:
ITECH szerviz (laptopszerviz@gmail.com)
1074 Bp. Alsó erdősor u. 3. -
m4tyik4
csendes tag
Üdv mindenkinek! Egy igen pozitív tapasztalatom szeretném megosztani veletek ami a hivatalos Asus szervizben történt meg velem. Rendelkezem egy Asus UX305-ös ultrabookkal és egyszer csak gondoltam magát ez a csoda és se kép se hang. Nem bootolt be, és már az bekapcsolás utáni Asus feliratnál kifagyott. Egyből be szervizbe, ezt történt csütörtökön, és már rákövetkező hétfőn reggel kaptam az e-mailt hogy lehet átvenni. Alaplap is kijelző modul csere. Mivel tavaly nyár elején jelent meg a laptop gondoltam nem sokan vittek vissza még hibával ezért biztos nem lesz cserealkatrész, és rendelni kell. Mikor beadtam én is számoltam rá kb 2-3 hetet de meglepett. Nem volt semmi extra garancia és hasonlók. Személyesen vittem be és hoztam is el. Szóval ez egy pozitív történet
-
Rruuer
senior tag
hello él még ez a topik?
-
metaljesus
csendes tag
Sziasztok,
Néhány hónapja találtam rá erre a fórumra, és többen említették már a DoctorHouse szervízet, akikkel végül én is nagyon meg voltam elégedve.
Még néhány évvel ezelőtt a feleségem kapott egy új laptopot a Lenovo Edge szériából. Hogy a gyenge konstrukciónak, vagy valami másnak köszönhetően történt, nem tudom, de 2014-ben eltört a monitort az alaphoz kapcsoló zsanér. Ez abban nyilvánult meg, hogy a monitor felnyitása és lezárása esetén az alsó keret gyakorlatilag szétnyílt.
Mivel már nem volt garis a gép, írtam egy rakás szervíznek (legalább 8-nak), hogy mi a probléma (képekkel), és kértem árajánlatot a javításra. Volt, aki jelezte, hogy csak bevizsgálás után tud ajánlatot adni, ami persze, ha végül nem náluk javíttatom a gépet, akkor 4000 forint. Emellett egészen elképesztő levelek jöttek, alsó hangon 40 eFt lett volna a javítás (alsó keret csere + felső keret csere + munkadíj + anyámkínja), de volt ahol az 55-t is elérte. Úgy döntöttünk, hogy ennyiért nem éri meg, azóta használtuk inkább mindketten az én laptopom.
Majd amikor itt láttam a DoctorHouse szervízet, gondoltam teszek egy próbát, és nagyon megérte.
A korábbi ajánlatok töredékéért megjavították a gépet mindössze pár nap alatt (pontos összeget direkt nem mondok). Hogy pontosan mit csináltak vele, azt nem tudom, de tőlem akár epoxigyantás sufnituning is lehet, teljesen jól működik és fél év garit is adtak rá.Szóval csak ajánlani tudom.
Így nézett ki egyébként a gép javítás előtt:
[link] -
Orlin
addikt
Laptop: Asus K53ta
Hiba:Alaplap.Rendszer telepítést nem fejezi be,kilép hibával
Garancia típus: Nincs.
Szerviz:LaptopGuruEgy hónapja írtam,hogy Laptopguru szervizbe viszik a notebookomot.Már most másik notebookról írok,így sajnos azt nem tudták megcsinálni.Alaplap hiba volt és 5 éves noti.De azért mehetett volna még.
Pár éve már náluk tisztíttattam és akkor nagyon pozitív tapasztalatom volt.Folyamatosan informáltak,hogy mikor lesz készen stb.
Most is írtam nekik egy levelet amire nem nagyon reagáltak,de mivel elsőre megvoltam velük elégedve vettem a fáradságot és facebook oldalukon is felvettem velük a kapcsolatot.Már itt kicsit húztam a számat,de gondoltam eddig nem csalódtam bennük.Biztos elvannak havazva azért nem reagálnak.A notebookot el is vitte a futár,majd pár nap múlva írtam nekik,hogy mi a helyzet.Írták hogy alaplap hiba van javítják,ha tudják.Utána csend több napig.Majd megint pár napra rá írtam neki,hogy mi újság.Erre írták tesztelés alatt van a gép "működik",de kisebb hiba lépett fel az usb csatlakozóknál.Itt már furcsálltam mert eddig azokkal nem volt semmi gond.Ez volt pénteken délután.
Eltelt a hétvége én reménykedtem.De mivel nem akartam a nyakukra járni mindig,gondoltam várok és hétfőn nem írok,hogy mire jutottak.Úgyis írnak/hívnak,ha van valami pozitív vagy negatív fejlemény.Eltelt 2-3 nap.Semmi.Szerdán írtam nekik egy levelet.Semmi reakció.Majd csütörtökön és pénteken is ment egy levél.Semmi.Még csak válasz sem.Pedig azért eddig kegyeskedtek reagálni legalább.Pénteken mivel már megunta felhívtam szervizt és végre valami telefonos nő megmondta,hogy nem tudják javítani.Persze gondolom ez már múlthét pénteken kiderülhetett vagy esetleg hétfőn,de sem nem írtak sem nem hívtak vagy válaszoltak a leveleimre.Kicsit/nagyon az volt az érzésem amikor rájöttek,hogy nincs pénzük a javításban szartak a fejemre.Ami igazán botrányos,hogy,ha nem hívom fel őket nem megyek saját magam a dolgaim után még talán ültek volna rajta pár napot.Úgy,hogy közben nekem nincs itthon másik gépem és a netes dolgaimhoz okvetlenül szükséges a notebookom.
Összességében én nem ajánlom őket senkinek.Nem azzal van a bajom,hogy nem tudták megcsinálni mert ez benne van a pakliban.Hanem azzal,hogy hülyének néztek és nem is törődtek velem.A notebook vissza is került,de plusz adalék,hogy amikor elvitték még be lehetett kapcsolni boot-ig el lehetett jutni.Most úgy került vissza,hogy be sem kapcsol már.Tudom,hogy rossz maga a notebook és már ez miatt nem akarok cig*nykodni.
-
pkollar
tag
A 32 Gb kicsit karcsu a windows 10-hez, de egy 32Gb microsd-vel elég normálisan lehet használni.
-
pkollar
tag
Odys Trendbook 14 paraméterek:
Négy mag 1,83 Gh,
2 Gb ddr3,
32 Gb flash Hdd,
10000 mAh aksi. -
pkollar
tag
Odys Trendbook 14 -röl van valakinek tapasztalata?
-
horakor86
újonc
Hp 8440p megöregedett, alapvetően kijelzőhibával vittem be (alsó részen egy széles csíkban nincs kép) és ha már ott voltam más zavaró hibákat (tisztítás hiánya miatti túlmelegedés, beragadó touchpad gombok) is megcsináltattam.
A gép 2014 végén került hozzám, off lease felújított DLS gép 1 év normál + 1 év vásárolt garanciával. A garancia a Bp.-i Reworks Szervíz Kft.-hez szól http://display.hu
Tegnap kaptam vissza a gépet a szervízből és két hete vittem be; két körös javítás volt. Az első kör nagyon flottul ment, 3 munkanapon belül kicserélték a kijelzőt, takarítottak-pasztáztak és a touchpad gombokat is kicserélték; ha ez lett volna a vége a sztorinak akkor tényleg csak jót tudnék mondani róluk. Sajnos a kijelzőcsere az első körben úgy lett megoldva, hogy nem panel csere történt, hanem egy az egyben átszerelték rá egy másik gép teljes felsőrészét fedlappal, zsanérral mindennel együtt; na ezen a kijelzőn volt min. 5-6 fekete pixelhiba, normális fényerőtartományban sistergett az egész és a zsanérok is lötyögtek. Az összeszerelés sem sikerült jól, a tisztítás és a touchpad csere viszont igen. A rongy kijelző miatt újra beadtam hozzájuk a gépet és második körben 1 hét alatt rendesen megcsinálták, az új kijelző kifogástalan, a zsanérok szorosak, és visszarakták az eredeti felsőrészbe amibe először bekerült hozzájuk. Rendesen összeszerelve kaptam vissza.
-
Orlin
addikt
Elromlott Asus K53 TA notebookom.Most vitte el a futár a LAPTOPGURU-hoz Budapestre.Nem lehetett rendszert telpíteni egy kék halál után.Azt monták valószínűleg alaplap hiba.A venti is elég hangos azt is lehet cserélni kell.(Kattog)
34 000 csak az alaplap,ha az a hiba.Kíváncsi leszek.Majd írok a fejleményekről! -
szebbvilagot
csendes tag
válasz
donjohnson #55 üzenetére
Naponta javítok töltőket, tápokat, nem akarok senkit sem védeni, de nézzük csak akkor hogyan is megy egy töltő javítás. Hibajelenség: cicereg. Ez elektronika hiba, tehát ehhez szét kell szedni a töltőt. Ragasztva van, nem csavaros, többségében még belül is ki van öntve, tehát csak roncsolással lehet. Ha nem lehet beszerezni hozzá alkatrészt ( trafó, tápfesz vezérlő ) akkor sajnos valóban nem javítható bárhová viszi az ember.
Töltő javítással egyébként szinte senki nem foglalkozik, pedig az elképesztően gyenge minőségű utángyártott töltő vásárlása helyett a gyári megjavítása a bölcsebb választás.
A http://www.laptopszerviz.org/ vagy http://www.szamitogepszerviz.info/ egy régi jól bevált elektronikai szerviz.
20 éve foglalkoznak javítással: TV, laptop, tablet, PC, nyomtató, monitor és egyebek.
Felkészült és nagyon korrekt szerviz! -
teddysnow
csendes tag
Sziasztok, én a tapasztalatomat szeretném megosztani veletek egy szervizről Budapesten.
Nem a javítási időről, vagy, hogy gyári szervizbe ment-e, hanem egy adott szervizről.Laptop: Dell Vostro 3500
Hiba: belső tápegység áramköri probléma, a gép nem kapcsol be, a bemeneten rövidzár volt tapasztalható.
Garancia típus: Nincs.
Szerviz: laptopszerviz.com, azaz Advansys Notebook Szerviz Kft.
Megjegyzés: Már amikor bevittem a gépet a szervizbe gyorsan átnézték: az ügyfélszolgálatos megnézte a tápegységet, illetve a belső tápegység áramkört. Ő is zárlatosnak találta.
Hamar jelezték, hogy megtalálták a hibát, majd pár nap után kész is lett. Kb 25e volt a javítás, kértem egy teljes kitakarítást újrapasztázással együtt, mert asztalon alátét mellett is könnyedén 60-65 fokos proci-vidkari.1-2 hónap múlva azonban használat közben újra előjött a hiba, egyszercsak kikapcsolt a gép, a fenti hiba volt újra tapasztalható.
Visszavittem és garanciában javították. Azt mondták, hogy korábban nem cserélt alkatrészek miatt jött elő a hiba.
Ismét pár nap után kész lett a gép. Azóta nem jött elő a hiba, de touchpad feletti egérgombok azóta nem működnek. Csak 1-2 hét múlva vettem észre, nem szoktam használni ezeket a gombokat.Ez nem kizárólag negatív kritika, mert gyorsak voltak és és az ügyfélszolgálat is korrekt volt.
De nem szívesen vinném vissza oroszrulettre a gépet.
A gép azóta is elég könnyedén, egyszerű internetezés, esetleg streamelt videó (nem HD) mellett is 60-65 fokra melegszik. -
Kvindicsi
újonc
SORRY
Itt folytatom... -
Kvindicsi
újonc
Üdv mindenkinek.
Van egy Toshiba Satellite Pro C870 notebook, amely a következő hibajelenséget produkálja:
Ha az akku eléri a 100%-os töltést és a töltő adapter-t nem húzom le a gépről, akkor a gép egy idő után kikapcsol; illetve újraindítja magát. Érdekesség a dologban, hogy akkus üzemmódban ez a hiba nem jelentkezik (Legalábbis az elmúlt 1.5 hét alatt).
Az újraindlások miatt először túlmelegedésre gondoltam. Mivel a gép már 2 éves és szinte minden nap ment, ezért szétkaptam és kiportalanítottam.
Sajnos a hibajelenség továbbra is megmaradt.
Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Mi lehet a hiba?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Asztalos klub
- Last Epoch
- Házimozi belépő szinten
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Latitude 5400 27% 14" FHD IPS i5-8365U 16GB 256GB NVMe IR kam gar
- XPS 15 9520 15.6" 4K+ IPS érintő i7-12700H RTX 3050 Ti 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T495 27% 14" FHD IPS Ryzen 7 PRO 3700U 16GB 512GB NVMe ujjlolv új akku gar
- Latitude 7450 14" FHD+ IPS érintő Intel Ultra 5 135U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billent Azonnal átvehető.
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R7 5700X3D 64GB DDR4 500GB SSD RX 6800 16GB Zalman Z1 Plus GIGABYTE 850W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB AIO Enigma XL Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest