Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz Tyrel #3 üzenetére

    Lehet, az már túl nagy arcvesztés lenne, de hatalmas pénzügyi mínusz mindenképp ahhoz, hogy az eddig még sziklaszilárdan kék színű felhasználói bázis is csökkenésnek induljon és az elpártolás felgyorsítsa a cég tönkremenetelét, de a részvényesek felé mindenképp kellemetlen volna ezt megmagyarázni....

    Eddig is bevett szokás volt, hogy bizonyos % alatt "csak garanciális csere és nem szériahiba" az adott probléma, így sokat spórolhattak a cégek, ha nem fordítottak kellő figyelmet a felhasználói visszajelzésekre és nem kezdtek el azonnal azok javára cselekedni, hiszen lehetnek olyanok, akiknél nem jelentkezik - számukra észrevehető formában - ez a hiba, vagy nem tudják, hogy ez a hiba oka és ezzel pénzt/extraprofitot hagynak a cég kasszájában - és továbbra is kitartanak a cég termékei mellett...

Új hozzászólás Aktív témák