Kisebb problémába futott bele az Intel a Vmin Shift Instability névre keresztelt, korábban elismert és beazonosított hiba kapcsán, ugyanis egyre többen küldhetik vissza az instabil Raptor Lake CPU-ikat, amelyeket a vállalat az ígéretéhez híven próbál is cserélni a garancia keretein belül.
Hirdetés
Mára viszont annyira sok lehet az érvényesítésre váró követelés, hogy a Santa Clara-i óriáscég elismeri a visszaküldött termék problémáit, de képtelen időben biztosítani a cserét. Erről egy Reddit bejegyzés is olvasható, amelyen belül az Intel hivatalos terméktámogatásának válasza is meg lett osztva.
(forrás: Towel4 Reddit) [+]
Fontos kiemelni, hogy az egyes területeken a garanciális ügyintézés eltérhet. Úgy tudjuk, hogy az Intel alapvetően allokál bizonyos mennyiségű készletet a várható problémák lefedésére, és ez régiónként különböző. A fontosabb országok prioritást kapnak, tehát jellemző, hogy az Egyesült Államokban a garanciális csere zavartalon lezajlik, máshol viszont lehetnek fennakadások. Ezek viszont hetek alatt megoldhatók. Jelenleg pusztán az lehet a gond, hogy az Intel alábecsülte a várható garanciális ügyek számát, így az egyes régiókra kevesebb, erre fenntartott készlettel készültek. Viszont a bejövő panaszokat elemezve ezekre reagálni lehet, így pár héten belül normalizálódhat a helyzet.