Új hozzászólás Aktív témák
-
Autókat nem lehet eladni a játékban.
-
-
Van egy SpeedHUNters nevű magyar NFS: No Limits facebook csoport.
Ha komolyabban érdekel a játék, akkor csatlakozz oda, mert ott aktivitás van, segítő tagok vannak, plusz rengeteg tippet olvashatsz a könnyebb haladás érdekében, például az Event-ek esetében is raklapnyi tipp, okosság van, hogy nulla arany ráköltés nélkül tudd megnyerni onnan az autót.
Ja és itt csak is legális dolgokra kell persze gondolni, semmi csalásra nem gondolok. 🙂
-
Én egész a játék megjelenése óta nyomom (kb fél év kihagyással), minden autóm megvan, elég nagy részük Tuned is és nem emlékszem, hogy mikor nem végeztem Rivals-ban hetet úgy, hogy az nem volt full 3S. 😁
Hajrá nektek, kitartás az kell ehhez a játékhoz!
-
válasz
Mr.Skyline #4587 üzenetére
-
-
Tudjátok, hogy reddit-en, játék frissítések után honnan lehet levadászni azt a táblázat féleséget, ami dátum szerint napokra lebontva megmutatja, hogy mikor milyen események lesznek a játékban?
Event-ek, rendkívüli All Access-ek, Speciális BP újrajátszhazó versenyek, stb...
-
válasz
Danny365 #4561 üzenetére
Áhh, volt közven majd' 1 éves kihagyásom, így csomó új autó például nincs is meg.
Leraktam a játékot, mert le alartam róla szokni, ami sikerült is, aztán új telefonom lett és kíváncsiságból rátelepítettem, megnézni, hogy hogyan fut és erre visszaszippantott.Nem is tudtam erről az új Asphalt játékról, köszi az infót!
Az biztos, hogy élvezetesebb és akciódúsabb (persze szebb is), de már nem tudok "sajnos" akkora überkocka lenni, mint régen, már nem kezdek újabb játékot, marad a No limits. :/ -
válasz
jojokka #4555 üzenetére
Igen, ezt én is észrevettem, hogy az a kettő lényegesen kevesebbet emel, mint a többi.
Ennek ellenére én mégis úgy csinálom, hogy ami kit-eket látok az Event store-ban, azokból az egész Event alatt bevásárlok 1 db-ot. Így van most jelenleg kit-em ecu-ból, nitróból és sebváltóból és ezekhez is veszegetem Store-ban a material-okat. De leginkább érdemes akkor nekem jelenleg a sebváltóhoz szerezgetnem material-okat.
Az úgy nem jó ugye, hogy hiába van az értékesebb főalkatrészekhez elegendő material-om, ha aztán azokat az utolsó pár napban már nem tudom beépíteni, mert nincs kit-em a lilásításhoz, aranyat meg nem annyira szeretek költeni kit-ekre.
De így is meg szokott lenni mindig az adott Event autó, vagyok mindemellett olyan kocka, hogy kellően felhúzzam az autót valahogy így is. :) -
Nagyon leleményesek vagytok ti, ebben tényleg van valami, hogy pl a Fiestát olcsón "újrahúzni" mindig. :)
Bár most így, hogy ilyen sűrűn vannak Event-ek, szinte azok a napi feladatok maguktól simán össze tudnak jönni.Remélem amúgy egyébként idővel visszább fog menni FM-éknál ez a mostani egymást követő folyamatos Event áradat, olykor érzem már, hogy túl sok időm megy el a játékra. :D
Felveszem a napi teendőkre a 6-os chapter Porsche versenyét is.
A nitrós misszióra meg csak az a megoldás marad, hogy minél hosszabb versenyeket játszogatunk újra (pl későbbi Boss versenyek, a 650S kivételével, az rövid) és közben figyelni, hogy a nitró lehetőleg ne legyen sokat telitöltött állapotban. :)
-
Azt a chapter 2-esetet én is fogom akkor majd csinálni, köszi!
Bevallom 1-től 10-ig nem is nézegettem a versenyeket a csekélyebb, ládákból szerezhető pénzjutalmak miatt, de végülis pénzt már amúgy sem annyira kell gyűjtenem a 16,5 millió mellé.Múltkor szórtam 300ezret 20ezres láda nyitogatásokra is a legendary material-ok végett.
Még ezzel kapcsolatban is érdekelne hogy ilyenkor, ha kidob egyszer egy legendary material-t, akkor akár rögtön vehetjük továbbra is a 20-as ládákat vagy valamennyi időnek el kell azért telnie, hogy újra szerezhető legyen ilyen úton legendary material? -
Gondoltam rá, hogy a missziók közül, mivel talán az "airtime" féle tud a legkevésbé haladni, arra külön is oda szeretnék figyelni és lehetőleg Airborne versenyeket is ismételgetnék a mindennapi kampány versenyek újrajátszásakor.
Eddig két ilyen versenyre szoktam figyelni. Egyik a BMW M4-es boss verseny és a Lotus Exige BP-s verseny (ez utóbbi azért jó pluszban, mert még nem 8 csillagos az Exige-m).
Van még valaki, aki hasonlóképpen gondolkodik és szintén szokott ugratgatós versenyelet is újrajátszani?
Ha igen, ki melyik versenyeket szokta ismételgetni? :) -
Ok, továbbra is csinálom a Huayra 8 csillagozását, párhuzamosan a material-ok gyűjtésével, viszont aranyat továbbra is elsősorban a LaFerrari 8 csillagozására teszek még félre, ezek a Special Event autókhoz elérhető, aranyért láda nyitogatás téma valahogy továbbra is riaszt a zsákbamacska jellege miatt.
-
válasz
Olipapa #4533 üzenetére
Éééértem, köszönöm!
Akkor nem fogok scrap-elgetni többé, max csak a nagyon common alkatrészeket.Illetve gondolom csak a Sport, Super és Hyper autók számítanak ebbe ez egészbe bele, hogy csak azok legyenek Tuned-ek.
Szerencsére A Huayra kivételével minden karrier autóm 8 csillagos már, így leginkább már csak material-okat kell farmolni. -
Ennél a Tuned/Mechanic témánál korábban szóba jött, hogy függ attól a Tuning pont (még csak látatlanban írom, nincs még Mechanic szintem), hogy mennyi autónk van a garázsban.
Attól is függ továbbá, hogy mennyire táposak az autók?
Csak mert egy ideje úgy vagyok már, hogy mivel csak pár kiszemelt autót szeretnék tápolni, folyamatosan ürítem a raktáramat scrap pontokért, de ha számítana majd később a Tuning pontokba az autók PR száma is (nem cska az autók mennyisége), akkor inkább olyan autókat is fejlesztek, amiket egyébként nem tervezek, ahelyett, hogy "scrap-elném" a feleslegesnek vélt material-okat. -
Közben láttam, hogy elég körülményes az, hogy azt a 6 különböző dolgot beszerezzük, annyit nem ér nekem az a napi 4 arany.
Videókat biztos nem fogok nézni érte.Ha hasonlóképp működne a Black Market, mint amilyen az Event Market szokott lenni, akkor úgy teljesen oké lenne. De emlékszem, hogy régebben is olyan volt a Balck Market, hogy hosszú órák után frissült a tartalma.
-
Értem.
Ti egyébként szoktatok foglalkozni ezzel az új napi feladattal, hogy 6 különböző valamit kell venni Black Market-ből és kapunk 4 aranyat?
Régebb óta eléggé berögzült, hogy az ottani árak miatt nagyon mellőzöm azt a Market-et és helyette kifarmolom magamnak, ami kell, de végülis közben kiderül, hogy nem tudok mit kezdeni a pénzzel, jelenleg is van 13,5 millióm, amit nagyon spórolósan is tudok már költeni, mert azok az autók, amiket fejlesztenék jelenleg, azokhoz elég lassan gyűlik alkatrész, szóval lehet elkezdem, hogy minden nap megveszem a 6 különböző, legolcsóbb material-t és kész.
Mert az arany meg határozottan jobban kell, mint a pénz (ez általában is így szokott lenni).Gondolkoztam ezen a fentebb említett reklám nézési trükkön is, de az elrettent, hogy reklám nézés után mindig újra kell csatlakoznia a szerverhez, az olyan kizökkentő és egyáltalán nem smooth.
-
Köszi az infókat!
Amúgy Venom GT behúzva!
Ha a következő Event-en olyan autót választunk, ami már megvan, akkor lenullázza az autónkat?
Végződhet-e úgy az Event, hogy gyengébb lesz az autónk, mint amilyen volt?Ha az Event-et elveszítjük, ugye nem bukjuk az autót?
-
Jaaaa, valamiért a hozzászólásom első részét el is felejtettem idő közben.
Engem ez a két friss autó addig tuti nem fog érdekelni, míg 8 csillagos nem lesz a LaFerrari, arra spórolok minden aranyat. Belátható időn belül már el is tudnám érni ezt a célt, míg az újak lehet csak jövőre tudnának 8 csillagosak lenni, az arany spórolós tempómban.
-
Jaaa, szóval amikor nagy ritkán kiad egy All Access-t, akkor ha napközben letolod az egészet, akkor aztán éjfélkor újra frissül a komplett All Access? A sima, adott napi Tuner trials napok nem szoktak.
Ha az All Access-nél mégis így van, az úgy elég durván hangzik.
Az utolsó bekezdésedet sajnos nem értem, hogy az All Acces hogyan kötődik a Venom és a One:1-hez.
-
"Ilyenkor honnan lehet majd plusz BP-ket szerezni?"
Onnantól majd Isten (de leginkább a FM csapat) jóindulatán fog múlni, hogy évenként hány pár alkalommal dobnak majd hozzá lehetőséget jó sok aranyért vagy BP csomag (szerintem ez a jobbik) vagy pedig arany ládák (ez ugye kicsit zsákbamacskás dolog) segítségével. Olykor talán olyan is lesz, hogy kijelölnek néhány napra néhány adott versenyt, amin az eddig szokott material-ok mellett, az adott járgány BP-it is ki lehet valamekkora eséllyel fogni.
Más...
Ti is alkalmazzátok Eventekkor azt a "trükköt", hogy ébresztőt állítottok be, mondjuk 11:55-re és ilyenkor indítva a játékot (feltételezve, hogy 11 órától még nem volt elindítva a játék) egyszerre két alkalommal bele tudtok nézni a friss Event store-ba? Ugye onnantól 5 perc múlva újra frissül, 5 perc pedig ezt a játékot elindítva semmi idő.
Aztán rá pontosan két óra múlva megint ébrésztő állítás. -
Szia!
Ez csak az a szerverleállás, amiről elvileg mindenki értesült is az elmúlt napokban (én értesültem).
"NFSNL will be undergoing service maintenance for approx. 90mins today at 6:30pm AEDT / 7:30am UTC / 11:30pm PST. During this time, players will be unable to access the game."
Tehát ha elég kávét ittam és jól értelmezem, 10 órától már újra lehet majd próbálkozni a játék elindításával.
Szomorúbb, hogy állítólag kompenzálás nem fog majd járni a szerver leállásért.
-
A mai napból a 4., rush hour versenyt érdemes újrajátszogatni, ~3,8k-t lehet verseny alatt összeügyeskedni.
Ezt a versenyt egyelőre úgy tűnik, hogy a későbbi napokban is újra lesz érdemes játszogatni, ugyanis ismételhető verseny.
-
A mai napon meg a 2. versenyt érdemes folyamatosan újratolni.
-
Tényleg, pedig tudtam is korábban, hogy az event restore az azt jelenti valójában, csak közben kiment a fejemből.
Olyan feltételekkel meg nem fog bizony mozgatni a vásárolható All Access Pass. Azért kicsit sokallok 250 gold-ot rá...
Elég lesz a vasárnapi ingyenes lehetőség is, spórolok jnkább aranyat az olyan lehetőségekre, mint amik már korábban is voltak, hogy 1-2xxx aranyért adott autóhoz rengeteg BP.
Az olyan éri meg nekem inkább (főleg ha megint LaFerrari-hoz fog adni, a legutóbbit sajnáltam, mikor 2200 aranyért adott hozzá 60 BP-t, csak nem volt elég aranyam még akkor).A mechanikal meg még fogalmam sincs, hogy hogyan működik, az a bajom, hogy a hiper kategóriából akarok elsősorban kimaxolni autókat (Köenigsegg vagy LaFerrari), ami így, hogy ennyi szkennert kellene összevadásznom, kb tavasszal lesz valamikor.
-
Nem sokat veszítenek Car Series szempontjából azok, akiknek nem sikerült megszerezniük a One:1- et, hiszen ugyanaz a Car Series vihető lesz majd a Hennessey Venom-nal is, ami így látatlanban is erősebb járgány tud majd lenni gondolom.
Elég sűrűn vannak most event-ek, másfél napunk van pihenni, míg nem kezdődik a Venom event.
Kicsit érdeklődnék is...
VIP 3-tól ad olyan lehetőséget a játék, hogy napi egyszer lehet venni All access pass-t. Ennek milyen ára van? Gondolom aranyért lehet venni.
Valamint mit jelent az a további VIP extráknál, hogy "Event Restore"?Gondolkodom, hogy mivel egész szünidő alatt nem voltak hajlandóak akciózni a monthly gold-okat, "megajándékozom" magam egy 30 napossal most és akkor örökké VIP 4-es leszek legalább. Ha már enynit játszok ezzel a játékkal, megérheti talán.
-
Olyan, mintha nem eléggé tesztelték volna a versenyeket ennél az utóbbi event-nél...
Az airtime-os versenyek eddig is mumusok voltak nekem, mert driftelés közben sokszor mellé visz a sín, miközben az ugratót céloznám meg, így könnyen ki lehet hagyni az értékes ugratókat, de legtöbb versenynél végülis nem okozott most problémát.... viszont!
Ha jól emlékszem az utolsó napon volt egy olyan, hogy a kritérium 2,1 másodperces airtime volt, összesen 3 darab ugratóval. Na azt kétszer próbáltam, mire harmadik próba helyett inkább skip-peltem arannyal. Elkaptam mind a három ugratót, egyiknél direkt falhoz is csaptam közben az autót és úgy sem lett meg a 2.1 másodperc...
Egyéb pályákon meg az sem volt baj, ha több ugratót is kihagytam (itt nem egymás melletti ugratókra gondolok persze). -
válasz
jojokka #4470 üzenetére
Szerintem nem abban kételkedett, hogy átváltódik-e sima cash-be vagy nem, hanem hogy a felfarmolt pénzből is tudna-e maradni.
Én biztos, ha maradna a legutolsó verseny előttre kb 100ezer pénzem, akkor egy centet nem nagyon hagynék belőle, hanem mindig frissítgetném 1000 pénzért az áruházat, hogy a maradék, hiányzó material-okat beszerezzem.
Szerintem badarság arra pályázni, hogy minél több maradjon, hogy sok tudjon sima pénzre váltódni. Nem lenne sok az összeg ahhoz képest, hogy napi BRR versenyeken is hasonló összeget be lehet zsebelni bármelyik nap.
-
Erre nem is gondoltam, hogy direkt elveszítsek versenyt, de végülis jó taktika tud lenni tényleg, pénzfarmos versenyeken!
Egyébként ti is katasztrofálisan teljesítetek az új BRR versenyeken?
Ez a civil forgalom nagyon nem kellene versenyek alatt, legtöbbször mindig tarolok 1-3-at versenyenként, mert ezeket a pályákat olyan szempontból nem ismerem még, hogy hol éri meg driftelni és hol nem. Mikor drift közben visz a sín és egy kanyarban hirtelen elém kerül egy civil, esélyem sincs kikerülni.Az új pályák se nagyon kellettek volna így, hogy minden ellenfelem úgy megy rajtuk, mintha már fél éve ismernék azokat a pályákat.
Nem akarom elhinni, hogy én vagyok most ennyire fogyatékos a 7 csillagos LaFerrari-mmal, de ez ha így megy, akkor még elég sokáig Icon I-es maradok...
Civilek nélkül már szerintem Icon II-es lennék. -
De jó, BRR-ben 7 csillagos LaFerrarival is lehetséges eljutni a legmagasabb, Icon III-as rangig.
Ráadásul még a part-ok is csak sárgák (mindegyiknek a legközelebbi fejlődése viszont már fekete lesz).Legalább nem kell magamat gyötörnöm, hogy még tovább fejlesszem az autót mihamarabb, de persze még így is fejlesztem addig, amíg csak engedi az autó csillag szintje.
Top 200-ba kerülni ráadásul ugye még "hipermax-tuned" csúcs géppel is vérkockának kell lenni, szóval legalább az sem annyira motivál. -
Hát jó, TP-s LaFerrari...
Nekem jó sokáig még csak 7 csillagos lesz és így fogom a BRR-eket csapatni, az Icon III már most látom, hogy gond nélkül meg lesz vele.Arról nem is álmodok, hogy belekerüljek a top 200-ba. Az járna amúgy valami extra jutalommal?
Megszereztem ma én is BRR-ben 15 db P1 Bp-t. Szerencsére a P1 nem fog annyira motiválni, mint a LaFerrari, reddit-en olvasott vélemény alapján eléggé hasonló jellegű a két autó.
Innentől amúgy BRR szezon zárásig jól gondolom, hogy egyedül csak a napi szponzor események pénzjutalmaiért érheti meg még folytatnom a versenyeket és semmi másért? Mondjuk Icon III-asként az napi összesen +100ezer.
Adott material-okat meg én úgy szoktam farmolni, hogy reddit-es táblázat alapján kiírogatom magamnak cetlire, hogy adott dolgot mely versenyeken tudok farmolni és akkor úgy cetli alapján játszom a versenyeket.
Így nem adom tudtára a játéknak ugye, hogy pontosan mi is érdekel engem a kártyákból. -
válasz
Olipapa #4442 üzenetére
Tegnapelőtt szereztem meg a 8. csillagot a Köenighez, ami így PR-ileg megelőzte az akkor 6 csillagos LaFerrari-mat (időközben csak megvettem a BP csomagot hozzá az imént
), de rosszabb időket mentem vele LaFerrari-hoz képest.
Azt tudom, hogy más vezetési technikát igényel, pl nem bírja a driftet, de az meg ugye tölti a nitrót.
Nehezebbnek érzem, hogy figyeljek arra, hogy mikor éri meg driftelni Köeniggel és mikor nem ajánlatos.
Ezért is minden elismerésem, akinek jobban tetszik a Köenig. -
Azért 1800 aranyat megér 35x LaFerrari Bp nem?
Úgy gondoltam mindig is az ilyen lehetőségekért vagyok az ilyen játékokban spúr az értékesebb fizetni valóval, még úgy is maradna 675 aranyam, cserébe akkor egy 7 csillagos fenevad, amit kifullozott alkatrészekkel még a szintén kifullozott, 8 csillagos Koenignél is jobban szeretnék.
A LaFerrari ilyen állapotában már szerintem gond nélküli lesz az Icon III státusz is és csak a Tuned hyper kategóriák okozhatnak majd némi meglepetést ellenem.
Tudom, hogy van itt közületek valaki (akár többen is persze), aki rendelkezik más totál kifullozott LaFerrari-val, érdekelne, hogy ő hogyan boldogul vele BRR-ben.
-
Nektek is engedi egyből játszani a mostani Pagani-s Event utolsó napját?
Mondjuk egyből buktam is az első, Nitro Zone versenyt, de remélem az csak azért van, mert bedrifteltem egy elég lassítósat egy szakaszon.
-
Akik már eléggé az elejétől kezdve játszák a játékot, legalábbis onnantól, mióta bevezették a "Missions" rendszert, hogy a különböző elért feladatok után lehet kapni pénzt, aranyat és BP-ket, azoktól kérdezném, hogy a későbbiekben egyéb autókhoz is lehet majd szerezni így BP-ket?
Nekem jelenleg ez a rendszer Hoonikorn-, Huayra- és Ferrari F40-hez tud adni BP-ket.
-
válasz
jojokka #4411 üzenetére
Igen, én is csak event autóknál szoktam olyankor aranyat áldozni.
Blackmarket-es fokozatos BP áremelkedésnél meg én is néztem egyet...
LaFerrai-hoz vettem ott BP-t és drágábbak lettek a továbbiak. Valamennyit bevásároltam még akkor is, de addig mentem csak, hogy 100 aranyat már nem adtam BP-ért.Érdekes ez a BRR amúgy, 4600 pontnál járok és hol olyan versenytársakat ad be, akiket verek 1-200 méterre, legkövezebb meg olyan Tuned állatokat, hogy a második kanyarnál már nem is látom, úgy elhúz előlem.
Ez így nem tudom miért jó... -
Igen, pont előző hozzászóló említette ezt a szomorú tényt.
Pedig pont mostanában szerettem volna én is valamit venni minimum 600 Vip pont érdekében, de így most biztosan nem fogok költeni a játékra....és majd heteken belül berakják biztos nagy leárazás címen azt, ami korábban normális áron volt...
Más: kitapasztalta már valaki azt, hogy hogyan érdemes húzni a kártyákat, hogy lehetőleg BP legyen belőle?
Eleinte szintén volt téma és arra jutottunk, hogy kiismerhetetlen a rendszer és olyan, mintha egyáltalán nem a szerencsén múlna, hanem már előre meg van írva, hogy mit fog dobni a játék, bármelyik kártyát is húzzuk.Pl mai nap láncban előfordult, hogy 2 db BP és 1 db common material közül minden esetben a common material-t húztam és ez nem hiszem, hogy véletlen lenne, inkább rejtett ösztönzés, hogy pl költsek 30 aranyat, hogy biztos kapjak BP-t is...
-
válasz
baky0206 #4404 üzenetére
Szép teljesítmény, hogy ilyen idő alatt már 8 csillagos LaFerrari-d van, van kitartásod (többeteket is beleértve itt a topikban, valamennyire magamat is
)!
Te már 3xxx Ft összegekért vetted azokat a Monthly-kat? Nem találkoztál jelentősebb leárazásokkal azalatt a másfél év alatt?
Mint ahogy írtam is, a játék megjelenése utáni fél-1 éven belül voltak még szép akciók.Valamint nem félsz picit, hogy ha kimaxolod a LaFerrari-t, akkor hirtelen céltalanná tűnik majd a játék?
-
válasz
jojokka #4401 üzenetére
Scrap pontjaimat ellőttem 2 hete a Huayra-ához (vettem bele csomó sárga part-ot), hogy tudjak szkennereket farmolni, scrap pontokból most jelenleg így csak 2xx ezer környékén állok, de akkor meggyőztél, ráállok a McLaren-re, annál úgyis minden csak arra vár, hogy meglegyen a 8. csillag.
Amúgy is úgy szeretek játszani, hogy végigdriftelem a pályát.Ez meg akkor a McLaren-el menni fog, ahogy kiveszem szavaidból.
Az nekem is feltűnt pl, hogy Koeniggsegg-től sokkal jobban bírja a LaFerrari a driftelést.De kíváncsi vagyok, hogy max PR-es autóval hogyan is néz majd ki ez a Tuned rendszer valójában. Azt én is belátom, hogy Tuned LaFerrari-knál felesleges lenne Tuned-eléssel foglalkozni.
Tényleg, ki mennyit költött már a játékra?
Nekem 2 éve volt meg az első vásárlásom, összesen jelenleg 3500 Ft-ot költöttem rá, ez 5 db iap vásárlás, ami tartalmaz 3db Monthly gold-ot.
Most meg ha szeretnék egy 600 vip pontot adó Monthly gold-ot venni, az annyiba kerülne, mint amit egész eddig a játékba költöttem... -
Időközben tűnik fel BRR-ben, hogy olyankor lehet egy autó Tuned, ha eléjük a max PR-jét...
Jelenleg ehhez part-okat nézve nálam is a McLaren áll legközelebb, viszont eléggé kitoltak velem, hogy valamelyik frissítésükben behozták azt, hogy 8 csillagosak is tudnak már lenni autók, így most nagyban belelendülhetnék a boss versenyekbe is megint, mindegyik olyan autóval, ami kapott így plusz csillag helyet.A 8 csillaghoz a Koenigsegg áll a legközelebb nálam, oda már csak 37 BP-t kell szereznem, viszont abban vegyesen vannak lila és sárga part-ok.
Viszont még így is jobban megéri gondolom a Koenigsegg-re gyúrnom, mert mégiscsak a legerősebb kampány autó és ha kimaxolnám és "Tuned"-elném is és úgyis levernek, akkor legalább tudnám, hogy az már csak az én bénaságom miatt lesz. Kivéve, ha nem egy szintén maxos LaFerrari ellen dob be a játék persze.Pénz is van, 5-6 millió, szóval az nem fog beleszólni, hogy melyik autót válasszam. Közben meg ez úgyis gyűlögetne, nem holnapra lenne még maxos itt semmi sem, hanem hónapok múlva.
Örülnék amúgy, ha valahol meg lehetne nézni, hogy a Pro-k melyik maxos Hyper autóval nyomják, mert ha az élvonalban esetleg Huayra-k vagy Aventador-ok vannak, akkor persze lebeszélhető vagyok a Koeniggsegg-ről.
-
Köszi mindenkinek a válaszokat!
A nagy kérdés még nekem, azok a tuningpontok (ezekből lesz valaki ellenfél gondolom "Tuned").Bő 1 évet kihagytam a játékban, akkoriban még nem voltak ilyenek. Érdekes, hogy még most sem sikerült találkoznom ezzel és megérteni, kb 1 hét visszarázódás után...
Monthly gond csomagokat szoktak még akciózni?
Most tudnék olyat venni, ami adna 600 pontot és akkor VIP4 lennék, na de basszus 3490 Ft-ért....
Ez egyben azt is jelentené, hogy erősen támogatnám ezt az undorító, frusztráció okozásra épülő játék rendszert. Max 1000 Ft-ot még költenék ez ügyben, na de bilibe lóg a kéz, miközben 17000 Ft-okért osztogatnak olyan Hyper pakkokat, amik ráadásul nem is fullozzák ki az adott autót. -
válasz
jojokka #4390 üzenetére
Értem, de ha jól veszem ki, lehet McLaren helyett akár más is, csak lehetőleg legyen kampány autó, a kivitelezhetőbb BP szerezhetőség végett.
Például akár lehet Köenigsegg is ugye? Ha jól emlékszem, annál közelebb vagyok ahhoz, hogy kimaxoljam.Megpróbáltam napközben McLaren-nnel versenyezgetni (hiányzik az utolsó csillag, egyébként alkatrészileg maxos, akárcsak a LaFerrari), de lealáztak ugyanúgy a versenyeken.
Frusztráló ez a játék úgy, ahogy van, én mondom.
Mikor "Tuned" ellenfelet ad be, ott már alapból elkönyvelem azt a versenyt különösen vesztettnek. Olyankor is, mikor csak "Good start"-tal sikerül indulnom.
Nem tudom, hogy hogyan lehetek én is "Tuned", de ha addig még hónapokig így kellene játszanom, inkább törlöm az egész játékot megint, szerencsére végig tudom mindig gondolni, hogy pontosan mit is ad nekem ez a játék, amiért megéri vele játszanom és nem szoktam sok pozitívra jutni vele kapcsolatban.
Például hosszú, több perces versenyek itt bizony soha sem lesznek, amik pedig tetszenének.@ssymon: Én sem szeretem azt a kifejezést, csak a válaszolt hozzászólásban is használva volt a "pörgetve" szó és akkor már így válaszoltam én is.
Úgy értettem amúgy, hogy végig játszottam már korábban a kampányt.. -
válasz
jojokka #4388 üzenetére
Kipörgettem már a játékot, igazából visszatérő játékos vagyok (csak kíváncsi voltam, hogy jelenlegi telefonomon hogyan fut a játék és kicsit vissza kockultam
).
Tehát azt mondod, hogy BRR-ben nem tanácsos a lehető legmagasabb PR szintű autóval (esetemben a LaFerrari) menni? Például ha én is azzal az McLaren-nel játszanék, akkor gyengébb játékosokat adna be esetek többségében ellenfélnek?
Persze kipróbálom majd (aztán csak ki ne derüljön, hogy Ford Fiestával fogok igazán kaszálni).
Akkor a Skyline Car series-je nálam is várólistára kerül, köszi az infót!
BRR-t meg akkor nem kezelem annyira stresszesen, de egyébként tudom általában bőven teljesíteni azt a napi 3*5 versenyt. Legalább az első reklámnézést (az visze le ugye legtöbbet a várakozási időből) megejtem majd olykor igen, mikor sűrűbb napnak nézek elébe.
VIP 3 tudom igen, hogy csak 1 hónapos és jó lenne megszerezni valahogyan a leg gazdaságosabban a VIP4-et, csak az baj, ahhoz 500 pont kellene és ha vennék egy pl egy Monthly gold-ot, az még csak 450 pontot adna és amúgy sem olcsó manapság (1-2000 Ft) a Monthly gold, ahogy nézem (pedig 2 éve még 537 Ft-ért tudtam olyat venni).
Nem tudom hogyan lehetne ennél olcsóbban szerezni 500 VIP pontot.
Valami ilyen IAP is jó lenne, ami csak VIP ontot adna, cserébe olcsó lenne.Köszi amúgy minden infót!
-
Pár kérdés.
1. Milyen sűrűn szokott lenni lehetősség LaFerrari-hoz BP-eket gyűjteni?
Ugye most volt nemrég, legközelebb kb mikorra várható?Minden alkatrész is csak BP-ekre vár, hogy továbbfejleszthessem. Így 6 csillagos formában BRR-ban is nagy szenvedve jutottam csak el ICON I-es rangra (szerintem a későbbiekben még simán visszacsúszok majd előző szintre).
2. Valaki emlékszik még, hogy a Skyline GT-R BNR34-hoz tartozó Car series utolsó versenye megköveteli-e, hogy max csillagos legyen az autó?
3. Az mennyire gáz, ha BBR-ben kihagytam egy napi 3x5-ös versenysorozatnak az utolsó 5 versenyét?
Teljesíthető még úgy a végcél vagy mindenképp már csak az utolsó előtti jutalom tud majd csak meglenni?4. Hogyan lehet nálam is a főmenüben szürke VIP 3 felirat helyett fogaskerék? Egyáltalán miért lenne az jó?
-
Köszi, de sajnos így sem jöttem rá, hogy nálam hogyan lehetne beaktiválni. Bár kllehet mindegy is, mert törölni fogom inkább a játékot újra.
Gyakran belegondolok, hogy tulajdonképpen azért farmolok, hogy az alapból is rövid versenyeket még rövidebbé tegyem ugye azáltal, hogy egyre táposabb autóval hamarabb letudom.Na meg az az iap is kiakasztó, ami 17ezer Ft-ért kínál aztán húde "kihagyhatatlan" ajánlatokat. Pofám meg leszakad helyettük.
-
Sziasztok!
Elég rég jártam errefelé.
Tegnap kíváncsiságból az új készülékemre rápakoltam a játékot, hogy lássam mit bír a középkategóriás Mi A1 ezzel a játékkal (ugyanúgy fut, mint a régi LG G2-mön amúgy), de közel sem állt közben szándékomban újra beleszédülni, de mégis felkeltette az érdeklődésem a játékban pár dolog. Így megy ez azzal, aki hajlamos függőségre.Szóval nekem újnak hat az, hogy már nincsenek Vinyl pontok (vagy mik), és az is, hogy elérhetőek ilyen scanner material-ok a 6+ csillagos partok-hoz. Szerencsére elég erős a Huayra-ám ahoz, hogy tudjak farmolni ilyeneket és egyébként a LaFerrarim várakozóban van, benne minden part-tal együtt, hogy továbblépjen az autó a 7. csillagra.
Tájékoztató jelleggel érdekelne, hogy ha valamikor jövő év valamelyik részén meglenne esetleg a 7. csillag, akkor onnantól az part-okat mennyi pénzért lehet továbbfejleszteni?
Továbbfejlesztés után pontosan milyen material-ok kellenek majd a továbbfejlesztett part-okba? Már egyből kelleni fognak szkenner material-ok is is ezen a szinten?
Képet vagy videót tudtok mutatni ezzel kapcsolatban?Köszi!
-
válasz
jojokka #3222 üzenetére
Ha jól gondolom vettél akkor teljes áras Monthly gold-ot.
Igazából én is elgondolkodok rajta sokszor, hogy legalább Vip4-re fel kéne jutni, csak az is idegesítene, ha most vennék egy Monthly-t, aztán esetleg jövő hétvégén fél év után ismét bedobnának egy Monthly akciót. -
Az úgy kemény ezeknél a Razor BMW-s blueprint szerzős versenyeknél, hogy a legelsőnél sikerül kihúznom egy blueprint-et, aztán láncban játszva még további 6 ilyen versenyt, azoknál még a húzható kártyák közé sem rakott blueprint-et és még akkor az egész mókából maradt 2 verseny, amin lehet még esélyem...
Köszönöm EA, ennek így aztán van értelme...----------------------------------------
@csadi0011: Elég pech-es lehettél, ha mindvégig csak 1x láttál pénzért conv kit-et, az szinte hihetetlen számomra is.
Igyekeztem minden órában benézni a store-ba, utolsó néhány órában meg nyomtam jónéhány frissítést és ha nem is minden második alkalommal találkoztam pénzes conv kit-ekkel, de azért nem is furcsán kevésszer.----------------------------------------
@ADAM1337: Ez nem időhiányosok játéka. Igazából senkié se.
Ha idegesítenek az ilyenek, hogy szabadidő híján lemaradsz dolgokról, talán jobb ezt letörölnöd. -
válasz
csadi0011 #3202 üzenetére
Meg lehetett csinálni arany nélkül (saját tapasztalat természetesen), csak tényleg méhecske módjára kellett játszogatni a ticket-eket, újrajátszogatva azokat a versenyeket, amik leginkább kedvezhettek az autó pillanatnyi fejlesztése érdekében.
Nekem a végére full kék főalkatrészek álltak az autóban és 80 aranyat is csak azért szórtam el egy ecu conv kit-re, mert nem volt már egyéb Event pénzem és kedvem sem később sima alkatrészekről húzni valamennyivel több erőforrásból, egyébként simán maradhatott volna akár zölden is, tehát aranyköltés nélkül.
Ellenfelek nehézségét sem vettem észre korábbi Event-ekhez viszonyítva, hogy nehezebb lett volna.Car Series-ére biztos kíváncsi leszek, de EA-t ismerve tuti nem lesz teljesíthető ez sem 100%-osan az utolsó csillag hiányában...
-----------------------------------------------------
@ADAM1337: Azért azt beláthatjuk, hogy ha nem kellene megszenvedni az összes kiírt versennyel, akkor nem sok motiváció lenne a teljesítésükre.
Maga az autó egy korrekt tét érte szerintem. Ez mindig is így volt, korábbi Event-eknél is.-----------------------------------------------------
@local1 : Kell még lennie a későbbiekben LaFerrari Event-nek, mivel jelenleg senki sem tudja még max csillagosnak tudni a sajátját.
Nálam jelenleg 981-es PR-en áll és minden legendary főalkatrész az utolsó csillagra vár (cash is az iménti órákban lépte át a bűvös 3 millás határt, hála a mostanában kedvező Boss verseny reward-oknak). -
válasz
jojokka #3168 üzenetére
Persze úgy nagyon sok értelmük van, hogy olyan drop rate-jük van, hogy 5 versenyből egyszer sem sikerült húzni belőlük...
Amúgy a tegnap előtti 2x Rep bónuszt én korábban valamiért úgy értelmeztem a Play-es frissítés leírás alapján valamiért, hogy Vip pontokat lehet szerezni fizetés nélkül.
Azért lett volna ez jó, mert ha minimum 50 vip pontot tudnék valahogy szerezni ingyér, akkor még be is vállalnék egy teljes árú Monthly gold-ot, mert úgy már permanens Vip 4 lehetnék. -
Ha valóban 2600 arany kell az utolsó csillaghoz is a Skyline-ra, akkor kenjék a hajukra...
Szerencsére Car Series-ben nem kapott külön szálat, szóval nem fog érdekelni ez az utolsó csillag.Az viszont már inkább érdekelne, hogy prototípus conv kit-ekre érdemes-e aranyat szórnom az event-es store-ba vagy kapok majd néhányat a nap folyamán...
Fogok kapni persze, csak ki tudja, hogy nem-e direkt olyanokat amikre nincs szükségem és akkor miattuk állnának főalkatrész fejlesztések...Jó ez a 2X-ös REP szorzó a mai nap... kár, hogy már fél éve 100-as szintű vagyok, így semmit sem ér nálam.
A benzines variálásra leszek még kíváncsi a későbbiekben, hogy oda pontosan mit gondoltak (ha valaki tud erről bennfentes infókat, szívesen elolvasnám).Az is aranyos, hogy a Boss versenyeken mindig csak pénzt sikerül kihúznom már pár napja, az esetek 90%-ában minimum 15ezres kártyákat. Mindig azokat a kártyákat választom olyankor, ahol keverés nélkül lenne az, amit szeretnék (15-20ezres kártyák).
Lehet egyéb kártyák húzásakor is csak pénzt adna, de nem merem megszakítani ezt a láncot. -
Kíváncsi vagyok mi történne, ha vennék egy limited ládát, hogy mit adna nálam.
Ugye most csak is alap autókhoz járhatnak tervrajzok, viszont nekem már mindhez megvan minden.Lehet simán Scrap pontokat tudnék kapni így az aranyamért, csak smucig vagyok rá aranyat költeni, hogy kipróbáljam.
-
Igen, az a kettő exkluzív autó tuti pénzes volt, másképp meg lenne mind a kettő.
Huracán event ismétlés kéne nagyon, mert 1 csillag hiányzik, de közben folyamatosan fullozgatom kifele a legendary part-okat és állítólag meg fogok akadni (reddit-es korábbi vélemény szerint), hogy letudhassam a legutolsó Car Series versenyt vele. Kíváncsi leszek.
Amúgy meg, ha ez az event ismétlés is olyan lenne (a legutóbbi Razor BMW-sből kiindulva), hogy azoknál, akiknek már meg van az autó, akkor náluk nem fogna látszódni az egész event, akkor ugye mindegy is az egész.
-
válasz
mg1992mg #3078 üzenetére
Szerintem kell lennie még majd a későbbiekben LaFerrari event-nek, mert most a 3 nap pl alatt 5-ről csak 6 csillagig lehet tudni majd húzni, ahogy nézem a BP dobálás arányokat.
Más:
Aki tudja, hogy a crashcam-ok milyen szopatósak tudnak lenni ebben a játékban, az átérzi, hogy ehhez mekkora mák kellett.Ráadásul ez egyébként is egyike a legnehezebb versenynek a játékban szerintem.
-
válasz
-=Szabi=- #3060 üzenetére
Volt már pár alkalom, mikor ugyanilyen miatt erősen gondolkoztam a force delete-n, de természetesen nem töröltem semmikor sem.
Simán mérföldekkel idegesítőbb momentum, mint mikor VP-t húz az ember és pedig nagyon egyszerű lenne megoldani (kikapcsolható Crach cam opció a beállításokban -.-).De legalább van lehetőség Snoop Dodge BP-s limited ládák vásárlására.
Kár, hogy ezek a limited ládák roppant rizikós vásárlások úgy, hogy nem akarnak akciózni sajnos valamiért Monthly Gold-ot. :/ -
válasz
mg1992mg #3057 üzenetére
Én LG G2 CM 13 alól játszok, szóval én is cáfolom az állítást.
Egyébként az 5 csillagos LaFerrari bőven hoz olyan szintet, mint egy néhány tizen PR-el több CCX, ez tetszik.
Belepakoltam pár legendary part-ot, többi lila és egyedül pici ideig még a nitró part a kék csak, jelenleg PR 901-es és nagyon tetszik az irányítása, na meg a külleme is.Simán érvényesülök vele minden olyan Boss versenyenen, melyeken jobb eséllyel tudok pénzt farmolni.
Erre a célra mostanában a Chapter 12-17 Boss versenyeit nyomogatom újra, eljátszva akár minden lehetőséget rajtuk, mert mindig jó eséllyel adnak be pénzt kártyahúzásoknál.
Megfigyelésem szerint valamiért érthetetlen okokból a 18- és 19-edik Chapter Boss versenyek kisebb eséllyel adnak be 5 számjegyű dollár húzási lehetőséget a kártyákból, szóval azokat a versenyeket én nem is játszogatom... -
válasz
#05304832 #3043 üzenetére
Nem csak, hogy szívatósnak tűnik, de az is.
Felesleges más játékokkal összevetni, hogy "hogyan kéne működnie a jutalmazási rendszernek", hiszen ilyen szempontból minden más játék maga mögé taszítja ezt, legyen az bármilyen egyéb műfaj.
Ha verseny végi kártyahúzásoknál olyan helyzet van például, hogy van két egyforma és egy más (mondjuk 2 db pénz és egy VP kártya), akkor az az egy más nagyon nem véletlenül van ott a játékrendszer szempontjából, mert a logikának ellen menve, itt nagyobb esélyed van az esélytelenebb kihúzására.
Valóban mindenféle szerencsét nélkülöz a rendszer, a játék előre tudja mindig, hogy mikor mit fog neked adni, akármelyik kártyát is húzod.
Amikor engem nagyon kiidegel, akkor játszok nyugtatásképp néhány versenyt a Chapter 19 sima versenyei közül, amik valamiért példás drop rate tulajdonságokkal bírnak és ha olyan kegyelmesek lennének a többi versenyek is, akkor sokkal kevésbé fujjonganék a játékra.Én is csak azért játszok még vele, mert már túl sok mindent elértem benne, hogy csak úgy abbahagyjam, de szerencsére már függőségi szempontból már rég nem érzek kötelező késztetést, hogy minden fuel refill után már indítsam is a játékot, hanem a Tournament ticket-ekhez igazítom inkább a játék indítást.
A jövőbeli LaFerrari-n kívül már csak a Huracán az, amit tuningolgatok Car Series miatt (BP hiányban a Jaguar-nál már tuningkorlátba ütköztem sajnos), szóval már a motiváció is fogy szerencsére egyébként is.Tegnap nekem szerencsém volt az ingyenes aranyládával (aranyat sose költök rájuk, jól fognak még jönni a későbbiekben Event autó BP ládákra):
5 db Köenigsegg BP-t húztam, amiből átkonvertálva kaptam 255ezer Scrap pontot. :$Scrap pontokból is van már 1,2 millió, majd ha hozzáadódik a LaFerrari-hoz pár plusz csillag, akkor megajándékozom majd 3 db valamilyen legendary főalkatrésszel.
-
válasz
Danny365 #3034 üzenetére
Engem jelenleg csak Huracán és Jaguar BP-k érdekelnének, mivel szemét módon mindkét autó Car Series-e totál-max csillagosat kíván mindkettőből...
De legalább így hamarabb elfogy a cél, hogy túl sűrűn játszogassak, mert innentől egyre inkább nem rajtam múlik, hogy nem tudom befejezni a maradék 2 db Car Series szálat.A Köenigsegg-et sem annyira akarom már tuningolgatni a jelenlegi 974 PR értéknél, mert inkább majd a LaFerrari-ra gyúrnék, ha megszerzem a heteken belül megszerezhető plusz csillagokat hozzá.
Azt gondolom, hogy azokkal a csillagokkal is erősebb autót dogok tudni építeni belőle, mint a mostani CCX-em. -
Azt azért szívesen megnézném, hogy másodpercek alatt 200 méternyi előnyt behoznak úgy, hogy te nem hibázol közben, olyanról szívesen néznék videót, mert ilyen szintű csalást nem láttam még (egyébként sem tapasztalok máskor sem Catch up féle csalást a játékban).
Sokkal bosszantóbbak továbbra is az überfos drop rate-ek, meg az olyanok, hogy ha menetközben átvált a kamera egy wrecked ellenfélre, akkor utána másodpercek után tudjuk csak visszakapni az irányítást, mikor már közben rég visszaváltott a játék az autónkra és így persze ütközünk akaratlanul.
Ilyenekért már majdnem volt nálam force delete, azért ilyen hibát javítsanak már ki ennyi update után... -
válasz
jojokka #3004 üzenetére
Néhány héttel ezelőtt még bátran ajánlottam volna a következő módszert, hogy ha sokcsillagos Razor BMW-d van.
Ha kimaxolod, ahogy tudod, elég erős lenni ahhoz, hogy a Mclaren-hez tudj vele farmolni BP-ket, aztán ha elég erős lesz a Mclaren, azzal végig tudok majd játszani a játékot.Azért kezdtem az egész hozzászólást úgy, ahogy, mert a legutóbbi nagyobb frissítéssel feltúrták a balanszot, ami az ellenfelek nehézségét illeti, szóval nem tudom, hogy mennyire aktuális még a fentebb levezetett terv.
Az biztos, hogy én még néhány hónapja a Mclaren-el betudtam fejezni a játékot (bár kíváncsiságból mindjárt ki is próbálom most vele az utolsó versenyt).
-
válasz
ADAM1337 #2941 üzenetére
Részemről most újabb lendületet fog kapni a játék, mert akár szándékosan, akár nem, de EA látszólag elkezdte tisztelni a HC játékosait, ugyanis akik már kicsillagozták kb az összes autót, amikhez lehet farmolni BP-t, a komolyabb Hyper autók BP-it már olyan mennyiségű Scrap pénzre konvertálja, hogy gyakorlatilag maximum 2 napnyi laza játéktempóval össze lehet hozni annyit, hogy abból tetszőleges Legendary Hyper főalkatrészt lehessen venni (ilyen alkatrészek 414ezerbe kerülnek, ch18-19 boss versenyei 50ezer Scrap-et tudnak adni kártyából, ch17-et még nem játszottam, ch16 boss versenye 39ezret tud adni...).
Gyakorlatilag semmi stressz nem szükséges (nekem), hogy az Event-re felkészítsem az SRT8-at, mert a zöld sebváltó, gumi és nitró triót összesen 300ezer scrap-ből fogom majd lilásítani. Így lazán meglesz a szükséges tuningszintű autó és szintén lazán fogok minden Event versenyt teljesíteni.
Ezt az állapotot megtoldanák most tényleg egy akciós Monthly-val, mindenféle gondolkozás nélkül venném.
-
válasz
toma187 #2937 üzenetére
Szia!
Igen, az a két nap nálam is felcserélődött, tegnap néztem is miatta, mert elterveztem, hogy váltóhoz farmopnék zöld conv. kit-eket és csak pislogtam cserébe egy picit, hogy gumi nap van.
Az viszont tetszik, hogy két hétköznap is lehet majd pénzért versenyezni ugyanitt, a vasárnapi meg játékszüneti nap, ami helyes is szerintem.Nagyon meg vagyok elégedve a játék teljesítményével, pörög a menü, a versenyek vége, ahogy kell és már a napi gold-ok felszedését sem úgy kell csinálnom, hogy rámegyek egyszerre egy képernyőri arany felvevés gombra sorban és utána várok fél percig, hogy reagáljon a játék, hanem szinte azonnal megadja a gold-okat.
Subaru-nak végre tényleg a kipufogójából jön a láng és nem a csomagtartójából, Tournament piac refresh végre lecsökkent az idióta 1 hetes időről jóval kevesebb időre, így hamarabb nullázhatom majd a Tournament pontjaimat az F40-re.
Csak arra tudok már költeni.
Ezekkel a scrap pontokkal gyakorlatilag mérföldekkel hamarabb lehet majd szerintem tuningolni főalkatrészekkel egy kívánt autót.
Minél combosabb Boss-t nyomunk le, annál több scrap pontot kapunk, ha BP-t húzunk (persze feltétel, hogy max csillagos legyen a BP-hez kötődő kocsi) és most nem fogok számolgatni, de ha pl a McLaren-es boss versenyeit nyomogatjuk újra scrap pontokért, akkor nulláról 1 hét alatt össze lehet farmolni annyit, amiből lehet venni legendary hyper főalkatrészt.Azt amúgy én sem tudom, hogy hol lehet megnézni, összesen mennyi szabad hely van még a raktárunkban, de úgyis szól majd a játék, ha nem tetszik neki valami.
-
Nem lennék meggyőződve, hogy event-es autóval lehet indulni, előző LaFerrari event-en sem lehetett.
Nálam azért is kiesik a Snoop-os Challenger, mert hiába vannak benne jóval izmosabb főalkatrészek nálam is, maga az autó jelenleg csak 4 csillagos nekem, ami egy kritikus hátráltató tényező ahhoz, hogy 722 PR-esre fejleszthessem.
Így még ilyen komolyabb tuningszinten is alig van eltérés PR értékben a sima Challenger-emhez képest. Jóhogy a sima Challenger tuningolására fogok koncentrálni. Főleg, hogy aranyam is 6xx körül van csak, amiből akkor sem tudnék további BP-ket szerezni a Snoop Challenger-hez, ha lehetne végül használni és adódna lehetőség BP ládákat venni hozzá. -
válasz
-=Szabi=- #2877 üzenetére
Elég szerencsés helyzetben vagyok, hogy alapból is szeretem a Golf-ot és a régi Porsche-t, szóval azok már most olyan PR szinten állnak nálam, hogy azokkal nem kell foglalkoznom.
Persze tesz a játék arról, hogy ne legyen könnyű dolgunk és olyan autót is bedobjon, ami eddig Car Series szempontból szükségtelen, tehát így bedobja végül a Challenger-t, ami így sokaknál tuningolatlanul áll a garázsban.
Ugyanez a szituáció volt az előző LaFerrari eventnél az M4 esetében is.
Az sem kell Car Series-hez és ezért sokak később orrvérzés tempóban tuningolhatták, hogy tartani tudják az Event tempóját (köztük én is így voltam).Azóta bölcsebb voltam és úgy játszottam ugye, hogy elsődlegesen azokat a versenyeket játszottam mindig a játékban, amik BP-ket tudnak adni, bármelyik autóról is legyen szó.
Ennek köszönhetően full csillagos most nálam a Challenger (623 PR-es, 3 kék és 3 szürke főalkatrésszel), szóval legalább a Boss versenyekkel már nem kell stresszelnem magam a tuningolása folyamán.Ha már jön az Event, különösen gondolhatnának egy Monthly akcióra, mintha teljesen megfeledkeztek volna róla.
-
válasz
#05304832 #2865 üzenetére
Én is azért vennék még esetleg olcsósított Monthly-t, hogy a VIP szintem miatt végre megint 13-as benzintartályom legyen az alap helyett és így ritkábban kéne indítgatni a játékot.
Egyéb dologra nem költök, ahogyan eddig sem nagyon tettem és már úgyis lassan halálba unom a játékot végleg. -
válasz
Melafoto #2847 üzenetére
Hm, köszi!
Tehát annyi PR-rel már elvileg lehetne teljesíteni ott a legutolsó versenyt, csak gyakorlatilag nem.Egyedül ez és a Huracán szál hiányozna és versenyek szempontjából abszolút 100% lesz a játék nálam. Még a Huracán lesz vicces, mert hónapok lesznek még, mire azt is felnyomom kellő szintre...
-
Tudja valaki, hogy minimum milyen PR számú CCX kell, hogy a hozzá kötődő Car Series szálat végig lehessen nyomni?
-
Igazán megszánhatták volna a népet így ünnepek alkalmával (még ha a világon csak is a magyaroknál van húsvétozás
) egy -80%-os Montly-val megint, elég hosszú ideje már nem akciózták le.
A Tournament-ek elfogyásán is meglepődtem picit legutóbb, de valahol sejtettem, hogy átmeneti dolog lesz csak, azért sok újabb játékos anyázna, ha nem tudna honnan farmolni Supra-ra meg F40-re BP-ket.
Nekem sem maxosak még azok az autók, de én örültem volna egyébként, ha végleg vége lett volna a Tournament-ezéseknek, kevesebb időt lehetne szánni a játékra. -
Ne is mond...
Eléggé rámutatott korábban a játék az egyik legidegesítőbb pontjára, mikor pl driftelve (de lehet anélkül is összejön) félig kapsz el egy rámpát és felröpít, az esetek többségében Wrecked-et eredményezve.Igazából a legidegesítőbb az benne, hogy kárba vesződik miatta az adott versenyhez elhasznált üzemanyag mennyiség.
A Razor-os event-hez is szólva meg gratulálok a készítőknek, hogy akiknek már megvan, ők látszólag ki fognak maradni az egészből.
Ennyire azért tényleg nem kellene magukat erőltetni. -
Nekem annyira van limitált láda, hogy reggel még 50xx aranyam volt, most meg 3xx aranyam van, elherdáltam mindet a 3x3 BP-kre.
De legalább lett cserébe 5 csillagos CCX-em (3 csillagos volt).Rossz taktika lehetett ez ma tőlem, mert így ennyi arany elszórásával már nem fog jutni egy esetleges ugyanilyesmi alkalomra, csak Event autós BP-kkel, de szerencsére kellően nem foglalkoztat már annyira a játék, hogy ez érdekeljen.
A Tournament nevetséges lett a szememben.
Egyszerűen nincs elég idő arra, hogy a Hard ellenfelek szívózhassanak, mert mire olyan rang-ra gyúrnánk fel magunkat, hogy keményítenének, már rég egy új Tournament indul, ahol ugyanez kezdődik elölről.Tuner Trials-t én lenyomom minden nap, már csak az érte járó kis napi challenge aranyért is, na meg én már nem bánom, hogy 3 benzint esznek ott a versenyek, még inkább örülök is neki.
Kinézem először, hogy mi az, amiből épp kevesebb van (kék-lila-legendary cumó) és az alapján nyomom le az aktuális TT versenyeket.
Közben feltűnt, hogy nagyon nem érdekel, hogy nincs Access Pass, bőven van idő mindent összegyűjteni így, hogy a fejlesztések lassabban haladnak a folyamatos pénzhiány miatt. -
válasz
szilva01 #2682 üzenetére
Nekem az elmúlt napokban olyat csinált, hogy függetlenül attól, hogy mobilneten vagy Wi-Fi-n játszottam, képes volt olykor látszólag végtelen ideig "connecting to server"-ezni, mire feladatkezelőből kilövögettem a játékot és utána újraindítva meg mindenféle extra várakozás nélkül belépett a játékba.
---------------------------
@Danny365: Miért nem lepődök meg?
Többször bebizonyosodott már ennél a játéknál, hogy mindenki kb eltérő kiadású változattal játszik. -
Közben csak játszogatok még a játékkal, főleg hogy egyre többször tudok már nyerni a Marcus elleni versenyen.
Igazából a most aktuális limitált ládák miatt írok, hogy ezek most tök jók, mert csak is BP-ket tudnak adni (csak alap autókhoz), semmi egyéb felesleges cuccot, pl zöld utcai alkatrészt.
Veszem is szorgosan a 3x3 BP-ket adó ládákat, főleg, hogy közeli eséllyel kapok már Köenigsegg BP-ket is, mivel azon kívül már csak az Aventador-hoz és a Pagani-hoz tudok gyűjteni.
Ojee... -
Én lehet szüneteltetni fogom a játékot (letörlöm egy időre), mióta feltettem pár napja a telefonomra az épp aktuális CyanogenMod 13 ROM kiadást, "teljesítmény" módban is gyatrábban fut a játék a régebbi, szintén CM 13 kiadáshoz képest.
Annyiban is kijön ez, hogy kevesebb eséllyel tudom összehozni a perfect startokat, mint eddig és ez az én szintemen már nem pálya, egyébként is idegesít, hogy totál fullos 650S-el is nagyon nagy szerencse kell, hogy egyáltalán le tudjam győzni többedjére is Marcus-t, nem beszélve arról, hogy onnantól is nagy szerencse kell, hogy CCX Bp-t sikerüljön húzni.Innentől már végképp nem éri meg a kínlódás, lehet be is fejezem végleg a játékot.
Örülök is, hogy rosszabbul a fut a játék (minden egyéb téren a CM13 felé billen amúgy a mérleg, szóval csak ezért biztos nem fogom lecserélni). -
válasz
Danny365 #2638 üzenetére
Köszi a visszajelzést!
Csak is olyan ládák fognak érdekelni a későbbiekben, mint amik korábban a Snoop Challenger-hez is voltak, hogy csak is BP-ket tartalmazhattak a ládák. Lehet hiába várom már az olyat és végül is így sem tudom mire költeni az 51xx valamennyi aranyamat.
-
-
-
válasz
-=Szabi=- #2612 üzenetére
Voooo, John Wick-es Mustang (szerintem remek akciófilm egyébként)!
Ez a Mustang már csak a film miatt is érdekelni fog.
Bár elvileg van már jó néhány egyéb, korábbakról "kifecsegett" autó, amik még mindig nem kerültek be, gondolok itt a pl a decemberi Lamborghini Diablo-ra... -
Na, kiderült, hogy az nem újrajátszható verseny, szóval nem tudom megnézni neked.
Egyébként elég hülye dolog, hogy a karrier végigjátszása után, ha főmenüből belépünk a karrier versenyekbe, akkor a Chapter 1-re rak minket és akkor lapozhatunk súlyos másodperceket, hogy rangosabb versenyeket játszhassunk...
Nem tudom miért nem lehet alapból a legutolsó elérhető Chapter képernyőjéről indulni, onnan sokkal kevesebbet kell visszalapozni a korábbi versenyekért. -
válasz
kferenc22 #2607 üzenetére
Nem tudom, nem akadtam fönn rajta, nem is nézegettem tegnap, mikor belelendültem a hátralévő versenyek falásába, hogy épp mit nyomok, csak nyomtam őket szorgosan egymás után.
Valószínűleg ezen az általad problémás versenyen is sikerült elsőnek nyerni.
Ha újrajátszós, akkor kipróbálom, amint legközelebb rezegteti az órámat a full benzin és megnézem neked, mégis milyen verseny ez.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MacBook Air M1 8/256 92% Aksi szép állapotban
- iPhone 12 Pro Max 128GB Újszerű Független/1-3 hónap gar./Akku 86%/p4360
- Apple 20W adapter gyári!!!! Bontatlan!
- Lenovo Thinkpad x13 i7-10610U 32GB RAM 512SSD Érintőkijelző
- Garancia! GAMER PC! Ryzen 5600X / RTX 3070 / B550 / 32GB 3200MHz /1Tb + 512Gb NVMe / 600w!
- AKCIÓ! ASRock H310CM i3 9100F 8GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB AeroCool Strike-X 500W
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 0,03ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás!AMD Asztali számítógép PC Játékra! R5 5600/ RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest