- 3D nyomtatás
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- CES 2025: beharangozta az RDNA 4-et az AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
a turbós mindig bonyorultabb a szívónál, maga a turbó és kötelékei miatt is! a szívó benzinesnél egyszerűbb nincs a földön, csak ott fordulaton jönnek a lovak, a turbó ezt a szintet viszi lejjebb, de bonyolítja a dolgot, azzal, hogy plussz egy hibaforrás, ami egyszer tönkre fog menni, melegíteni kell a motort is miatta, kényesebb mindenre!
mycso: kinnt fenntartani sok egy kocsit, nem megvenni, viszont rossz oldalon van a kormány, hogy hazzahozza az ember, ezért cumis.....
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
B@sszus, ez nagyon durva, hogy mennyire semmi áruk nincs ott az autóknak.
Indexen dícsérték a2T motorokat, hogy jó konstrukció. Bár arra nem kaptam azóta sem választ/linket senkitől, hogy mik a fizikai különbségek a 165 vs 224 lovas között.
Indexen egy 165lovas van valakinek, ő aszondja, hogy szedi a lábát, bár nyilván való.
Kényesség meg a szokásos: turbó, lendkerék --> ha nem vigyáztak rá akkor cumi, ha vigyáztak rá, akkor no problem.CC-ből is van ám 2T 165 lóval.
CC-n tavaly én is őrlődtem, de egyelőre nem tudtam meggyőzni magam, hogy kell az nekem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- 3D nyomtatás
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Óra topik
- Netfone
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest