Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3DMark (2013) eredmények
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
taranis
addikt
Valaki meg tudná nézni, hogy Telenoros nettel megy e a feedly.com? 2 napja nem tudom elérni, elsőre a kiosztott dns szerverek fel sem oldották, aztán most a google dns szervereit használom, így a feloldás már oké, de a traceroute idáig jut:
1 <1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1
2 45 ms 18 ms 58 ms 10.101.212.26
3 42 ms 29 ms 35 ms 10.26.101.17
4 33 ms 39 ms 39 ms dialup-212.162.26.113.frankfurt1.mik.net [212.162.26.113]
5 31 ms 39 ms 39 ms ae-4-90.edge4.Frankfurt1.Level3.net [4.69.154.200]
6 79 ms * 57 ms ae-4-90.edge4.Frankfurt1.Level3.net [4.69.154.200]
7 54 ms 55 ms 51 ms Telia-level3-10G.Frankfurt.Level3.net [4.68.70.106]
8 * * * A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.Bármilyen más szolgáltatóról nézem, gond nélkül működik, nem nagyon értem, hogy mi van.
colorizer.net
-
taip
senior tag
válasz Tibee86 #31292 üzenetére
Nem a vezetés a lényeg. Nem igaz, hogy egy mobilszolgáltató nem bír egy SMS-t küldeni a beszélgetés befejeztével, amiben közli ezt a bizonyos 6 jegyű hivatkozási számot. Saját magának csak nem számlázza ki a 40 Ft-ot.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
#79335424
törölt tag
válasz Tibee86 #31292 üzenetére
Írtam én egy szóval is, hogy Ő a hibás? De percekig húzzuk egymást azzal, hogy lehet/nem lehet ilyet. Ha kaptam már ilyen sms -t, és küldtem már be így panaszt, akkor a nem lehet opciót sztem kizárhatjuk. Akkor? Sztem neki kéne felajánlania a lehetőséget, nem pedig nekem győzködni róla.
-
club1
veterán
válasz #79335424 #31291 üzenetére
Egész Magyarországon ez van. Tegnap voltam okmányirodában lakcímváltozást bejelenteni. Nem engedtek bejelentkezni, mert a lakcímnyilvántartóban szereplő címhez tartozó helyrajzi számú ingatlannak más a címe (saroktelek, a másik utcáé). Az ingatlannyilvántartásban szereplő (a helyrajzi számhoz tartozó cím) viszont nincs a lakcímnyilvántartóban, ezért oda nem jelentkezhetek be (budapesti belterület immáron 1950 óta). Nekem kell mászkálnom mindenféle hivatalokba, hogy az ingatlan- és lakcímnyilvántartás adatai összehozhatóak legyenek.
-
-
#79335424
törölt tag
Ezeket én sem értem. Írtam erről pár hsz. -szel korábban. Hívom az üfsz. -t, indul egy ügy, a hölgy meg eldarálja a hat jegyű hivatkozási számot, hogy ezt jegyezzem meg. Nem veszek ki szabadnapot, hogy ügyintézzek. Füles bedugva, teló a tartón és terelgetem a 40 tonnát. Mégis, hogy kéne megjegyezzem? Ki a f..m tudná egyszerübben elküldeni nekem az infót, mint a mobilszolgáltatóm? Az ilyen dilettantizmustól a falra tudok mászni. A másik, meg amikor közli, hogy írjak panaszlevelet a mittudoménmilyen osztálynak. Mi vaaaan??? Most mondtam el a panaszzom. Ezért telefonáltam. A hívást rögzítik. Mi kell még? Ha így nem jó, akkor amit elmondtam, az alapján az üfsz. pötyögje be a panaszt a gépbe, olvassa vissza, én szóban jóváhagyom, ő meg küldje az illetékes osztálynak. Ezt minden alkalommal el kell nekik magyaráznom. Miért nem alap?
-
LámaZ
addikt
válasz #79335424 #31288 üzenetére
Fenéket!
Nem várom el, hogy korlátlan böngészés címszó alatt videózzak, csak hírlapokat néznék meg webáruházakat.
Ez a Prohardver sem jön be rendesen.De mást mondok: ezek a telenoros idióták arra nem képesek rájönni maguktól – megint én javasoljam nekik? ott egye meg a fene a sok hülyéjét, akiket zsíros állásokba felvesznek a még hülyébb multis vezérek! –, hogy az ő saját honlapjuk a www.telenor.hu és ennek aldoménjei mindenféle korlátozás esetén is gyorsan bejöjjön, hisz a számlaadatok megtekintése, ne adj isten, új csomag megrendelése, vagy korlát esetén extra 1 GB megrendelése gyorsan nyélbe üthető legyen. Ezeknek a marháknak nem érdekük, hogy pénzt kapjanak? (Mert ugye ügyfélelégedettségről felesleges beszélni.)
Legyen minden jó!
-
apaszka
veterán
Mór még sehol mindig! A Note3 am tudná,de ......... Igaz egyre kevesebbet várok el a telenortól! Egy hete várom őkethogy felhívjanak,de csak annyit tesznek,hogy hamarosan felhívnak! Üzenetben ennyit küldenek.
Mondhatnám ez semmi.
Na mindegy ,és sem leszek kedves,ha felhívnak.https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
#79335424
törölt tag
Szerintem az a hiba, hogy Te mást értesz böngészés alatt,, mint a Telenor. Nálad minden url támogatott. Náluk viszont van támogatott, nem támogatott és tiltott. A korlátlan böngészés lehetősége náluk csak a támogatott irányokra vonatkozik. Pl. itt, az oldalon, egy hírben szereplő, beágyazott YT videó megtekintésével ne is próbálkozz! Azt nem tudom, hogy mi van olyankor, amikor a böngészőm egyik beépülője próbál egy nem támogatott irányú szerverével kommunikálni. Androidon pl. a Dolphin elég allergiás arra, ha ebben akadályozzák. Olyankor akár FC -vel el is tud szállni.
-
LámaZ
addikt
válasz Viktor0610 #31285 üzenetére
Bejelentettem mindkét problémát a neten, gondolom két hónap múlva majd írnak egy semmitmondó választ.
Ilyenkor illene adni valamiféle kedvezményt, de ezek még elnézést sem szoktak kérni.Legyen minden jó!
-
MODERÁTOR
Az elsővel kapcsolatban a 1220 felhívását javasolnám. Valamiért nem sikerülhetett megfelelően aktiválni a korlátlanságot az előfizetésedre.
A másodikkal kapcsolatban annyi volna a megjegyzés, hogy a napokban előkerült már egyszer ez a téma, a rendszer valamiért többször leküldi ezeket az üzeneteket. A legtöbb, amit tehetsz, hogy bejelented (szintén 1220), hátha épp' a te bejelentésed nyomán kezdik el mélyebben kivizsgálni ezt a régóta fennálló problémát, és elhárítják végre...
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
LámaZ
addikt
Két problémám van most a Telenorral, és azért írom be ide, hogy megkérdezzem, mással fordult-e elő ilyen.
1. Van egy Hipernet Medium csomagom. A havi adatkeret 10 GB. Ha elfogyott lassítják a sebességet. Van egy olyan extra szolgáltatás havi 1 490 Ft-ért, hogy „Korlátlan böngészés és e-mail”. Ezt írják: „A szolgáltatás megrendelésével az e-mailezés és böngészés az adatforgalmi keret felhasználása után is lassítás nélkül, korlátlanul tovább használható belföldön. Korlátlan forgalomtípusba tartoznak belföldön a képi és szöveges tartalmak böngészése, valamint az e-mailezés.” Egy nagy lófaszt!
Megrendeltem kb. egy hete, és a rendeléseim között szerepel, tehát aktiválták, de a böngészés irtózatosan lelassult, nem érzek semmilyen különbséget ahhoz képest, mint amikor korlátozva van a sebesség.2. Van egy Klikk csomagom is, amely ugye 100 MB/hó. Amikor elfogy a keret 80%-a, értesítenek egy... – izé, ha csak egy volna! – SMS-ben. Én ma 12 db. SMS-t kaptam, de ugyanezt művelik minden hónapban, sőt, amikor megrendeltem a 3baráti 20-ast, akkor is végigjátszották ezt. Ugyanígy 10, 11 vagy 12 SMS-t küldtek. Ezekhez az SMS-ekhez hozzájön még az aktiválásról kapott SMS, meg egykét ajánlatról kapott SMS is.
Meg vannak ezek bolondulva! Ez zaklatás. Hogy merészelik ezt csinálni?[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
club1
veterán
Ez a tegnapelőtti verzió. Sajnos most ez van kint.
A Telekomos LTE cellákra is elkezdték felengedni a Telenor előfizetőket, mert ugyanúgy megnőtt vagy 45%-ra a lefedettség Kelet- és Nyugat-Magyarországon is. Az a jó térkép, amin Badacsonytördemic faluközpontjában is beltéri LTE lefedettség van (nem csak a szigligeti cella van a környéken). -
Karesz_25
csendes tag
válasz Viktor0610 #31281 üzenetére
Ezt igen, de volt még pár mérésem, amiket meg Telekomos és vodás szerverrel is "kipróbáltam" és ugyanekkora sebességeket (+- 2 Mbit/s különbségek voltak) mértem.
-
MODERÁTOR
-
zseko
veterán
-
Landsmann
addikt
válasz 313313 #31274 üzenetére
Azon az adott területen a senki földjén, határtól messze nyugodtan lehetett volna nem a prérit, hanem a lakott területet besugározni. Mondjuk nincs 4G-s telefonon, így aztán nem tudom ellenőrízni, hogy tényleg oda rakták az adót, vagy csak rossz helyre rajzolták a térképen. Minden esetre elég beszédes.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
veterán
-
313313
addikt
válasz Landsmann #31272 üzenetére
Mert nem lehet akárhova akármit építeni.
Ahol túl közel van a határ, ott arra kell figyelni, hogy nem lehet közelbe "erős torony", mert nagyon átsugároz a másik országba... Kecskeméten például figyelni kell a katonai radarra és a katonai reptérre, ott pl emiatt vannak korlátozások...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
DarkByte
addikt
-
Landsmann
addikt
Hát, mit ne mondjak, a fejlesztőknek biztos vannak kész érveik, hogy egy nagy lefedettséget biztosító bázisállományt miért éppen egy 2200 lakosú nagyközségbe raktak, ahonnan a közelben lévő 5-10000 lakosú településeket éppen nem fedi le, még a kültéri is csak igen neccesen. Az meg külön jó, hogy ahhoz a településhez tartozó járási székhelyet meg egyáltalán nem érinti még a kültéri lefedettség sem. Még csak főút sincs, így aztán végképp nem értem, hogy annak a 2200, plusz a szomszédban lévő 150 fős kis falunak építettek ekkora beruházást. Bár lehet, hogy a térkép van elrontva, mert éppen fordítva van a kül és beltéri lefedettség.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MODERÁTOR
válasz sunavlys #31270 üzenetére
Amit az ÁSzF-ben találtál, az a megrendelésre vonatkozik, nem a lemondásra.
Vagyis ciklus közepén való megrendelés esetén tört havidíjat számláz, teljes egészben felhasználható keret mellett.
A lemondásnál (mivel a levonás megtörtént a ciklus elején) teljes havidíj-terhelés van, utólag nem adja vissza az esetleg ciklus közben történő lemondás miatt keletkezett különbözetet.Vagyis igen. Ahhoz, hogy teljes ciklusban használhasd, a ciklus utolsó napján kellett volna lemondani.
Xiaomi 13T
-
sunavlys
senior tag
Lemondtam a Klikk szolgáltatást, erre a telenor azon nyomban törölte a net hozzáférésemet.
Az ÁSZF-ben azt olvastam:
A Szolgáltatás bármikor lemondható az adott kártyás ciklus végével.
Ez azt jelenti, hogy csak csak a ciklus utolsó napján lehet lemondani???
Valamint ezt van még az ÁSZF-ben
A havidíjat időarányosan számlázza a Szolgáltató, de a teljes forgalmi-keretet biztosítja
Előfizetői részére.Mit is számol időarányosan illetve milyen esetben??
ZTE v967s, Redmi 4A, Huawei_p9_lite_2017, Redmi Note 11 Pro
-
MODERÁTOR
-
club1
veterán
A Telenor mára bekapcsolt egy rakás LTE cellát.
https://www.telenor.hu/internet/lefedettseg -
zeon.hu
nagyúr
válasz rgeorge #31259 üzenetére
amikor telepítették a tornyokat, ezt azért tudniuk kellett. elvileg...
de most alig 10-15%-os a kihasználtság mindegyikben, főleg külföldiek azok is (tehát nem a telenoron lógnak) és ugyanaz a vége.
(mellesleg szinte mindegyikben van free wifi, csak ahol én töltöm el az időmet, nagyon gyenge a jel)#?*@&!
-
#79335424
törölt tag
-
zeon.hu
nagyúr
van egy hely, ahol teljes jelerősség mellett (3G) is alig megy a net, 1-2 perc, mire egy oldal betölt.
napi 2-4 alkalommal vagyok ott kb 40 percet, elég bosszantó.
lehetséges, hogy az adótorony a hibás?
(nem a faluszéle, frekventált üdülőövezet, tele szállodával)#?*@&!
-
St3ven
addikt
válasz Landsmann #31256 üzenetére
Én sosem értettem, hogy minek vannak ezek a ciklusok feltöltőkártya esetén. T-nél megrendelek valamit, onnan indul a 30 nap, és ezt a következő 30 napot fizetem is ki.
Itt meg arra kell figyelnem, hogy ha két nap múlva van a ciklus fordulója, nehogy megrendeljem a szolgáltatást, mert akkor jól kifizetek egy havi díjat két napra, majd két nap múlva még egyszer ugyanannyit.
[ Szerkesztve ]
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
Landsmann
addikt
Naja. Az borzalom, hogy egyes szolgáltatások a hónap első napjától az utolsóig tartanak, míg másik meg a kártyás ciklushoz igazodnak, amik 30 naposak. namármost ugye van 30, 31 és egy nyomorult 28 vagy éppen 29 napos hónapunk. Ember legyen a talpán, aki több hónap, vagy több év távlatából fejben tudja tartani, hogy éppen mikor van a kárytás ciklus, illetve az adott szolgáltat havi, vagy kártyás ciklus alapján újul meg. Ez az egész úgy sz@r ahoyg van.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
#79335424
törölt tag
válasz #79335424 #31250 üzenetére
No, beszéltem velük. Hát komolyan mondom, nem értem, hogy ott egyesek miért kapnak fizetést, mások meg miért nézik végig tétlenül ezt a szerencsétlenkedést. Pedig lehetne akár még jó is.
Azt nem értem, hogy egy elsejére kért aktiválású szolgáltatás fordulója hogy kerül 30. -ára, de kiderült, hogy az enyém akkor van. Persze, ez így még cifrább, mert akkor már tegnap aktiválniuk kellett volna. Szóval mindennképpen vmi hiba van a mátrixukban. Eddig kb. 2 perc alatt eljutottunk. Hibák előfordulnak, nem is ezzel van a gondom. Hanem azzal, ami ezután jött. Mondja a hölgy, hogy rögzíti a hibát, elhadart egy kódot, hogy jegyezzem meg, a megfelelő osztály meg 72 órán belül reagál. Mondom neki, hogy vmit összekeverhetett, mert 72 másodpercet akart mondani és nem reagálást, hanem szolgáltatást. De nem! Na, ekkor kezdett felmenni a pumpa. Kérdezem, hogy jó és én hogy netezzek addig, amíg ők vizsgálódnak? Mondja, hogy ezen a baráti izén van 300MB -om, aktiváljam azt. De azt én tartaléknak szántam, nem akarom aktiválni. De úgy tűnt, hogy nincs más megoldás. Hát jó, akkor ez van. Kérdeztem a ciklusváltás időpontját. Azt mondta, hogy elvileg éjfél, de van úgy, hogy reggel még aktív az előző ciklus. Kösz, ezzel is b..ttul előrébb lettem! Majd fél óra múlva kapok egy SMS -t, hogy aktiválták a 2GB Deezer -t. Most azt sem tudom, hogy milyen adatkeretet használok. Majd ha lehiggadtam, akkor újr hívogathatom őket emiatt. Viszont volt képük rögtön utána egy másik sms -t küldeni, hogy értékeljem az ügyintézést.
Szerintem:
1.
Ha minden kommunikációs lehetőség adott, akkor nem az ügyfelet kéne tornáztatni azzal, hogy jegyezzen meg kódokat. Ha egy ügy indul, akkor ki lehetne küldeni SMS -ben a számát, az időpontot, a felvevő nevét, stb. Sőt, a My Telenoron is lehetne egy ügyfélszolgálatos események opció.
2.
Ha annyira egyértelmű a Telenor hibája, hogy a üfsz. a rögzített hívásban elismeri, akkor előbb nem vizsgálódni kellene, hanem sűrű elnézéskérés közepette, azonnal felülbírálni és aktiválni a szóban forgó, vagy bármilyen egyéb internetszolgáltatást. Aztán lehet vizsgálódni.
3.
Az, hogy "van úgy, hogy reggel még..." az egy hiba, amit ki kell javítani. Digitális rendszerben 0 -ák, meg 1 -ek vannak. Az időpontok is így vannak definiálva. Egy számítógép nem tud értelmezni olyat, hogy "reggel még".
4.
Ilyenkor illik felajánlani vmit. Nem plusz x GB hiányzik, hanem a gesztus.
Ez nem fért volna bele 1 SMS -be, de a hsz. linkje igen.[ Szerkesztve ]
-
Viktor77
titán
válasz zichie #31249 üzenetére
Mint fentebb írtam, én is lassított nettel vagyok a hónap nagyrészében.
Youtube (360p, de a köcsög mivel érzékeli, hogy 4G-n vagyok, így mindig 480-nal indít, ezt viszont már nem bírja a net, mindig vissza kell állítanom), netes rádiók, Spotify, Play letöltés 100-200kbyte között megy, ezáltal hibátlanok. Sőt, újabban a telóval WoW-ozok, 70-120-as pinggel, gyakorlatilag hibátlanul. A torrent az ami lassú, 15Kbyte, de sokszor arra ébredek reggel, hogy 30-ig felment. De a 15 sem 32kbit, inkább 120. A már nem létező Smarttarifa 3-mal.
Tudom, hogy ez senkit nem vigasztal, csak leírtam a másik oldalt is.
[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Dávid78
tag
A Sparba veszek egy Telenoros SIM kártyát azt rögtön tudom használni?
Az már olyan amiben micro SIM is van?Köszönöm
-
#79335424
törölt tag
Nálam biztos nem. Ha 0-2 között nulláznának, akkor reggel már az új ciklus alapján, 2GB keretem lett volna, ergo nem lassítanának. De sztem még a 0-2 is túl tág időintervallum. Nem vagyok profi matekos, de egy erősen kerekített kalkuláció alapján nekem az jött ki, hogy a feltöltőshöz járó sávszélességemmel, másfél órán belül, símán le tudnám nullázni a teljes havi adatkeretemet. Sztem ez úgy lenne kerek, hogy elseje éjfél és slussz. Ha olyan b..tt pontosan tudják számolni a 10KB -okat, meg az éjszakai tarifa kezdetét/végét, akkor ezt miért nem? Sztem kutya kötelességük lenne ezt pontosan meghatározni és betartani.
-
zichie
senior tag
válasz #79335424 #31247 üzenetére
"A Speedtest szerint nem, de a fórumot többször le kell frissítenem ahhoz, hogy normálisan megjelenjen."
A múlt hónapban volt két nap, amikor lassított netem volt. A speedtest kapcsán az a tapasztalatom, hogy az ottani szerverek elérését nem lassítja a Telenor. Igaz csak magyar szervereket próbáltam. De minden más tevékenység lassú és szinte használhatatlan, a max. 32 kbit/s sávszélt szigorúan betartják. Online rádió sem megy (40-45kbit/s körüli aac stream).
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Nem tudom. A Speedtest szerint nem, de a fórumot többször le kell frissítenem ahhoz, hogy normálisan megjelenjen. Közben haladok, úgyhogy ez nem helyfüggő. Bp. -en nem szokott ilyet csinálni.
De ha nem lassít, akkor az is egy story. A szolgáltatóm nem csak felhívta a figyelmemet, hogy lassíthatja, mert jogában áll, hanem tényként közölte, hogy lassítja és azt is, hogy meddig. Ha nem lassítja, akkor mi a f...t szórakozik velem azzal, hogy farkast kiabál? De ha már boncolgatjuk a dolgot, akkor nekem ez a ciklusváltás sem világos. Általában délelőtt szokott jönni az aktiváló SMS, de ebből nem derül ki a pontos óra/perc. Lehet azt mondani, hogy a ciklus teljes, mert az előző is elsején délelőtt kezdődött. Csak ezt le kéne pontosítani. Most belecsaptam a lecsóba, de többnyire nem szoktam csontra elhasználni. Sztem alap kéne legyen, hogy tudjam, meddig használhatom fel. Elsején hajnalban még frissíthetek egy játékot, vagy letévézhetem? -
#79335424
törölt tag
Friss, ropogós Telenor szösszenet.
Feltöltős kártya, 2GB Deezer, forduló elsején, fedezet feltöltve. Reggel 6:50, valamit meg akarok nézni a neten, erre jön egy SMS, hogy elfogyott az adatkeretem és az új ciklus elsõ napjának végéig korlátozzák a sebességet. Szerintetek a Telenor szokott ápr. 1. -jén tréfálkozni? Ha nem, akkor a föld mely időzónáját veszi alapul? Nálunk 7 órája elseje van. A csúcsidőnél, vagy az éjszakai netnél is ugyanaz az időzóna érvényes? A ciklus első napját nem fizettem ki (előre)? Akkor ma miért is nincs rendes netem?[ Szerkesztve ]
-
metal01
őstag
válasz wetomi #31243 üzenetére
Igen erre gondoltam én is, csak fura, vagy inkább szánalmas, hogy a szolgáltató nem képes információt adni ilyen kérdésekben. Mert ha az adott ügyfélszolgálatos csóka vagy csaj nem tudja, hogy miről van szó, akkor legalább kérdezzen már rá valakitől a központban, vagy valami. Lehet, hogy én várok el sokat a havi 9k-s előfizetésemmel
-
metal01
őstag
válasz Viktor77 #31164 üzenetére
Ma voltam bent személyesen a Telenor-ban. Rákérdeztem a Smarttarifa 4 kontra 4G-re. Azt mondta a fazon, hogy igaz, hogy minden csomagjukban aktiválták a 4G-t, de csak azokban, amelyek jelenleg értékesíthetőek, azaz forgalomban vannak. A Smarttarifa 4 már nincs forgalomban és a gépen (ami előtte volt az ügyfélszolgálaton) is azt látja, hogy ebben a csomagban még nincs benne. Mondom/mutatom neki, hogy a telefonom viszont jelzi a 4G-t. "Hát ez esetben töltsön le egy sebességtesztet, és nézze meg, hogy 4G vagy nem 4G." Remek válasz...
-
zombinyul
addikt
válasz Viktor0610 #31240 üzenetére
Jogos, előfizető szintu regisztráció szükséges.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondta a srac, hogy az alkalmazással lesz a bibi 1000-bol egy embernel előfordulhat (plane wp-nel, mert arra relatív friss a program) hogy vacakol. Toroljem le, es töltsem le ujra, mert halon belul tenyleg ingyenesen vagyok (mivel ezzel a csomaggal meg nem fizettem be szsmlat, felkerült bennem, hatha az aktivalasnal rontottak el valamit. De nem). Nem baj, a regisztrációt megcsinálom, es meglesem hogy most normálisan muxik-e az alkalmazás.
Koszonom szepen a segítséged, jövök egy sörrel!
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
MODERÁTOR
-
zombinyul
addikt
válasz Viktor0610 #31237 üzenetére
Nem vagyok jogosult az adatok megtekintésére.
Pedig a regisztráció adott.Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
jbl
senior tag
Olyan mobilinternet előfizetést keresek, ami lassítás után is 128kb/s. Egész nap Online Rádiót szeretnék rajta hallgatni.
Létezik ilyen?4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
-
zombinyul
addikt
válasz Viktor0610 #31234 üzenetére
Átnéztem, ott csak a kifizetett számlákat tudom nyomonkovetni, az aktualisrol nem tudhatok meg semmit... Pont emiatt töltöttem le a myTelenort.
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
MODERÁTOR
-
zombinyul
addikt
válasz Viktor0610 #31232 üzenetére
Koszonom a valaszt!
Szoval: az a 20-as szam tuti Telenoros, újonnan vásárolt, Telenor feltoltokartya. Minden hivas utan változik a számlám összege, de miota elfogyott a halon kívüli beszed, es megy felfele a fizetendő összeg, folyamatosan mennek ra "uresbe" is a Forintok. Raadasul MINDEN 20-as hivas utan 20 Forintokkal hízik percenként a számla... 20Ft meg ugye nem 0, es eleg sokat beszelek halon belul. Agyrém, én mar komolyan nem ertem mi van ezzel a rendszerrel... Vagy a myTelenor alkalmazás a ludas, vagy a szolgáltató, de én remenykedem az elsőbe.Szerk: visszamenőleg kiszámoltam a halon kívüli hívásokat, alig jarok 2 oranal. Azert ez mar nagyon durva eltérés, es remelem nem a Telenor javára megy...
[ Szerkesztve ]
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
MODERÁTOR
válasz zombinyul #31231 üzenetére
A rendszer nem küld üzenetet, ha elfogy a három órád.
Sok rövid hívással előfordulhat akár jelentős különbség a készüléked által mért és a Telenor által számolt forgalom között. (Perc alapú számlázás, ugye.)
"ami kisse b@ssza a csorom, plane, hogy ha nem telefonálok, akkor is folyamatosan megy felfele a dijam 40 Ft-okkal" Ezt nem nagyon értem, és nem is nagyon hiszem. Esetleg később frissíti a forgalmad a rendszer, vagy olyan 20-as számot hívsz, ami nem Telenoros.Xiaomi 13T
-
zombinyul
addikt
Sziasztok!
My tarif csomagban vagyok, 9ezret fizetek havonta. Na most. Ebbe a csomagba van masfel giga internet, 3 ora hálózaton kívüli beszed, meg korlátlan hálózaton belüli.
Letöltöttem a myTelenor alkalmazást hogy nyomon tudjam a számlám követni, es tartogatott meglepetéseket. Az egyik az, hogy a 3 ora hálózaton kívüli beszedem elfogyott. Visszaszamolgattam, nincs meg a 3 ora... Se sms értesítést nem kaptam errol, se semmi. De mar 3ezer Ft-tal tulhaladtam a 9-es alapdijat, ami kisse b@ssza a csorom, plane, hogy ha nem telefonálok, akkor is folyamatosan megy felfele a dijam 40 Ft-okkal. A masik, hogy ha hálózaton belul telefonálok, nekem a myTelenor azt is jovairja, tehat az is hizlalja a számlám.Olyanról kerdeznek, akinek van ezzel az alkalmazással tapasztalata, hogy az applikáció meg tudja "különböztetni" a halon kívüli es belüli telefonalasokat? Lehet azert számolja el a belulieket is, mert egybe vesz minden hívást, es a vegen nem Ennyi lesz a számla? Durva lehúzás volna, ha tobb ezer Ft kerülne erre a rohadt számlára, az eleve 9ezres havidijnal. Az hogy telefonálás nelkul is hízik, csak hab a tortán... Online feluleten nem tudom nyomonkovetni. Az alkalmazással lehet bibi, lehet az számol rosszul?
Nem tudok sajnos telenorba bemenni személyesen érdeklődni, ezert kérem a Ti segítségeteket.
Köszönettel:
Andras[ Szerkesztve ]
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
MODERÁTOR
-
Kzo
tag
Sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy megtud-e valaki erősíteni abban, hogy a Hipernet pro (30Gb adatforgalmi keret) szolgáltatásnál valóban működik-e a gyakorlatban is a 30napos visszavételi garancia (online rendelés esetén). Tehát megrendelem neten, használom, és mondjuk a 27.nap kitalálom, hogy mégsem kell akkor minden féle indoklás nélkül az első havi szolgáltatási díj kifizetése után visszaveszik és bontjuk a szerződést ami a 2évre szól?
-
csabi94
őstag
válasz Viktor0610 #31226 üzenetére
Köszönöm a választ!
-
MODERÁTOR
-
csabi94
őstag
Sziasztok, érdeklődnék, hogy előfizetést (3800 Ft körüli) át lehet-e íratni más névre. Barátnőm előfizuja az anyja nevén van, és így nem tud Barátnőm pl. új készüléket vásárolni az anyja nélkül. Az anyja meg biztos nem fog feljárkálni Pestre emiatt, tehát ott ahol lakik, el kéne ezt intézni, úgyis a leány fizeti...
-
Fkris
őstag
vagy egyszeruen mondd be, hogy dobalja a halozatot.hibas kartyat egybol cserelnek
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Tibee86
nagyúr
-
-
Tutu7030
veterán
Ez szvsz hülyeség! Vasárnap volt egy készülékcsere, ahol az új telefon miatt kártyát is kellett cserélni, fel sem merült ilyen lehetőség, hogy fizetni kellene érte.
LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro
-
GML
őstag
Nem tudom, hoyg a 1220 cseszegetése, a FB-os kolléga vegzálása, vagy egyszerűen az a mondat, hogy "ha lejár a hűségem távozok", vagy egyszerűen a 168 órás frissítési ciklus, de valamelyik határozottan megoldotta a problémámat. Sikerült megrendelnem a telefont.
Viszont egy kis érdekesség: A telenor látja, hogy az a kártya, amim van az micro a készülékbe nano kell. A csomagban nem lesz benne az új sim. És mivel 2 éven belül lett cserélve ezért csak a 3-4k-s kártyacseredíj befizetése után tudom használni az új telefont. facepalm.
-
MODERÁTOR
-
bandigno
senior tag
válasz Viktor0610 #31216 üzenetére
csak akkor van gond, amit fentebb is leírtam: 3G -> EDGE, és akkor hiába jelzi h legalább van 2G, nem megy, egészen addig, míg újra nem csatlakozik a hálózathoz vagy 3G-re!
-
MODERÁTOR
bandigno:
Amennyiben nálad van mobilinternet, de néha elmegy (nem 4G-lefedettségtől függően), akkor nálad nem a hiányzó APN a megoldás.
Számalapján nálad is megnézhetem, de szinte biztos, hogy nem ez a gond.Tel Elek:
A Klikk (és minden egyéb megrendelt) szolgáltatás ciklusa igazodik a feltöltőkártya/előfizetés ciklusához.
Akkor szokott ilyen képet mutatni Klikk esetén a rendszer, ha ügyfél már egyszer élt a három hónapos kedvezményes időszak lehetőségével -akár csak egy napig is.
A te esetedben ez úgy történt (ha jól értelmezem a látottakat), hogy 30-án levonta a Klikk időarányos havidíját, majd köv. hó 28-án levonja a Klikk teljes havidíját -a ciklusoddal szinkronban , természetesen.paye:
Mi volt a gond? Ki a "szerencsés" utód?[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
paye
tag
Pá-pá Telenor... Hogy miért nem léptem le korabban...?
-
bandigno
senior tag
válasz Viktor0610 #31189 üzenetére
közzé tennéd a megoldást? nálam a hiba ugyanez! 3G-ről visszavált lefedettség hiánya miatt EDGE-re és megáll a tudomány! repülőgépmód be-ki és miután újra csatlakozik a hálózathoz, elindul! De ez így nem megoldás! Kiidegel a dolog...! Köszi
-
Fkris
őstag
válasz Viktor0610 #31211 üzenetére
Emailben megirom nekik, koszi!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
MODERÁTOR
-
KamuMazsola
őstag
válasz Just_Reboot #31209 üzenetére
Miért nem az ismerősnél kezdted az egészet?
[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
Just_Reboot
addikt
válasz dptrsk #31205 üzenetére
Köszi hogy válaszoltál és igazad van vissza olvashattam volna.
Viszont megoldódott a problémám, bementem egy másik telenor üzltbe ahol van ismerősöm. Kaptam is egy új sim-kártyát. És bizony LTE-m is van pedig nem váltottam csomagot. Olyan szívesen visszamennék az előző telenor üzletbe és az alkalmazott képébe nyomnám a telefont. És megkérdezném tőle: Hogy most akkor hogy is van ez!?
[ Szerkesztve ]
-
#97544192
törölt tag
Viktor sikeresen megoldotta a pár hozzászólással előtti problémámat.
Sokkal segítőkészebb volt, mint a 1220-as hölgy vagy mint az összekötő, aki azt javasolta vigyem szervizbe a telefont..
Köszönöm uram! -
tomp
félisten
Nekem 3 hónapig tagadták a hibàmat majd csak egy nagy veszekedés után lett meg a hiba.
Nyugodtan reklamálj te is.
Én emailben kértem a kötbért. A kötbér a havidíjból számolt napidíj négyszerese.
Èn megfogadtam, hogy minden hibát azonnal jelzek és ha lemegy a 72óra már megy is a kötbér igény. -
St3ven
addikt
Teljesen felesleges személyesen bemenni. Tértivevényes levelet kell küldeni a kötbérigényeddel, leírva a problémát dátumokkal, lehivatkozni a telefonbeszélgetéseket. Aztán más kérdés, hogy megkapod-e.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
dptrsk
addikt
válasz Just_Reboot #31204 üzenetére
Azt, hogy mielőtt kérdez a fórumozó olvasson vissza pár hsz-t, ahol megbeszéltük, hogy nem szabad hinni az üfsz-es dolgozóknak a 4G ügyben, ha azt állítják nem elérhető???
Ha tudod, hogy jár neked a 4G, miért hiszel egy alulfizetett ügyfélszolgálatosnak, aki akkor kap több pénzt, ha rábeszél téged egy jutalékos csomagra?
Az más kérdés, hogy a telekom cégeknek(Mind telekom, mind telenor, voda tapasztalatom nincs) át kéne gondolnia, hogy fele ennyi, de hozzáértő ügyfélszolgálatost foglalkoztat ÉS megfizet, mert az nem normális, hogy egy átlagos ügyfél sokkal tájékozottabb, mint az akit azért foglalkoztatnak, hogy bárkinek el tudja magyarázni az értelmes kérdésekre a választ. Nem azt mondom, hogy csak ilyen van, de ritka mint a fehér holló. Telefonos üfsz-en jobb az arány valamivel, de ott sincsenek a helyzet magaslatán.
-
Fkris
őstag
Sziasztok!
Erre a panaszra megerkezett a kivizsgalas, amiben az all, hogy mivel naluk nem volt hiba az adott idoszakban, ezert nem jar kotber.A csavo aki irta, azt is beleirta a levelbe, hogy marc.9 en engem tajekoztattak azugyben, h naluk nincs hiba, noha a tajekoztatast vegzo holgy azt is elmondta a telefonban, h latja, nincs adatforgalmazas, ezert tovabb nezelodnek.
Engem nem erdekel, hogy miert nem kapok(tam) 4Gt, nem kaptam, a telefon hibaja ki lett zarva, innentol puszilom oket, telenornal van(volt) a hiba.
A tortnethez hozzatartozik, hogy kb masfel hete van LTE halozaton adatforgalmazas, szoval valami tortenhetett.
De engem az is erdekel, hogy az a kimaradt 2-3 het hol volt.Erdemes lenne bemenni a Telenorhoz bemenni, es szemelyen megtenni a panaszt, hogy akkor hallgassak vissza a beszelgetest amit rogzitettek, es jo lenne ha folyositanak azt a nagyjabol 10-15 ezret, kotber formajaban?"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
dptrsk
addikt
válasz Just_Reboot #31201 üzenetére
Már párszor ki lett tárgyalva:
MINDEN csomagban van lehetőség 4G/LTE elérésre.
csak pár hsz-t kellett volna visszaolvasni. -
Just_Reboot
addikt
Voltam a telenorban Sim kártyát cseréltetni hogy nekem is legyen LTE. Erre azt mondja a csajszi hogy az én csomagomban nem elérhető váltsak csomagot. Nem az volt hogy minden csomaghoz jár az LTE? Vagy én vagyok hülye?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest