Hirdetés
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz dptrsk #52151 üzenetére
Ezt hívják piaci versenynek. Ahhoz kell menni, amelyiknél jobbak a feltételek, és akkor a másik vagy észbekap, vagy meggebed. Én ezt úgy csinálom, hogy nem veszek függő készüléket, úgyhogy felőlem mindkettő meggebedhet a függetlenítési huzavonájával.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
4Grider
nagyúr
válasz dptrsk #52043 üzenetére
Az eht módosításának a hatálybalépése október 24.-e volt. Ha abban az van, hogy egy szerződés lejártát követően köteles vagyok valamit tenni, akkor logikusan az nem kötelezhet senkit október 24.-ét megelőzően lejárt szerződésekkel kapcsolatban semmire. Ha így lenne, akkor azt visszamenőleges hatállyal hirdették volna ki, itt erről szó sincs.
-
MODERÁTOR
-
Gerasz
aktív tag
válasz dptrsk #51282 üzenetére
Valóban, a hasonlat úgy áll meg, hogy leülsz egy étterembe, megnézed az étlapot (Korfu), majd a szomszéd étterem pincére jön felvenni a rendelést a 140.000 Ft-os sörárakkal (Albánia).
Ilyen tarifák mellett bizonyosan telik komoly jogi osztályra, így biztos vagyok benne, hogy minden jogszerűen zajlik. Csak etikátlanul.
(#51283) azbest:
Köszönöm, hasznos tipp
[ Szerkesztve ]
-
otps
aktív tag
válasz dptrsk #48292 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy a form nem ment egy esetleges összeomlás/áramszünet esetén az egész tartalom elveszik, míg az e-mail jobb esetben piszkozatban teljesen el lett mentve.
A szolgáltatótól független hasonló tapasztalatok miatt (plusz túl kicsi szövegdoboz, plusz elküldöm és nem ment el) én mindent a LetterCount.com-on szerkesztek. Piszkozat plusz helyesírásellenőrzés megoldva.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz dptrsk #48292 üzenetére
Igen, mondjuk ezt elfelejtettem hozzátenni, hogy egy Telenor méretű cég, oldja már meg, hogy spam elleni védelem. Nekem a munkahelyi e-mail címem publikus, mert kötelező hogy az legyen, mikro cég, és megoldottam a spam-et. Tudják már kezelni ők is.
Ja, hogy akkor sokan írnának? Ez van. Az ügyfél ne csak addig legyen már fontos, amíg szerződik, meg fizet, néha a nyűgjeivel is foglalkozni kell. -
MODERÁTOR
-
Predator2
addikt
válasz dptrsk #41857 üzenetére
Kártyás 29-ben voltam, lejárt a egyenlegfelhasználási időm, kénytelen voltam feltölteni, mert használni akartam a telefonomat. De én maradni akartam a régi tarifámban de nem volt rá lehetőség.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
tomp
félisten
válasz dptrsk #41796 üzenetére
Na igen. Ma eléggé felcseszték az agyamat. 27MB egy zene volt. 1db. Egyhúzásra betöltötte az app és a 27-ból lett 70. 110MB volt a keretből. Korlátlan zenén kívül volt 10MB forgalmam és nuku keret. Elfogyott és minden leállt.
Még mindig nem megy nekik a beállítás. Tidal zene és videók mennek de borítókép, album infók, playlist betöltése minimum 1perc. Chrome böngésző úgy ahogy megy. De a Play Áruház max sebességen frissített 2appot...
Válassz magadnak zenei streaming szolgáltatást és hallgasd adatforgalmi fejfájások nélkül!
Fejfájások nélkül? Ahha... -
oneal1
senior tag
válasz dptrsk #41505 üzenetére
my telenorban kopp elfogyott az egész.
én pontosan tudom a saját készülékemről hogy 1GB-os távlatban 50, max 70 mb a difi a telekom és a telefonom által mért fogyasztásban. Tehát amit nagyjából mutat az iphone az kb úgy van.nem IOS eszköze volt korábban, de ennél a rendszernél ez nem így működik.
De frissítés téma amúgy is kilőve mert a 9.3.3 al kapta meg a telefont, ez pedig a legújabb.-semmit nem tölt le neked kérdezés nélkül, szoftverfrissítést, appok frissítését, semmit. Ha pedig wifiről töltessz és megszakad a hálózat akkor megáll a letöltés.
-Az a bosszantó az egészben, hogy nem lehet lekérni semmit, várja meg a következő számlát és akkor majd kiderül hogy hiba e vagy sem... azért jó hozzáállás nem?
-Több évig szervizeltem szoftveresen iphone-okat, az a baj, hogy értek hozzá és 100% hogy nem használta el ezt az adatmennyiséget. De a legkiakasztóbb, hogy az ügyfélszolgálat egyből hülyének nézi az embert, semmit nem hajlandóak segíteni, csak fizesse be a számlát és majd meglátjuk hogy hibáztunk e...
-persze mikor megkérdezte, hogy mi lesz ha az derül ki hogy ők hibáztak akkor ők azt nem tudják
[ Szerkesztve ]
-
oneal1
senior tag
válasz dptrsk #41498 üzenetére
nem történt videó küldés.
Emberek ugyan olyan telefont használok. Elég beteg módon sajnos vagy nem sajnos, de nekem még egy hónapban sem evett meg 500mb nál többet a face és a messenger.
Még egyszer vázolom akkor a szituációt
nem fogyasztotta le az adatmennyiséget, maximum az 500mb ot.
Én is megnéztem, mondom, nem vagyok hülye hozzá.a vicc az egészben, hogy a net ki is lett kapcsolva, nem pedig belassítva.
-
Potenza
csendes tag
válasz dptrsk #41086 üzenetére
Ez fedi a valóságot ezt is alternatívaként említették ma, vehetek készüléket de akkor megemelik a tarifacsomagot
Mondjuk az 2 évre vetítve 72k + a telefon az ott van pont mint ha független készüléket venne az ember.
Ez a pontos állás jelenleg most megint okosabb lettem valamivel.[ Szerkesztve ]
-
Volkov
senior tag
válasz dptrsk #40766 üzenetére
A cégem nem kéri ki a számla részletezőt, hiába kérem.
Felhívtam Voda-t, de mivel nem én vagyok a számla fizető, ők sem adnak infót.(cégnél még le is lettem szúrva az átirányítás miatt mondtam, hogy akkor döntsék el mi a fontosabb, a céges policy vagy hogy elérhető legyek )
Szóval sakk-matt.
:)
-
Volkov
senior tag
válasz dptrsk #40762 üzenetére
Hááát...
Az átirányítás csak akkor él ha a szám nem elérhető.Vagyis, ha pont a hívás pillanatában a T egy pillanatra nem volt elérhető, átdobta a V-nek (ami otthon általában szar, nincs térerő) s az tovább dobta T-nek... na bakker...
Ki fogom kérni a Voda számlát, s ha ott is ott az átirányítás, akkor a csillagok/hold állása nem volt velem, s tényleg körbe lett irányítva a hívás.
:)
-
Soká
senior tag
válasz dptrsk #40068 üzenetére
Hát, azért örülök , hogy van valaki, aki nem arral a piacidegen, számomra az átkost idéző rendszerre hivatkozik, hogy a szerviz, mint valami megfellebbezhetetlen gólem kegyeskedik vagy nem kegyeskedik kielégíteni az igényeket. Nehogy már a farok csóválja a kutyát és egy évi 150milliárdos nettó forgalmú cégnek egy akármilyen szerviz mondja meg, hogy mit mikorra hajlandó prezentálni.
Nem, itt arról van szó, hogy a telenor nem tesz semmiféle szívességet egy olyan ügyfélnek, aki lelépett tőlük. Megteszi, amit a törvény előír és kész.
Én átmentem egy másik szolgáltatóhoz és nem fényezni akarom őket, mert semmivel nem különbek, de ha az ügyfél megszerzéséről van szó, akkor tudnak gyorsak és aktívak lenni. A másik céghez bementem pénteken, hogy megrendeljek egy teljes körű tartalomszolgáltatást és hétfőn délelőtt 10-kor már ott volt a szaki, behúzta az optikai kábelt és az ipt-t, délután pedig már minden működött. Ehhez képest szerintem nevetséges munka e-mailben elküldeni egy számsort, amire már öt napja várok. -
addikt
válasz dptrsk #40068 üzenetére
Szerintem más a helyzet.
A készülékeket a gyártótól kapott függetlenítő kóddal lehet feloldani.
Nem a szerviz adja ki a kódot,hiszen nincs a birtokában.
A hálózati zár feloldását lehetővé tevő kódot a készülék IMEI száma alapján a gyártótól kérik be,és továbbítják a szolgáltatónak."Aki ad,az nyer"
-
KTU
addikt
válasz dptrsk #40068 üzenetére
"Ha lenne következménye, pl 72 órán belül nincs meg a kód, akkor a Szolgáltató a díjat visszafizeti és még egyszer annyi kötbért is ad(+ a kódot), hidd el más lenne a Telenor hozzáállása.
A Telenor köthet olyan szerződést a szervizzel, hogy az ilyen igények kiszolgálási ideje max. 72 óra."
Álmodj királylány [link]
Ez Hungarisztán."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
eladogeppc
veterán
válasz dptrsk #39800 üzenetére
Mit is vártam ettől a Topictól.
Persze mindennap evvel foglalkozom. Főleg hogy a párom fizeti a számlákat.
Erről ennyit. Látom képben vagy nagyon. Nekem nem lételemem hogy tudjam milyen szolgáltatásokat fizetek és miket nem. Rájöttem, hogy ide teljesen feleslegesen írok. Le is léptem.
Persze hogy nem zavart a 2500Ft. Mert nem volt sok havonta az XS csomaggal, se mivel új készülék lett véve magasabb költséggel ezért egyből szemet szurt , hogy nem 13000 hanem több.Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
eladogeppc
veterán
válasz dptrsk #39797 üzenetére
Tényleg hülyének néztek ! Köszönöm !
Azt mondta az üzletkötő, hogy ne foglalkozzak semmivel, ez egy új előfizetés lesz.
Szó sem volt semmi szolgáltatásról.
Itt bizonygatjátok az igazatokat, miközben fél órája a telefonos Ügyfélszolgálat elmondta, hogy meg kellett volna említeniük, hogy az menjen-e tovább, vagy nem.
A bajom, hogy azonnal nem tudják lemondani, majd jövő hónapban.Bírom hogy itt mindenki hyper okos, de mivel nem foglalkozom minden héten a szolgáltatásaimmal, sőt a mytelenor sem élt nálam, nem használtam eddig, ezért nem is nézegethettem, hogyan is állunk.
Mivel be lett állítva, ezért már én is láthatom mi hogy áll... Így derült ki, egyébként itt mindenki emlékszik mit kötött a szolgáltatóval és mikor ? Az S4 mini már 20 hónapja megvolt !
Szerk:
Mondok jobbat.
Veszel egy Autót. Kérsz hozzá CASCO-t. Lecseréled. Arra is megy a CASCO ? NEM !
Itt ugyan ez történt, csak telefonnal. S4 mini volt, kifizettem/eladtam és kértem egy újat. Erre jött vele a CASCO[ Szerkesztve ]
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
-
Sayuar
senior tag
válasz dptrsk #39494 üzenetére
Mi lenne ha sávos díjazás lenne? Se havi csomag, se heti ajánlat...se átb#szás. Mindenki elégedett lenne vele.
Én így képzelek egy egy korrekt díjazást (akár a percdíjakra is be lehetne vezetni), de a jelenlegi árakhoz mérten, mert ez már nagyon régi/drága díjazás:[link]
-
taip
senior tag
válasz dptrsk #39494 üzenetére
Pontosabban, ha már ez a példa:
Először 1 gombóc 100-ért, aztán 2 gombóc 200-ért, aztán 3 gombóc 300-ért. Szóval a fajlagos érték nem lesz egyre jobb, az ugyanannyi marad.
És ha neked elég lenne az 1 gombóc, akkor is ki kell fizetned a 300 Ft-ot a 3 gombócért, ha kidobsz 2 gombócot, akkor is. Tehát eldöntheted, hogy eszel fagyit 300 Ft-ért, vagy nem eszel egyáltalán, az ingyen van.[ Szerkesztve ]
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
MODERÁTOR
-
#65388800
törölt tag
válasz dptrsk #38257 üzenetére
hát nálam nem megy. Örülök ha néha 3G-re odatalál. Next és Move csomagokkal nem lehet elérni a 150Mbps-os sebességet meg Fun-nal sem. Azt nem tudom hogy ha még pluszba fizetek elérhetem-e. De alapból biztos hogy nem. De sem a telefonra sem a sim kártyára nem lehet fogni nálam, mert a telefon 1 hónapos a sim meg 1 éves. Akkor is 4G-s telefonnal lett véve.
De nekem mindegy is ki mit tud csak válaszoltam egy Hsz-re Ilyenért lehúzni egy szolgáltatót hogy nem lehet az általa meghatározott összeget rátölteni a telefonra.
-
mufi
senior tag
-
kaposznyak
aktív tag
válasz dptrsk #38011 üzenetére
Tudom, hogy lehet manipulálni ezt-azt.
Kérdésem arra irányult, hogy volt-e a fórumozók esetében olyan eset, amikor sikeres volt a reklamáció és ha igen, mivel tudták bizonyítani a hívás meg nem történtét.
Ha nagy macera, akkor nem fogok vele fáradni.
Kissé esélytelennek érzem, hiszen az én szavam és készülékem adatai (a megbízhatatlan ügyfélé), állnak szembe a szolgáltató tévedhetetlen és 100% korrekt rendszerével...
-
válasz dptrsk #38001 üzenetére
Na most regisztráltam újra a mytelenorra más email címel és ott felvettem az elektronikus számlát fizetési módnak mert ott volt nagy betükkel!
Valószínű az volt a gond hogy a korábbi telenoros belépésem ezer éves és közben vodafonos lettem egy flottába 3 évig majd onnan visszajöve használtam a régi belépésemet. Most az új regisztrációval már ott az elektronikus számla igény.
De érdekes módon most fent van egy szám ami számlás de megszüntetve, valószínű a flottás kevercnél volt egy hónapig ideiglenesen. Remélhetőleg most jó lesz. Köszi![ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz dptrsk #37938 üzenetére
Az utazás Budapesten belül BKV-val konkrétan hol? Én is folyamatosan BKV-val vagy gyalog közlekedek. Munkán kívül szabadnapjaimon 13-14km-t sétálok a városban de sehol sem volt adatkapcsolat megszakadás. Olyan van, hogy a jelszint leesik egyik mp-ről a másikra a minimumra de még akkor is aktív marad az adatkapcsolat és megy a forgalom.
-
zseko
veterán
válasz dptrsk #37283 üzenetére
Azt se felejtsük ki, az elégedetlen azért tűnik többnek, mivel elégedetlen és ezért ír. Aki meg elégedett az nem fog írkálni, csak használja. Én is elégedett vagyok, így én sem írkálok ide állandóan. Ja, nem, csak 2GB net jár 3e-ért a Deezer mellé, szar smucig cég, nemhogy 5GB-ot adnának Én is sűrűbben írok ha elégedetlen vagyok.
(#37294) asdf_ na erre nagyon kíváncsi vagyok, én sem emlékszem hogy bármi tájékoztatás lett volna a számlámon a hűségidő lejártáról, igaz engem nem kellett rá emlékeztetni mivel vágtam a centit
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
nagyúr
válasz dptrsk #36768 üzenetére
Köszi.
Közben megfejtettem. SMS kóddal kellett belépni, majd újra regisztrálni a már meglévő MyTelenor fiókomat. Ezek után már nálam is látszik. Addig csak korlátozott volt a fiók használhatósága, csak ezt sehol nem közölték, amikor megváltoztatták a My Telenor rendszerét.
Rettenetesen bénán oldották meg ezt a változtatástViszont a feleségemnek elfelejtettük a kártyához tartozó jelszavát, úgyhogy mehetünk személyesen intézni
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz dptrsk #36426 üzenetére
Köszi! Akkor "A cserét bármelyik Telenor üzletünkben díjmentesen elvégezzük."
-
#79335424
törölt tag
válasz dptrsk #36117 üzenetére
Khm... Ez, így, nem igaz. Kliens oldalon lehet, hogy nem megoldható. De a Telenor hogyan számlázza, ha nem tudja? Ha számlázni tudja, akkor blokkolni is tudná. Egyszerűen meg lehetne rendelni, mint aktiválható szolgáltatást. Vagyis, nem arról van szó, hogy nem lehetséges, hanem arról, hogy a Telenornak nem érdeke egy ilyen lehetőség. Legfeljebb az ügyfélnek lenne jó. Ezért vicces, amikor egy profitorientált cég ügyfélcentrikusságot emleget.
-
Lacus MD
tag
válasz dptrsk #36085 üzenetére
Ha a Telenor fél, hogy átnyomják a palánkon, ne ajánljon fel ehhez hasonló konstrukciót. A probléma szerintem ebben az esetben, hogy a saját weboldalukon hirdetett lehetőségek mögött olyan feltételeket rejtenek el, amik miatt az adott ajánlat nem hogy kielégítőnek, hanem inkább szánalmasnak tűnik. Bár eddig gondolkoztam abban, hogy váltok szolgáltatót, ezek után lehet mégis a vodánál marad ezek után a kis rejtett extrák után. Mindenesetre egyik sem jobb, hisz a vodafone ugyan ennél a telónál havonta 10000 Ft-ot kér a 9990-es Red előfizetés mellett 24 hónapra, ami 70-80000 Ft-tal haladja meg az eszköz jelen piaci árát. Érdekesek ezek a magyar szolgáltatók.
-
MODERÁTOR
válasz dptrsk #36085 üzenetére
Korábban próbálkozott a Telenor a közüzemi számlával, mint "biztosíték", kevés sikerrel.
A meglévő ügyfelektől nem kér be előleget a szolgáltató, bármilyen kis csomaggal is vette előfizetését. Persze, meglévő alatt nem a pár órás, pár napos előfizetőket értem.Xiaomi 13T
-
Def26
félisten
válasz dptrsk #35945 üzenetére
Hát, ők továbbra is értetlenül állnak az eset előtt. Szerintem az lesz, hogy élek a 30 nap felmondási idővel majd várok egy hetet és újra kötöm a hűséget.
Ekkor remélhetőleg már alapból 4g -t engedélyezik mivel a lakhelyemen van 4g.[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
CharlieDrop
veterán
-
pinnacle
nagyúr
válasz dptrsk #35132 üzenetére
Köszi! Azt nem tudom, hogy mi ez a 127,67 kB, 6538Ft? Puszta közepén vannak, gondolom ezért 4-es zóna. Manuális kereséssel a Nova-t (1 zóna) állította be, de mire visszaértek az 1km-re lévő szállásra, magától átváltott a Vodaphone-ra, ami 4-es zóna. Most például beszéd közbe váltott át Novaról, Vodaphone-ra. Azért az elég kellemetlen ha 19,10 Ft -ről 1595,00 Ft lesz a hívásfogadás díja, ráadásul észre sem veszi az ember.
[ Szerkesztve ]
-
#42308056
törölt tag
válasz dptrsk #34958 üzenetére
Eddig SMS kóddal is működött
Most kértem új jelszót (amit ugyanúgy SMS-ben küldenek a felhasználónévvel együtt, szóval rohadtul nem biztonságosabb az egyszeri SMS kódnál), de ezzel sem enged be. Hogy lehet valami ennyire szar???
Másodjára be tudtam lépni és látom a számlaadataim. De ez akkor is nevetséges. Ha egyszeri kódot kérek SMS-ben az nem oké, de ha a nevem és a jelszavam elküldik SMS-ben az már oké?
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz dptrsk #34592 üzenetére
Dehogynem. Úgy hívják, hogy "Napi elérési díj." Sztem elég világosan le van írva. Az más kérdés, hogy mennyire korrekt. Emlékszem, hogy én is alászakadtam. De, azért ez, így nem kerek.
"A Mobil Online Start csomag számlás és kártyás előfizetőink számára megrendelhető."
Arra határozottan emlékszem, hogy én nem rendeltem ilyet. Márpedig, ez a mondat azt jelenti, hogy nincs megrendelve. Akkor hogy lehet aktív? Khm...
[ Szerkesztve ]
-
Viktor77
titán
válasz dptrsk #34079 üzenetére
Nem rontották el. A mytariff xs-ben adott mennyiségű adat van. Ha ő többet kért, akkor az már saját mytariff csomag.
És igen, jól csinálta a pult mögött álló ember, mert xs-sel+adatjeggyel (a 3gigással) árban ugyanott van, viszont ő döntheti el, hogy másik hónapban mekkora adatjegyet vesz.
Searchtags: szemét Telenor.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
MODERÁTOR
-
-
Geller72
veterán
válasz dptrsk #33390 üzenetére
-Nem volt előtte rossz a PIN megadás, mert:
-Ha rossz PIN-t adtam volna meg, akkor a PIN kód deaktiválását sem tudtam volna megoldani. HA viszont utoljára beléptem (mert ugye csak akkor tudsz belépni, ha UTOLJÁRA jó PIN-t adtál meg) akkor ugye törli az előző számlálót, azaz nulláról indulsz. Tehát van ismét 3 lehetőséged. Nekem egyből lezárta, ezt nem értem. És azt sem, hogy ha deaktiválom a PIN kérését, akkor ugye a legközelebbi pin kérés aktiválásánál KELL egy ÚJ kódot megadnom - ergo - e nem lehet semmilyen kód szar.
-
-
tothjozsi96
addikt
válasz dptrsk #33405 üzenetére
De nekem ez a SIM kártya kell, tehát nincs ilyen eszközük ami kitöri belőle a felesleges részt?
Szóval nincs időm rá hogy majd valamikor kicserélik.
Miért hivatkozzak erre a 4G eléréses dologra, anélkül nem ingyenes?Igazából ez a SIM kártya 6 éves, szóval erre még Pannon van írva amúgy..
Mindegy, maximum kinyomtatom azt a sablont aztán körbe vágom.. -
Geller72
veterán
válasz dptrsk #33386 üzenetére
Van egy logikai hiba abban, amit mondasz. Ha utolsó kettő rossz próbálkozásom lenne, akkor most nem használtam volna a simet. Ha meg ugye használom, akkor az utolsó valószínűleg jó volt. Mivel használom. Akkor meg nem áll a három rossz, amiről amúgy tudok és abban igazad is van, hogy 3 EGYMÁS UTÁNI rossz PIN megadást követően zár a SIM. De it ilyen nem volt. Csak egy. És az sem rossz PIN megadás volt, hanem default nem volt ugye PIN megadva, most akartam egyet megadni.
[edit] Látom, már a kolléga is felvetette a problémát. A kérdésem, hogy a rendelkezésre álló információk alapján hogyan lehetne a PUK kódot innen nekem megoldani?
[ Szerkesztve ]
-
Apollyon
Korrektor
válasz dptrsk #33243 üzenetére
Mindegy, ez a legkisebb gond. Sajnos úgy néz ki hogy egy ezresembe került ez az anyázás.
Azt mondta az ügyintéző, hogy mivel elfogadtam sms-sel a szolgáltatást, ezért aktiválódott, és mindenképpen ki fogják számlázni.
Az üzenetben viszont az állt, hogy az OK szócskát küldje vissza. Viszont direkt figyeltem, hogy ez a két betű ne szerepeljen egymás mellett, tehát nem az üzenet tartalmát figyeli a rendszer hanem hogy jött-e üzenet. Ezekszerint egy tényleg véletlenül küldött üres üzenetet is elfogadnak.
Sajnos ebből panaszügy lesz
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
veterán
válasz dptrsk #32571 üzenetére
Igen, nekem is adott havi 800 Ft kedvezményt (700 Ft-tal emelik júliustól a csomagom árát) a Telekom a mobilnet előfizetésemre, pedig hűségem van rá. Szóval még kevesebbet is fogok fizetni. A másik lehetőségem az volt, hogy lejjebb váltom a csomagot, de inkább a kedvezményt választottam. Igencsak értékelem ezt a hozzáállást. Ha a Telenor ilyen undok marad az előfizetőivel, még könnyen ráfázhat.
[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro max
- HÚHA MSI Cyborg 14 Hordozható Gamer Tervező laptop -20% i7-13620HS 10Mag 16GB/512 RTX 4060 8GB 144Hz
- Ultimate előfizetés akár 2100 Ft/hó áron? Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- SilverStone SFX 450W Moduláris Tápegység
- SilverStone SFX 800W Titanium Moduláris Tápegység
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest