Hirdetés
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Kapott egy gyorsjavítást a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen SSD-t vegyek?
Aktív témák
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #7299 üzenetére
Kint meg mérik és ha túléped a határértéket akkor forgalmi elvétel, vagy mi???
92db a gyári dob hangerőssége, az akrapovic 97db és arra már nem kapta meg az E bötüt. -
bajnokpityu
félisten
válasz
qpakcovboy #7298 üzenetére
nem állitható sztem,csak furulyázható.mint ma az összes új márkás európai dob.egy betét a dob végébe.és igen a folytáson is állit. ez akkor jó megoldás,ha mégy horvátokhoz,osztrákokhoz.bedobod a határon a furulyát,és máris csöndes.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #7297 üzenetére
A bódisnak állítható a hangja elvileg? Ilyen esetben a folytáson is álítok gondolom nem?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
#25954560 #7289 üzenetére
nagyon egyszerű a dolog.régebben a láncok gyengébbek voltak,ezért kicsi motorokra is 530as láncot raktak.persze nem kell a legnagyobb szakitószilárdságú lánc 400asra,de ha azonos áron,v még olcsóbban odadobják,akkor hát simán,nem?
akrát jópár motoron hallottam mindegyiken ugyanugy szolt mély,öblös,de semmi haráolás,bódist meg az ismertetett tipusokon. bódis még nem lehetett kiégve mindegyiken, alig gyártják pár éve.lehet h azonos méreű,mint akra, de pl a belső lukak átmérője,tömés sűrűsége biztosan nem azonos.pláne,h akra,yoshi valami spéci gyapottot használ.
F4in halottam ujszerű leot is meg enyémen tökig kiégett leot is.tom milyen a különbség
de határozottan szebb kiégveaz egész végdob súlyának fele a gyapot.ami levéve, hintáztatva ide oda vándorol a cső 2 végébe.
és ezért nem veszek bele uj gyapotot. E betű sosem lehet enyémen már,akkor legalább szóljon jól.
-
#25954560
törölt tag
válasz
[lAyCsI] #7295 üzenetére
valszeg jobban lehet menni palyan tole, mert nem kell sz@rozni azzal h visszadobod-e v sem, hogyan adsz gazt, stb.
nekem, akinek nincsenek ilyen igenyei, jo erzes az, amikor egy ropke pillanatra megfogja a hatso kereket, ha elbenazom a kuplungolast v gazadast, mert eleg rovid ahhoz h ne okozzon bajt, viszont erzem az erotfolyamatosan emlekeztet arra a pici h csak tisztelettel es koncentracioval lehet forszirozott utemben haladni. aztan amikor csak bameszkodni akar az ember bedugja otodikbe (Tuzi ne rohogj az ezersebessegessel!
) es elgurulaszik bekes 90-nel. az elet szep!
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #7291 üzenetére
na,
az új RR-ekbe meg ZX-10-esekbe pakolnak csúszókuplungot, nem a mi seggünk alá való mainstream vasakba... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
bajnokpityu #7269 üzenetére
azsem mindegy egyébként hogy mennyi ideje van fent a motoron a cső,
ha régebb óta, jobban kiég és megváltozik a tónusa, de sztem te sem 2 uolyan
típuson hallgattad meg a 2 különböző dobot, én azt hallottam belső körökből hogy
a belső szerkezete, felépítése egy az egyben Akrakopp... egyébiránt meg nem kell
mindútalan feltalálni a spanyolviaszt -
#25954560
törölt tag
csodalkozom h a 400-asodra annyiert van lanc, mint az ezresekre. eddig azt tapasztaltam h a lanc meretevel es szakitoszilardsagaval no az ara is (nagyjabol). marpedig az 532-es az egyik legdragabb (na ezert szokott mindenki 530-as fogaskerekeket feltenni az elso cserenel
), bar ha a vfr400r-re is 530-as kell, akkor siman el tudom kepzelni a te meregzsakodon is. akkor viszont szep lenne, ha joval tovabb huzna, mint egy nagyobb gepen.
-
válasz
bajnokpityu #7287 üzenetére
Tapolcán Honda kereskedésben porosodott... Kerestem láncot, ez nem kellett a színe miatt senkinek, én meg megvettem
ennyi.
-
bajnokpityu
félisten
-
válasz
Topiccsendőr #7285 üzenetére
Normális láncállítástól, és fújástól-takarítástól a X gyűrűs lánc sem ment meg. Ezek nélkül pedig ugyanúgy meg fog dögleni az X-is mint az O-s.
Elvileg XWO-s RK a legerősebb RK.
Én akciósan vettem ilyet olcsóé. 17ezerért. 35 helyett. Szép kékeslila, odaadták ennyiért, mert senkinek nem kellettViszont nekem még illik is a 400ashoz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #7272 üzenetére
X gyűrűnél két ajka van a tömítőgyűrűnek, nem egy, mint az O gyűrűnek. Szerintem tovább fogja bírni.
-
Topiccsendőr
addikt
nah, olvasgatom a havi szellemi táplálékomat (motorrevü) Hát az előszóban Mező Jani keményen bepapírozott előző este, mert nagyon ráparázott
Vagy nem tom mit szívott, de eeez valmi esszméletlen... ööö furcsán jön le egy motoros szaklapban
De vicces. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #7270 üzenetére
90 000 ért láttam használtauto.hu-n egy teljesen felkészítettet, könyített kuplung más finomságok, lehet hogy még fent van?
-
Flashback
addikt
Igen max 150 méterről készülhet fotó a járműről.
Ha lézerrel mérnek, és nincs blokkolónk, néhány esetben még megúszható a büntetés. Lézerrel jóval messzebbről, 1-1,5 km-ről megállapítható az autó sebessége, és csupán néhány tizedmásodpercet vesz igénybe a mérés, tehát ha bejelez a készülék, jó eséllyel már meg is vagyunk, már hiába is lassítunk. Olvasható rendszámfotót viszont csak kb. 150 méterről tudnak készíteni, így ha van lehetőségünk megfordulni és más irányba menni, akkor megúsztuk.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #7267 üzenetére
nekünk mindig mázlink volt eddig, kop-kop...sose mentünk (amúgy se megyünk
) gyorsan, ezért meg se állítottak. Bezzeg havert simán igazolták este, és kiderült, hog ylejárt a forgalmija, wehh
Egyébként tudja vki, hogy hány méterről tudják lefotózni a rendszámot? Nekem 150-et mondtak (most kocsiról beszélek).
-
bajnokpityu
félisten
mind a did mind az RK márkáknak van 2 féle tipusa enyim motorhoz. mind a 4 X gyűrűs.
az ócsóbbak kb 20-25be kergülnek a drágábbak meg 35 körül.vajh mennyivel tud többet a drága?nálam a gumik,láncok kegyetlenül fogynak... -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #7267 üzenetére
derék
én eddig mikor megállitottak,pont nem nagyon nagy túllépést csináltam,ezért mindig megálltam,eszemben sem volt nem megállni. jót viccelődtünk,megdicsérték az aktuális motort,oszt kész.
egyszer mondjuk nagyon morcosak voltak,meg keresztbe álltak az ut közepén.mert valami másik motoros baszott megállni.Persuader:nem tudsz valami olcsón pályázható ETZ250et?tudnék kettőre is vevőt.
-
bajnokpityu
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Flashback #7263 üzenetére
Akkro elmondok néhány nem megálló ssztorit.
Haverommal még az ETZ 250-es időkben kinéztünk egy elhagyatott utat, aztán ott nyomtuk egymás ellen. Egy arra tekergő járőr persze egyből igazoltatni akart, haverom elmenekült. Én ott maradtam, mondom affene fog menekülni mackónadrágban, nem hiányzik, hog yfelkenődjek így valamire. Akkor tudtam meg, hog ykörözött volt a motor alattam, é smivel a haver elmenekült igen csúnyán néztek rám a rendőrök, sőt nagyon csúnyán nyúl a fegyveréért is a csóka. (Én egy picit becsokiztam) Szóval ezzel azt akarom mondani, hogy nagyon csúnya vége lehet az esetnek. Engem kb 1 hónapig b*sztattak, és alig tudtam a havert fedezni, meg hazudgálni, hogy nem is ismerem, meg stb. Az élet kemény volt akkoribanDe megúsztam egy kisebb idejű előállítással. Haver később egy mikrobusznyi rendőrnek nem állt meg, de pechére elkapták, és szerencséjére úgy elpépelték hogy bordarepedést szenvedett, vagy egy lájtos valamit, de mosojogva mondta, hogy legalább a jogsija megmaradt.
Bár amikor az én jogsimat elvették és egy ismerőstől kértem tanácsot, aki ráadásul rendőr is volt azt kérdezte, minek álltam meg.
szerintem álljatok meg, vállaljátok, ha görények voltatok -
DroneZ^
őstag
ha nem mész autopályán a skodával nincs sok esélyük utánnad eredni, mire beszállnak, beinditják, mérföldekre leszel, autopalyan eltorlaszoljak a kijaratokat és véged. volt is 1 sztori vki 300 körül ment, menekült, országhatár felé kapták el... amugy meg ha nincs vaj a fülem mögött, akkor megállok simán, kb eddig 3x állítottak meg, akkoris nézegették a mocit, rendesek voltak...
125össel csak lakott területen belül, ott viszont nagyon könnyen eltudom vesziteni a jogositványomat még ezzel is... 600-assal viszont mindenhol tullépném... próbára szoktam kimeni apjuk guzzijával
2-t váltok 80felett megyek... és még bejáratós
-
Flashback
addikt
Sokan motoros modja hogy nem áll meg rendőrnek. Ti meg mernétek tenni?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
bajnokpityu #7250 üzenetére
Bódisok is mocskos drágák... de legalább egy az egyben Akra koppintás
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #7242 üzenetére
Akra az egyik legjobb cucc...
de ha csak szép hangot szeretnél más gyártótól törtáron is kapsz -
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #7239 üzenetére
motor nyitott cső nélkül??
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
bajnokpityu #7235 üzenetére
ez a fix sebességel való haladás amúgy nagyon jó tanács, télleg sokat lehet belőle tanulni mi fasza kanyarív
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #7234 üzenetére
így van sokat kell gyakorolni, és nagyon fontos hogy az elején mindíg olyan tempót válassz meg(tudom egy ilyen motorral nem egyszerű
, ha neaggy para helyzetbe kerülsz még picivel több időd legyen lereagálni... és a legfontosabb: mindíg arra nézz, amerre menni akarsz
ha a padkát nézed ott is fogsz kikötni...
-
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #7252 üzenetére
ja meg a tesco parkoló is zsír!
ott lehet lassú kanyarokat csinálni.
Csak a 47-es a nagyon gáz, persze az pont odavisz ahol lakok.
De ha az elkerülőről elmész békés felé ott van kemény 4-5 kanyar egymás után, azok jók. De szerintem ennyi az összes ilyen kanyar az egész megyében
-
Flashback
addikt
Vigyázzatok a jardok egyre többet vannak kint, napokban töbször is mértek itt a környéken Pest Megye, 31-es! Figyeljetek oda, egyenlőre kocsival.
-
qpakcovboy
őstag
Nem szeretek azon a környéken motorozni, mert van egy csomó hosszú egyenes szakasz ami a sebességi korlátok átlépésre csábít
viszont vannak rajta akkora kátyúk (1-2 helyen) hogy elnyelne egy fél autót.
Cora-nak vannak jó körforgalomjai Fóton, meg Budán valamelyik hasonló multinak. Ott egy hétfő délelőtt szerintem akkora a forgalom, hogy a jobb kanyart is lehet próbálgatni visszafelé
-
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #7246 üzenetére
nem, csak Gyuláig szoktunk menni, meg Csabán.
Békéscsabán az elkerülőnek van 2 marha jó körforgalma, akkor tudod melyikről beszélekAmi Gyula felől van, ott még nem forszíroztam mennyivel tudok menni benne, de annak nagyobb az íve és hétvégén ott kisebb a forgalom mint a másikban. A másik végén meg kicsivel jobb még az asztfalt, na abban mentem 46-7-tel, de úgy már feltartottam a forgalmat.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
qpakcovboy #7242 üzenetére
SVre van bódis dob.ha ilyen motorom lenne,akkor azt tennék rá.van csendesitő furulya, E betű,miegymás.zseniálisan szólnak.akra kiscserkész hozzá képest
nem feltétlen igaz ez a fejfájós téma.a CBRen tök kultúrált még kiégetten is a leo.
-
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #7242 üzenetére
youtube-on lehet szerencséd. Sok gép fent van sok dobbal.
-
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #7238 üzenetére
ha jól sejtem, ha az ezresnél elveszed a gázt magas fordulatról akkor csúnyán blokkolhat a kerék
ugye?
-
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #7232 üzenetére
...1400 traffipax a gyorshajtók ellen! - vezess.hu Jövőre a jelenlegi 130 helyett körülbelül 1400 sebességmérő eszköz állhat készenlétben az utakon a gyorshajtó autósok lefényképezésére ,tudta meg a hvg.hu Óberling József ezredestől, az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) Autópálya-felügyeleti és Baleset-megelőzési Osztályának vezetőjétől.
Ezek párban lesznek vajon telepítve? Mert a sisakomat fényképezhetik éntőlem
ja mondjuk itt arról nem szól a dolog, hogy telepíteni akarják őket. Nyilván 1400*2 embert nem fognak alkalmazni erre a célra -
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #7219 üzenetére
Kezdetnek az is megteszi ha bemész egy körforgalomba. Bár az csak egyik irányba visz, de kicsit abban is lehet tanulni.
Én azzal szoktam kezdeni, ha 1-2 hétig nem ülök motoron, hogy elmegyek egy jól asztfaltozott körforgalomba. Eddig 46-47-tel tudtam benne menniAzért figyelni kell a forgalomba, nehogy feltarsd.
Egy könyvet is elolvashatsz, ahogy persu is mondta. Én abból tudtam meg, hogy tudatosan hogy kell elkezdeni kanyarodni (és ne csak zsigerből próbálkozzak). Sokat javultam a könyv után, főleg a tudatosság miatt, ezért ugye biztonságosabb is lett a közlekedésem.De a tuti, az a pálya! Csak nem szabad, hogy elkapjon elsőre a hév, mert rövid úton össze lehet törni a mocit, az meg drága mulatság...
Meg aztán ne feledd, hogy pályán sokkal jobb az asztfalt, utcán meg poros meg minden szutyok van rajta. -
qpakcovboy
őstag
válasz
#25954560 #7240 üzenetére
megnéztem a honlapját... hát mit mondja van leírás róla bőven, nem csak az árát vésték oda. Az a baj ezekkel, hogy dögös a mély a gyárinál hangosabb hang, de egy egész napi motorozás után már fáj tőle a fejed. A másik hogy ezeket nem igazá lehet kipróbálni és csak úgy megvenni egy ilyet nem kevés pénzért.....
ezt néztem -
SzalaiG
addikt
válasz
qpakcovboy #7239 üzenetére
Maradjon a gyári.
-
#25954560
törölt tag
válasz
qpakcovboy #7239 üzenetére
tenyleg szep hangja van ugy, az akra meg az egyik legregebbi nagymester: szep, jo minosegu, draga
-
qpakcovboy
őstag
más....
Egyre jobban oltogatnak, hogy az SV-nek jól áll a sport dob, mert szép a hangja (én a gyárival is tökéletesen elégedett vagyok, meg nem szeretek belepiszkálni, a gyár mindenből az optimálisat tervezte rá)
Nektek erről mi a véleményetek érdemes vele variálni? Az Akrapovic mennyire számít eze na téren jónak? -
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #7235 üzenetére
a majdnem koptatót, csak úgy éreztem. Én azt vettem észre, hogy az északi országrészen egész tűrhető az útminőség (persze pesttől távol) de a gyakorlásra egy ilyen pályanap lenne a legalkalmasabb.
-
#25954560
törölt tag
válasz
qpakcovboy #7234 üzenetére
kozlekedj fek nelkul. lehet viccesen hangzik, de probald csak ki: hegyekben kanyarogni ugy h csak sebesseget valtasz es a gazkarral jatszol. ra lehet erezni szepen. egy ido utan rajossz h a hulye feket soxor hasznalod feleslegesen. nem sietni, csak dontogetni es kanyarbol kifele finoman gyorsitgatni.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
qpakcovboy #7230 üzenetére
honnan tod,h majdnem koptató?
én ugy próbálgatnám,ha mindenáron a max döntés a cél,h jól ismert kanyart sokszor egymás után bevenni.
én meg úgy csinálom,h a legélvezetesebb legyen a kanyargás,h kinézek fix sebességet, és végig fékezés gyorsitás nélkül.én nyáron amikor lehetett az 5 nap alatt igy mentem,és sztem sokat tanultam ezalatt is.
mindenesetre közúton,legalábbis a magyar utakon nem próbálgatnám semmilyen gumival a lábtartó keresését.
pláne a szembejármű miatti korrigálás miatt. mivel ezeket fékezéssel nem lehet megoldani,ezért marad a még mélyebbre való döntés.ezért nem illik tökig dönteni,h maradjon tartalék. -
qpakcovboy
őstag
válasz
[lAyCsI] #7233 üzenetére
csak a biztonságos közlekedés végett érdeklődöm, nem szeretnék én nagy pályaspíler lenni, meg dobogón állni, csak egyszer kétszer már átsodródtam a szembejövőbe a béna kanyarodási technikám miatt. meg olyan is volt, hogy egy busz kanyarodott át elém (nem fért el rendesen a kanyar furdulóban) és elég nehéz szitu árán tudtam csak elkerülni, hogy ne kössek ki alatta.
itt elég jól leírják az elméleti részét, de szerintem rá kell érezni aztán menni fog. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #7230 üzenetére
sztem ne arra gyúrjál hogy minél előbb leérjen a lábtartó,
mert biztonságok körülmények között az amúgy is csak pályán valósítható meg,
gyakorold a technikát, aztán a többi idővel úgy is jön magától -
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #7231 üzenetére
neeeem most, még tavaly a CBR-el, most az asszonnyal mentem, meg dobozzal ráadásul még csak barátkozunk az SV-vel
Találtam egy elég jó kis oldalt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
qpakcovboy #7230 üzenetére
Ebben a hidegben lábtartóig túragumival? Elég makro-mikroérdes utakat találhattál...
-
qpakcovboy
őstag
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #7227 üzenetére
jaja, pl...
úgyhogy &rew barátunk támadd be valamelyik építkezést
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #7219 üzenetére
a lényeg hogy mindíg a kanyar külső ívéről kezdd a kanyarodást,
arra meg hogy meddig kell fékezni és mikortól kell kezdeni a kigyorsítást idővel úgy is ráérzel -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #7223 üzenetére
kb 2085 mm
igazibol lenne egy ducato, csak kisebbet vinnek, mert nincs c-s jogsim -
Topiccsendőr
addikt
válasz
qpakcovboy #7219 üzenetére
A legjobb, ha kimész egy pályanapra és ott gyakorlod, tavaly az Euroring asszem 6 000 volt 14 00-18 00 óráig, annyit szerintem rá lehet áldozni. Szóval minél több kanyarodásal, semmi mással. Olvashatsz valami irodalmat is, hogy hogyan kell fékezni, ellenkormányozni, meg kanyarban a gázt kezelni stb, az még segít sokat.
-
#25954560
törölt tag
-
qpakcovboy
őstag
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a motr kanyarba való bendöntése nem csak a technikán, de nagyban a bátorságon is múlik nem? Hogy érdemes gyakorolni a minnél mélyebb döntést? Gondolom minnél több kanyarodással, és ezen felül??
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
bajnokpityu #7203 üzenetére
astra danger
-
qpakcovboy
őstag
válasz
#25954560 #7215 üzenetére
ez egy 20 éves ajtó volt recsegett ugyan de jól bírta, én elölről a kormánynál toltam a "sofőr" meg hátulról tolta, én is tartottam tőle de legközelebb ugyan így csinálnám.
Vas rámpának van azért súlya, fölag ha ekkorát szeretnél akkor legalább annyi lenne a rámpa súlya, mint a motoré meg szerintem az meg is hajlik. -
#25954560
törölt tag
válasz
qpakcovboy #7214 üzenetére
koszi, az ajtolap azert nem kiraly, mert ketten szoktuk feltolni/leszedni a mocit es a mindenfele pallok ket oldalarol szepen hozzaferunk. az ajtolaptol kicsit tartanek h csuszkal v eltorik
vmi jo kis heggesztett vas rampa lenne az igazi kampokkal a vegen.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
#25954560 #7211 üzenetére
Én egy mazda B2200-val hoztam el a motort (sv1000) oldalsztenderre döntve és két gurtnival lefogatva, Miskolctól pestig elég erős szélben a 3-as úton, de nem törntént vele semmi simán kibírta.. Egy ajtólapon toltuk fel rá, és a pesten 4-en vettük le, hárman a farát emelték én meg a kormányt tartottam egyenesen (ajtólap nem szükséges, 4-en fel lehet rakni)
Aki segített nekem elhozni szerintem segítene neked is, nem túl drága viszont megbízható, ritka az ilyen.
-
#25954560
törölt tag
válasz
bajnokpityu #7212 üzenetére
mint egy fzr1000
hatareset, lehet akkor ez epp nem fer bele pizsoba. ufo nem jaccik.
-
#25954560
törölt tag
kerdesek:
- mi az a legkisebb furgon, amibe belefer egy motor?
- honnan lehetne valami rampat szerezni ?(mit lehetne hasznalni helyette?)koszi,
&rew -
#25954560
törölt tag
válasz
DroneZ^ #7208 üzenetére
egy kollegam batyjanak van guzzija. o meselte h azert az lehet erezni a keresztbe epitett motort, mert gazadas/gazelvetelkor dolne picit egyik/masik iranyba, ez foleg kanyarban vicces. par eves chopper, lehet h a breva mar annyira ki van egyensulyozva h ott ilyen nincs.
-
bajnokpityu
félisten
-
DroneZ^
őstag
Mennyire, illetve mennyire nem nevezhető kezelhetőbbnek egy keresztbe V2-es 850-es Moto-guzzi Breva egy Honda CBR 600F-el szemben? Elsővel mentem már, másodikkal még nem.
-
bajnokpityu
félisten
elég nagy sor4 honda fan vok,de ezek az uj CBRek sztem ritka rusnyák.semmi ötlet.20éve is mondták,h a cseppalakot közelitve minden járműnek ugyanolyan lesz az alakja,oszt mégsem jött be.szal ne mondják a sárgák,h ez a tökéletes,ennyivoltkéremkapcsoljaki..
hát nyilván nem papiron csuszott meg. irtátok,h nem kéne a nyugatot hasonlitani, de mind angoloknál rossz irányba nézve, mind németeknél ökörködve teljes biztonságba voltam.itt meg dudát nyomják a fék helyett.nem mondom,h kivánom éljen tovább minden álllat gyilkosként, tudja meg milyen a felelősség.de csak azért,mert sok normális ember is meghalna...
-
válasz
bajnokpityu #7203 üzenetére
De gondolom nem a szóróanyagon csúszott meg az astrás.
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 9X Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol + fejhallgató garanciával hibátlan működés
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest