Hirdetés
- Ilyen videokártyát választana a DOOM Slayer
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- Házimozi belépő szinten
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Androidos tablet topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- IFA 2024: Erős, bár drága NAS-ok a Ugreentől
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Aktív témák
-
válasz
rebel56 #9895 üzenetére
Jó. Asszem most 294 Veszprémben a Esso kúton.
De azt vedd figyelembe, hogy az enyém 400as, és 14 évesAzért írtam, hogy az enyéből indulok ki. Járműadó 2400 egy évre
Az olajcserét külön írtam, nekem az 6ezerben van olajostul, szűrőstűl. Magamnak csinálom. A légszűrőt is, 1500volt a spré, 15-20 fújásra elég5ezrenként. Gyertya meg 12ezer volt, és 50-60ezer km-re van hitelesítve (NGK IX) Fékbetétet sem évente cserélsz, hanem 5-6-7 évente. Azért egy fékbetét cseréje nem olyan irdatlan bonyolult dolog, a vízcsere sem, stb.
No, nem kötekedésnek mondom, félre ne értsd.
Amúgy ennek a "fél évre kivonom = A0" még utánajárok. -
rebel56
tag
válasz
endeavoring #9883 üzenetére
>alkatrészek költségei eloszlanak a két jármű között
ezzel nem értek egyet, nekem 3 járművem van, de a költségek akkor lennének a legalacsonyabbak, ha egy lenne (akár kocsi, akár motor) nem igazán oszlanak el, pl. futásteljesítménytől függetlenül illik a folyadékokat lecserélni évente, a guminak nem tesz jót az idő, akkumulátornak se. amiket írtál, gépjárműadó, biztosítás, műszaki, zöldkártya, tetemes összegek több járműre és futásteljesítménytől függetlenek. -
rebel56
tag
- 140.000 a benzin 5 literrel nézve? hol tankolsz 280-ért?!
a benzint 6 literrel számoltam (600-asnál kisebb nem jöhet szóba): 10.000*(6*300)/100=180.000
- kimaradt a gépjárműadó, ami egy 6 éves 80 lóerős motorra évi ~12.000 Ft
- biztosítás: ha nem vonatja ki fél évre, a harmadik legolcsóbb (MÁV és KÖBE után ;) ) egy évre A0-ban legyen mondjuk 20.000
- szervíz 15.000??? olajszűrő 2x, légszűrő, gyertyák, fékfolyadék, fagyálló, munkadíjak - mind kijön ebből? teló olaj+szimeringcsere esetleg, fékbetél? szerintem karcsú a 15.000, még ha otthon el is végzel mindent, és tegyük fel semmi nem romlik el. (mert ha régit vesz, akkor van esély a soron kívüli szervízekre, ha újat vesz akkor nem számoltunk az amortizációval, ami számottevő tétel)de végülis a 200 se kevés
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
endeavoring #9877 üzenetére
Egy supersport 600-as gépet akkor én hova rakjak? felét pályán, felét úton használom, mert a közutat utálom... Ha az úr megkérdezné tőlem, hogy mégis miért vettem, asszem eltörném az orrát. Mert mindenbe beleüti.
-
feca81
aktív tag
válasz
Nightmare #9888 üzenetére
en meg nem mondom hogy csinaltam,egyszeruen raereztem.de en mtudnam elmondani.megmutatni siman,de elmagyarazni szamomra lehetetlen. elvileg meg a seggeddel is jatszhatsz,h vmelyik oldalra kiteszed,es ugy kanyarodsz,szlalonnal pl nagyon hatasos,de ezt meg en nem mertem csinalni.annyira meg nem tudok motorozni
mod: ma olyat csapattunk simsonokkal,h iszonyat
tiszta sarasak lettunk.a speed utan kezdek raerezni a crossra is. jo tudom,az meg messze van a simsontol,de megis egy alahangot ad,es tetszik. nehogy atpartoljak
-
Nightmare
senior tag
Addig még van 2 alkalmam, vagyis kedd és csütörtök, pénteken vizsga. Ebben a szaros melegben is rajtam volt minden, bukó, csizma, kesztyű...kabát még nem, legfontosabb a kesztyű meg a csizma, mert más puszta kézzel és cipőben, mint csizmában, és kesztyűben. Meg amúgy is kötelező, akkor meg jobb, ha már most hozzászokok.
Köszi a jókívánságokat. Bennem is lesz egyfajta drukk, hogy mindent tökéletesen akarok majd csinálni, remélem nem ez miatt fogom elrontani. Írok mindenképpen, hogy sikerült-e.
-
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #9890 üzenetére
10 percig gyakorlod egyfolytában és ráérzel egy életre
sikeres vizsgát majdan.
egy tanácsot adnék, mert én egyszer megbuktam még A1-en a forgalmin, mert mindent túl jól akartam csinálni és ezért elbasztamszóval csak mintha ott se lenne mögötted a kocsit. Persze a sebességet nem átlépni
és a bukót vedd fel én majdnem úgy indultam el rutinon, hogy nem volt rajtam sisak, ürge meg kérdezte, hogy nem fázik a fejem?
Azt mondtam, nem
-
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #9888 üzenetére
minden motorral, ha kb. 20 km/h óra alatt mész, akkor máshogy kell/lehet fordulni. Ilyenkor simán elfordítot arra a kormányt mint a bicikliét, persze csak óvatosan és ahogy írtad ellenkező irányba ki kell hajolni és nem bedőlni. Persze csak akkor kell kidőlni ha haladni is akarsz és biztonságosabban lehet így lassú kanyarokat csinálni mint a 8-as pl.
-
Nightmare
senior tag
Nem tudom ki hogy csinálja/ta, de én az ellenkező oldalra dőlök, mint amerre kanyarodok. Vagy létezik más módszer is?
A lényeg, hogy már jobban megy. Meg még az egyenessel van egy kis bajomnehezen tudom egyenesben tartani, illetve csak gyakorlás kérdése, először szarul ment, most már sokkal könyebb
-
Nightmare
senior tag
Olyan rohadt lassan halad ez a jogsi...vagy csak én vagyok türelmetlen?
Jövő pénteken lesz a rutin vizsgám, kellett egy kis idő, amíg rájöttem hogyan kell 8-ast, meg 180 fokot fordulni lábletétel nélkül...Remélem a forgalmi könyebb lesz...
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #9810 üzenetére
johogy a duke
bar nekem most a 690smc jon be rettenetesen, szep is, bika eros is, egyhengeres is, szal nekem pont jo, csak itt kva dragak a motorok :S
-
sowi
őstag
válasz
endeavoring #9883 üzenetére
en a 125osomet anno pont egy tanarnak adtam el, anyu kicsit csunyan nezett ra amikor betolta a kertbe, de mondta, hogy sokkal gyorsabban be tud jarni dolgozni, hamarabb er haza, ugyhogy ez valamennyire kompenzalta a dolgot
-
endeavoring
csendes tag
Na, szóval nem csak engem húznak fel az ilyen jellegű gondolatok…
Tulajdonképpen ennek az „Úrnak” is volt nagymotorja fiatal korában, viszont ez nem jelent semmit, mivel van, akit 5 év motorozás után sem lehet lerángatni élete végéig a motorról, s van olyan is, aki 20 év motorozás után leteszi, s mi sem történ volna, folytatja mindennapi életét autóval. Én speciel 6 éve autót vezetek, de mióta eladtam a motort (igen, azt a kis vackot), minden nap érzem, hogy valami hiányzik, s véletlenül sem praktikusságból veszek majd motort – mert ha nagyon praktikus akarok lenni, veszek egy dög nagy kombit, jó nagy rakodótérrel -, hanem… azt hiszem ezt pont itt nem kell magyaráznom sok mindent feláldoznék, na de nem mindent!!
Aki pedig nyomorog egy panellakásban, „ahol minden áthallatszik”, s tegyük fel, egy milliója van a motorban (+ rájönnek évente a költségei), az akkor sem üdvözülne, ha eladná a motort, s mentesülne a költségei alól. Mit segít az az egy millió rajta? Elkölti mondjuk házújításra, s volt, nincs (akár soha többé nem engedheti meg magának a motort).
Aki pedig tegyük fel, megteheti, hogy az autója mellé, még egy motort is tart, annak pedig az üzemanyag költségei, s a motorikusan használódó, idővel cserés alkatrészek költségei eloszlanak a két jármű között (a biztosítás, s az adók természetesen + költségek). Talán azért olaszban jobbak az életviszonyok, s tényleg megtehetik, hogy ezt a verziót válasszák.
Akik pedig csak motort használnak… nos, erről én hallgatnék szívesen bármit. -
válasz
rebel56 #9880 üzenetére
Én ebben az összegben azért nem lennék ennyire biztos.
Nálam így néz ki:
Benzin: 5l/100 legyen 500 liter benya 10ezerre. Ez cirka 140ezer a jelenlegi árakkal.
Gumi: A 3 éve 30ezerért vásárolt Metzellert most fogom levetni, van benne 24ezer km. Ez 10ezerre lebontva legyen baráti 15ezer forint. (Continental RoadAttack 22ezer, és a mélyebb minta miatt tovább fogja bírni remélem)
Lánc/lánckerék: Nekem 30ezerben volt a szett kb 50ezer km-re biztos elég. Évente ráfújok egy doboz láncsprét, ez 3000, legyen ez a kiadás 10ezer/év.
Biztosítás 4500 negyed évre, fél évre 9ezer. Télen buszozok.
Olaj: 6000 huf / 5000 km. 12ezer egy évben.
Számoljunk évente egy baráti 15ezret szervízre. Ez azért bőségesen elég mindenre. (gyertya, szelep, stb.)140
15
10
9
12
15
Nagyon bőségesen számolva 200ezer forint. 10ezer km-re. Ha ennyiből kihozol egy autót, évi 10ezres futással, akkor ügyes vagy. Egyszer vidd el szakszervízbe, olajcserére, meg szokásos karbantartásra kapsz egy 80-100 ezres számlát meg egy szívinfarktust.Mondjuk én nem megyek évi 10ezret, 6-7et szoktam. De ha nagyon pesszimistán nézem, nekem 150ezerbe van a motor egy évben. Persze nem számolva a Volvós barátommal
-
válasz
endeavoring #9877 üzenetére
Azért én visszakérdeztem volna
Ha bemegy városba, dugóba, amikor az 1.0ás szuzukija is meg fog enni 10 litert százon, a sebességről/autóba berohadásról nem beszélve, miközben te vigyorogva elmész mellette, akkor milyen pofát vágna?
Mennyit fizet az autójára? Mennyit fogsz fizetni a motorra?
Én kicsit elvetemült vagyok, és ebbe az országba nem veszek autót. Több okból. Az emberek barmok. Ebből mindenki levonhatja a következtetést. Továbbá télen használjon a tököm autót, a só szétrohasztja lassan már a saválló kasztnit is, a kavicsok szétbasszák a festét, alatta elkezd rohadni a fém, a kerékjáratot ne is mondjam. Télen belédmennek/csúsznak stb... Inkább busz, rohadjon az, ne az én autóm. (Külfölfön granulátum van)
Eső? wehehehe... miért nem lehet esőben motorozni?
Ha mindenki motorral közlekedne, szerintem igen drasztikusan esne a kibocsájtott kipuff gáz. Nem lenne dugó, nem lenne olyan, hogy nem tudsz leparkolni. Szállítást meg tessék megoldani kamionnal. Szerintem nem annyira megvalósíthatatlan dolog ez, elég csak lemenni egyszer valami komolyabb olasz városba. Annyi motorost/robogóst sose láttam mégKomolyan mondom, az ilyen emberektől kapok egyszer agyrohamot. Tipikus "mindenhol fele sebességgel megyek" emberek. Jáááj...
-
rebel56
tag
válasz
endeavoring #9877 üzenetére
Nehéz úgy véleményt alkotni erről, hogy nem ismertek a körülményeid, mennyire rengeti meg egy nagymotor vásárlása, és aztán fenntartása, üzemeltetése a családi kasszát. Ha jut minden másra, semmiképp sem önzőség.
Ha minden tervet, közös célt fel kell adni érte, hogy aztán közösen nyögjétek a hitelkamatokat átkozva minden pillanatot amiért egy olyan garzonban kell megöregedni ahol áthallatszik a szomszéd minden tüsszentése, lehet az.
Úgy számoltam, hogy kb. 250-300.000 Ft-ot visz el egy ilyesmi kategóriájú motorral évi 10.000 km. Vállalhatatlanul soknak tűnik, vagy még belefér? -
feca81
aktív tag
válasz
endeavoring #9877 üzenetére
es az ember azert van,hogy masokon segitsen?magaval ne torodjon? aki tud adakozni,az adakozzon.rovid az elet,keves benne az orom,miert fosztanam meg magam egy kis elvezettol,amig lehet? az az "Ur" mg irigy volt. ha o lehet irigy,akor te lehetsz onzo
-
jasszer
őstag
válasz
endeavoring #9877 üzenetére
Mivel ez a "mindenki magából indul ki" tipikus esete, ezért én is így fogok reflektálni az ismerősöd érveire.
"Hát neked ez a legnagyobb problémád?"
Nem, de elég nagy gond lenne másképp eljutni a munkahelyemre."Nem egy autón, lakáson, vagy családalapításon kellene gondolkoznod?"
Ha eljön az ideje max. eladom a motort..."Önző egy dolog ez a motorozás, s hasztalan, sem hidegben, sem esőben nem használhatod, egyéb iránt egy mikrohullámú sütőt nem lehet vele elszállítani."
5 fok felett már motorral szoktam közlekedni, az eső nem zavaró, csak fel kell öltözni, fele annyit eszik mint egy autó, kétszer gyorsabb a tömegközlekedésnél. Szállítani tényleg körülményes két keréken, de költözni egy autóval sem fog tudni az ember...Elsősorban haszonállatnak tartom a motorom, döntsd el h Te mire szeretnéd használni, onnantól meg már ki lehet matekozni h megéri-e a belefeccölt pénzt.
-
endeavoring
csendes tag
Egy kis motoros lélektan
Igazán lelkes rajongója vagyok/voltam a motorozásnak, aminek alapja egy több, mint 4 éve eladott /B-s jogsival használt/ Honda nsr 50-es (tudom, nem nagy szám, de nekem akkor nagy volt, pláne, hogy igencsak kiemelkedik a tényleges 50-esek világából).
Egyszer aztán - nemrégiben - jött egy Úr, akinek levezettem a motorvásárlásról szóló fél éves tervemet (600 ccm alá nem adom), s igen lehangoló volt a reakciója:
Hát neked ez a legnagyobb problémád? Nem egy autón, lakáson, vagy családalapításon kellene gondolkoznod? Azt hittem, ebből már kinőttél (merthogy akik idős fejjel nyomják a motoros klubbokban, azok milliomosok, adakoznak is, s annak van értelme legalább). Önző egy dolog ez a motorozás, s hasztalan, sem hidegben, sem esőben nem használhatod, egyéb iránt egy mikrohullámú sütőt nem lehet vele elszállítani.Nem arról van szó, hogy befolyásolható vagyok, de még bántott is, hogy motort akarok/akartam (már nem tudom mit akarok) venni. Meg hogy az nem illik egy tanárhoz... hát pfff! Világos, hogy motort nem azért vesz az ember, hogy gáztűzhelyet szállítson, tehát, hogy gyakorlati haszna mennyi van, s erről az oldalról mérlegelve még el is gondolkodik az ember ezeken, de mivel nem ezért veszi az ember... hát akkor minek? Magának, s akkor jön az önzőség fogalma, amit magam is bármire rá tudnék húzni.
Mikor motort vettetek, ti ezeken hogyan rágtátok túl magatokat, vagy nem is találkoztatok ezzel a gonddal? -
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #9873 üzenetére
hát még szegeden vok, az idei május 1-es kunmadarast kihagyom, bnőm úgy is aszondta minek menjünk, tavaly voltunk
-
qpakcovboy
őstag
válasz
qpakcovboy #9872 üzenetére
Kunmadaras....
-
qpakcovboy
őstag
kiskunmajsára jön ma valaki pestről? 11-12 körül indulnék.
-
ALI_G
veterán
mz-s oldaon láttam kifejezetten mocihoz tartót. nemtom mennyire jó vagy rossz, de létezik ilyen és még árulják is
az 1-2 óra azért kevéske. ha csak navigációs készülék akkor azért 4-5 óra GPS-es készenlét, ha PDA akkor GPS-szel 4 óra kb. Egy telós PDA meg szerintem egy új akksival vinnie kell a 3 órát, DE mivel mi nyáron napsütésben toljuk, így a kontrasztot le lehet venni minimumra, mert úgy is ugyanúgy látod, így az +egy óra minden készüléknél. Kikapcsolni azért nem célszerű mert bármikor jöhet egy árnyékos rész, vagy felhő, de ha lelassítasz, akkor rá lehet koncentrálni még annyira, hogy lássa az ember.jasser: a headset fecának azért kell, mert az övé teló is. Egyébként headsetben legalább hallod, ha azt mondja "újratervezés"
-
jasszer
őstag
Igen, az óvszeres megoldásról már hallottam én is.
A headsetre nekem spec. nincs szükségem, viszont a tartó tényeg dilemma. Bmi ami eszembejut az gányolás, a kimondott motoros gps-ek meg irdatlan árban vannak... A 2 órás üzemidő már nem olyan rossz, eleinte elég is lenne nekem a kisebb túrákhoz, meg gondolom kikapcsolás után vissza lehet térni az aktuális útvonalhoz, a hosszabb egyenesekben ki lehetne nyomni h ne egye az akkut. Az lenne a faja ha lenne vmi olyan menetes rögzítés mint a fényképgépeken...
-
cbrkasza
újonc
sziasztok
vezérműlánc cseréhez értem és szeretném megtudni mibe fáj a vezérműlánc + a feszítő cseréje, haver valami 100 ezret emleget hogy neki annyiért csinálták a hondába ez nekem valahogy nagyon hihetetlenül hangzik -
feca81
aktív tag
válasz
jasszer #9859 üzenetére
en tervezem,de feluton megragadtam
van egy fasza PDA-m (HP IPAQ 6315), ami egyben telefon is,meg minden,de van egy dolog,amit nem tudok kikuszobolni. ez pedig a tarto. az autos tartokkal az a baj,h felulrol nyitottak,vagyis kirazkodhat,hiaba fogja 3 oldalat is. ezen kivul meg kell oldani meg a headsetet, ez konnyu, meg a toltest.mert akarmit csinalsz,kb 1-2 ora utan lemerulnek. meg ezt is meg lehet oldani egy akksirol kivezetett szivargyujto alaku toltovel. de a razkodas,necces. most biciklitartot keresek,de csak oylat talalok,amit ra lehet a kormanyra szerelni,de a kormany es a telefon koze meg mindig kene egy konzol,ami magat a PDA-t tartja.szoval meg mindig megoldasra var. azon gondolkodom,h veszek egy sima autos tartot,es valahogy megbuheralom,h felulrol is tartson.de ehhez olyan kell,amit nemsajnalok szetvagni,mert egy 18.000Ft-os tartot nem farigcsalnek
viszont van egy tokeletes megoldas a vizhatlansagrarohoghettek,de a koton maximalis vedelmet nyujt
ezt neztem ki. oldalt alol stabilan tartja,es ha jol latom,meg lehet mokolni felulrol.+ a biciklis konzol,es kesz is. meg ragodom rajta kicsit.
-
jasszer
őstag
Használ vki GPS-t a mociján? Gondolkozom vmi ócsó/egyszerű megoldáson, mert csak a térképtartó miatt nem akarok tanktáskát venni, viszont szívesen járnék túrázni úgy h arra megyek, amerre jólesik, de tudjam mégis h merre meddig...
Mire érdemes figyelni? A megjelenítés csak a használt sw-től függ? (nyilván egy 3D-s ábra nem nyerő félszemmel nézve) Mennyire bírják ezek a menetszelet? Vannak olyan típusok amiket kesztyűben is lehet alapszinten nyomkorászni? Egy alsókategóriás akkuja mennyi ideig bírja, ha minden fölösleges funkciót lekapcsolok?
-
ferkoboy
senior tag
Halihó!
Valaki nem gurul ma 3-ason?
Munka után idulunk öcsémmel Miskolc irányába. Gondoltam megkérdem hátha csatlkaozik valaki. Indulás Örs v. tér mellöl kb 4 - fél 5 körül.
Egy CBR600F3, és részemröl egy Hyosung GT250R.
Kivételesen itt van fennt a motorom. -
bajnokpityu
félisten
válasz
qpakcovboy #9851 üzenetére
azért egy ezres SV hangját elrontani már tudás kell
egyszer hallottam csak rondán szólni, egy teljesen kiherélt dob volt, szólt,mint egy vödröt ha ütnek. -
ALI_G
veterán
lehet eladó lesz a 250-es hornet ami haveromé, most nézeget 600-as meg 1000-es gépeket. Bár minimum 1 hónap mire ezek kitalálják
de lényeg idén szerintem lecseréli. Ha valaki érdekel akkor majd szólok később is.
Új hátsó gumit kapott, micheline pilot road 1, tél előtt teljes szervízt kapott, makulátlan állapot. 2x esett vele, de nagyon kicsit, másodiknál ott voltam, ami hibája lett az külsérülés és ki lett javítva tökéletesen, szervízes ürgéje a mezőberényi bandi bá, Bátszi-jék ismerőse, így mindent megkapott mindig. -
ALI_G
veterán
Rizmayer-nek nem fizetnek eleget a szponzorai? Fokait megcsináltathatná
-
ALI_G
veterán
Most néztem végig Bitter nyilatkozatát a Man TT-ről, meg megmutatott rajta egy karikát, eszméletlen beszarás.
[link] -
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #9850 üzenetére
nem tudom őket elérni, meg az oldaluk is megszűnt. egyszer beszéltem a fullgas által velük és akkor meg árat nem tudtak mondani. Szeirntem ma elhozom ezt a laser, remélem beválik.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
qpakcovboy #9846 üzenetére
hja,de bódissal még jobb...
-
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #9847 üzenetére
az ugyanaz akik a bukósisakot gyártják?
-
qpakcovboy
őstag
laser dobokról mi a vélemény? Németek gyártják?
-
zsoltee10
addikt
-
Robi_73
őstag
Ma el kelt a mocim! Nem tudom hogy sírjak vagy nevessek, de a hangja tuti hiányozni fog!
Az utód már ki van nézve!
[link]
-
Robi_73
őstag
-
feca81
aktív tag
legyen jo hir is, tobb,mint 350km van mar a sarkanyban,es lement a 6,5-os fogyasztasrol 6-ra
ma megprobalom elintezni a szinkront.
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #9836 üzenetére
en probalom pozitivan nezni,de ugy oszinten,miert lenne kevesebb lopas? a motor adatait (motorszam,alvazszam) felirja minden epeszu tulajdonos. azt meg ha ellopjak,akkor megy rendorsegre es bejelenti.ugy tudom van egy ilyen lista,ami tartalmazza ezeket az adatokat,es ha venni akarsz,csak megkerdezed,szerepel-e rajta.kesz.ennel tobbet a rendszam se jelent. amit ellopnak,ugyis alkatresz lesz.meg kerdes az,h egy 20.000Ft-os babettan pl miert diszelegjen egy 50.000Ft-os rendszam? megeri? nem.
de nezzuk a jo oldalat,igazad van,rengeteg olcso alkatresz lesz,mert felet se fogjak lerendszamoztatni,inkabb szetszedik alkatresznek+ ha jol emlexem,a kot.bizt-nal meg kell adni ezeket a szamokat,es ha ott mar szerepel,mint lopott,akkor mar meg is van fogva.
osszegezve,nem lesz kevesebb lopas,csak + kiadas. -
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #9828 üzenetére
mi meg eddig megusztuk
meg nem kellett dontenem a jelenlegi es a motorom kozott.sot,neha o zavar el motorozni,amikor latja,h ideges vagyok
-
Kasza08
őstag
válasz
qpakcovboy #9829 üzenetére
OFF-od megfejtése: mindig a 27-es szám ábráját mutatja.
Többiek: Hát nem tudom, a többiek akivel mennénk azt mondták, hogy robogóval már mentek hosszabb útra is
170km-t lehúztak oda.
Szvsz. Aerox lesz, de még meglátjuk... -
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #9829 üzenetére
na de ez nitrós. Kipufogó nélkül remélem nem akar menni vele...
-
qpakcovboy
őstag
Hétvégén jártam sokfelé és találkoztam egy sráccal aki egy aprilia Tuono 1000 r-t épített át egy egészen kicsikét. Leszedte róla a gyári kipufogókat, egy pillanatra be is indította, a garázs majdnem ránkborult. Eszmélatlen szépre megcsinálta, bár csak 400 métereken használja, állítása szerint 250 ló dübörög benne. itt egy kép Május 1-én kint lesz kunmadarason.
-
bajnokpityu
félisten
mondjuk ha úgy vesszük,előző nőm(szerencsére) azért hagyott el,mert randi helyett MZt szereltem.egyszer csak beállitott,h elfelejtettem a randit? én meg annyit reagáltam nyakig olajosan,h csukd be magad után az ajtót
a mostani párom meg nem a motor miatt szeret.egy szakadt 125ös ETZm volt még 7 éve... -
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #9826 üzenetére
csúnyák vagyunk, de legalább a motorunk szép
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Kasza08 #9821 üzenetére
ezt sürgősen felejtsd el.
nagyon sok jó blokk robiba nem készült.a legjobb a piaggo vizese,utána a minarelli vizes blokkja.ezen kivül japcsi belpiacos levegősek jók,ha hosszú élettartamot akarsz,de ezek elég tetvek,és már mind öreg.
minarelisek az 50es aeroxok,az SR egy időben is készült ezzel(2003ig),a malagutik blokkja is ilyen.piago blokkosak drágák.minarellisekhez meg tenger az alkatrész,bár ujabban nem ócsó.
azt ne felejtsd el,hogy garanciát vállaló robesztudorok 300ért árulnak fiatalabb aeroxokat.sztem reálisan 220tól kezdődhetnek pénzt érő darabok.ujrafestés amugy nem lenne gáz,primitiv a vázuk,villájuk ezeknek,mindent ki lehet egyengeti ha zúzták,és filléres az alkatrész is motorhoz,autóhoz képest.nem azért mondom,de kétütemű hanggal nagyon nehéz becsajozni
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rebel56 #9824 üzenetére
Hát azt mind fizeti a kedves tulajdonos. Majd egy 50 000 forintos robogónak 50 000 forint lesz az átírása
Mondjuk eredetvizsgával közelítünk affelé. Még arra ráraknak egy új forgalmit törzskonyvet 6+6 000 ért és még egy 6-8 000 -es vagyonszerzési illeték is rácsusszan, akkor télleg ott leszünk. -
feca81
aktív tag
válasz
Kasza08 #9821 üzenetére
egy otvenes,akarhogy is nezzuk,nem valo turazasra.annal mar jobb egy 125-os.azzal mar tudsz setalni 110-zel,futni 150-160-nal. egy 50-es max 90-110-et visz nyelgazon.nem fogja szeretni hosszutavon. kompromisszum kell. v nincs tura,v nagyobb motor.v halal
sztem robogot vegyel,es felejtsd el a balatont.v ha vilogni is akarsz,akkor johet a sport 50-es.elonye,h ha kesobb nagymtort veszel,mar megszokod a valtast.
erre az aeroxra en nem tudok mit mondani,nem vagyok szakert orobogokban,mindig nagyivben kerultem.nekem bejon a valtogatas. de az a kontakthiba nem 5000Ft! lesz az tobb is... a festes gagyi, te tudod. -
Kasza08
őstag
válasz
bajnokpityu #9800 üzenetére
Én pedig még 1 éve se, így érthető tehát, hogy nekem mind1, hogy váltós vagy robi ha megy.
az előző 2 motorom után ez mégjobban érthető.
A robogóban igazán az tetszik, hogy kiveszem a garázsból egy röffentés és máris megy, minden kényelmi cucc van rajta(lámpa(igen, nekem ez is az), duda, féklámpa, óra). Csajok se félnek mögöttem robin annyira(mármint ha lassan megyek...).
Váltóson nagyon tetszik az, hogy elmész egy 10pontos csaj mellett...kuplung be...csőgáz.
Viszont egy 50-esnek elég ratyi hangja vanMúltkor megyek az utcán, mögöttem valami motor, mondom "na ez vajon milyen színű Jog?" és egy RS50 volt
Újonnan semmiféleképpen nem vennék motort, 1. Nincs rá keret 2. Amit te is írtál.
Haverok várnának rám term., nem hagynának ottHa 70-el fogok menni, az sem olyan gáz, mivel városokon keresztül mennénk.
Vagy szerintetek egy TZR 50 ilyen hosszabb túrára jobb lenne? Mert mondom, nekem városban jó az is, ellennék vele.
Ennek az Aeroxnak reális az ára? Felsorol egy pár hibát, de azok sem olyan vészesek szvsz., engem max. a műszerfal hibája zavar, de hát az is kijön egy 5ösből.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #9818 üzenetére
"itt vagyunk a digóknál dugóban..." vagy milyen szöveget nyom az autópályán
meg csak egy végezte a kavicságyásban, azt se mi tettük odamég jó, pedig aki tesztelte magyar, az egy gokartot majdnem összetört kakucsringen
Milyen jó lehet mikor satuféken vagy, jön a kanyar, vki meg kilöki a kezedből az első féket
asse tudnám mi a faxom van
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #9814 üzenetére
ezt nézd meg ha még nem láttad: 2003-as RSV premier. Én csak most láttam tegnap
A duke-ot meg én is imádom, egyszer megnéztem szinte az összes videót róla a youtube-on. Hallani, hogy 3-4. sebességben erőlködés nélkül egykerék, azért az puszítóan hat
-
Topiccsendőr
addikt
hát valami olyasmi. Kakucson lehetett próbálni, és megszokásból majdnem csőgázt húztam kanyarból kifelé
hát az R6 csak 10 000 után veszi fel az elejét, de eeeez. Valami szédületes. Havert kergettem, csak azt láttam, hogy birkózik a géppel, mindig egy keréken akart menni
És olyan könnyű dönteni, hogy kéész. Nincs teherváltás, pontos váltó, nagyonjó gáz. Semmi rángatás. Nekem nagyon megtetszett.
Nincs baj a mostani RSV vel. Nekem is tatszik nagyon. De a nextgenre kiváncsi vagyok nagyon. -
Integra
titán
pénteken láttam új bladet..
aaaaaaaaaa, nagyon disznó élőben, burtális, nagyon kéne..
a fejidom nagyon oldschool, de mégis ultramodern, ott van benne a vtr-re jellemző igazis sas orr, nagyon szigorú, ahogy a sas csőre görbül lefelé
a kipuff is ott van, az összhang miatt, még ha furcsa is. valahogy a sok mokány részlet miatt harmónikus az egész, még akkor is ha azt mondod magadban, hogy szokni kell..
fekete-bordót láttam. váci út karasna bolt előtt.. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #9810 üzenetére
lesz új RSV?? mert a mostanival mi a baj?
sztem gecijó a mostani is.
A duke-kal meg mit kezdenél? Nem ugrott ki alólad? Olyanokat hallani, hogy 5-ben is egykerekezési haljama van
Vagy ezért kéne:
2003 RSV Mille R 1000, ez a kép címe -
Topiccsendőr
addikt
válasz
jasszer #9808 üzenetére
Nah azé másztak erre rá, mert a regadót így nehezebb kikerülni, ne nézzétek má' ennyire bonyolultnak őket. Egész egyszerűen nincs felelősségrevonás az SMKP szekcióban. Ez még a szükséges plusz. Nem holmiféle benzinfogyasztás növelés a cél. Csak semmi re nincs pénz, és valahonnan el kell venni.
-
Topiccsendőr
addikt
hát most sehogy. Jah erről jut eszembe kint voltam KTM napon, 690 SM-et, és 990 Duke-ot próbálgattam. Nem is tudom, hogy RSV vagy Duke...
Szóval mivel van R6 kupa is, ahol ingyé lehet menni, most elodáztam a V2 projektet. Ráadásul utána tudtam meg hogy van V2 kupa is. Nah mindegy, már megvettem az idomszettet, bele kell vágni. Jövőre állítólag teljesen új RSV jön ki 90 fokos hengerszöggel. Arra még kiváncsi leszek. -
jasszer
őstag
No igen, a benzin a leggyorsabb és legjelentősebb bevételi forrás (a fentiek közül), ez tagadhatatlan, az ideális állampolgár pedig meghal a nyugdíjaztatása előtt egy nappal.
Más kérdés h a rövidtávú előnyök mellett egy zsák hosszútávú hátulütője van annak h ilyen az infrastruktúra, de még 1-2 generációnak le kell pörögnie szerintem h Mo-on ezzel érdemben elkezdjenek foglalkozni az illetékesek.
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #9804 üzenetére
bejelentettek a nagy hirt,rendszamozzak az 50ccm-eseket.asszem meg iden eladom a simsont. en nem foglakozok vele.aminek viszont orulok,h tisztazodtak vegre a quad koruli vitak.majus 9-ig le kell oket rendszamoztatni.ezek utan mehetnek forgalomban is.mert egyebkent eddig ugye nem mehettek.remelem nem voltak oylan hulyek,h csak rendszam ra,es nem mehetnek forgalomba,mert az akkor egyertelmuen csak penzbehajtasert van rajta.
azzal erveltek,h ha ellopnak egy segedmotort,akkor rendszammal konynebb beazonositani.persze,a blokkszam,es az alvazszam nem egyertelmu.az csak egy szam. na meghogy ha baleset van,utol tudjak erni.most nem azert,de keves olyan balesetet lattam,mikor felkelt a segedmotoros es eliszkolt.altalaban o sinyli meg jobban.mind1,meg egy bort lehuztak rolunk.pedig mar aszittem lehetetlen a regado,meg a teljesitmenyado meg a benzin utan.en kis naiv -
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #9800 üzenetére
jaja,inkabb egy ns1-es honda,ha mar mindenfelekepp 50-es kell. oreg megbizhato kis motor.ritka,mint a feherhollo,de attol jo kis gep.
-
feca81
aktív tag
szeged vasarhely a 47-es okes. vasarhely mako kozott lelen,v foldeakon vezet az ut,viszonylagosan jo,de sok az utjavitas,katyu nagyon keves.inkabb hepehupas. mako szeged kozott egesz jo minosegu,csak rettento suru a 43-as.amolyan kamikazee tipusu
sok a kamion es veszelyes elozesek.
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #9800 üzenetére
hozzáfűzném:
és ha még tetszik is a motorozás, úgyis elfogod adni nagyobb vasért, akkor meg méginkább csak bukhatsz egy új robival vagy 50-es sport mocival.
Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házimozi belépő szinten
- Ingatlanos topic!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xbox Ultimate előfizetések
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Teljes magyar Logitech Mx Keys Mini billentyűzeted lehet.
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest