Hirdetés

Aktív témák

  • Tüzi

    veterán

    válasz fejescsv #11093 üzenetére

    Nem akarlak elkeseríteni, de az esetben mehetsz A-ra, ha van két éves A1-ed. Azért, mert van B-d, attól még nem mehetsz A-ra.
    Az A feltételei, hogy legyen legalább két éves A1-ed (ez esetben a különbözeti vizsga 2-3 hét), vagy legyél 21 éves.

    Motor választás.
    Az nagyon fogós kérdés.
    Mire kell? Milyen kell? Sportmotor, sport-túra, endúró, krossz? Én is 125ről mentem 400-ra, annyira nem rémisztő a dolog, de ne vegyél 600ast. Ha igen, akkor valami túra vasat, CB-F, vagy GSX-F, ami 600as létére 80-90 ló. Bár, embere válogatja, de a szamárlétrát érdemes betartani. Én tök jól elvagyok a 400assal négy éve, semmi bajom nincs vele, fenntartható motor. Nem nagyon eszi se a láncot, gumit, se semmit. 120-130al tötymörgésnél megeszik 4 litert. Visszabököd 3ba, akkor megindul jól. 250-es lépcsőfok érdekes kérdés. Ha lenne épkézláb 250-es akkor nem mondanék semmit, de állat magyarok szétk.rnak mindent, hidegen már tépi, olajcsere luxus, szelepállítás vajon mi... fél órát satarázik, mire beindul a motor...

    Szóval használt motor vásárlással okosan. Lehet jót kifogni.
    Ha sikerülne egy jó 400as vfr-t rvf-et, vagy netán cbr-t (ebből csak az újabbat, az nc29-et keresd) kifognod, akkor sokáig jó társad lesz. De ez csak a Honda sportmotor felhozatala volt, van itt még cb400, meg minden egyéb motor, ízlés szerint.
    Sok sikert :)

    [ Szerkesztve ]

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Aktív témák