-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Ha a fény mennyiséget szeretnéd csökkenteni akkor ND szűrőt kell venned. Pl egy NDx2 szűrő fele fényt enged át. Érdemes optikailag jó minőségűt venni. Pl B+W, Hoya.
260-al határeset lesz az 1.4 gain. Kb 3-4 footlambert talán meglesz indulásnak, de 1000 óránál már alig több mint a fele...
-
Jancsi7040
csendes tag
-
yodamastah
őstag
Egy 2000 lumenes projektor 3d módban általában olyan 800-1000 lumen között tud csak dolgozni, elmenek időszeletek a váltásokra, és nem tudja a 100% fényerőt ilyenkor. (eleve a gyári fényerő adatot nem szokták tudni)