-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Nem csak a hideginditas, hanem az üzemi hömerseklet. Azert a taxisoknal megvan az üzemi hömerseklet, illetve egy taxis megy annyi km t, hogy ha ki kell cserelni valamit par szaz ezerert, meg akkor is jobban jar a megsporolt üzemannyaggal, mintha benzinessel furikazna. Ha valaki megy evi 5-10k km t varosban az üzemmeleg sem lesz soha, sok hideginditas, illetve nem is sporol annyit az üzemanyagon, hogy az megerje, ha cserelni kell a dpf et vagy a kettöstömegüt. Szvsz
ja es mod: gondolom a dizelböl ha jol tudom cegkent visszaigenyelheti az afat, benzinböl nem (ha esetleg vallalkozokent taxizik....nem tudom ilyen van e de ez is lehet szempont naluk)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Amit 170-180k km-reesként árulnak abban pont 400-600k km van általában.
A példádnál maradva 2/3-al tovább bírja a taxisé, akkor ha optimisták vagyunk és 600k-ig semmi baja a taxisnak vele akkor magánhasználatban az 200k-t jelent.
Egyáltalán nem éri meg neki a dízel, kivéve ha szeret szívni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Szerintem a taxisok közül sokan már nem veszik a járművet, hanem csak lízingelik. Ott meg édes mindegy számukra, hogy mikor mi megy tönkre, mivel nem ők fizetik és adott esetben a javítás idejére cserejárművet is kapnak. Szóval ilyen szempontból nem feltétlen mérvadóak olyan nagy mértékben véleményem szerint.
[ Szerkesztve ]