- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Csak jövőre érkezik a Lost Records: Bloom & Rage
gp Az előzetes információk még arról szóltak, hogy idén megkapjuk a programot, végül 2025-re halasztották a premiert.
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz tboy93 #202676 üzenetére
Az M2. Tegyen picit hozzá, a M3 sokkal jobb lett. Vagy Clio3 Grandtourt vegyen az M2 árából.
Lacettit is skippelném.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
grizlisandor
addikt
válasz tboy93 #202691 üzenetére
Röviden egy izgalmasabb golf!
Inkább 2009< évjáratút néznék, ott volt egy FL, elvileg sokat javult a beltér.
1.4TSI 122/125 ló az vehető, láncos vezérlés, utolsó kiadásos láncok már nem bicikliláncok, ha csörög, cseréltetni kell. Szépen mozgatja az a motor a bódét.
200k kilométer futás körül vagy legkésőbb, ha égéskimaradásra panaszkodik kell egy dióhéjas takarítás, meg egy injektor tiszítás. max 5W30 olaj, de a 0w30 az ajánlott bele.Hibák:
Szokásos vag, hogy az első sárvédők mögött takarítani kell, mert lerakódik a por, sár, levél kombináció.
Csomagtérajtó nyitómechanika szokott törni, mert nagy dizájnötlet volt, hogy a Seat márkajel legyen a nyítófül, de a mechanika kicsit alul lett tervezve. -
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #202718 üzenetére
Egyetértek.
Egyedül az autópálya tempóval van gondja. Nem annak elérésével és tartásával, hanem a 4000 feletti fordulatszámmal, ami értelemszerűen a fogyasztást és a zajt is kellemetlenné teszi. Mondjuk annyit tuti nem zabál, mint annak idején az Almera, sőt a G Astra jobban fogyaszt városban, mint az Almera néha országúton.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #202728 üzenetére
Néha van, hogy szenzitívebb időszakaim vannak, akkor egyszerűen émelygek-rosszul vagyok pl. bevásárlóközpontban, vagy, az udvarról beszűrődő beszélgetések zajára, egy órás városon kívüli autózástól meg órákra fülzúgás-fejfájás-KO és taccs. Olyankor mondjuk mindenkire rá kell szólnom, hogy picit halkabban beszéljen, mert, épp' mellette állok, nem egy terem másik végében. Hű, de utálok vezetni, főleg városon kívül.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
olajbogyo
aktív tag
válasz tboy93 #202779 üzenetére
Ja, nekem a 2,5 éves Ford Kugám 36ekm van benne. A múlt héten beesett a lábam alatt a kuplung. Elvitte ugyan a Ford Assist, de azóta is a szervízben van(múlt hét szerda óta). Garanciális az igaz, de azért ennyi futással, ne legyen már gond a kuplungal....gondolom én?! Még ha lennék akkora lúzer is, hogy egyfolytában a kuplungot taposnám, ezen rövid idő alatt, akkor sem lenne szabad ilyesminek lennie szvsz.
Az ez előtti autóinkban nem volt ilyen gond, pedig 100ekm volt az egyikben mikor eladtuk, az új tulajnak azóta sem volt vele gebasz. Ja, és a most vett kis swiftben sem volt még kuplungal gond a180ekm alatt. Azt mondták a szervizesek, hogy kuplung munkahenger cserés lesz a kicsike. Jelenleg működik ugyan, de azért elkerülendő a hasonló lerobbanásokat kicserélik inkább, No, erre várok, talán ma, vagy holnap meglesz....igérték.[ Szerkesztve ]
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
dj79
senior tag
válasz tboy93 #202932 üzenetére
Pont ez az, hogy a faceliftesek pont rohadtul ellenálló anyagokból lettek összerakva.
Kint sem a kevesett futott, megkímélt példányok olcsóak, azok az idők pár éve elmúltak.Miénk is 14 éves volt, de nem igazán látszott rajta.
V.Stryker: abból is a faceliftes a jó, vagy esetleg kereshetsz benzines Aurist (1.4 vagy 1.6)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #202932 üzenetére
A 2007-es Lancián sem, nagyon szép állapotban van, egyedüli hibája, hogy hátul mindkét “ajtókárpitnál” elengedett a ragasztó.
[ Szerkesztve ]
-
tonermagus
aktív tag
válasz tboy93 #203383 üzenetére
Aztaaaa.. Nem semmi...
Ez elgondolkodtató. Automata váltós a mostani kocsim, igazából működik normálisan, viszont egy szenzort (szolenoid) cserélni kellene mert bizonyos fokozatban, magas fordulaton pörgetve 10-20 másodperc után kidobja a check engine-t. Újraindítás után nincs gond, működik az autó. Már 3 éve így használom. Gondoltam eladás előtt megcsináltatom (100-150 között mondták a szerelők) de ha ennyire nyomott áron veszik be akkor meg se csináltatom... -