Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
khes
tag
válasz
tboy93 #101339 üzenetére
1.4 motornál nem akarok nagyobbat és az autókat, amiket ajánlottatok, az mind egy kategóriával nagyobbak (talán a Swift nem, de az meg sz*rul néz ki). A Civic az meg számomra nem nagyon jöhet szóba, nem szeretem azokat a motorokat, amik szinte 0 nyomatékkal rendelkeznek. A Puntó az már inkább, mert a Fiat motorok nagyon jó tulajdonságokkal rendelkeznek, de ismét nekem nem kell akkora autó. A lényeg, hogy kis turbós, vagy szívó motor, könnyű karosszéria.
-
-v-
addikt
válasz
tboy93 #100851 üzenetére
Hát ha egy limuzin jaguár meg cadillac egy kalapba kerül az illetőnél egy 911-el, boxsterrel vagy M3-mal, akkor gondolom annyira skilled driver nem lehet
Lehet az S2000-ret gyorsan eldobná. Na meg az S2000-nek az autóbuzik meg vezetni szeretők között van kultusza, aki nem ért hozzá annak az "csak" egy Honda, és mint ilyen előre borítékolom hogy nem opció villantani a jagokhoz meg porschékhoz képest
-
tixem
addikt
válasz
tboy93 #100813 üzenetére
Most tudtam meg, hogy eredetiségvizsgán mondták, hogy az egész kocsi újra lett fényezve ráadasul elég csúnyán. Pedig nem látszik rajta, csak a lökhárítón.
Mindenestre rozsda nincs rajta, ami nem egy utolsó szempont. Akárhány F Astrat és Almerat megnéztünk mind menthetetlenül rohadt valahol.Ez legalább nem. Aztán a fene tudja, hogy az ujrafestés előtt milyen volt.
-
tixem
addikt
válasz
tboy93 #100811 üzenetére
1.4 16v, asszem X14XE. A töréssel nekem sincs gondom, csak ne hasson ki a működésre komolyabb mértékben. Bátyámék már a második olyan kocsijukat hajtják amit Belgiumból hoztak be törötten, itthon összerakták és minden gond nélkül megy, momentán egy Octavia-juk van. Meg se mondaná róla senki, hogy törve volt.
A miénknek körített az eladó egy szép mesét, de hát kiderült, hogy nem igaz semmi. "Apám vette 0 kilométeresen Pesten". Hogyne, 99-es autó és első hazai forgalomba helyezés 2004, JYN rendszámmal. Ordít róla, hogy behozott kocsi
-
tixem
addikt
válasz
tboy93 #100809 üzenetére
Egyelőre nem örömködünk előre, mert még szerelő nem látta
Úgyhogy addig csak reménykedünk, hogy jó lesz.
Amit a másik topikban írtál: nem volt vásárláskor szerelő, kipróbáltuk szépen ment, futómű nem kopog, váltó is rendben. Haza is jött Pécsről Szegedre minden gond nélkül, ebben volt egy kis M6-os is, megzavartuk egy kicsit de nem méltatlankodott. A törve volt dolog esélyes, az első lökhárító színe nem passzol, sötétzöld ugyan, de matt és a két tükör is újra van festve (elég kókányul ráadásul, de csak közelről nézve feltűnő, ez legyen a legkisebb gondja).
-
tresh
veterán
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #100524 üzenetére
Kisse megkavarta a temat amire reagaltam a "ki mit linkelhet es mit nem" vita ugy latom
Summ.: Onnan indult a story, hogy tresh irta, hogy neki aztan mutathat barki barmilyen papirt, elismervenyt arrol hogy olaj, vezerles csere volt, nem hisz senkinek es semminek. Erre irtam, hogy persze igaza van, de egy atlag felhasznalo masra nem hagyatkozhat es egy korrekt vezetett szervizkönyv, letezö, korrekt szerviz azert igenis szamit szerintem.
Erre irtad, hogy itt vannak a fenykepeid, amikkel mindent bizonyitasz es erre irtam en, hogy ez mind szep es jo, de ahogy egy szervizkönyvbe bepecsetelik visszamenöleg 5 evre (egy kezirassal, egy tollal
) az olajcsereket, ugy keszithet akarki földön heverö alkatreszröl fotokat
. Ha csak nem bontja szet a valtot meg mindent, meg nem allapitja, hogy tenyleg ki lett e cserelve es fel lett e ujitva...stb
Szoval ez amit csinalsz egy jo pont lehet egy vevönek, hogy korrektül karban tartod a kocsidat, szoval csak kis irronikus piszkalodassal irtam amit irtam
(Bar nehogy epp azt a bogarat ültesse el az ember agyaban a dolog, hogy vajon miert akarja nekem ö annyira bizonygatni, hogy mi minden van kicserelve....de ezt csak zarojelbe irom, ha mar ott tartunk, hogy nem hiszünk az edesanyanknak sem
)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
tboy93 #100524 üzenetére
szerintem nem nagyon lehet kétséget kizáróan megállapítani sem papírok alapján sem vizsgálattal egy kocsi állapotát. persze elvileg atomjaira szedhető, de ez a gyakorlatban sem nem éri meg, sem nem csinálná meg senki.
ezért is kell összképet nézni vásárláskor, egy megkímélt beltér, vagy egy meglévő gyári dísztárcsa, egy korrekt fellépésű eladó fél sokkal többet tud adott esetben elmondani egy autóról mint akármilyen dokumentáció.
biztosra meg nem lehet menni, ahogy semmivel sem, amit nem te raksz össze a te két kezeddel. az adásvétel mindig is ígéretekről meg megelőlegezett bizalomról szólnak, legyen az új vagy használt lakás, autó, háztartási gép, bármi. fel tudsz mérni "valamit" amiből aztán következtetsz az egészre, de minden kozmetikázható, és a borítás alá nem látsz be.
-
Declare
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #100460 üzenetére
Ha szépen elteszed a szervízszámlákat 1000x többet ér mint egy hamis(nak vélt) szervízkönyv. Arról nem is beszélve, hogy annyira nem bízom a márkaszervízekben... Nálam kimondottan hátrány volt vásárláskor ha nem számlákkal igazolt volt a szervízmult csak egy szervízkönnyvvel.
DeFranco: Ránézek erre a dologra.
-
válasz
tboy93 #100457 üzenetére
Az, hogy rajta rohad valakin (autóscégen) a szervízkönyv, az szerintem kritikán aluli... Alapban adni kéne a kocsihoz, ha meg elveszik-megsemmisül-akármi, ingyé vagy jelképes összegér pótolni. Igaz van ahol már szervízkönyv sincs, a BMW-ben a rendszerbe van integrálva, azt ülhest a kocsiban és bambulhatod a kijelzőt. Ez jó is, meg rossz is. Akármennyire is szegény őserdők meg hasonlók, de a papír még mindig hasznos és mobilisabb, a kocsit nemtudom felvinni a nappaliba
Emlékszem anno a civic-hez úgy kellett kisírni, hogy ugyanmá b**ik a német helyett adhatnátok egy magyart... -
Goblin12
őstag
válasz
tboy93 #100414 üzenetére
Hali, hát ha eurolinessel kimegyek az nem olyan eszeveszettül drága, család tag is van kint szal ez a része nem probléma, talán még honosításra se kellene szert tenni.
Akosnak talán abból igaza van, hogy az utak minősége sokat jelent.
Szal inenn onann is jó vásár lehet, de majd még alakul, az tuti, hogy yaris, csak keresni kell.
-
-
Goblin12
őstag
válasz
tboy93 #99904 üzenetére
Hali,
maradunk a Yarisnál.
Ez így vállalható?
-
-v-
addikt
válasz
tboy93 #100378 üzenetére
A franc se tudja ... az S2000-hez is minden picsa drága szerintem, elve Honda nem olcsó, s2000 meg ritka is, kuriózum is. De valószínűleg ha telne ilyesmire úgyis leszarnám melyikhez olcsóbb az alkatrész
Úgyis mindkettőre sokat kéne költeni, mert ezeknek a lényege veszik el, ha nem 100-as minden rajta. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #100126 üzenetére
Közrehatás, de a felelősségen nem változtat alapjába véve. Mert pl ki bizonyítja hitelt érdemlően, hogy 80-al ment?
Ha nincs cascod akkor biza egy fillért sem fogsz látni. Mivel te voltál a hibás, a te köteleződ terhére a kisbuszost kártalanítják, neked a sajátod javítását saját zsebből kell csengetned (ha nincs casco-d).
-
tixem
addikt
válasz
tboy93 #100022 üzenetére
keresztanyáméknak volt kb 5 évig f caravan... a tanksapkájuk körül egy komplett létforma fejlődött
Bár az a kocsi 95-ös volt asszem, bár az semmire se garancia, hogy fiatalabb valami. Az olajevésről olvastam már több helyen is. Melyik motoroknál jön elő leginkább? Csak mert az 1.6-os 16 szelepesből van a legtöbb a piacon. Még valami amit jobb tudni mielőtt megvesszük: 1.6 16v = Ecotec, vagy az más? Mert az ecotec-ekre panaszkodnak, hogy eszi az olajat.
-
tixem
addikt
válasz
tboy93 #100018 üzenetére
600k csak hitellel menne sajnos. G valóban jobb lenne, de 400k van jelenleg az akcióra. És venni kell valamit mert a szamárt minden bizonnyal elviszik a hétvégén és kell utána is kocsi. Azért nézem ennyire őket, hogy mire ez elmegy addigra legyen egy 5-6 darab amit meg is nézünk gyors.
Kiszámoltuk közben, ha most ezt felújítanánk akkor épphogy 300 ezer alatt állna meg. Mondanom sem kell, hogy nem éri meg. Még ha 150 vagy max 200 ezer... Akkor nem is gondolkodnánk tovább menne azonnal a karosszériáshoz. De egyedül csak a kaszni rendbe vágása 150 ezer pénz
Akkor már inkább 400-ért egy jobb állapotú F Astra ami megint autó lesz egy 5-6 évig biztos. Addigra meg már letelik/kiváltódik ez a genyó devizahitel is, több esély lesz váltani komolyabbra.
-
tixem
addikt
válasz
tboy93 #100016 üzenetére
Nincs mit tenni maradt a jó öreg f astra. A jobb példányoknak mennyi kb a reális ára?
Ez pl szimpi, lehet megeresztek neki egy telefont.
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #100004 üzenetére
Egy kave szürcsölese közben, megegyszer atgondoltam es rajöttem, hogy miert ne lehetne holtterben....
(#100007) deicide: most mar ezt is tudom....remlett, hogy van valami ezekkel a keresztezödesekkel
Amugy valami kepet dobj mar fel az opc röl!! Vagy egy videot 0-100 ra 3000 fordulaton elvaltva, valahol belterületen, fel kezzel a mobilt tarva, terddel korrigalva, masik kezzel valtogatva es a vegen egy rockvillat mutass a kepbe az avatarod arckifejezesevel
tuti lenne like a youtube n
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #100002 üzenetére
Ugyanígy jártam én is anno. Nem volt mentség az, hogy a holttérben volt. Rendőr megvágott 3k-ra mert akkor kezdtem a kanyarodást miközben a másik autós már előzésben volt (egyértelműen látszott, hogy a kocsim háta nem sérült csak az oldala, tehát már előzésben volt mikor én elfordítottam a kormányt), plusz engem hoztak ki hibásnak. Szerencsére volt casco-m így nem kellett fizetnem.
-
-
szőröscica
addikt
válasz
tboy93 #99966 üzenetére
Tapasztalatból mondom, hogy 120-al is le lehet csorogni dél-spanyolországba, anélkül hogy unnám. 3200km és az autóval lehetne 160-as utazót is tartani, nem az limitál.
Mások vagyunk. Én imádok autózni, reggeltől estig megyek anélkül, hogy ki akarnék szállni.
Én egyébként mindig 110-el járok. csend van, nyugalom, és 5 litert se fogyaszt az autóm.
De megértem azt is, aki 150-el tolja. Csak általánosítani nem kell. -
tixem
addikt
válasz
tboy93 #99966 üzenetére
Nekem eddig csak magyar pályával van tapasztalatom, sógoroknál csak kisebb utakkal volt eddig tapasztalatom.
A leghosszabb egy huzamban levezetett távom az eddig egy Szeged - Cák táv volt mégsem untam el magam, igaz kb fele a 600-nak. Ment a rádió, zörgött valami, utat is folyamatosan figyelni kell. Ha vezetek nem tudok unatkozni. Kivétel a pálya, ott meg az elsuhanó rendszámokat nézem, hogy mennyi a magyar és a külföldi. Időm van rá, mert a jelenlegi kocsival nemigen előzök meg senkit max a kamionokat meg a belüket földön húzó agyonpakolt kocsikat.
Villogó "audistákkal" már én is sokszor találkoztam, nem csak pályán. Jót mosolygok amikor nagy nehezen meg tud előzni és elrongyol mellettem, de beérve a városba az első kereszteződésnél mögé érkezek a lámpánál álló sorba
Sok barom
Na csak körvonalazódnak itt a dolgok közben, úgy néz ki, hogy F Astra lesz. G-re nincs keret, hitelbe meg nem ártjuk magunkat. Nézegettem még Puntokat, de ha abban beállítom magamnak a vezetőülést akkor jó, ha egy megpakolt teszkós szatyor elfér mögöttem, az egy bőröndös csomagtartóról nem is beszélve.
#99968) akos727 hát nem tudom, ültem már pár autóban, nem okozott akkora katarzist 150-nel menni 130 helyett. Nem veszed észre főleg a mai modern kocsikban. Bátyámék 1.6-os crdi Octaviája zokszó nélkül megy úgy 160-nal, hogy észre sem veszed.
Ha élvezkedni akarok akkor beülök haver v6-os bmw-jébe és kinyomjuk a szemét egy kihalt útszakaszon.
Sokkal jobban bírom azt amikor odalép az ember neki és belepréselődik az ülésbe, mint azt, hogy bármilyen inger nélkül 160-nal utazgassak.
De hát nekem ez, neked az, neki amaz -
zsoltee10
addikt
-
tixem
addikt
válasz
tboy93 #99901 üzenetére
Annyira nem zabál azért, igaz nem is most volt, hogy használtunk ilyen kocsit. Egy jó 10 éve párszor a volán bérelhető fabia-jával jártunk nyaralni, meg időnként hosszabb utakra, elvolt olyan átlag 7-8 lityóval.
Azóta nem igazán volt tapasztalatunk ilyen autóval, bár olyat hallottam, hogy egy ismerős szüleinek a Fabia-ja azt monda ca. 150e km után hogy ennyit és ne tovább. Annyiba került volna a motor javítása, hogy inkább eladták az egész kocsit a francba. Ez volt kb olyan 1 éve, tehát a most ennyit futott és ennyi idős darabok esélyesek, hogy ide jutnak.
Nem lennének rossz autók egyébként, de ezek a szánalmas motorok elcseszik az egészet.
(#99904) tboy93
Nissan Micra is megér egy pár kattintást, az is egész jó kis kocsi. Bár nem tudom, hogy az automaták mennyire jók.
-
tixem
addikt
válasz
tboy93 #99894 üzenetére
Én kitartó vagyok de sajna nem én döntök ennyi pénzről. Én sem költenék rá, annak ellenére, hogy tényleg egy nagyon jó kis autó meg szeretjük de akárhogy is számolom egy 24 éves autóról beszélünk ami már újkorában is elavult volt. Inkább a 80-as évekre jellemző megoldások, anyagok és formák.
De az tagadhatatlan, hogy csak megy és megy és megy. Viszont semmi nem tart örökké.
Más: az ez előtti szériás Almerákról mi a véleményetek? Érdemes velük foglalkozni, vagy továbbra is 323f/corolla ha japán autó? (Corolla nekem olyan semmilyen és drága is pöppet, 323-ból mntha nagyobb lenne a kínálat)
Azt már meg sem merem kérdezni akkor, hogy ez figyelemre sem méltó? [link]
Nyilván az a km állás humbug, jó lesz az inkább 256-nak is. Mennyire macerás autó a mondeo? Magánszemély árulja, de felhívtam délelőtt, azt mondta beszámol olcsóbb autót. Rákérdeztem, hogy a szamárt mennyiért számolná be azt mondta, hogy attól függ én mennyire gondoltam
Nem értem, ha magánszemély akkor minek szutyakolna egy ilyen öreg kocsival. Bár ha teszem azt azt mondaná, hogy 60 ezernél többet nem ad érte, viszont később eladja 90-100k-ért van rajta 30 ezer haszna.Na mindegy csak fura.
-
tixem
addikt
válasz
tboy93 #99834 üzenetére
Focus ugye a fő vonal, ha nem akkor G Astra, ha az se akkor mazda 323f vagy Corolla. Ha neadj' isten ezek se jönnek be akkor civic, ha az se akkor veszünk egy másik Samarát és ****** meg a világ
Bár lehet még visszakanyarodunk az eredeti gondolathoz: Bipower Multipla, csak nem tudjuk mennyi plusz költsege van a gáztartályok szemlézesének.
-
Kornel
veterán
válasz
tboy93 #99806 üzenetére
nem rossz kocsi továbbra is fenntartom, csak aki megveszi az számoljon vele, hogy azért nem suzuki árban vannak hozzá az alkatrészek.
pl. elég ha csak fel kell gumizni, két szett gumi már egy kisebb vagyon pl.
emellett alkatrészárakban vannak szórások, dízelnél szokás szerint lehetnek plusz költségek, nekem most egy szívócsővel van gondom, de nem nagy tétel, ezen kívül eddig csak kopó dolgokat cseréltem ki (hátsó fék, kutyacsontok), illetve a hátsó kipufogódobot, de azt tudtam, amikor megvettem.
ha ilyet akar valaki, meg kell nézni az alkatrészárakat, aztán eldönteni hogy belefér-e. -
tixem
addikt
válasz
tboy93 #99823 üzenetére
Értem. Akkor kereskedések kilőve, focus.hu-n is hasonlót írtak.
Mindenesetre megyünk hétvégén Pestre és ha már ott vagyunk akkor meglessük őket. Veszteni semmit nem vesztünk.
közben ráakadtam itt a topikban egy oldalra és találtam egy fókát. Teszem azt ez mennyiben állna meg ha itthon forgalomba helyeztetnénk? Regadót kiszámoltam rá az durván 60 ezer forint, de ennyiben nem áll meg a dolog. Érdemes foglalkozni ezekkel?
-
outsiders
aktív tag
válasz
tboy93 #99802 üzenetére
Indokolatlanul drága
Akkor már inkább vennék egy Corollát, az sem sokkal rosszabb, plusz van esélyem kifogni olyat, ami talán nem valami Fittipaldi autója volt....
Nem kifogástalan példányt keresek, csak olyat, aminek a motorja, váltója rendben van, ha kell rajta cserélni valamit, van keret bőven rá. Igazából feleségem vonta meg a lélektani 1m határt, tudnánk drágább autót venni, de jelenleg nem látjuk még értelmét.
Hondából a 2003-2004 körüli Accord nagyon tetszik, de az is más árkategória bőven, eszméletlen, hogy tartják az árukat.... Bezzeg Mazda 6 lenne ennyiért, jó kis rohadt kasztnivalNézd meg ezt pl, a nagy futásteljesítmény ellenére lehet jó autó. ha még be is üt a baj van majd fél millióm rendbe tenni.
Ahogy nézegettem, idehaza a Mondeók 80%-a sajnos a csodás 2 lityis dízel, ráadásul kombi.....Hollandoknál a keretemből euro4-es motorral 2004-2006 körülit lehetne venni az 1.8-asból, lehet ezt kéne erőltetni. Csak ugye azok a fránya érzelmek........
-
outsiders
aktív tag
válasz
tboy93 #99798 üzenetére
A vicces az, hogy időnként 600 körül is vannak s60-asok....
Egyet mindenképpen meg fogok nézni élőben, hogy mi az amit ennyiért kínálnak. Ha jónak tűnik akkor meg szakszervíz és átnézetés. Ahhoz vonzódom leginkább sajnos, ismerős s80-ast hajt, D5, az valami csoda nekem... De túl nagy
S40 sem rossz darab, de valahogy annak a külseje kevésbé elegáns, idősebbnek "tűnik" a stílusa.
Normális méretű japánt ennyiért nem nagyon láttam, 15 éves autót pedig inkább nem vennék. Még a 2002-2003as Civic is olyan szinten túl van árazva, hogy az vicc...
Pedig asszony azt akarna
A Mondeo egy jó alternatíva, de érzelmet nem igazán generál, ha ránéz az ember, noha tényleg az egyik legjobb alternatíva ebben az árban.
Külsőre és stílusra bejönne egy Alfa 156 is, de attól félek, hogy rámenne a gatyám is. Volt Stilo a családban, na annak semmi baja nem volt a 7 év alatt amíg használtuk, szóval nem vagyok beoltva az olasz autók ellen sem, de ott a félsz... -
m3tr0
őstag
válasz
tboy93 #99651 üzenetére
Egy gagyi 318ti compact? Elég jónak tűnik,bár automata. Ja,meg compact,azért én elfogadnám.
-
#27813376
törölt tag
válasz
tboy93 #99661 üzenetére
136: adagolócsere-felújítás 250.000 kilométerenként
150: eltörik az örvénycsappantyú, bedarálja a motorÉn ezeket tudom.
Nekem van most egy komplett hibátlan, makulátlan, valós 270-et futott szervizkönyves 136 lóerős. Alcantara, M futómű, komplett M-Packet. Lehet köpködni érte, egymillió hétszázért hirdettem meg, volt rá vevő több is.... Mikorra megvették volna, meggondoltam magam (bökőt ide) mert mégsem adtam el. Imádom. Nemrég került hozzám, komplett felújítottam, mindene makulátlan. Előtte egy barátomé volt 4 évig. Jól megy, nem fogyaszt, kényelmes. A párom jár vele, övé lett. Én minden héten beleülök kétszer mikor viszem a srácot edzésre tőlünk 25 km-re, minden métert élvezek vele. Gondolkoztam, veszek valami benzinest neki helyette, de olyan szar a kínálat, hogy ami nekem tetszett, egyet sem találtam jó állapotút. Nem bánom, hogy most van egy ilyen "régi" 320d a családban.....
De egymillió körül csak lepusztult példányok vannak, annyi pénzért mást kell nézegetni, ami jobb állapotú.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #99661 üzenetére
hat egy E46 320D touring-l (136lojjos) munkatarsam ugy kezdett, hogy masodik heten a vezermutengely eltort benne... 400k (hengerfej felujitas, porlasztocsucsok, vezerles es segeduzem teljes csere)
aztan meg kardantengely csapagy, generator felujitas, turbocso...
2 eve van meg neki kb, 5.5-6 korul kajalamugy el van vele
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch 2
- iPhone-t használók OFF topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Honda topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest