- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amazon Fire TV stick/box
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Hardverek pünkösdre
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- Az EPYC 9005 CPU-sorozatba érkezik az AMD Zen 5
Hirdetés
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Szplöttyy #34502 üzenetére
Nana, az a motorkocsi olyan kicsi és könnyű, hogy ugrana akkorát amitől megindul. Soha nem felejtem el hogy az alfámmal egyszer az órája szerinti 240 körül sikerült menni (240 előtt kicsivel kiakadt a mutató )
De ez egy szenteste volt pályán , és felvezető bütykös taxival
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Psychonaut
addikt
Most akkor az a menő, akinek nagyobb számról van fotója? Ne értsetek félre, én is dinamikusan vezetek...hogy eufemisztikusan fejezzem ki magam...de körülbelül fél nappal ezelőtt még a karcagi baleset okozóját akartátok különböző kínzásoknak alávetni, pedig 200+-os tempóval közlekedni sem biztonságosabb, mint menet közben a GPS-t babrálni. És ti sem vagyok szupermenek, nektek is ugyanúgy elég egy pillanatnyi kihagyás, okozhattok balesetet.
-
Varoz
őstag
Mint fentebb megtárgyaltuk, bizony nem ugyanaz a 2.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Motion_Blur
félisten
válasz Psychonaut #34507 üzenetére
Ki ment itt 200+al és rakott fel róla fotót?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Psychonaut #34507 üzenetére
Pontosan erről van szó, mindenki kirakja a farkát, a legnagyobb tulaja kap egy sört
Más: ilyesmi volt az alfám, csak a 12v változat, és kicsit lassabb volt. De a hangja volt ilyen szép
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
whitezo88
nagyúr
válasz Motion_Blur #34509 üzenetére
én mentem már 200al de nem raktam fel fotót. De raktam fel fotót 200+ról de az meg nem én voltam
-
Psychonaut
addikt
válasz Motion_Blur #34509 üzenetére
Most speciel a két bömcsis fotóra céloztam, de voltak már itt korábban képek a mennyivel-mentem-leggyorsabban-közúton kategóriából, hadd ne keressem vissza neked.
-
giigz
veterán
válasz whitezo88 #34504 üzenetére
Húúú, hát ezek már kemény tempók, nekem ismerősi körben is többen vannak, akiknek ez megszokott. Levezettek 2 M km-t úgy, hogy keményen kellett nekik hajtani (sofőrökről van szó), nem ritkán 200-240 körül mentek.
Mi ha kisautóval megyünk pályán, akkor 130 körül betartjuk, meg persze én is a kis 1.4-es Megane-nal, de amikor nagyobb vasban vagyunk, akkor könnyen felmegy a mutató 160-180-ig...
Mondjuk én személy szerint országúton járok, 70-90 körül forgalomtól függően.
-
werszomjas
őstag
Én a múlt héten mentem 290-et, és a fotót is büszkén megmutatom.
Ehhez a sebesség témához, én nem értem, hogy ilyen kis szar autókkal, a virsli gumikkal hogy mernek az emberek egyáltalán 130 felett menni, és nagyon sokan vannak ilyenek
Nekünk egy 1.4 Dízel Skoda Fabia van, kombi, nem is annyira kis autó, 2005-ös, tehát annyira ócskavas sem, de autópályán 130 felett nem merek vele menni, nem érzem már biztonságosnak, ha hirtelen meg kéne állni vagy kikerülni valamit, inkább a 120km/h, max, pedig szeretek haladni.
Néha van alkalmam egy kicsit jobb autóval, Subaru legacy-val (2008) közlekedni, az azért más kategória, abban vígan megyek 150-160al is, észre sem veszem, csak mikor az órára nézek, bár nem szoktam száguldozni (túl vékony a pénztárcám) 130 tempomattal szoktam menni, de úgy húznak el mellettem a tragacsokkal hogy csak nézek.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Varoz
őstag
válasz Motion_Blur #34509 üzenetére
\o
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
hobizoli
nagyúr
-
milomi
tag
Hiába nagy súly... ültem 2003 évjáratú 530 D ben.. kézi váltos.. ültetve.. és 150 nél féltem benne... Ugyan azon az útszakaszon a Bravo HGT 200 nál is nyugodt vagyok.... nem értem ! .... peddig a BMW patent volt a futóműve.. és azok a 18 as kerekek .... Bár érzésre nem volt egy erőbajnok
NFS World Nick Ewing1987
-
-v-
addikt
válasz milomi #34517 üzenetére
E39 vagy E60?
Érdekes amúgy, az E39-es 530d valami 8s körül van 100-on, E60 meg 7.1... Persze, relatív ez a gyorsulás dolog, de mondjuk amihez képest egy 7-8s -es gyorsulást "nem egy erőbajnok"-nak érzel, az egy 5-6s -es 0-100, az meg már sportkocsi kategória.[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
Eladó sorba került anyu pacija : auto tudnátok véleményt adni esetleg mit lehet javítani a hirdetésről ? Köszi !
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Varoz
őstag
válasz latyak17 #34526 üzenetére
Például tekerd vissza az órát 40 ezerre!
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Integra
titán
annak biztosan, aki sosem használt tartósan erős motoros autót. még azt is megértem, hogy nekik egy ilyen az ultimate jolly joker vas, amikor majd tizenx évesen megvehetnek egy ilyet, mert megy mint a zállat, termeli a gázolajat és semmibe sem kerül a fenntartása. és ők lesznek a magyar utak királyai, béjemvééééé gecccóóóó, ráadásul 530d ecsém, a tápláléklánc csúcsa felé egy újabb lépés
a fogyasztás meg egy dolog (ami azért a nevetségestől kicsit távolabb áll). mit gondolsz miért van annyi hulladék belőlük? mert nincsen pénz a szakszerű üzemben tartására, a második tulajdonos már szarik bele az esetek túlnyomó többségében. szerinted aki ilyen autót vesz 10 évesen fillérekért az új árához képest, nekik mennyi pénzük lesz majd rá? kezdve a szakszerű javítással, amit megkellene tenni, hogy egyáltalán üzemképes legyen és a károsanyag kibocsájtási normáknak megfeleljen? nyílván valóan nem sok, max annyit szánnak rá, hogy menjen és hogy okosba' átmenjen a műszakin. ez itt a realitás. és azért hozzák ide ezeket a roncsokat használtként, mert németországban a tüv-ön ezek már nem mennének át és nem is éri meg nekik szarozni vele. ami átmegy és használható, azt nem hozzák ide be a nepperek, mert túl drága nekik. ide a szemetet öntik le. szegény magyarnak meg elönti az agyát a szar és csak azt látja, hogy 530d ecsém, de olcsóér', faja verdám lesz..nem ítélem el ezért, de ha felhívod rá a figyelmét, hogy tesó, próbálj meg tisztán látni dolgokat, maradj picit a realitások talaján, akkor megsértődik. mert belegázoltál a saját kis világába a kőkemény realitással, amit ő olyan szépen tudatosan felépített magának.
az emberek szeretnek hazudni maguknak. a probléma itt kezdődik....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
misirulez
senior tag
válasz Integra #34529 üzenetére
Arra vagyok kíváncsi, hogy bár teljesen valószerű amit leírsz (vki megveszi de nem marad pénze "rendesen" fenntartani) ez a tulajok hány %.-ra igaz? Szerintem max 20-25, a többi azért tisztában van vele mibe ugrik bele, nem lehet hogy kicsit túl sötéten látod a dolgokat?
-
Pitu
aktív tag
Opel topicban feltettem ezt a kérdést, nem jött még rá válasz. Esetleg innen valaki?
-
Integra
titán
válasz misirulez #34531 üzenetére
szerintem sokkal nagyobb az arány, de erre azt hiszem soha senki sem csinált valós statisztikát és nem is lesz. amúgy azért valami képzetet hamar kaphatsz az autóról, ha megnézed a gumijait, dot szám, illetve márka, típus. különösen a téli gumik esetén, ahol kapásból szinte mindenki spórol.
ne légy naív, merj tisztán látni, felmérni a helyzetet.
15 éve segítek ismerősi körömben autót venni, olyanokat láttam, hogy le sem merem írni. a gátlástalan hazudozás és az átverés teljesen menü. még márkakereskedéseknél is. és futottam már bele én is olyan zakókba, hogy nem hittem el, hogy átvertek.. ok, kicsi volt az arány, túlnyomó többségben jókat fogtam meg mindig, de nem tagadom, estem már pofára én is egy-két alkalommal. hihetetlenül résen kell lenni.
szóval nem, nem látom sötétebbnek, németországban is évek óta élek, látom ott mi megy és azt is, hogy mo-n is mi megy. abszolút realista vagyok. és a használtautó importról amit előbb írtam, maximálisan fenntartom. reményt sem látok arra, hogy javuljon a helyzet. mégpedig azért, mert mo-n egyre inkább romlik a helyzet és egyre kevesebb pénzük van az embereknek.
de ez csak az én véleményem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
korábban viszont volt benne
ha ez egy bontatlan, jó motor, akkor ne foglalkozz vele, még az is lehet, hogy jobban jártál vele. nem kell félni motor cserétől. én is erre vadászok jelen pillanatban, megcsípni egy tk-ra tört autóból egy bontatlan, gyári, erősebb, modernebb blokkot váltóval...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SyntaxeError
tag
válasz Integra #34529 üzenetére
Látom kiverte a biztosítékot szegény e39 530d.
Annyira szeretem mikor egy tíz éves vagy idősebb autót az akkori új árához hasonlít valaki! Értelme nulla.
Az aktuális piaci árát kell nézni, és nem ez a keserű a szőlő feeling hogy leélt fostalicska meg árvízkáros külföldről behozott pénztemető (elenyésző részük biztos ilyen de ez maximum 15%).
Szervizelés pedig szakosodott mestereknél a wallisos rablóvezér ár töredékéért megoldható, szakszerű szerszámokkal garival.
Szvsz az e39 az utolsó igazi BMW de SOHA az életbe nem vennék dízel BMW-t (amit spórolsz az üzemanyagon azt a szerviznél ott hagyod beduplázva) kerreg bődös stb.
ui: úgy csináltok mintha BŰNT követne el aki 10éves BMWben ül és le kéne lőni hogy milyen retardált hogy ilyet hajt, elképesztő
▄▀▄ Az Apple egy életérzés
-
Pitu
aktív tag
-
Integra
titán
válasz SyntaxeError #34539 üzenetére
530d, ag 3.0 tdi, tök mindegy, egy kategória.
(amúgy jártam vagy fél évet 535d-vel, szép volt, jó volt, örülök, hogy már nincsen)...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolikaDB
veterán
Nyamm-nyamm, de szép Avensis!
Pitu: a gond az, h ez meg csak nem is egy jo motor... Ugy ertem, volt vele gondod rengeteg.[ Szerkesztve ]
-
válasz SyntaxeError #34539 üzenetére
Ehhez hozzá kell szoknod. Itt minden bűn amit nem hagynak jóvá a fórumon
Én sem örülök h sok a roncs, és abban Integrának igaza van h sokan csak stagnáltatják a vasat. Ez szomorú és jobb lenne elkerülni. Azt viszont el tudom fogadni, hogy ha már más nincs ebben az elcseszett országban-életben, akkor legalább ez az álom valósuljon meg legalább részlegesen. Más kérdés, hogy én pölö szívesen látnék egy kacsát minden nagyobb út mellett, és 20 perc mindenkinek bel kell h férjen egy gyors vizsgálatra hogy az életveszélyes példányokat ki lehessen szűrni.
(#34540) Pitu : mikori a vásárlás? A vétel időpontjától 6 hónapig, ha kereskedőtől vetted, egfordul a bizonyítás emlékeim szerint. Ha fő alkatrész (a motor meg ugye az) akkor lehet bírósági úton kérni az eredeti állapot visszaállítását -rgo kocsi vissza péz vissza. Viszont nehéz lesz bizonyítanod h nem hangzott el legalább szóban a motor csere.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zolikaDB
veterán
werszomjas: egyszer jottunk nemetbol egy skoda superb-el. Ugy sikerult jo idot futnunk, h raragadtunk egy kombi G astrara, turta az utat maga elott, ment, mint az allat, mert mi is 160-180 km/h-al kovettuk...
Jo, gondolom nem 1.4 ecotec volt, de opc sem. -
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
-
Typhoon47
őstag
válasz SyntaxeError #34539 üzenetére
pont ezt beszéltük meg zsindelyen e38 fórumban, hogy rohadtul nem így van. az, hogy dízellel kva nagyot spórolsz évente ha mész is az autóval az biztos, viszont az hogy a dízel motoros bömösök tönkremennek az meg csak lehet, ha ne adj isten beszarna valami, akkor is lehet szervízelni és még mindig csak töredéke az ára a fogyikülönbségnek (e39-e38).. mert olyan hogy minden egyszerre szarjon be.. az rohadt ritka és csak a tipikus dízelfikázók(évi 10kkm) adják ezeket össze fejben és kommentelik be..
"Education is important but big biceps are importanter"
Új hozzászólás Aktív témák
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Politika
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Steam topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs