- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz bigmasterg #35297 üzenetére
ezeket a játékautókat mindig összekeverem Z3, Z4, 1er... (bár az M1 Coupé szexi.)
-
harry
veterán
-
giigz
veterán
~20k futásnál évente még nem létszükséglet a dízel. Nagyobbat lehet vele sz*pni, mint nyerni. Persze jól mutat a kisebb fogyasztás, az viszont nem, amikor kiderül, hogy egy leharcolt szart vettél meg.
Egy 6 éves dízelben simán lehet 200-300-500.000 km, ilyenkor pedig már elő-elő jön pár zsebbenyúlós dolog.
Nem vagyok nagy szakértő, de én a helyedben benzinest vennék, Renault Megane, Ford Focus, Opel Astra, esetleg Kia Ceed is szóba jöhet. Persze van még sok típus, mivel hosszútávra veszed, ezért csak az lenne a jó ötlet, ha kipróbálás alapján döntenél. Mert lehet, hogy papíron egy Renault Megane a te autód, de ha egy másik típus tetszik, abban érzed jól magad, akkor nyilván azt kell venni.
Persze 2 literes különbséggel számolva évente 200k-t spórolsz meg a dízellel, tehát 5 év alatt már 1 milliót takarítsz meg vele, és ha még pénztemető is lesz, és elmegy rá 500k körül, még akkor is megérte gázolajosat venni. Szóval lehet dízelt is nézned, de akkor azt a vétel előtt nagyon alaposan nézesd át.
[ Szerkesztve ]
-
Ezt a számolást igen csak rühedzem...mint a vicz, hogy dohányos nem dohányos beszélget:
-Te minden nap elszívsz egy doboz cigit?
-Ja
-És azt tudod ha nem szívnád el, akkor ennek az árát félretéve havi 25110Ftot tudnál spórolni? Ami évi 301320 Forint? Mióta is dohányzol?
-15 éve.
-Akkor pontosan 4519800 Forintot tudtál volna megtakarítani, amin vehettél volna egy Mercit, tudod?
-Te dohányzol?
-Nem!
-És akkor hol a mercid?
-........Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
latyak17
tag
Hát gyerekek...... Mai nap se lett izgalom mentes.. Megyek ki városból 2 sávoson mentem bontoba guberálni Walterhoz első grillt meg csomiajtot. na lényeg a lényeg megyek külső sában belső sávban meg egy seat aztán azon kapom magam, hogy jön felém csak jön duda lassítás de belém jött.. Sárvédő kapott picit ajtók meg hátsó lökkös... szerencsére mindenhol csak a festés sérült de a tükörnek kampó..
Elismerte a hibát ugyhogy meg is vettem tükröt is..
Ejj ejj vigyázzatok ! Képek a festéksérülésről hamarosan!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
harry
veterán
válasz bitpork #35305 üzenetére
Szerintem azért nem árthat számolni, hiszen ha adott feladatot el tudunk látni kevesebb pénzből (jelen esetben utazást, tankolást), miért ne tennénk? Valahova nyilván kerülni fog a pénz, lehet aki nem dohányra költi, az elszórja sörre és akkor kb. ugyanott van, de jó esetben találhat neki jobb helyet.
Vagy persze az is lehet, hogy a magasabb benzinköltséggel nagyobb kényelem jár, és valakinek meg ez éri meg jobban, mintsem ezt megspórolni valami másra.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
giigz
veterán
válasz bitpork #35305 üzenetére
15 perce posztolt egy ilyet a facebook-on egy ismerősöm:
-te dohányzol?
-igen dohányzok.
-hány dobozzal szívsz el egy nap?
-napi 2 doboz.
-mennyibe kerül 1 doboz?
-kb 1000 forint.
-akkor napi 2000 forintot költesz kb cigire?
-igen
-akkor egy évben 730.000 ft amit cigire költesz?
-igen
-akkor 15 év alatt 10.950.000 forintot költöttél cigire?
-hát igen.igazad van.
-de gondolj bele,ha nem dohányoztál volna és a cigire költött pénzt félretetted volna a bankba akkor most vehetnél magadnak egy Ferrarit!
-hmm.ezen nem is gondolkodtam még.de figyelj csak,te dohányzol?-nem.én még soha sem szívtam el egy cigit sem.
-akkor mutasd már meg hol a k*rva anyádba van a Ferrarid?! -
pomk
őstag
válasz bitpork #35303 üzenetére
Köszönöm a tippeket! Megnéztem, amiket linkeltél. Focus ok, Lacetti nem tetszik, Opelt a többihez képest a belsőt tekintve fapadosnak érzem. Mennyire kell tartani mostanság a Citroen és Renault márkáktól? Octavia szimpatikus, azokat nézegettem én is, de PDTI motorról is lehet rosszakat hallani. A VW-ben nem sok a km?
-
válasz latyak17 #35306 üzenetére
Neked Walter nem volt jó választás. Valami nagy kombi kellett volna, amitől rettegnek a mérete miatt. Jobbulást Walternak!
Többieknek: Nem a számolással van a bajom, hanem az évekre előre történő számolással! És ha holnap miközben vezetsz elüt egy vonat, ami ráadásul egy repülőről esett le?! Akkor úgy halsz meg h fillértb@sztál, és nem próbáltál ki vmit mert majd 1x év után mennyire költséges lett volna?
Én ebben nem hiszek! Az utókor nekem semmi jót nem tett még eddig, bemondásra meg nem kedvezek nekik! Én itt és most élek (amennyire ez a modern rabszolgaság élet) és itt és most akarom élvezni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
giigz
veterán
válasz bitpork #35316 üzenetére
Van benne igazság, de egy kicsit már átmegy a ló túloldalára, amiről te beszélsz. Ilyen alapon én is egy A6-ot vettem volna egy lelakott szart 500k-ért, aztán ma jól néz ki, holnap meg majd lesz valami, jól mutat majd a házunk előtt... És ez totál hülyeség lett volna, előre kell gondolkozni. Igaz nem mindig sok évre, de legalább egy bizonyos szintig igen.
-
Természetesen minden márkának vannak gyenge pontjai. A gond nem ezzel van, hanem a kocsi előző gazdájával. Ha nem foglalkozott vele, akkor az új tulaj rollerozik. Ezért mondtam hogy állj meg 2 millában, és a maradék maradjon a behazudott-de-elmaradt dolgokra.
Szvsz a C5 III már jó kocsi. Legalábbis a kombi nekem nagyon bejön, az ordenáré nagy mérete miatt
Renaultos ügyvéd ismerős van aki már a 4.et fogyasztja hibátlanul az elmúlt 1x évben.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Bdanyy
addikt
Sajnos link nem megy szebben
http://passatklub.hu/index.php/forum/16-Passatot-szeretnék/93050-amit-a-pd-elemekrol-tudni-kell
2 2007es meganet ismerek, elso tulajosok, 150-170k kmnel valto es kuplungcsere volt mindkettonel (1.5d es 1.6)
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
_NCT
őstag
válasz Bdanyy #35321 üzenetére
Sajnos ezt alátámaszthatom, 120.000km vagy 10 év körül előjön a kinyomócsapágy probléma, amivel általában a kuplungszettet is cseréltetni szokták. Ez árban 100-120 körül mozog, attól függ kinél csináltatod, lehet több is, kevesebb is.
Bár azt is tudom Octavia-s ismerőstől, hogy ott ugyanez a helyzet. 120-150.000 km körül előjön a probléma. De amit használnak, az kopik is, olyan autót nem lehet találni, ami elmegy 200.000km-t ráköltés és javítás nélkül. Vagyis lehet találni, de ahogy bitpork is írta, azon te fogsz rollerezni, ő meg jót röhög, hogy nem költött rá semmit sem szinte....
-
harry
veterán
válasz bitpork #35316 üzenetére
Ezzel az a gond, hogy váratlan dolgokkal nem tudsz számolni. A fogyasztás azért aránylag fix olyan értelemben, hogy ha egy kocsi kevesebbet fogyaszt a másiknál, akkor az minden körülmény között így lesz. Abban legfeljebb bízhatsz, hogy egyikben sem romlik el semmi, ez viszont egy fix különbség marad.
A "most akarom élvezni az életet" részt meg azért nem értem, mert a spórolásnak is ez a célja, hogy azt az összeget később olyas valami használod fel, ami neked jó Az nyilván a kellemetlen eset, hogy évekig spórolsz, aztán meghalsz, de azért ez talán nem általános.
És spórolás alatt sem azt értem, hogy mindenből olcsót kell venni, meg nyomorogni, persze, hogy nem. Csak arra utalok, hogy nem árthat átgondolni az esetleg fölösleges kiadásokat. De ez már nem autós téma.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Nana! Le lehet kűdeni az 1.4 torkán is 10+ litert, akkor meg az allroad téli tisztán városi átlag 11,3 fogyija nem is olyan rossz. És most ne mond azt hogy a 2 - 3 liter különbségen fog vki éhen halni. Havonta mennyit is jelenthet azonos futásteljesítmény mellett? Még egy jaót vacsorálni is alig lehet belőle.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
harry
veterán
Beszéltem amúgy Pajzsékkal, azt mondták, 15k a kiszerelés, és 55k a beszerelés (talán nettó?), szóval alapvetően átépíthető... Ez azt jelenti, hogy ha egyszer megveszem, akkor utána minden kocsiváltásnál 90k-t kell "csak" költeni egy állítólag tökéletes védelemre. Ha így nézem, megérheti. És ha jól megy sorunk, akkor sok év múlva ha mi is tudunk 1-2MFt között autót venni, úgy már szinte elenyésző ez az összeg, viszont az addigi kocsikat is megfelelő módon védtük.
Most tekintsünk el attól, hogy megint évekre előre gondolkodtam, bocsánat Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy külön eladható-e a rendszer kiszerelés után, ha valamiért mégsem tudnánk új kocsit venni, és szükségtelenné válna. Nyilván eladhatom a kocsit úgy, hogy van egy ilyen benne, de úgy töredékét fizetnék érte egy régi kocsi esetén.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz bitpork #35326 üzenetére
Ha én egy kis, jó állapotú kocsival elautózok, legyen, 8l körül, akkor ugyanígy nálam, ugyanazon a helyen egy nagy autóval tuti nem úszom meg ennyiből
Ha olyan stílusban vezetsz / körülmények között / állapotú kocsit, ahol egy 1.4-es meg tud enni 10l-t, ott az allroad sem lesz meg 11ből, csak erre utaltam.Amúgy persze valamelyest egyetértek, legjobb példa, hogy ezért is néztem Mondeot, amire nem mondanám, hogy híresen keveset evő fajta, de nem is benzingyilkos, és évi 6-8000 km mellett, hétvégi autónak, ennyi belefér.
Ha napi használatú, munkábajárós autót keresnék, biztos jobban érdekelne a fogyasztás, méret, miegymás, de így kisebb prioritású.Pajzshoz még annyit, hogy említették, Fordoknál lehet gond átállással, ott lehet a nyitó elektromechanikát cserélni kell másik autó esetén. Mondjuk nem tudom, miért emelte ki, mint márkát, mert utána azt mondta, hogy a kívülről zárható motorháztető esetén lehet gond, utasteres nyitás esetén elvileg nem, na de biztos van több gyártó is, aki kulcsos motorteret csinál...
Mindenesetre a Mondeok motortere bentről karral nyitható, így elvileg később is felhasználható lenne a technika.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
Zewa
senior tag
Egy négy fős családnak bőven elég egy nagyobb 5ajtós, pl. Mondeo.
Park. radarokból utólag rengeteg félét kapsz olcsón. Könnyű beszerelni is, ez az extra alapján ne szúrj szerintem.Komplett, tolató kamerás fejegység beszerzése jó döntés lehet. Olcsó pénzért már kapsz, benne GPS, DVD lejátszó, rádió, stb...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
10kból max 1 ember: én speciel nagyon szeretem a well-done steak-et, ami ha jobb marhából van akkor kilója 7k+nál kezdődik. Szeretem a jaó féle sört is, és azért egy előétel meg vmi jobb fajta fagyi sem ért a végére.10ból a párommal mi nem nagyon tudunk megvacsorálni A Mciben ha begurulunk ott kezdődik h 5k és akkor 1 óra múlva éhes vagyok
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
félisten
válasz Integra #35336 üzenetére
Az tularazott es nem annyira jo -- egy bazinagy lanc, rengeteg etteremmel. Anglia (es kvazi Europa) legjobb sztekjet a Hawksmoor-ban adjak, ott mar joparszor megfordultam, de azert nem tul gyakran, mert eleg huzos (ket fore egy rendes kaja, borral 200 font korul jon ki, amit azert nem jatszom el hetente, inkabb csak jobaratokkal, kvazi unnepi alkalmakkor).
while (!sleep) sheep++;
-
Integra
titán
hamarosan kipróbálom a kobe-t, de igazából nem fűzök hozzá nagy reményeket, meg hogy lerakom a hajam magam mellé, vagy ilyesmi.. de legalább elmodhatom, hogy megvót.
na, de te vegyél már béjemvét, amit írtam. azt imádni fogod...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
latyak17
tag
válasz MunezXBK #35346 üzenetére
És akkor pénzt akpok vagy pedig elkönyvelt számla után fizetnek ? nemrt ha adnak 30 ezret abból kurván nem tudom megcsináltatni.. jobb lenne ha számla után adnának, mert akkor normálisan meg lenne csinálva.. lehet akkor holnap el is ugrok a biztosítóhoz, bár már múltkor igencsak rossz szájízzel váltunk el egymástól... nah mind1..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Laraxior
titán
válasz latyak17 #35347 üzenetére
Az autó értékére való tekintettel, nagy szerencséd van, ha kapsz 30at.... Én a visszapillantón kívül semmihez sem nyúlnék az is biztos.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
8th
addikt
...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- AliExpress tapasztalatok
- Sorozatok
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest