- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
malysoma
csendes tag
válasz Mágus2 #34601 üzenetére
Hosszú hónapok óta nézegetem az autókat meg olvasgatok minden felé.
Több helyen olvastam/halottam ,hogy az 1.6-s pont azért jobb mert psa és a ford dieseljei igazából nem a legjobbak. Nekem meg igazából az a fontos ,hogy megkerüljem vele a földet, többszőr is egymás után némi gázolaj és olaj utánpótlással.De ha igazad van és jobb az 1.8 ám legyen de akkoris sokkal ritkább és csak a jóisten tudja miféle tákolmányokba botlanék bele. Persze ez igaz az 1.6-ra is de abból jóval több van.
Annyi tapasztalatom van ,hogy hajtottam egy 2004-s 2.0 tdci mondeot. Őszintén szólva az egy ipari hulladék volt. És abban nem psa diesel van tudtommal. A focus egy jóval jobban összerakott konstrukciónak tünik ellenben.
Nézegettem egyébként más márkákat is de a vw-nek a pdtdi motorjai katasztrófálisak állitólag saját tapasztalatom 0.
Francia dizájn háát vezesse akinek 6 annya van.
Fiat és társai...
A japánok nekem nagyon kínaiak láttam a toyotának van 1.4 diesele közel 100 lóval gondolom nagyon hosszu élet tartalmúak.Jól szét offoltam saját magam egy szó mint száz az eredeti kérdésem továbbrais fenn áll.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz malysoma #34602 üzenetére
Ezt olvasd át! Nagyon kényes az olajcserére, és gyárilag 25 000 km-ként kell benne cserélni, na ennyit nem bír ki benne az olaj. Ha újat veszel, és 15 000-ként kicseréled az olajat, kivisz a világból, ezért kérdeztem, h új, vagy használt.
-
-
8th
addikt
Ha már oroszok [link]
...
-
-
_NCT
őstag
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
A 3:13-as élő példa a karcagi balesetre, meg hogy mennyi időd van csinálni is valamit. Vajon visszamegy még a sávjába, csak picit elbambult, vagy tényleg átjön teljesen és csinálnod kell valamit?
Nem húzta nagyon ki, gondolom le volt blokkolva is, meg féltette a kocsit is, de itt az élő példa.
-
adalbert1
veterán
válasz Integra #34537 üzenetére
DOT számmal kapcsolatban én úgy jártam, hogy: októberben cseréltem a régi téli gumit újra. Megmondtam a gumisnak, hogy mindenféleképpen idei gyártás legyen. Erre mikor rakja fel, akkor látom, hogy 2012 első heti a gumi. Legközelebb szerintem azt is kikötöm, hogy melyik hét/hónap utáni legyen - inkább fizetek 1-2k-val többet darabjáért.
Szerelővel is van negatív példám, a legutóbbi olajcserekor megjegyezte, hogy jó lenne sűrűbben cserélni az olajat... Erre én: de hát az elmúlt x évben 10k kilométerenként (kb. 1 évente) ti cseréltétek - mindezt úgy, hogy 1x éven keresztül apám minden autónkat oda hordta (oké, lehet balfasz, tolvaj alkalmazottja is, vagy ő is nézhetett be valamit, de nem esett túl jól)...
Ha már itt tartok, BP-n tudtok olyan normális szervizt, ahol tényleg megcsinálnak mindent, nem csak a munkalapon, esetleg meg is lehet helyben várni, vagy nézni (elterjedtebb, egyszerű francia vasról van szó)? Műszaki vizsgát érdemesebb valami ilyennel intéztetni, vagy inkább felkészítés után elvinni személyesen? -
_NCT
őstag
Sajnos a kamera sem lat mindent de egyre inkabb azt veszem eszre,h Mo-on is hasonloan vezetnek az emberek...A masik seggebe 130-nal hadd szoljon... Jeges uton is nyomjuk,mert 'nehogymà ez csak egy kis jeg/ho...Bar az oroszok teny h viszik a primet balfaszsagban...
-
zolikaDB
veterán
Amikor a kamionos kiugrik? Azt hogy? Pokróccal a kezében.
-
-
whitezo88
nagyúr
annyira elképesztő ez is. Hihetetlen hogy jogsis embereknek teljesen ismeretlenek olyan fogalmak, hogy
-jobbkéz
-követési távolság
-piroslámpa
-elsőbbségadás tábla
-csúszós úton nem 120al cikázunk a ladával
-megfordulás előtt, közben körültekintés
-ugyanez sávváltásskor..
-nem összevissza megyünk, kanyodunk a kereszteződésben
-főleg nem hatvannal...
és még lehetne sorolni -
_NCT
őstag
válasz whitezo88 #34625 üzenetére
Az elmult heten szamomra soknak tuno km-t tettem az automba (700km),mivel most ismerkedunk es szokunk ossze. Amit tapasztaltam az az,ha valaki az 50es vagy 60-as tablanal betartja a sebesseget,mar a seggeben van valaki es szinte latom a visszapillantobol h anyazna es elozne...Egyszeruen bün betartani a hatarokat,mindig van 1 valaki akinek halaszthatatlan dolga akad... Raadasul jeges uton kanyarban nem elozni azt valtja ki a mogottem levobol h villog es ram huzza a kormanyt...S akkot a mackosajt tablarol ne is beszeljunk....Nyuggeresen vezetek, de azert haladok ahogy lehet....
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #34635 üzenetére
a durva az, amikor tejködben hajnalban gyér forgalomban felkapcsoltam a hátsó ködlámpát, biztos ami biztos (nem tiltja semmi se, ha a látási viszonyok indokolják), erre hátam mögött villog, aztán kapott egy féket, utána meg leszorított... az, hogy mi baja volt, mai napig nem tudom, de ha nem sietek melóba, akkor biztos elkapom, annyi bibi van csak, hogy ezek eléggé kiállnak egymás mellett, 10 taxis meg nem hiányozna egy balhéban, annyira nem vagyok "golyóálló"
ja és lassan se mentem, a köd ellenére...
[ Szerkesztve ]
-
Nekem a legsúlyosbb balesetem Lengyelországban volt. olyan 7cm mély betonkemény hóbordás bolt az út, és gy jobb kormányos kamion elkezdett előzni egy enyhe jobb kanyarban. Még mellettem volt amikor jöttek szembe, és elkezdte rámhúzni a kormányt. Igen ám, de hiába mentem főúton, lakot területen kívül csak 40-nel, nem bírtam megálni és hiába tekertem ütközésig a combo kormányát jobbra, nem is kanyarodtam. Aztán egyszer csak megakadt a kerék, combo keresztbe , majd az árokba, ott meg átfordultam 1,5x. A jobb oldalán állt meg a szegény kocsi. Kemény 40 dolláromba fájt mire kivontattak a szántóból. A kamionos nem állt meg, aki meg neki szembe jött, hála Istennek éppen egy máltai szeretetszolgálatos kocsi volt, uh beszéltek annyira angolul, h mim tört el. Viszont a legközelebbi település ahonnan traktor tudott jönni a vontatáshoz, vagy 40 km-re volt, uh a hóban és mínusz 20 fokban toporogtam sokat. Na ez az eset óta kerülöm a nálabb nagyobbakat az úton.
1 szó mint 100, hagyni kell a sok sietőst menjenek csak, miattuk ne te érezd magad rosszul.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #34641 üzenetére
A másik állatfaj, aki októberben megtalálja a ködlámpa kapcsolót, és júniusban meg kell állítani, h legyen olyan kedves lekapcsolni, mert kiégeti a retinám. Taxis, nem taxis akad egyaránt. Arról nem is beszélve, h a lámpa magasságállító gombról sokan azt hiszik, h azért van, h legyen mire ráakasztani a légfrissítőt.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz Kornel #34636 üzenetére
Rengeteg autóst látok akik olyan ködben, ahol a látótávolság több száz méter! - felkapcsolják a ködlámpát, biztos ami biztos. Nem tudom a Te eseted milyen volt, de ez sem éppen jó dolog.
A másik a hóban vezetés... hát kövezzetek meg de az agyamra megy amikor valaki nyílegyenes úton, lakott területen kívül 40-el megy mert van pár centi hó (jég nincs alatta).
A közeli szerpentinekre szoktam kijárni ha hó van, azokat az utakat nem sózzák környezetvédelmi okokból, és nagyon kicsi a forgalom, messziről látni este ha jönnek szembe. Ott szoktam kísérletezniEzekre az emberekre is ráférne egy kis tréning, az sem normális ha valaki 120-al megy jeges úton, de az sem ha irreálisan lassan mert fogalma sincs hogy az adott úton vajon mikor milyen sebességnél mennyire csúszhat az autó.
whitezo88: sajnos az a menő.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
zoo8800
veterán
Semmi probléma, a topik legalább fele OFF
A törpéneket végigolvasva szerintem a kocsi megjavítása lenne a legegyszerűbb, mert:
1, az ügyvédek általában nem olcsók,
2, tárgyalásra járni nem jó buli, aminek ráadásul kétséges a kimenetele,
3, a behajtható kártérítés összege sem lenne túl jelentősAz előző tulajjal pedig valahogy meg kellene egyezni peren kívül.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest