- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Dell notebook topic
- Androidos fejegységek
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Helyzet már vagy egy éve keresek autót, nem akartam sokat rászánni mert munkába járni kellene 5Km-re, meg havi 1-2 bevásárlás 60-70Km
Így a keret 200e Ft volt
Keresgéltünk keresgéltünk egy két autót megnéztem de egy se volt színpatikusPár hónapja döntöttem hogy a keretet felviszem 450-re és akkor 500körül vagyok átírással, és legfőképpen Opel Corsa ami érdekkelt
Tehát nem kell nekem drága és nagy autó, és azt se akarnám hogy álljon benne a pénzem és még értékét is vesztené.
Autópályára szerintem soha nem megyek, évente egy két 4-es főút Budapestig és annyi (Bár két éve egy Opel Corsa 1.2-vel autópályáztam pár napot, 135-nél már nagyon kérte az erőt 2emberrel )Ezek után amiért írok
Lehet lesz egy 2003-as Volkswagen Touran 1.9 TDi, rokontól , 1M (500e kp és a többi majd törlesztés), üzembetartóival nevemen
Kocsiról,
Hollandiából behozott 2 vagy 3éve
Kettős cserélve, vezérlés cserélve(ha szíjas akkor biztos hogy volt), tárcsák elől cserélve , fék betétek mindenütt, lengésscsílapítók,
Most van még egy hibakód kipufogó rendszer hiba, majd megy VW szerelőhöz NagyváradraKérdésem az hogy most a diesel "botrány" hatására milyen értékvesztéssel kell számoljak?
Lehet hogy elöntik az országot a Német, Francia, Osztrák diesel autók és 2-3év múlva nem fog vagy 500e Ft-ot érni?
Fentieket olvasva megéri nekem ilyen nagy kocsit venni, fenntartani?Őszintén sajnálok kiadni ilyen sok pénzt hogy legyen egy kocsim amit alig használok, és úgy hogy ha kell van kocsi(édesapámé, meg az öcsémé) akkor van kocsi
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
bul07
nagyúr
Ja azt elfejtettem írni hogy falu, tehát faluból ki és úgy 5Km a munkahely
Vásárlás meg 25-30Km a legközelebbi "város"Nem olyan rossz a fogyasztása, hatosba 80-as tempónál 4.2l mutat a a komputerre, olyan 6l körül fogyaszthat nagy átlagba ilyen falusi használatba
Amúgy a fogyasztás nem téma mivel keveset megyek havi 2-300Km tehát ha nem 6l fogyaszt hanem 7-7.5-et akkor se gondNekem inkább az értékvesztés a gondom, hogy
Egy 500e Ft-os kocsit(2004-es) 4-5 év múlva 250e eltudom adni, de egy 1M 5év múlva mennyiért, talán ér 500e-ret vagy nemKocsihoz még annyit hogy 4új nyári gumi, meg 4-egyteles téli felnin
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Johnny_vT
senior tag
válasz bul07 #163259 üzenetére
Pesszimizmus ON:
Lehet az 1.9-es bármennyire strapabíró motor, ezzel a használati móddal nagyon rövid idő alatt ki fogod nyírni és akkor nem az lesz a kérdés, hogy mennyi az értékvesztés, hanem hogy mennyit adnak érte a vastelepen.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz bul07 #163255 üzenetére
Amúgy nagyon úgy érzem, mintha az a bizonyos rokon rád akarná tukmálni a Touran-t. Legalábbis így jön le abból, hogy már kész akcióterved és elképzelésed van a felhasználásáról, illetve voltál próbaúton is vele.
Mindez azért fura, mert ilyen felhasználásra NEM turbódízel való, hanem kis benzines. Jól tetted, hogy a Corsa-vonalon indultál el, annál egy fokkal jobb minden tekintetben a G Astra, talán ha szerencsés vagy már találsz belőle ennyiért használható példányt. Vagy ugye ott az Almera, amit írtak, régebbi Hondák (Civic első sorban).
Ebben az árkategóriában elsődleges szempont, hogy milyen a kocsik vételi állapota, mert egy 300 ezres autóra is lehet költeni 500 ezret, ha rosszul méred fel vásárlás előtt.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
molnarpeter
nagyúr
kisza25, ajánlom a cikksorozatot [link]
-
bul07
nagyúr
válasz Johnny_vT #163262 üzenetére
Na jó ha már nem írtam, közeli rokon, öcsémé a kocsi
Ezért is nehéz a döntés mert ha nemet mondok és majd veszek esetleg egy pénznyelőt akkor hallgathatom na én megmondtam
De azt se akarnám hogy álljon benne a pénzemAmúgy tegnap például mentem a Touran-al 250-270Km
Mindent tudok a kocsiról mi mikkor lett csináltatva kivel mennyiért, és tényleg volt rá költve, mi volt a hiba amióta megvette
Nagyváradon van egy jó VW család szerelő, ott volt kettős cserélveNehéz dolog ez a családon belüli dolog
Amúgy én is benzinest +gázost néztem, Romániában 2.3Lei a gáz (160-165Ft)
Én úgy érzem egyszerűen nekem sok a 1M hogy kocsira költsem, van tartalék pénzem ki tudom fizetni, csak az a baj hogy éves teljes fizetésem 1.1M, és ahhoz képest nagyon sok
(Ilyen vagyok ép ésszel nem tudom felfogni hogy valaki hitelt vegyen fel kocsira, ha nem tudja egyben kifizetni akkor azt a kocsit nem szabad megvenni)Gázolajosra van még egy olyan is hogy kút -100/-110Ft-ért tudok tankolni ha kell
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Integrale
veterán
válasz bul07 #163264 üzenetére
Mas megkozelites: Ha lenne egy tagasabb, kevesebbet fogyaszto autod, akkor elkepzelheto, hogy mennel/mennetek hosszabb tavokat is, kirandulas, nyaralas stb cimszoval.
Ezt csak arra irom, hogy tegnap mentel a Tourannal ~300km-t.
Ha erre megvan az esely, akkor mindenkeppen a nagyobb, kenyelmesebb, praktikusabb iranyba indulnek el."Bad reklám is reklám too"
-
gzbotii
veterán
válasz bul07 #163264 üzenetére
Ekkora éves fizu mellett én akkor továbbra is B Corsa, 6N2 Polo, G Astra, G3 vonalon maradnék.
Amikor egy vezérlés csere simán van 6-700 lej (30-35.000 Ft), egy új használt gumi is 60 lej (2000 Ft)/drb.. stb.
Élszál egy EGR 5-800 lej. Egy hónapban túl sok kiadás lenne - és az én B Corsa GSi-mből indultam ki, amit már 2 éve eladtam.
Touranra minden drágább, kb 3x szorzó. Kettőstömegű, turbó felújítás, injektorok egyenként 1500-1500 körül. Kettő összejön három hónap alatt, az már anyagi csőd.Nekem 1.9 TDI Golf 4-em van, évi 15000km (BP - Gyergyó főkén), 70% autópálya/országút amit megyek vele, így megéri
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
bul07
nagyúr
válasz gzbotii #163267 üzenetére
Én magyar oldalon vagyok egyébként, csak nagyobb értékű szervizelés olcsóbbra jön ki Romániában
Kettős volt cserélve 1 másfél éve, magyarba szereléssel együtt 170-190e Ft-ra mondták , a Nagyváradi szerelő garanciával minőségi alkatrészekkel 117e Ft-ért megcsinálta( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
válasz molnarpeter #163263 üzenetére
Köszi , tényleg kb mindent nézett amit én, de nem lettem egyelőre okosabb, mert kb ugyanott tartok, mint ő éa nekem kicsit mások a szempontjaim, 4/4 még nincsen, mert azt nem találtam meg?
Amit nem nézet és nálam bent van az i20/ active, stonic/rio[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #163270 üzenetére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CsakEgySrác
csendes tag
Sziasztok!
Használtautót keresek 1,5-1,7M Forintért. Ez az ár csak az autóra lenne szánva, pluszban már hozzászámoltam az átírást, szervizt és egy garnitúra gumit is, tehát az összköltség picit 2 millió felett van. Szívó benzinest szeretnék az egyszerűsége miatt. Normál méretű autóra gondoltam, amiket néztem, az a megane, h astra és fiat bravo. Nincsen semmi buta 3 F-es szabály a szemem előtt, csupán egy biztos benzines autót keresnék, ami a fenti 3-hoz nagyjából méretben passzol. Napi munkábajárásra lenne használva (2x15km) és hétvégi kirándulásra, így kb évi 20-25 ezer km-t mennék vele.
Köszi előre is srácok!
-
rbalint88
addikt
válasz CsakEgySrác #163272 üzenetére
bravoból csak t-jetet vennék, alapvetően egy szögegyszerű motor, a turbó meg nem ront rajta semmit, csak lesz nyomaték és lóerő, ettől meg lesz mosoly. a 95 lovat én nagyon kevésnek érzem ahhoz a kasztnihoz.
-
KAMELOT
titán
válasz CsakEgySrác #163272 üzenetére
Ennyiért kapsz E65 735i LPG-vel ami fogysazt neked 10 liter gázt. 1600Ft / 100km.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CsakEgySrác
csendes tag
-
KAMELOT
titán
válasz CsakEgySrác #163275 üzenetére
Az a kocsi többet ér mint ezek amiket felsoroltál. Alakatrész meg ugyan annyi. Én 1 éve vettem ilyet. Amit ráköltöttem az összessen 60 000 Ft volt.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BigBlackDog
veterán
válasz CsakEgySrác #163275 üzenetére
Bravóval kapcsolatban szerintem kérdezz be az olaszautós topikba is, ott több embernek is van szerintem tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
-
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz KAMELOT #163276 üzenetére
Gyorsan árfutva a használtautós választékot nem volt túl bő a kínálat. Illetve ránéztem pl, hogy mennyi hozzá egy új lengéscsillapító és 2x annyiba kerül mint egy bravoba. De nem akarok belemenni az ilyen dolgokba, szeretnék megmaradni a realitás talaján, de köszi szépen a segítséget!
BigBlackDog köszi neked is, kérdezősködöm az olasz és francia, ill német topikban. Úgy tűnik annyira nem lőttem félre az igényeimmel.
-
KAMELOT
titán
válasz CsakEgySrác #163279 üzenetére
50 euro a lengéscsillapító!
(#163278) bitpork: Parancsolj! Még azzal a rendszámmal fotóztam, akitől vettem. Vásárlás utáni első fotók!
2004 735i LPG gyárilag. Fogyasztás LPG-vel 10-15l/100km
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CsakEgySrác #163272 üzenetére
Mennyire spórolós autó kell? Prius 2?
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz KAMELOT #163280 üzenetére
Hol kerül ennyibe? Én az egyik nagy magyarországi alkatrészáruházban néztem, ahol sok a kedvezményem, ott volt 50 ezer alatt picivel a sachs.
De a másik dolog, hogy milyen drága rá a biztosítás, basszus ez több mint 250 lóerő, és ráadásul még fiatal is vagyok
molnarpeter annyira nem kell spórolós, ha 7-8 literrel elvan, akkor az jó. Plusz valamennyire legyen fiatalos
[ Szerkesztve ]
-
válasz KAMELOT #163280 üzenetére
Ez egy szép gépállat. Én anno a 740-t nézegettem dízelben. Sajnos a felhasználási mód miatt végül nem ez lett.
MOD
(#163282) CsakEgySrác: az a 250LE egy ekkora testhez azért nem olyan nagy etwas
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
KAMELOT
titán
válasz CsakEgySrác #163282 üzenetére
Elég a MEYLE is. Francnak SACHS. Semmivel sem tud többet cska jóval drágább.
Körbe kell krédezősködni és utána a megfelelőt választani!Kérem a biztosítás 180 euro ebben benne van az első szélvédő is.
(#163283) bitpork: Azért odalépsz neki megy mint a gyilkos! EZ V8-as 272 ló, nem valami agyonturbózott szerencsétlen 4 hengeres motor, ami talán kibír majd 200 000km. Enyémben 400 000km felett van a mutató.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
őstag
válasz KAMELOT #163280 üzenetére
azért azt ki ne találd már hogy ezt az ócska bmw-t olcsó fenntartani
nekem is volt hasonló kategória (x5), és láttam ismerősi körben is hogy mivel jár egy ilyen, főleg ha sokat futott
max akkor olcsó, ha teljesen szét van kopva, elhanyagolva, világító visszajelzőkkel, nem működő extrákkalaz oké, hogy ha valaki szeret egy autót, sokat megbocsát neki és meggyőzi magát róla hogy beleférnek a hibák, de azért focus, astra helyett ezt ajánlani...pláne 400 ezret futottan, beletákolt gázrendszerrel
egy normális gumiszett is minimum 250k stb.cryptot minden termékemért elfogadom
-
gzbotii
veterán
válasz KAMELOT #163284 üzenetére
Ugye nem gondolod komolyan, hogy egy 7-es szériás BMW fenntartás olcsóbb lenne, mint egy C szegmens beli Fiat?
Ha még turbós motort sem akar, annyira cél az egyszerűseg, akkor nem épp egy BMW a helyes választás neki.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz LuckyL #163286 üzenetére
Nézd: tök jó hogy neked futja egy új autóra. Az is jó, hogy van céged lízingelni. Veled együtt örülünk hogy az általad megtalált autó téged kielégít. De azért azt nem kellene hogy látatlanba leszarozol mindent.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz bitpork #163288 üzenetére
itt most nem rólam van szó, kérlek ne is tereld erre a témát
senki nem mondta hogy újat kell venni, arra reagálj (ha szeretnél) amit írtamköszi
Szerk: az előzőt már nem tudom módosítani, de akkor kérlek fejben cseréld ki az "ócska" szót, "öreg" -re, így remélem nem bántó neked
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz szőröscica #163291 üzenetére
milyen meglepő, ki gondolta volna
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #163290 üzenetére
Minek a stílussal megbántani valakit, amikor a tartalommal is lehet?
De lásd h nem kötekedésből írtam: nekem most lesz osztómű cserém, ha minden igaz tegnap már úton volt. Tessék, lehet szarozni a kocsimat mert gyárilag alul volt tervezve egy láncos áttétel és most lehet h belekerül 1000€-ba
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz KAMELOT #163284 üzenetére
agyonturbozott?
latszik segedfingod sincs errol a temarol
egy 1.4-s 150lovas motor meséld mar el nekünk is plz, hogy mitol "agyonturbozott"?F1-ben ezelott 30 evvel ekkora ccm-s motorbol egyezerharmoszaz loerot hozott ki pont a PNV
es egy utcai blokkot hasznaltak hozza alapnak, az 1502-s Neuer Klasse 75lojjos motorját, ami akkor majdnem 20 eves konstrukcio volt
a TJET alapja a FIRE motor a 80-s evekbolebbol a 1.4 TJET-bol van gyarilag 200lo 300Nm-s kivitel is utcára, es meg az sem a vege a technikának, Novitec meg a tobbi ezekre specializalodott ceg erre is kinal tovabbi teljesitmenynövelést garival a gyari motorra, elobb lesz a tapadas a problemas, minthogy szetmenjen a motor
ez nem a masik uberjurgen gyarto, a nyoccvagen tré-es-i hirhedt szethullos motorja, aminél a hoki lancvezerles megnyulasa volt a slager ami miatt cseres volt a vezmod is, meg minden 200k-ert, meg a gyurugat tores a dugon,..."agyonturbozott"
amúgy 400k km-ben mi az uber dolog?
autopalyan 150km/h-val le lehet tolni eleg hamar, napi 1000-1100km-l siman lehet szamolni iranytaxikent
ennyihez kell kb 70-80loeronyi motorteljesitmeny egy szgk-ba, azt meg mi nem tudta ezelott mar 30 evvel is ennyi ccm-bol szivoban is akar? turbosan meg kisujjból kijön annyi ero, ami ehhez kell--------
ismi ment ki nemetbe egy digo romert
Oscar-s telekocsi, 1.6biturbo dizel Opel Vivaro 145lo
150-t siman megy palyan az is
2 honapos autóban 56k(!!!) km volt 3 hettel ezelott
mostanra kb 75-80k km van benne mar es 3 honapos sincs az auto
na?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
őstag
válasz bitpork #163294 üzenetére
nekem kb évi 1 millióba volt az x5, a tervezhető dolgokon felül
de nem is az összeg a legbántóbb, hanem hogy 1-2 havonta előjött valami bosszantó baromság
rossz érzés volt vele messzire elindulni, hogy hol fog elromlani
sok más 7-8 évnél idősebb nagy német kocsit is volt/van ismeretségi körben és bizony mindenki mondja hogy nem jók 150-200 ezer fölötti futás után
pontosabban annak nem jók, akit bosszant, ha elromlikaki szerelemből veszi, az elszórakozik vele, hurcolja szerelőhöz
de a többség utálja az ilyesmitcryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #163296 üzenetére
Orvoshoz is elmegyünk, nem? Nem szeretni kell az adott dolgot hanem megoldani. És a kikerülés nem megoldás - szerintem. Vehettem volna Max helyett pl egy BiTDi akármit, de minek amikor ugyan annyi a szívás vele mint bármelyik másik autóval: vagy megkotlik, vagy nem.
(#163295) hobizoli: abban igaza van, hogy agyonturbózott minden, ami a régi nagy ccms szívók teljesítményét utcai autóban csak most hozza. Minek? A betarthatatlan euro normák miatt? Menjenek a politikusok a nekik behajoló autógyártók csájába
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gzbotii
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz LuckyL #163286 üzenetére
Te valami mást láttál akkor.
Nekem gyárilag van benne a gázrendszer, papírokkal együtt. Másképp át sem ment volna a kötelező ellenőrzésen.
Csak a LPG rendszer ebbe a V8-ba 2400 euro nálunk.
Kocsi ára 5000 euro volt. Hátul YOKOHAMA gumik tiszta újak még az előző vette.
Első gumikat meg egy gumisnál vettem. GOODYEAR 10eu / darab. Azóta 15 000km mentem rá a gumira.
Látom nem olvastad amit előbb írtam.....jól körül kell nézni és akkor mindent meg lehet venni olcsón.
400 000km egy ilyen kocsiba semmi főleg, hogy 1000-2000rpm környékén használom.
Majd november környékén kap a motor egy komplett felújítást. Az húzós lesz, de nem gond, mert 0km-es lesz a motor. cca. 3500 euro. Egy profi BMW-s fogja csinálni nekem.
Ha egy kocsit rendesen szervizelsz akkor sokáig szépen fog menni.
Csak, hogy tudd a történetet.
Ezelőtti kocsim egy 1998 FORD Escort Combi 1,8D sima szívódízel. 189 000km vettem 1200 euroért. 5 év alatt ugyan ennyit raktam bele és amikor öcsémnek odaadtam 365 000km volt benne. Még a máig megy az a kocsi!!!De itt jön az...mindenkinek más a jó, mást szeret és más a tudása. Én csak mondtam egy lehetőséget. Én amióta megvettem azóta imádom ezt a kocsit. Volt olyan, hogy 12 órát kocsikáztam pesten, mert a hangot nem lehet lecserélni.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #163297 üzenetére
persze jobbak is a 2tonnas vasbalnak egy 600kg-s tokesuly motorral az orraban, ami miatt a futomu is vastagabb es nehezebb ala, a valto is, meg a fek is nagyobb es nehezebb.... egy kesz ongerjeszto spiral
aztán ugyanekkora teljesitmenyt kihozol 2 literbol egy 120kg-s motorral rajta egy 6kg sulyu csigaval
ott a gond vele, hogy el akarjak fillerb@szoskodni bele a rendes dugot, amivel orokelet+3nap lennede végre a 1.4TSI-knel elkezdtek kovacsolt dugot hasznalni...kellett is hozza vagy 10-12ev öncumiztatas
most ha annyival nagyobb árcédulát irtak volna ra, amivel az tobbe kerul a ontott hokidugo helyett, akkor meguszhattak volna egy par tonnanyi reklamációt, es akkoris pont ennyien vettek volna meg, vagy meg tobben is akar, mert nincs ez az egesz nyuglodes korulottemeg a szivo Suzuki Swift Sport-ban is kovidugo volt, a frutti 4M-s arcedulaert is belefert
nem ertem egy 6.5M-s auto araba miertis nem fer ez bele ugyanúgytöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Autós topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Eredeti játékok OFF topik
- Androidos fejegységek
- Micro Four Thirds
- Renault, Dacia topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Buds 4 Pro az új csúcs a Xiaomi fülhallgatói között
- További aktív témák...