- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hacsa0415
kezdő
147 2.0 motorja mennyire ajánlott, megbízható? Illetve mire érdemes figyelni vásárlásnál? Mi a rákfenéje?
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Sajnos Édesanyámék kocsiváltása elhúzódott és eredetileg az év végére tolódott volna, de a forint mélyrepülés és a várható ebből következő áremelkedés (néhány gyártó már lépett is) miatt hamarjában kéne valamit venniük mégiscsak. Egy kis tanácsot kérnék ezzel kapcsolatban:
Ha a fő szempont tényleg annyi, hogy méretben ne legyen a Daewoo Kalos szedán alatt és lassabb se legyen annál, akkor a Duster az igazi olcsó választás nem?
Mi a fő ellenérv a 2018-as Dusterrel szemben (külsőre tetszetős, a rossz hangzású név az nem gond)? Nagyjából ötleteltem, hogy általában mi lehet, ami nem korrekt.
-2018-as új generációnál elvileg már a szélzaj normális keretek között nem gond, az amit egy ismerős felhozott a régi ellen autópálya tempónál.
-Puritán, igénytelen belső: Abszolút nem érdekes számukra.
-Kicsit magas fogyasztás (ez a 6,6 katalógus vegyes ez inkább olyan 7,5 lehet gondolom), de a motor atomstabil Nissan tervezés cserébe, hogy sokat eszik. A hidrotőke hiány kellemetlen így elsőre, de cserébe láncos a vezérés, szóval ami annak a cseréjébe menne az majd elköltődik szelephézag állításra.*A Cee'd túl drága és a használtak sem olcsók, az mondjuk tényleg megfelelő lenne, ahogy korábban írva is volt itt a fórumon.
Köszönöm véleményeteket előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz Hacsa0415 #163902 üzenetére
kényes az olajra/olajcserére
olyantól érdemes megvenni aki törődött vele. Ha hidegen nem forgatod és cseréled 8K kilóméterenként az olajat akkor nem lesznek nagy bajok.
Nálunk van egy ilyen motorral szerelt alfa (3 éve), most fogjuk augusztus végén egy másik V6 alfára lecserélni.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Integrale
veterán
-
válasz csubuka #163903 üzenetére
Ig, azából annyi, hogy elég ergyán van az alja kezelve, de én is éppen dusterrel szemezek nálam a próbakör fog dönteni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #163901 üzenetére
Egy vr6t nyugger tempóban fogyaszt majd 10 környékén, cipőzve az öt-hatszorosát. Egy 3000ccm alatti tuning dízellel sehogy sem tudsz megetetni 25liternél többet bármit is csinálsz vele és nem megy sokkal rosszabban mint egy 300ló körüli vr6t. Benzines tuning utcára ezért nem pálya a legtöbbünknek.
-
csubuka
addikt
válasz kisza25 #163907 üzenetére
Ejj, akkor a vételárra rá kell számolni egy 100-ast alváz és üregvédelemre? Az meg ki tudja milyen minőség ilyen hazai kisipari viszonyok között. Lehet rosszabb, mint a semmi
*De a szélzajt legalább talán orvosolták (a tesztek ezt kiemelik, az tényleg retek volt pályán, személyesen is megéreztem, amikor az ismerős elvitt bemutatni) és akkor az általános fapad, ami még gond.
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
addikt
válasz molnarpeter #163912 üzenetére
Értem, az kellemetlen sajnos.
Olvastam a Duster index fórumon, hogy van egy eltömődő vízleeresztő valahol, ami rohadást indíthat meg. Akinek ilyenje van, olvasson utána azért. Ezt csak közérdekűként írtam meg, így a típus hibáira vadászva.
-
alázógyík
őstag
válasz Elektrosokk #163898 üzenetére
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Első autónak néznék valamit, olyan 400k-ig, amiben gondolkoztam:
- Swift
- Corsa B/Astra F
- Twingo/Clio
- Punto
Van valami a listáról ami nagyon nem ajánlott?Viszont szembe jött egy nagyon szép állapotú Felicia, ezzel érdemes még foglalkozni?
Valamint nem tudom, eléggé ódzkodok a dízeltől, de a 4 literes fogyasztás miatt eléggé csábít a Saxo<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
válasz zoo8800 #163918 üzenetére
A dízel luxusautó létét ennek betudni tárgyi tévedés. Én pl simán vennék bentley-t is dízelben. Egyszerűen jobban szeretem a karakterét. Meg aztán az sem mondható h a dízellel annyira lehetne spórolni, amikor pl Max városban megeszi a 16-18 litert is, és a 3.6-s nyálas Q7-k meg 18 literrel röhögve elvannak ugyanott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
prebuds
aktív tag
Sziasztok, mobile.de n kívül milyen használt autó oldalakat érdemes nézni? Környező országok, Ausztria, Olaszország, Szlovákia stb is érdekel, mert akár szalon autót is vennék, szóval ahol lehet, körbe néznék, cska nem tudom, hol keressek. Tud vki oldal címeket mondani?
-
-v-
addikt
válasz zoo8800 #163924 üzenetére
A porsche is azt mondta a panamerabol azert kellett dizelt csinalni, mer a tulajokat zavarta, hogy nyomnak ket koveret, behorpad a tank aztan mehetnek a kutra folyton
Egyebkent fogyasztasban ezeknel joval nagyobb am a kulobseg, egy X5 M50d-vel ha nem sietsz elmesz 7 literrel .. Egy turbo benzinessel meg ami ekkora kasztnit hasonloan meg tud mozgatni kozelebe nem tudsz ennek kerulni.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz DJGABI #163923 üzenetére
Azt, hogy kurva nagy ívben kerüld el De örülök, hogy akkor ezen nem veszünk össze
A listádból a Clio a legélhetőbb szerintem. Volt nálam egy olyan tavaly kb. 2 hónapon át 82 lóerős 1.5 dCi változatban. Belül természetesen fapad, de ennyi pénzért tök korrekt. Mindenképp facelift utánit, jobb esetben 2003 utánit (akkor volt a 2. kisebb FL) keresnék és 20 km-re már a dízel is jó választás. Ami nálam volt simán tartotta az autópályás 120-130-at a könnyű bódéval, fogyasztása pedig 5,5 liter körül alakult .
Hátul természetesen szűkös, de két embernek lazán elég. A csomagtartó vicc kategória. Részletesebb karbantartási igényről nem tudok beszámolni, majd talán más.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
csubuka
addikt
válasz tboy93 #163917 üzenetére
Édesanyámék meg nekik köszönhetően én is elég Excel-táblában kiszámolós életet élnek. Az az egy liter fogasztás a mondjuk használt 10-15 év alatt 500-750 ezer Ft különbség nagyjából. Ha az ennyivel drágább kocsi ugyanolyan fenntartás mellett ennyivel kevesebbet eszik, akkor értelemszerűen megéri azt venni már csak a környezetvédelemért is. Azért persze nem árt ha tetszik nekik az annyival drágább kocsi.
*Persze mondhatjuk, hogy jobb szabadon hagyni annyival több pénzt, ha az ember jobb helyre teszi, szóval annyira nem biztos, hogy érdemesebb egyben kifizetni annyival több pénzt persze. Csak elgondolkodni el lehet.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Fehérváriak vannak esetleg a topikban?
Erre egy gyors ránézést tudna tenni valaki, hogy érdemes -e egyáltalán elmenni megnézni? 300 km -re vagyok tőle jelenleg sajnos... -
8th
addikt
válasz zoo8800 #163918 üzenetére
AutoBild pár éve összemérte az akkori S szériás merciből a sima 350 cdi-t a 400 hibriddel. A dízel lett a nyerő minden szempontból. Nagyjából ugyanúgy megy, kevesebbet eszik, sokkal nagyobb a hatótávja és bent ülve meg nem mondod milyen motor dolgozik az orrában. Árban sem volt komoly eltérés a kettő között.
mod: Pont az ilyen batár utazólimuzinokba való igazán a dízelmotor. Középkategória alatt viszont száműzném az összes autóból. Pláne a városi kisautókból.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz DJGABI #163919 üzenetére
96-os B Corsa-m van, 186 centivel nem igazán férek el benne rendesen, bár nekem City verzióm van, abban se az ülésmagasság, se a kormány nem állítható. Bár nagyon nem is látom értelmét ülésmagasság állításnak, lentebb nem lehetne, feljebb meg csak jobban verném fejjel a tetőt. Állandóan szemmagasságban van a középső tükör, szóval dőlni szoktam jobbra-balra ha zebra felé közeledek hogy tuti lássak mindent.
Szerintem B Corsából nincs olyan változat ahol ezek állíthatóak.
Az ülés számomra nem kényelmes hosszútávon, bár gondolom ki is van már ülve.Általában a B Corsák már nagyon rozsdásak, főleg kerékjáratoknál, hátsó felfüggesztés bekötési pont, amik megtekinthetőek ha csomagtartót felnyitod, akkor vagy egyből látszik, vagy le kell venni az eltávolítható műanyag "ablakot" és látszik ahol csatlakozik a rugóstag a kasztnihoz. Küszöb is rozsdásodik. Random rozsdafoltok ajtók random pontjain felületen, az a kisebbik gond monjduk
Télen gyorsan, pár perc után már fújja a fűtés a meleget, az jó. Nem igazán volt gondom ablakpárásodással sosem, jól lehet szellőztetni.
Szerintem 400 ezerért olyan B Corsát kapsz ami 2000-es évjáratú és már elektromos ablakemelő van hozzá, valamint klíma. De szerintem az is rozsdás lesz, bár lehet hogy jó ha már átesett korábban lakatoláson vagy jobban volt tárolva.
Meg lehet 1 vagy 2 db légzsák is hozzá, bár azok szerintem úgysem fognak már kinyílni 18 év után.F Astra-t találsz hahu-n 94-eset kevés km-rel (~43 ezer körül) elvileg patika állapotban, mondjuk az jóval 400 felett van, csak tegnap pont láttam.
-
akooos
veterán
-
Johnny_vT
senior tag
válasz proof88 #163933 üzenetére
Jó is, hogy mondod az ülésmagasságot, ezt kifelejtettem. 180-185 centimmel engem is piszok mód zavart a középső visszapillantó a Clio-ban. Egyszerűen beteríti a perifériát és pont a lámpát takarja ki, ha első vagy másodikként állsz be egy kereszteződésbe. Szörnyű
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
DJGABI
addikt
válasz Johnny_vT #163928 üzenetére
Kiló van itthon is, azért szimpi az. Mondjuk ebben az árban inkább nagyon 2. gen elejiek vannak csak, ilyen '99esek. Meg inkább benzinesek vannak itt a (vad)nyugaton
(#163933) proof88 köszi. klímáról már lemondtam. ennyiért felejtős. majd a következő autónál
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Xero
nagyúr
Haver most panaszolta, hogy a masfel napos ceges glc 350e-vel maris tankolhat. Valoszinuleg elfelejtette bepipalni a normalis tankot igy 45L-es a tank, hozza a fogyija meg 15L. Eljen a zold rendszam. En meg most mentem hetfob-kedden egy 2000km+-os kort 5L-es atlaggal szoval lenyegeben 2 tankolassal megusztam.
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #163940 üzenetére
Regota buzizik ezzel a Merci igen. Igy 20-30kg-val kevesebb a “szeria” modell. Talan par ezer forint a “nornalis” tank. Mondta is hogy annyira nem orul, mert a nagy parkradart is elfelejtette, de anelkul elvan. Ez viszont gáz mert naponta min 120km-t palyazik meloba es vissza. Siman jarhat 2-3 naponta kutra.
-
-
válasz LuckyL #163949 üzenetére
Nem kellett volna eladni es nem hianyoznanak
De viccer felreteve az ujabb motorok az elso 150000kmn valoban kepesen 7-8literes fohyasztasra vsak nem kell egy nitesen vezetni. Az audi Q7 3 literese pl vegyesben rohogve megy 10 ala.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- EAFC 24
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Építő/felújító topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Futás, futópályák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...